Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.3.24 14:48:12

Olen kyllästynyt puhelimella lukemaan kaiken maailman juttuja ja mieluiten luen ihan perinteistä lehteä, joten joku varmaan pitäisi tilata ja kaipaan suosituksia. Eniten kiinnostaa terveys, luonto, maailman maat ja ihan vain ns. nippelitieto.
Tietääkö kukaan, että onko aikuisille mitään kirjakerhoa tai onko mitään sellaista tahoa joka säännöllisesti toimittaisi edellä mainituista aiheista olevia (tieto)kirjoja?

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   26.3.24 10:07:15

Mulle tulee Suomen Kuvalehti, Kodin Kuvalehti, Hippos ja Suoralla (seuran jäsenlehti).

Noihin sun kiinnostuksenkohteisiisi nää ei ihan täydellisesti osu, mutta Suomen Kuvalehdessä on kyllä artikkeleja myös ulkomailta ja Kodin Kuvalehdessä joskus jotakin terveysjuttuakin.

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   26.3.24 10:22:23

Mulle tuli joskus Tiede ja Tähdet & avaruus. Kuten arvata saattaa, T&A keskittyy tähtitieteeseen ja Tiede on ns. yleinen tiedelehti, jossa on kaikkea maan ja taivaan väliltä - ja on muuten huomattavasti laadukkaampi kuin tunnetumpi Tieteen Kuvalehti. Jos sitä siis on olemassa enää, en ole aikoihin tutkinut lehtihyllyjä...

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: Pouni 
Päivämäärä:   26.3.24 10:53:17

Suosittelen tuota Tiede-lehteä, juuri sellaista aivot narikkaan-nippelitietoa kuitenkin ihan järkevistä aiheista.

Otsikkoon, en tilaa mitään koska minusta se peruuttaminen on liian hankalaa, ja haluan välillä vaihtaa lehteä mutta ostan tai saan National Geographia, Alibia ja Tiedettä. Vanhempieni luona luen Seuraa ja Apua.

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: Nbn 
Päivämäärä:   26.3.24 10:58:47

Tiede Luonto on hyvä lehti.

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: pallo 
Päivämäärä:   26.3.24 11:36:35

Mä olen tykännyt National Geographicista, siinä ainakin tuo maailman maat ja luonto tulee katetuksi.

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.3.24 11:46:31

Mulle tulee Hesari, Taito (käsityölehti) ja eri yhdistysten jäsenlehtiä.

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: 3 meilläkin 
Päivämäärä:   27.3.24 08:14:51

Itselleni ei tule tällä hetkellä kuin Unelmien Talo&Koti, se on sellaista hömppää, jota jaksa lukea vuodesta toiseen. Kaikki muut lehdet lakkautin, kun kyllästyin siihen, että kestotilaajana maksan enemmän kuin satunnaiset tilaajat tai irtonumero-ostajat. Nyt luen lehtiä halvemmalla, kun ostan tarjouksesta irtonumeroita silloin, kun on aikaa lukea. Olen nopea lukemaan, joten en todellakaan maksa mistään lehdestä vitosta enempää per numero.

Osta eri lehtiä ja kokeile, mikä miellyttää. Jo kannen otsikoista näkee hyvin, mitä tarjolla ja saa niitä vähän selaillakin siinä lehtihyllyllä ennen ostopäätöstä ;) Tilaa sitten kivasta lehdestä tarjouspätkä (ja muista lakkauttaa se heti ennen kuin jatkuu kestotilauksena). Lakkauttaminen kannattaa tehdä suoraan lehtitalon omaan aspaan, netissä yleensä antavat lakkauttaa vasta seuraavan laskutusjakson loppuun eli saatatkin olla tilauksen kanssa naimisissa vielä vuoden ja joutua maksamaan seuraavankin laskun.

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   27.3.24 08:22:33

Mulle tulee Suomen Kuvalehti vielä jonkun aikaa. On sen verran hintava lehti, että laitoin sen nyt tauolle. Kyllä tuo tulee yleensä luettua kannesta kanteen kuitenkin. Itsekin olen kyllästynyt lukemaan netistä jotain hömppää, joten mielummin luen ihan oikeaa paperilehteä.

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.3.24 14:35:24

Minullekin tulee tuo Tiede Luonto, ja olen kyllä tykännyt!

  Re: Mitä aikakauslehtiä tilaatte?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   27.3.24 14:37:58

Ei mitään lehtiä tällä hetkellä, mutta pisteet aloittajalle siitä, että joku kirjoitti kerrankin aikakauslehden oikein. :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.