Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: sydän 
Päivämäärä:   21.3.24 17:54:40

Ky.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.3.24 18:01:35

Ei mitenkään.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   21.3.24 18:58:41

Ei mitenkään. Hyvänä päivänä suostuu sentään puhumaan mulle.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   21.3.24 19:04:22

Hieroo usein niskaa tai hartioita, kun pitää lähellä sohvalla. Lähestulkoon päivittäin siis ja pyytämättä

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   21.3.24 19:16:38

Eilen just tulin töistä niin oli mies käynyt omin neuvoin viikon ruokaostoksilla, tehnyt ruoan ja leiponut vielä jälkkärin. Viikoittain hieroo mistä sitten olenkaan jumissa, tai vaikka en olisikaan.
Joka päivä saa läheisyyttä sekä aamulla puhelimessa odottaa aina aamuviesti kun herää kaksi tuntia ennen minua töihin

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   21.3.24 20:07:06

”aamulla puhelimessa odottaa aina aamuviesti kun herää kaksi tuntia ennen minua töihin”

Ai helevata että ärsyttäisi joku aamuviesti. Olen hitaasti heräävä enkä siedä mitään siirappista lemmenluritusta aamuisin. Enkä juuri muutenkaan.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   21.3.24 20:36:01

Hoitaa vallan ruokaostokset ja tuo aina pyytämättä kaikenlaista mistä tykkään. Hoitaa koiran ja usein myös hevosiani. Yleisesti osallistuu kaikkeen ja mahdollistaa myös minulle paljon omaa aikaa perhekiireiltä. Hipsuttaa joka ilta.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   21.3.24 21:02:45

Joka aamu nousee muutaman minuutin aiemmin kuin minä, jotta mun ei tarvitse keittää kahvia.

Säästää mulle patongista kantapalat, jotka on myös suosikkeja.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Piipoo 
Päivämäärä:   21.3.24 21:05:13

Eikös sen kahvin voi laittaa jo illalla odottamaan?

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: -_- 
Päivämäärä:   21.3.24 21:12:42

Kylläpä tyydytte vähään! Jos taloudessa on kaksi aikuista, tuli olla normaalia että se toinenkin osapuoli käy ruokakaupassa :D ja kotityöt jaetaan muutenkin, ei olla siellä 50-luvulla enää.

Sitten jos kaupasta tuodaan toiselle hänen suosikkiherkkujaan pyytämättä, sen voisin laskea hemmotteluksi. Samoin hieronnan.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   21.3.24 21:15:40

Piipoo: kyse olikin hemmottelusta eikä siitä että olisi erityisen kriittistä kumpi sen kahvin keittää..

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   21.3.24 21:19:08

Herkuilla hemmottelee, liikaa

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Matte 
Päivämäärä:   21.3.24 21:27:24

Hoitaa hevoset viikonloppuaamuisin ja minä saan nukkua tunnin pidempään.
Muistaa tuoda pyytämättä kaupasta mulle viiliä ja rinkeleitä, vaikkei ite niistä tykkää.
Minä taas teen miehelle iltaisin voileipiä ja passaan sohvalle kun se on väsynyt.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.24 21:47:24

Tuo välillä jotain herkkua kaupasta minulle, tuntuu hyvältä että joku on ajatellut minua ja tuonnut jotain lempiherkkua

Ostelee myös välillä lahjoja. Ei ruusuja tms vaan jotain jos olen ihastellut esimerkiksi muumisakset.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Nah 
Päivämäärä:   21.3.24 21:56:43

Tekee mulle ihan käsittämättömän hyvää ruokaa. Saattaa siis suunnitella ja tehdä vaikka viiden ruokalajin menun viineineen.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Väpä 
Päivämäärä:   21.3.24 22:19:15

Hieroo hartioita ajoittain, tuo pieniä herkkuja kaupasta muuten vaan tai jos tietää minun erityisesti pitävän jostain, vastaa pääsääntöisesti meidän ruokahuollosta niin tänäänkin oli illallinen valmiina, kun tulin harrastuksesta ja välillä yllättää isommin, esim viimeksi kun tulin reissusta kotiin oli kasa minun lempikarkkeja odottamassa. Ja auttaa mielellään koiran kanssa, vaikkei hänen koira olekaan. On kyllä lykästänyt <3

