Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.3.24 12:53:58

Taas olis aika käydä kampaajalla, mutta ei jaksaisi istua monta tuntia raidoittamassa hiuksia. Hiukset on pitkät ja paksut, joita olen vuosikaudet vaalentanut raidoilla.

Olisko se kamalaa jos lopettaisi vain värjäämisen, onko epäsiistin näköistä? Antaisi kasvaa omaksi likaisen maantienharmaan väriseksi ja kävisi vain leikkuuttamassa kuivat latvat siistiksi?

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Reuna 
Päivämäärä:   26.3.24 12:57:52

Suosittelen! On tosi vapauttavaa, kun ei koko ajan tarvitse miettiä tyvikasvua ja kampaajalla ravaamista. Lisäksi säästyy rahaakin!

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ryysy 
Päivämäärä:   26.3.24 12:59:44

"Olisko se kamalaa jos lopettaisi vain värjäämisen, onko epäsiistin näköistä?"

Oletko aikuinen ihminen? Et kuulosta olevan. Kuka aikuinen kysyy, onko normaali hiustenväri epäsiistiä?

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   26.3.24 13:00:29

Lopetin jo pari vuotta sitten. Mielestäni tukka on kiva näinkin. Viimeksi kävin jopa parturilla tasaamassa pitkät hiukset, aikaa meni vartti ja mielestäni hiukset voivat paremmin kun ei ohenneltu ja kerrostettu.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.3.24 13:08:41

"Oletko aikuinen ihminen? Et kuulosta olevan. Kuka aikuinen kysyy, onko normaali hiustenväri epäsiistiä?"

Ihan tätä omaa väriäni mietin, koska on mielestäni tosiaan sellainen likaisen maantienharmaa, sitähän en sanonut että ihmisillä yleisesti oma väri näyttäisi epäsiistiltä.
Ja 39 v. kypsässä iässä olen. :D

Raha kyllä houkuttaisi myös, menee nimittäin n. 250 euroa per kampaajakäynti, voishan sillä tehdä jotain muutakin.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.3.24 13:09:24

Lopetin hiusten värjäämisen varmaan joskus 8 vuotta sitten. Olen nyt 32 v. Sitä ennen värjäilin aika usein, oli raitaa, värjäsin itse kotona jne. Nyt on kivaa, kun väri on koko ajan tasainen, ei tule juurikasvua. Käyn kampaajalla leikkauttamassa latvoja 1-2 kertaa vuodessa. Halvaksi siis tulee. Välillä haaveilen värjäämisestä, mutta sitten muistan ne hinnat ja sen kampaajalla istumisen. Tällä mennään nyt. Toki nyt on alkanut muutamia harmaita tulemaan, joten ehkä jossain vaiheessa menen ottamaan vähän raitoja, mutta tosiaan vähän vaan ja harvoin. Nyt nautin omasta väristä niin pitkälle kuin voi. Harmaata en vielä suostu hyväksymään, ehkä sitten vanhempana.

Suosittelen kokeilemaan sitä omaa hiusväriä, säästää rahaa ja aikaa ja siihen väriin voi jopa tykästyä.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   26.3.24 13:10:24

Kannattaa! Oman väriset hiukset eivät ole epäsiistin näköiset, vaan sopivat parhaiten ihonväriin, ovat luonnollisen näköiset, eikä juurikasvua ole ikinä. Säästät aikaa ja rahaa, ja vähennät elimistösi kemikaalikuormitusta (turvallista hiusväriä ei ole).

Minä värjäsin hiuksiani parikymmentä vuotta, nyt olen pitänyt omaa väriä jo kahdeksan vuotta, enkä aio enää värjätä. Harmaat saavat tulla kun tulevat (nyt 48v ei ole vielä). Oma väri ei ollut kasvaessaan läheskään niin hiiren/maantienharmaa kuin miltä se juurikasvussa näytti, vaan siinä on myös kultaisia sävyjä.

