Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   27.3.24 08:07:12

Kertokaa uskotteko karmaan ja onko se tavalla tai toisella toteutunut elämässänne?

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: On 
Päivämäärä:   27.3.24 08:13:56

Nykyään uskon. Meillä päin on yksi kamala ihminen, ei ole tehnyt minulle kamaluuksia, mutta monelle muulle on. Tosin varmasti psykopaatti tms. Mutta hänelle on kyllä karma alkanut kostaa niin kamalilla tavoilla, että normaali ihminen ei niistä toipuisi -psykopaattia nämä menetykset eivät juuri heilauta. Lähinnä kokee varmaan oikeutta varastaa ja huijata entistä enemmän + särkeä muita ihmisiä.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: noita 
Päivämäärä:   27.3.24 08:18:02

Uskon ja on toteutunut. Kolmen ihmisen kohdalla. Sairastuivat parantumattomasti syöpään ja menehtyivät. Muutama on jäljellä vielä....

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Mei 
Päivämäärä:   27.3.24 08:19:11

En usko, haluaisin kyllä. Tuntuu että ihmiset jotka tekevät muille ikäviä asioita senkun porskuttavat ja kivoille ihmisille taas tapahtuu hurjan ikäviä asioita

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   27.3.24 08:20:17

En usko. Sattumaa vaan kaikki.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   27.3.24 08:21:59

Karma seuraa yleensä vasta seuraavassa elämässä.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Uskon 
Päivämäärä:   27.3.24 10:39:21

Uskon karmaan. Olin nuorena varsinainen rasavilli ja tein paljon tyhmyyksiä, juopottelin, poltin tupakkaa ja liikuin vääränlaisissa porukoissa. Kuuluin siis varsinaiseen pohjasakkaan.

Sitten rauhoituin, lopetin täysin sekä alkoholin että tupakan, muutin muualle asumaan, eli koko elämäntapa vaihtui täysin moitteettomaksi.
... Siitä alkoi jatkuva sairastelu, nyt olen sairaseläkkeellä melkein petipotilaana fyysisen parantumattoman sairauden vuoksi. Muutkin asiat alkoi mennä pieleen koko ajan, uskomatonta huonoa tuuria jatkuvasti.

Joten karma kyllä kosti mulle ja kunnolla.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   27.3.24 11:03:07

Mä olen elänyt kaikkien hyvyyden sääntöjen mukaan ja silti kaikki menee v*tuilleen. Täytyy olla entisistä elämistä. Sen sijaan kaikki huithapelit ja muille harmia aiheuttaneet ihmiset, joita olen elämässä kohdannut, kohtaavat pelkkää hyvää onnea. Noh, seuraavassa elämässä saavat sitten karmaansa kokea.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: utelias 
Päivämäärä:   27.3.24 11:34:48

En varsinaisesti, uskon että ilkeät ihmiset vain jossain vaiheessa ylittävät tietyn rajan ja ilkeily alkaa tuottamaan tulosta eli yhtäkkiä olet yksin ja kakka alkaa kerääntymään omien alitajuisten valintojen ja käytöksen myötä.
Jos karma on totta niin siinä tapauksessa se on iskenyt pariin erittäin ilkeään ja inhottavaan ihmiseen oikein kunnolla, tehtyään vuosia muiden elämästä @!#$ä ja kiusaa josta päässeet aina kuin koirat veräjästä, yhtäkkiä molemman ovatkin menettäneet työnsä ja ovat puilla paljailla. Koittavat kumpikin epätoivoisesti etsiä itselleen elättäjää, toinen panee rahasta ikivanhaa syöpäsairasta ukkoa ja paria muuta häntäheikkiä, että saa pidettyä hevostallinsa, toinen on niin vastenmielinen ettei kelpaa kenellekään vaan itkee sossun rahoilla ja koittaa hakea tinderistä 30 vuotta vanhalla plurratulla kuvalla itselleen siittäjää, koska alkaa hedelmälliset vuodet olla ohitse, mutta jos sittenkin virelä kerran saisi elarit ja lapsilisät kuten valtavasta laumasta jo olemassa olevia kakaroitaan (kaikki eri isistä, tietty).
En tahtoisi mitään vahingoniloista negaenergiaa harteilleni mutta silti olen pikkuisen olen salaa tyytyväinen, niin paljon pahaa ovat kumpikin tehneet, että ehkä nyt eivät kiusantekoon ehdi kun pitää keksiä miten saada sapuskaa pöytään.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.3.24 11:55:13

Karmanhan ei kuulu toteutua yhden elämän aikana vaan karma on sidottu jälleensyntymään.