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Per Vers 
Päivämäärä:   21.3.24 22:42:04

"Vastaa ruokahuollosta",
"Minun lempikarkkeja"---> nyt kyllä tuli oksennukset suuhun.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Juuu 
Päivämäärä:   21.3.24 23:29:37

Tuo kaupasta jotain mistä tykkään, laittaa aamiaista/ iltapalaa ja hoitaa hevoset jos olen väsynyt, hieroo hartioita. Yleensäkin meille molemmille on tärkeää, että toinen voi hyvin ja on hyvä olla.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Väpä 
Päivämäärä:   21.3.24 23:40:17

Parhaillaan se ruokahuolto toimii niin, että lautanen ojennetaan nenän eteen sohvalle (syödään tosi harvoin pöydän ääressä) :3

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Kep 
Päivämäärä:   22.3.24 14:40:27

No ei ehkä oikeestaan mitenkään. Jos tarkemmin miettii, niin normaalin parisuhteen juttuja:
- pitää huolta ja kysyy miten voin ja miten on päivä mennyt
- hoitaa oman osansa taloudesta ja taloudenpidosta
- halaa, rapsuttaa
- soittaa työpäivän aikana ja jutellaan niitänäitä

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: hi 
Päivämäärä:   22.3.24 14:45:36

Tekee ruokaa, käyttää koirat lenkillä

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Romantic 
Päivämäärä:   22.3.24 15:26:44

Paistaa just ahvenia pannulla. Voissa ja ruisjauhossa.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.3.24 16:23:24

Tuo kukkia aina viikonlopuksi, ostaa herkkuja joista minä pidän, hieroo koko kroppani. Tänään oli siivonnut kaikki hevosten karsinat valmiiksi kun tulin töistä.
Ihanan oma-alotteinen ja ajattelee, että näin meillä on yhteinen vapaa ilta.
Usein siivotaan talli yhdessä. Mieheni tekee meille pizzaa iltapalaksi.
Ihana mun mies.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   22.3.24 16:31:40

On arjessa läsnä. Korjaa auton. En ole mikään erityisen romanttinen eikä mieskään. Romanttisinta mitä ollaan tehty on varmaan kun mennään syömään ja leffaan kahdestaan. Sitä tosin tapahtuu nykyään hyvin harvoin.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: sauna ja suihku 
Päivämäärä:   22.3.24 18:30:28

Toimii selänpesijänä :D

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   22.3.24 18:58:30

😀 Ei se normaali kotitöihin osallistuminen, esim. kaupassa käynti ole mitään hemmottelua. Itse vastaan, että laittaa jotain superhyviä ruokia, joiden tekemiseen menee aikaa (tykkää kyllä tehdä) ja ostaa jotain pieniä juttuja, esim. koruja ja tuoksuja sekä vaatteita. Lisäksi nuolee pi'lua pitkään ja hartaasti on maksanut parit lentoliput, jos hänellä on ollut parempi rahatilanne, kun minulla.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   22.3.24 19:00:01

Ei juuri mitenkään. Joskus saattaa selän ja jalat rasvata.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   22.3.24 19:00:50

Olen aina saanut nukkua viikonloppuisin, myös pikkulapsiaikana.
Ostaa lempisuklaita silloin tällöin ylläriksi.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   22.3.24 19:36:29

On tasavertainen kumppani ja isä pojalle eikä mikään passattava miesvauva mitä täältä saa lukea. Jos mulla joskus on aamuvuoro ja lähtöajat passaa niin mukava hypätä käynnissä olevaan (joo joo meni taivaspaikka jo aikaa sitten) putsattuun autoon.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   22.3.24 21:52:42

Vie säännöllisesti kylpylään tai johonkin muuhun pikkureissuun :) meillä ihan eri tulotasot tällä hetkellä niin mahdollistaa asioita meille mitä mun ei ole mahdollista rahallisesti tehdä

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.3.24 22:10:23

Mulla on herkästi kipeytyvät niskat, hieroo usein ihan pyytämättä. Herään tosi hitaasti ja aamut ovat monesti yhtä tuskaa, mutta mies herää pirteänä, keittää kahvit ja laittaa aamupalan valmiiksi niin että itse saan vaan zombina raahustaa valmiiseen pöytään. Puhuu ja pussaa, ostaa kaupasta ruokia ja juomia joista tietää minun tykkäävän ja myös valmistaa niistä aterian jne.