Suomalaisille tyypillistä tummanvaaleaa sanotaan supermallihiusväriksi, esim. Gigi Hadidilla.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   26.3.24 13:11:35

No esim. Sanna Marinilla on oma hiustenväri, näyttääkö epäsiistiltä? Ei minusta. Itselläni samanlainen.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   26.3.24 13:15:21

Mä raidoitan kevyesti kerran vuodessa, muuten tasoitutan latvoja. Siisti tukka ympäri vuoden. Raidoitus tuo vähän elävyyttä siihen maantiehen vaikka juurikasvua ei edes huomaa.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.3.24 13:19:49

Mitä kamalaa siinä on ?

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.3.24 13:38:59

Mulla on kans sellainen todella ruma maantienharmaa. On pariinkin otteeseen ollut ihan vaan oma väri päässä, mutta ei se kyllä näytä hyvältä, eikä mielestäni todellakaan sovi minulle parhaiten. Siinä värissä ei ole yhtään ryhtiä ja saa minut näyttämään mitättömältä. Jo pienikin vivahde raidoilla tai vähän eri sävyllä näyttää paljon paremmalta. Kaikille ei vain ole suotu kivan värisiä hiuksia.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.3.24 13:39:34

Itse laitan kasvisvärejä kun kaipaan freesausta. Niistä ei tule samalla tavalla tyvikasvuakaan ja on elävän värinen. Suht helppo laittaa itse

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   26.3.24 13:55:50

Siis herranjestas lopeta nyt se kampaajakäynti jos ne maksaa 250 euroa per kerta!!! Tuolla rahalla värjäisit itse hiukset vähintään 20 kertaa. Huh.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Sietokyvyn määrä 
Päivämäärä:   26.3.24 14:44:31

Värjäytin myös vuosikausia blondiksi hiuksiani. Halusin edessä olevat harmaat piiloon. Jos on ongelmaa sietää omia hiuksiaan niin kyllähän se piristää kun niille voi jotain tehdä.
Nyt olen sitten siirtynyt kestosävytteeseen ja sekin toimii. Ennemmin katson näitä kullanvaaleita hiuksiani kuin epämääräisen harmaata pehkoa jossa vielä latvat taittaa keltaiseen vaikka mitä tekisi.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   26.3.24 14:58:42

Käytän Biozelin sävyttävää hoitoainetta. On aivan huippu, tulee kiva sävy, hyvin pysyy kun kerran viikossa saunaan laitan.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.3.24 14:59:16

No voithan aina kokeilla, ole nyt niin kauan värjäämättä, että näet miltä ne hiukset näyttävät. Hiuksille varmasti tekee hyvää kun kasvaa pois kakki käsittelyt.
Voithan sitten kevytsävyttää ne hiukset jos alkaa tympimään se "maantienharmaa".
Sitten voit laskea myös sen säästön vuodessa kun et joudu ravaamaan kampaajalla.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.3.24 15:03:57

Mä lopetin värjäämisen kolme vuotta sitten. Ihanan vapauttavaa päästä siitä juurikasvukierteestä pois.

Mä itse yllätyin kuinka kivan väriset ne mun maantieharmaat hiukset lopulta olikin. Paljon paremman näköiset kun ovat terveet eikä värjäyksen kuivattamat. Tuotteet varmaan joudut vaihtamaan koska mun hiukset ei ainakaan nyt tarvitse sitä määrää kosteuttavaa mitä värjättynä.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   26.3.24 15:04:56

Lopetin hiusteni värjäämisen noin neljä vuotta sitten. Olin siihen asti ollut lähes aina blondi, oma hiusvärini on tummanvaalea. Kaksi vuotta meni kipuillessa kun hiukset eivät näyttäneet kivoilta, mutta sitten siihen tottui ja nykyään olen oikein tyytyväinen omaan väriini.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.3.24 15:52:52

Lopetin hiustenvärjäämisen pari vuotta sitten. Ikää 35. En halua imeyttää myrkkyjä päähäni ja juurikasvu on ärsyttävä.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.3.24 17:34:08

Aloittaja voi myös siirtyä markettiväreihin. Maksavat noin 10 e/pakkaus. Aluksi menee varmasti 2 tai 3 pakkausta, jos on pitkät hiukset. Sitten juuri 4 viikon välein.