Karma ei voikaan toteutua saman elämän aikana koska jos vaikkapa murhaa viattoman, ei ole karmaa jos saman elämän aikana tulee tapetuksi paatuneena murhaajana ollessa. Karmaa on jos seuraavassa elämässä henkilö tulee tapetuksi jolloin hän itse on viattoman ihmisen asemassa täysin tietämättömänä edellisen elämänsä pahuuksista.

Karmaa voi myös paeta jos sovittaa pahan tekonsa ja ymmärtää tekonsa seuraukset. Silloin karmalla ei enää ole tarkoitusta ja syytä sillä karma ei ole kosto vaan opetus.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Vaimo 
Päivämäärä:   27.3.24 12:02:07

Ei. "Varmasti" toisen naisen miehen, eikä mies ole vieläkään pettänyt ja jättänyt minua.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.24 12:02:44

Karmassa hassuinta on se, että kuinka keskittyneesti ja tarkasti ihmiset seuraavat saako joku muu kohdata oman karmansa jolloin voi todeta, että kyseinen henkilö sai ansionsa mukaan, sen sijaan että keskityttäisiin siihen omaan karmaan ja yritettäisiin ymmärtää miten sen saisi pidettyä hyvänä.

Keskittykää omaan elämäänne sen sijaan, että huutelette kuinka se ja se oli ilkeä ja porskuttaa silti eteenpäin. Sillä ei ole teille mitään merkitystä, vain sillä mitä itse teette ja elätte, on merkitystä.

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   27.3.24 12:40:02

"Karmanhan ei kuulu toteutua yhden elämän aikana vaan karma on sidottu jälleensyntymään." Tätä yritin jo tuolla aikaisemmin sanoa. Näin juuri se menee. Siksi pahiksilla voi nyt olla hyvä elämä, mutta sitten... ;)

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Eräs 
Päivämäärä:   27.3.24 18:14:00

Itse uskon, että karma on vastavoiman laki. Eli uskon siihen. Olen elänyt hyvin, empaattisesti ja oikein. Elämässä on tapahtunut paljon hyvää ja huonoa, huono on opettanut minua pitämään kiinni omista rajoista

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Hop 
Päivämäärä:   27.3.24 19:33:13

Samaa mieltä pisteen kanssa. Eli älkää odottako/toivoko muiden epäonnistumista. Tavoitelkaa omaa onnistumista.
Omalla kohdalla karma on siis toiminut niin, että paha ei ole saanut palkkaansa. Mutta ne jotka ehkä toivoivat minun epäonnistumista, ovat saaneet suuresti yllättyä kuinka porskutan menestyneempänä ja onnellisempana kuin koskaan

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Usko 
Päivämäärä:   28.3.24 09:24:40

"Lähettäjä-

Päivämäärä27.3.24 11:55:13

Karmanhan ei kuulu toteutua yhden elämän aikana vaan karma on sidottu jälleensyntymään.

Karma ei voikaan toteutua saman elämän aikana koska jos vaikkapa murhaa viattoman, ei ole karmaa jos saman elämän aikana tulee tapetuksi paatuneena murhaajana ollessa. Karmaa on jos seuraavassa elämässä henkilö tulee tapetuksi jolloin hän itse on viattoman ihmisen asemassa täysin tietämättömänä edellisen elämänsä pahuuksista.

Karmaa voi myös paeta jos sovittaa pahan tekonsa ja ymmärtää tekonsa seuraukset. Silloin karmalla ei enää ole tarkoitusta ja syytä sillä karma ei ole kosto vaan opetus."

Uskon myös näin, mutta mietin tuota että karmaa voi paeta jos sovittaa pahat tekonsa, niin mistä voi tietää entisten elämänsä pahat teot?

  Re: Onko karma toteutunut?

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   28.3.24 10:21:11

Kyllä. Kamalin tuntemani ihminen menetti hevosensa ja lapsensa. Tosin ei varmaan edes sure kun on narsistipsykopaatti. Saa vain sääliä ja uhritarinan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.