Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Osaisinpa laittautua nätisti

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   28.3.24 17:32:04

Jotkut naiset ovat niin älyttömän hehkeitä ja kauniita, minä en :D.

En jotenkin löydä kivoja ja istuvia vaatteita.
Tukka on aina pörröinen.
Meikkaan, mutta en osaa tehdä sellaista kauniin heleää meikkiä.

Olen ihan perusnätti 30 v nainen, mutta en jotenkin osaa korostaa hyviä puoliani.

  Re: Osaisinpa laittautua nätisti

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.3.24 20:44:01

En osaa laittautua minäkään, mutta jostain olen joskus kuullut, että näistä asioista järjestetään ihan kursseja. Jos tarvitsen sopivaa päällepantavaa, menen kiltisti asiantuntevaan vaatetusliikkeeseen ja annan myyjien auttaa kertomani budjetin rajoissa. Tukan laittaa kampaaja, jolta voi myös kysyä neuvoja. Sitä en ole vielä keksinyt, kuka opettaisi minua kietomaan huivin kaulaan niin, ettei se näytä sateessa retkottavalta pyykiltä.

  Re: Osaisinpa laittautua nätisti

Lähettäjä: ieeu 
Päivämäärä:   29.3.24 05:22:38

Minulla samaa ongelmaa.

Mutta olen myös alkanut katsoa kaikkia pukeutumis- meikkaus- ja stailausvinkkejä netistä ja alkanut kiinnittää asioihin huomiota. Kun mietin jonkun olevan laittautunut kivasti, mietin mikä hänestä tekee sellaisen. Kaikki ei sovi kaikille.

Olen myös videoita ja vinkkejä selatessani miettinyt, mikä omissa vaatteissani mättää ja miksi vaatteet ei minun päälläni näytä kivalta. Joku syy on kropassani, kuten huono ryhti, plösö kroppa jne, mutta niin on monilla muillakin ja silti näyttävät hyvältä, kun osaavat pukeutua. Netissä on videoita joilla esiintyy eri vartalomalleja. Kannattaa seurata ja selata sellaista, joka on lähellä omaa vartaloyyppiä. Itse en ole "pitkä ja laiha" tai mitenkään "muodokas", vaan aika muodoton, epäsopusuhtainen, kapea hartioista ja lantiosta ja leveä rintakehästä ja vyötäröltä. Korkeavyötäröiset näyttävät typerältä kun tulevat kainaloihin, mid waist -housut taas tuntuvat siltä, että jäävät liian matalalle... Takaa ainakin. En ymmärrä, miksi housut on takaa matalammat kuin edestä. Vyöt tekevät vyötäröstäni entistä leveämmän ja paksumman näköisen, isoon rintakehään nähden kädet on ihan narut ja pylly on kapea ja pieni, koipiin verrattuna jalkaterät isot.

Eli ei ole helppoa, enkä voi ottaa suoraan mallia muilta. Mutta voin pohtia, mikä mättää ja miten siitä saisi paremman. Hyvä ryhti, itsevarmuus ja tietynlaiset korut tekevät paljon.

Pörröisiin hiuksiin kannattaa hankkia tuotteet, joilla saa pörröisyyttä silotettua. Pelkkä kiharrus ei auta, kun ovat ne silti pörröiset. Jotkut levittävät käsiinsä kookosöljyä ja pyyhkivät sillä sitten hiusten pintaa, mutta tätä ei voi tehdä, jos kuumakäsittelee hiuksia öljyn levityksen jälkeen. Muotoilun jälkeen taas öljyä ei voi levittää kun kampaus lässähtää.

Vaatteet eivät saa olla liian pienet ja sellaiset, että niitä joutuu koko ajan oikomaan.

Minä teen ihan yksinkertaisen meikin. Ihoni kunto parani vehnättömällä ruokavaliolla, ja se tekee jo meikkipohjasta huomattavasti siistimmän, kun ei ole enää niin huonokuntoinen ja epäpuhdas iho. Kevyt meikkivoide, kevyesti irtopuuteria sen kiinnittämiseen, kulmiin vähän väriä, hitusen aurinkopuuteria hiusrajaan ja leuan alle, kevyesti poskipunaa poskiin, kaikki nuo puuterit samalla isolla puuteripensselillä, ripsiväri, huulirasva. Siinä se. Ei raskasta, paksua meikkiä paksuine väreineen. Ei paksuja silmämeikkejä eikä rajauksia. Lopputulos on siisti, melko luonnollinen ja riittävän kevyt, että pysyy hyvänä.

  Re: Osaisinpa laittautua nätisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.3.24 05:55:51

Pörröisyyteen voi auttaa se että pesee hiukset, harjaa märkänä ja kuivattaa kuivurilla ennen kuin kuivuvat itsestään. Itse aina pesen hiukset ennen töihin lähtöä, jos olen saunonut illalla niin sitten pesen kuitenkin aamulla uudestaan. Muuten hiukset näyttävät kamalilta jos olen nukkunut kosteilla hiuksilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.