On aika helppoa laittaa väri päähän. Sillä aikaa kun se vaikuttaa, voi tehdä kotona jotakin hyödyllistä, tai vaikka roikkua netissä.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   26.3.24 18:12:16

Saa olla aika hemmetin pitkät hiukset jos 2 purkkia väriä ei riitä.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   26.3.24 18:28:54

Lopetin värjäämisen joskus n. 3 vuotta sitten. Nyt sanon että onneks lopetin, kun aika pian sen jälkeen sairastuin niin, että värjääminen ei onnistuisi (ei voi istua juuri ollenkaan, eikä seistä) ja vähintään olisi ihan h*lvettiä se hiusvärin peseminen pois.

Mulla on harmaitakin, enkä silti enää aio värjätä. Oli lähemmäs 20v aina värjätyt hiukset, ja vaikka värjäsin useimmiten kotona, niin kyllähän siihen rahaa meni. Ja aina mietti kuinka kauhealta juurikasvu näytti.

Oma väri olikin elävämpi kuin muistin, eikä yhtään tee enää mieli myrkkyjä pistää päähän. Maantienharmaaksi nämä ennen mielsin, nyt en edes osaa oikein sanoa, että minkä väriset ne on.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Heppa 
Päivämäärä:   26.3.24 18:33:53

Lopetin värjäämisen 7 vuotta sitten, olin värjännyt hiuksia 20 vuotta. Tyvikasvu näytti aina ihan kamalalta maantienharmaalta, mutta kun oma väri pääsi tarpeeksi esiin se olikin yllättävän hyvä! Luulin värjätyn sävyn olevan paljon tummempi kuin oma sävyni, mutta kuvista jälkikäteen katsottuna monikaan ei erota onko hiukseni nyt värjätty vai ei ja aurinko tekee myös luontaisia raitoja, vaalennusta oma hiuslaatu ei kestänyt, vaan kampaajan tekemät raidat kuivui ja katkeili.

Ärsyttävin vaihe oli ensimmäinen puoli vuotta, mutta sitten rajasta tuli jo niin häilyvä, ettei sitä kunnolla enää erottanut. Ja kun koko pituus oli vaihtunut omaan väriin niin kyllä jaksoin ihmetellä sitä miksi ihmeessä olin käyttänyt niin paljon aikaa, rahaa ja myrkkyjä, kun oma hius olikin niin hyvä! Aiemmin tein yhden tai kaksi kertaa tyvivärin itse kotona 4-6 viikon välein ja siitä samalla välillä kampaajalle väriin ja leikkaukseen. Nykyään käyn kampaajalla 3kk välein leikkaamassa latvat ja otan samalla aina Olaplex-hoidon, paljon helpompaa ja halvempaa kuin ennen. Itsekin luulin, etten kehtaa kulkea missään värjäämättömillä hiuksilla enkä pääse värjäyskierteestä eroon, mutta onneksi kokeilin ja suosittelen tätä muillekin!

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.3.24 08:40:30

Peruin kampaaja-ajan, varailen pelkän leikkausajan johonkin väliin. Katsotaan miltä alkaa näyttämään. Säästin nyt tähän saumaan 269 euroa, mikä olisi ollut perumani ajan hinta. :D Käytän mieluummin vaikka ratsastustunteihin nuo rahat.

