Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Inbody mittaus

Lähettäjä: Tulokset 
Päivämäärä:   27.3.24 15:34:28

Kävin ekaa kertaa bodymajan mittauksessa ja kokonaispisteet oli 83, eli ilmeisesti melko hyvä tulos?
Ei vaan ole mitään vertailupohjaa niin osaa nyt ollenkaan hahmottaa että onko tuo oikeasti hyvä tulos, vai onko tuo luokkaa "hyvä, olet sentään joskus päässyt sohvalta ylös"?
Millaisia tuloksia muilla on ja millä liikunta määrällä yms?

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   27.3.24 15:38:40

Hyvä tulos on, eikö mittaaja antanut palautetta ja selittänyt tuloksia?
Muutama kuukausi sitten sain suunnilleen saman, 82/100 pistettä.

Käyn salilla yleensä n. 3 kertaa viikossa.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Tulokset 
Päivämäärä:   27.3.24 15:44:51

Zn, Lähistöllä ei ole mahdollisuutta käydä mittauksessa, joten tilaisuuden tullen kävin muualla omatoimisesti sellaisessa pikku kopissa ja tulokset tuli sitten vaan perästä puhelimeen. Toki siinäkin on selitetty noita tuloksia, mutta kun tiedä tosiaan miltä pohjalta niitä oikein annetaan.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   27.3.24 15:55:44

Tuota pidetään luotettavimoana mitä näitä on. Vertailukelpoinen on vain omiin tuloksiisi.

Oliko tuo se fitness-indeksi? Minulla tuo sama kun kunnossa olin (sali, kiekko, aerobinen), muistelen. Lihasta oli reilusti ja sixpack näkyi. Nyt en ole vuosiin käynyt, pitäisi kyllä että pysyisi treenimotivaatio tuloksista vithuuntuneena.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Tulokset 
Päivämäärä:   27.3.24 16:06:57

Ennea, En äkkiseltään löytänyt mitään fitnes-indeksiä.

"Kokonaispisteet, eli InBody-pisteet, kuvaavat kehon rakennetta ja vahvuutta." Tuo oli se 83. Näkyy tuossa raportissa ihan ensimmäisenä.
Harmittaa että en ole koskaan aiemmin tullut käyneeksi, olisi jotain mihin vertailla.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   27.3.24 16:11:08

Kuulostaa samalta, en ole nyt tosiaan hetkeen käynyt niin voinut muuttuakin.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   27.3.24 16:11:50

Oli ennen oikeassa alareunassa.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.3.24 16:37:05

Ei sano mitään nuo pisteet. Siinähän katsotaan muutakin kuin lihasta ja rasvaa; sitä saatko tarpeeksi nesteitä ja elektrolyyttejä. Kyllähän siinä pitäisi olla semmoinen "graafi" josta näkee että mikä on sinun kokoiselle normaali paino, lihasmassa, rasva% ja siihen graafiin sitten vertaat sinun tuloksiasi.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   27.3.24 17:12:38

Katso enemmän rasvaprosenttia ja lihaksen määrää, niillä on väliä. Tuo fitnesindeksi on aika sekava, eikä sillä tee kauheasti mitään.

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   27.3.24 18:26:55

Tässä kuva mun viime marraskuun testistä, tältä se nykyään näyttää.

https://aijaa.com/OtAFoP

Mulla oli tuolla tallessa myös aiempi vuoden 2014 testi, piti kurkata oliko tuollainen mitä Ennea sanoi. Joo siinä tosiaan puhuttiin fitness-indeksistä ja oli oikeassa alakulmassa. :)

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Tulokset 
Päivämäärä:   29.3.24 14:01:56

Zn, Tuossa kun on sulla oikean käden kohdalla 106%, niin tarkoittaako se että 6% keskivertoa enempi lihasta?

  Re: Inbody mittaus

Lähettäjä: Hop 
Päivämäärä:   29.3.24 14:27:26

Mulla on tuo indeksi 89-91.
Olen aktiivisesti urheileva 47 v.
Mulla on Vuosijäsenyys eli käyn inbodyssä niin paljon kuin haluan. Yleensä kerran viikossa.
Talvella kasvata lihasta, jolloin rasvaprosentti saa nousta. Nyt on juoksukausi, jolloin annan rasvaprosentin pudota

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.