Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ehdota uutta työpaikkaa

Lähettäjä: Sairaanhoitaja 
Päivämäärä:   27.3.24 18:35:59

Tällä hetkellä olen erikoissairaanhoidon vuodeosastolla ja niin paljon kuin työstä tykkäänkin, potilaat ovat koko ajan hoitoisempia ja huonokuntoisempia, ja nyt tuntuu että se alkaa olla itselle liikaa ja harkitsen vaihtoa vähän kevyempiin hommiin. Kriteereinä vuorotyö, ei liian tylsää ja rutiininomaista työtä (esim palvelutalot ei ole yhtään oma juttu) eikä kotihoitoa.

  Re: Ehdota uutta työpaikkaa

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   27.3.24 18:42:36

No eikö joltain muulta osastolta talon sisällä löydy hommia? Päivystyksessä on yleensä aina työvoiman puutetta.

  Re: Ehdota uutta työpaikkaa

Lähettäjä: Kylllä 
Päivämäärä:   27.3.24 19:09:22

Olen sairaanhoidon opiskelija ja lähihoitaja. Itsekin olen kokenut raskaimmiksi paikat jossa potilaat ovat melkein täysin avustattevia. Juurikin hoivakodit. Kotihoidossa taas käyntien määrä ja tiukka aikataulu, siitä on inhimillisyys kaukana. Itse olen tykännyt juuri päivystyksessä työskentelystä, mistä saa vaihtelua kun työskentelee eri osa-alueilla. Potilaiden hoito on enemmän tutkimista, haastattelua, lääkehoitoa ja hoitoajat nopeita. Joku toinen erikoissairaanhoidon osa-alue? Teho-osasto? Työterveyshoitaja? Terveydenhoitaja? Jotain muuta asiantuntijatehtäviä?

  Re: Ehdota uutta työpaikkaa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.3.24 19:41:42

^jos meinaat lääkäreiden lausuntoja niin jotkut (harvat) lääkärit kirjaa itse, jotkut sanelevat ne koneeseen ja sitten sanelun työntekijä tai robotti siirtää ne luettavaan muotoon

  Re: Ehdota uutta työpaikkaa

Lähettäjä: Sairaanhoitaja 
Päivämäärä:   27.3.24 19:59:14