Itse en taida alkaa värjäämään, pelottaa että tulee joku karmea värikypärä jos värjään koko pään. Raitoja taas taitaa olla aika mahdotonta tehdä itse pitkään ja paksuun kuontaloon.
Mutta joku sävyttävä juttu vois olla juu ihan hyvä idea ja sellaista voisi jossain vaiheessa kokeilla.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   27.3.24 09:35:45

Olen 52 ja vaalennan itse hiukseni. Harmaat suortuvat on lähes valkoiset joten raidat tulee ihan luonnostaan. Pää pieni ja hiuksia vähän niin tyvikasvun värjäys on helppo homma joka toinen kuukausi.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   27.3.24 09:58:06

Seitsemään vuoteen en ole värjännyt. Hiukset ovat niin ihanassa kunnossa ilman ylimääräistä rasitusta. Olen myös alkanut tykätä omasta väristä, vaikka onkin vaan "tylsä" maantienvärinen.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.3.24 10:24:47

Te jotka olette lopettaneet värjäyksen, niin miten pääsitte tästä kierteestä irti? Minulla hiukset värjätty kuparin väriseksi ja oma väri on maantien harmaan ruskea ja lisäksi on jo jonkin verran ihan niitä harmaita ja valkoisia hiuksia varsinkin edessä. Jos vaan lopetan värjäämisen, hiukset on kamalan epäsiistit, kun se juurikasvu näkyy niin voimakkaasti. En tiedä miten saisin sen oman värin koko päähän, kun ei sellaista maantien väriä myydä missään.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   27.3.24 10:40:23

Helpointa on värjätä omalla värillä ja kun saanut kasvatettua tarpeeksi niin lopettaa vasta sitten värjääminen

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   27.3.24 10:55:33

Ei tule aloittaja mitään värikypärää... :D Oon itse värjännyt 15 vuotta itse hiukset.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: HH 
Päivämäärä:   27.3.24 11:08:05

Komppaan monia muita. Kun oma "maantienharmaa" on juurikasvuna, se ei näytä kivalta, mutta kun sitä on parin sentin sijaan lähemmäs tai yli 10 cm, se näyttää aivan erilaiselta ja mukaan tulee luonnollista sävyvaihtelua. Aurinko vaikuttaa kesäisin myös kivasti. Suosittelen lämpimästi oman värin kasvattamista, vaikka se alku saattaakin tosiaan vähän epäilyttää. Hyvä vinkki yllä oli värjätä aluksi "omalla" värillä, niin ero ei ole niin iso ja liukuma omaan on pehmeämpi.

Se, mihin en ole vielä tottunut, on oman väriset kulmat ja ripset. Tykkään hiuksistani, mutta siihen yhdistettynä haaleat kulmat ja ripset saa minut mielestäni näyttämään ei nyt sairaalta mutta sellaiselta hiirulaiselta. Kun vähän laittaa sävyä ripsiin ja kulmiin, näyttää elinvoimaiselta vaikkei laitetulta :D

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.24 11:14:30

En ole vielä valmis täysin harmaaseen alle viisikymppisenä, joten värjäys jatkukoon. Harmaita hiuksia alkoi ilmaantua tumman sekaan jo kolmikymppisenä, ja juurikasvusta päätellen määrä on vain lisääntynyt siitä lähtien. Olisin jo tosi harmaa, jos nyt lopettaisin värjäämisen.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.3.24 11:35:56

Minusta harmaat hiukset on cool, en aio peittää jos niitä on jossain vaiheessa tullakseen. :)

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.3.24 11:40:47

Minä myös lopetin värjäyksen jokunen vuosi sitten ja yllätyin, ettei se oma väri ollutkaan niin kamala, kun luulin. Juurikasvuna näytti paljon pahemmalta. Nykyisin laitan myös kaupan kevytsävytteen kerran-pari vuodessa päähän jos siltä tuntuu, siis sellaisen joka lähtee n. 10 pesussa pois. Kasvatin myös pitkät hiukset, niin ei tarvitse käydä kampaajalla ollenkaan. Tytär tasoittaa latvoja silloin tällöin, jos tarve on.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Ipe 
Päivämäärä:   27.3.24 12:11:07