Nämä on sellaisia arjen hemmotteluja, jos haluaa hemmotella erityisemmi niin saattaa hommata esim. teatteri- tai konserttiliput ja varata pöydän ravintolaan.

Nyt kun mietin, niin aika usein hemmotteluhetkissä on jotenkin läsnä ruoka. :D On se ihana mies <3

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   25.3.24 14:02:06

Oma puoliso (naispuolinen tietty) ei kyllä hemmottele tai huomioi mitenkään.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   25.3.24 14:10:16

Kyllä minä pidän tietynlaisena hemmotteluna ja välittämisenä sitä, että mies hoitaa aina täysin kauppaostokset. Siihen kuitenkin menee 1000€/kk, jolloin itselleni jää enemmän siihen itse hemmotteluun rahaa, kun ei tarvise ruokaan sijoittaa ;)

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.3.24 14:16:52

Hoitaa kotona ollessaan lapset, kodin, koiran yms nyt kun en siihen muutamaan viikkoon oikein itse kykene. Ei ole kotona kun max. puolet kuukaudesta, välillä ei sitäkään.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   25.3.24 14:36:16

Nämä vastaukset ovat todella surullista luettavaa.

”mies käynyt omin neuvoin viikon ruokaostoksilla, tehnyt ruoan ja leiponut vielä jälkkärin.”

”Hoitaa kotona ollessaan lapset, kodin, koiran yms nyt kun en siihen muutamaan viikkoon oikein itse kykene. Ei ole kotona kun max. puolet kuukaudesta, välillä ei sitäkään.”

- Eli vaimo hoitaa muuten kaiken, mutta sitten kun hän ei pysty, mies muka suurestikin ”hemmottelee” ottaessaan vastuuta omasta perheestään? Vau. Aplodit.

Kääntäkääpä nämä toisinpäin. Jos mieheltä kysyttäisiin miten vaimo hemmottelee häntä, ei kukaan vaivautuisi edes vastaamaan, että ”no se hoitaa lapset ja kodin ja käy omatoimisesti kaupassa”. Ei todellakaan. Miehen mielestä se on minimi ja itsestäänselvyys, joka vaimon pitääkin tehdä, ei mikään mainitsemisen arvoinen osoitus hemmottelusta.

Näiden pitäisi olla aivan yhtä minimi ja itsestäänselvyys miestenkin kohdalla. Vaatikaa vähän enemmän arvostusta itsellenne.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Riesa 
Päivämäärä:   25.3.24 15:53:59

Me nähdään viikonloppuisin, mutta silloin kun olen ajellut hänen luokseen niin käyttää koirani aamulenkillä ja vaatii että jään vielä nukkumaan, laittaa todella hyvää ruokaa, tekee sellaisia arjen huomiointeja paljon, halaa, pussaa ja pitää lähellä. Hieroo hartioita, koko kropankin aina välillä, tuo aina tullessaan lemppariteetäni ja jos puolella sanallakaan kerron jotain tarvitsevani, niin yleensä haluaa hankkia sen minulle. Viimeksi tällainen asia oli nastat kenkiini eli ei mitään kukkakimppuja, vaan tarpeellisia ja hyödyllisiä asioita. Vaatii saada tarjota jos yhdessä mennään leffaan, syömään, oluelle, kauppaan jne. Minusta tällainen arjen hemmottelu on ihan parasta =).