Kiinnostaa aihe myös, olis kiva nähdä kuvia teidän oman värisistä hiuksista.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Ghh 
Päivämäärä:   27.3.24 12:15:17

Minulla on oma väri, sitten luonto antoi siihen ilmaiset raidat :)

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.24 12:16:14

Aloittaja käy kerran siellä kampaajalla jos alkaa näyttää että väri latistuu. Pyydät liukuvärin niin että oma juuri saa kasvaa ja latva värjätään liukuvärillä ylhäältä alas tummasta vaaleaan. Jatkossa voit sävyttää sitä kotona sävyttävällä hoitoaineella esim shampanjan tai beigen väriseksi jos nyt on blondi ja käyt leikkauttamassa latvat.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.3.24 13:56:13



Siinä kuva havainnollistamaan, terppa vaan jos joku tunnistaa. :)
Viime kampaajakäynnistä taitaa olla n. 5 kk aikaa, joten tyvessä näkyy hyvin muutama sentti tuota omaa väriä. Vaalennettu tosiaan aina raidoittamalla, joten raja ei ole niin selkeä kuin jos olisi värjätty aina hiukset kokonaan.

Täysin värjäämättömät hiukset on olleet viimeksi 13-vuotiaana, siksi kai tämä tuntuu niin oudolta ajatukselta että olisiko tosissaan mahdollista ihan vain kokonaan lopettaa värjääminen.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.3.24 13:57:17

Hmm, ei tule linkki, tulisko nyt.

https://aijaa.com/Zr4xvi

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.3.24 14:34:25

Tällaiset omanväriset. Anteeksi linkitys puuttuu, en osaa tehdä puhelimella.

https://aijaa.com/zbHmtd

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: HV 
Päivämäärä:   27.3.24 14:50:29

Suosittelen suuresti, myös hiukset kiittää!

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.3.24 19:07:14

Lopetin värjäämisen joskus yli 10v sitten, eikä tuo oma väri nyt oikeasti ole ollenkaan niin paha ja maantien harmaa kuin sitä luuli verratessaan juurikasvua suoraan niihin luonnottomiin purkkisävyihin.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.3.24 19:24:13

Mä blondasin kampaajalla hiukset varmaan kymmenen vuotta 6-8 viikon välein jotain reilu 100€/käynti. Oma oli mielestäni maantien harmaa, mutta nyt kun päässä on jo kokonaan oma väri, niin ihan oma äitikin on pariin otteeseen kysynyt, että oonko värjännyt niitä, kun on niin tummat. Tiedä sitten onko oma väri muuttunut värivuosien aikana. Yhdestä kohdasta hiusrajaa alkaa puskea harmaita, mutta tällä mennään.

Blondista pois tehtiin niin, että kampaaja veti päälle mahdollisimman juurikasvun värisen värin ja kasvattelin sen sitten pois. Osui vielä kerralla niin nappiin, että sävy oli lähes sama, se ei haalistunut eikä tarvinnut korjailla ekan värjäyksen jälkeen.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.24 19:35:51

Lopetin myös värjäämisen vuosia sitten ja odottelen niitä harmaita tulevaksi, tykkään kovasti harmaista hiuksista mitä olen muilla nähnyt. Ainut miinus tässä on, että oli mukava kampaaja jonka käsittelyssä oli kiva käydä pitempäänkin istumassa ja höpöttelemässä, nyt sitä iloa ei enää ole. Mutta, valinta.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.3.24 19:47:35

Tossa vielä mun "tummempi kuin muistin" oma väri

https://aijaa.com/EW0T4d

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   27.3.24 21:04:51

Mä oon värjännyt viimeksi elokuussa 1996 :D
Luulin, että mulla olisi ollut maantien harmaat, niinkuin juurikasvu näytti, mutta onkin varsin tumman ruskeat, kesällä aurinko tekee kultaa sekaan. Tykkään oikeasti.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.3.24 14:45:14

Harmaantuva päähän on just hieno, varsinkin jos sellasta vaaleaa hopeista harmaata.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   28.3.24 15:37:28

Täällä sama ongelma. Hiukset on vaaleaksi raidoitetut ja käynyt mielessä josko antaisi kasvaa oman tuhkanruskean värin takaisin.
Voi siellä olla jo harmaatakin seassa.
Vaalennus rasittaa hiuksia ja hiukset on usein pörrössä ja takkuiset.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Pipu 
Päivämäärä:   28.3.24 15:57:31

Itse värjäsin viimeksi joskus teininä, nyt ikää 36 ja omassa värissä jonkun verran harmaita. Pitkän parisuhteen päättyessä mietin raitojen ottamista, olisi saanut vähän uutta ryhtiä ulkonäköön, mutta päädyin pitämään oman värin. Suhtautuminen harmaisiin on lempeä, äitini nyppi omat harmaansa aina. Muistan kun löysin omasta päästä ensimmäiset pitkät valkoiset hiukset, ihailin niiden kauneutta. :) Nyt asun ulkomailla, ja täällä olen oman maantienharmaani kanssa "blondi". En värjäsi. :)

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: kumma 
Päivämäärä:   28.3.24 21:05:21

Lopeta vaan. Ei kellään oikeasti ole tarvetta hiusvärille. Kenenkään tukka ei ole luonnostaan liian ruman värinen. Ei siis edes meidän maantienharmaiden. Hiusvärejä myydään, koska joku tienaa niitä myymällä rahaa.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   28.3.24 22:09:11

No kyllä se oma suomalainen hiusväri on useinmiten ruma, ja kyllä sen huomaa että sitä kiillotonta hiusta ei ole käsitelty…

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: kumma 
Päivämäärä:   28.3.24 23:11:38

Häh? Mun hiukset on kiiltävät, niitä on kyllä hoidettu, vaikka ei ole värjätty. Ei värjäämätön ole automaattisesti sama kuin täysin heitteille jätetty.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   30.3.24 16:27:27

Paremmin kai se hyväkuntoinen käsittelemätön kiiltää kuin jatkuvilla käsittelyillä kulutettu.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   30.3.24 16:34:28

Mä lopetin käymisen säännöllisesti viime kesänä, kun yhden käynnin hinnaksi alkoi tulla lähemmäs 200€. Olen käynyt kaksi kertaa kylläkin laitattamassa raitoja ukrainalaisella kampaajalla (oli halpa) ja nyt mietin et pitäiskö kasvattaa vaan kokonaan oma väri vai sävytellä välillä itse jollakin vaalealla sävytteellä? Aurinko nyt kesällä kuitenkin vaalentaa taas kivasti. Viimeksi on tainnut kokonaan oma väri olla 2019 ja kävin silloin yhdellä kampaajalla leikkaamassa hiuksia niin hän aina ihaili sitä väriä :D vaaleanharmaa ja ei onneksi taitu keltaiseksi vaan on viileä.

  Re: Lopettaisko hiusten värjäämisen

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   30.3.24 16:54:52

Tuo vaalea oma väri ja kihara on tosi hyvän väriset. Mutta mun tukka on jo raidoitettuna ihan kamala hiirenharmaa. Näytän freesimmältä värjätyssä tukassa.

Jotkut kaverit on lopettaneet tumman tukan värjäyksen ja joillekin se sopii, toiset taas näyttää sellaisilta harmailta. Jos tykkää harmaasta niin mikäs siinä, mutta se vanhentaa. Vaalea oma väri taas on hieno. Siskollani se oma vaalea väri on vähän kellertävä, mutta sopii hänelle hyvin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.