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Memmu 
Päivämäärä:   26.3.24 06:13:56

Vie ulos syömään, teatteriin, ostaa liput ja hotellit valmiiksi yllätykseksi.
Viimeisimmät hemmottelut olleet uusi auto minulle ja haaveilemani koiranpentu.
Arjessa muistaa sanoa tunteet ääneen ja on hellä. Hyvä mies, en voi muuta sanoa.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.3.24 10:02:22

Maksaa aina molempien ravintolalaskun. Tuo kaupasta lempisuklaatani aina vähän väliä.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Jotakin oikeaa 
Päivämäärä:   26.3.24 10:15:01

Yrittää olla mulle mieliksi

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: nepula 
Päivämäärä:   26.3.24 10:27:00

Miehelleni ei ole jotenkin ollenkaan luontaista ostaa mitään lahjoja tai yllätyksiä ja reissuille ja ravintolaan vieminen jää lähinnä minulle, kun minulla on parempi palkka.

Meillä on enemmän sellaista pientä huomioimista arjessa, esim. tekee minulle aamulla kupin kahvia, raaputtaa auton ikkunat jäästä ja tekee lumityöt jos mun pitää lähteä aamulla ajamaan. Sanoo rakastavansa, halaa, pussaa ja hellii.

Tämä nyt ei ole varsinaista hellittelyä, mutta tekee leipää niin että aina on terveellistä ja tuoretta leipää kotona.

Joitain isompia juttuja tekee mielikseni myös. Esim. nyt on pitkän aikaa rempannut yhtä huonetta minun toiveideni mukaan.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   26.3.24 10:28:56

Hankala vetää rajaa siihen, mikä on arkista huomiointia ja mikä hemmottelua. Mies tuo minulle usein kukkia (muulloinkin kuin merkkipäivinä) tai jotain muuta mistä pidän, paijaa ja silittelee, mutta nämä ovat tosiaan ihan tavallisia juttuja. Se silittely, paijailu, pussailu on jokapäiväistä. Pyrkii tekemään asioita, jotka tekevät minut iloiseksi. Esimerkiksi eilen tuskailin ääneen, että koirankarvoja on taas kauheasti, niin oli imuroinut sillä välin kun kävin ratsastamassa. Onhan se kotityö ja kotityöt kuuluvat hänellekin, mutta hän teki sen juuri silloin siksi, että tiesi, että ne karvat häiritsevät minua sillä hetkellä kauheasti. Minusta on oikeastaan hienoa, että on näin vaikea eritellä, mikä on hemmottelua ja mikä ei. Jos mies olisi yleensä välinpitämätön ja joskus harvoin tekisi jotain kivaa, ne yksittäiset jutut olisi helppo tunnistaa hemmotteluksi. Minulla on niin hyvä mies, että arkikin on yhtä hemmottelua.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Nixi 
Päivämäärä:   26.3.24 11:30:59

No siis lähdetään siitä, että mies hoitaa oman osuutensa ruokaostoksista, siivouksista ja muista kotitöistä. Sitten päästään siihen hemmotteluun:
-tekee mulle eväsleipiä töihin
-vie hevoset aamulla ulos, että saan nukkua pidempään
-siivoaa tallin
-ostaa mun lempparisuklaata
Eli ei mitään koruja ja hajuvesiä, vaan arkisia huomionosoituksia, niitä arvostan.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Pouni 
Päivämäärä:   26.3.24 11:43:14

"Kääntäkääpä nämä toisinpäin. Jos mieheltä kysyttäisiin miten vaimo hemmottelee häntä, ei kukaan vaivautuisi edes vastaamaan, että ”no se hoitaa lapset ja kodin ja käy omatoimisesti kaupassa”. Ei todellakaan. Miehen mielestä se on minimi ja itsestäänselvyys, joka vaimon pitääkin tehdä, ei mikään mainitsemisen arvoinen osoitus
hemmottelusta." Ei, vaan silloin se mies kertoo, että vaimo kaatoi rannasta ne koivut ja oli lingonnut kun tulin töistä kotiin. Tai korjasi sen liiterin kattopellin ja hiekoitti.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.3.24 11:49:43

Miksi oletus että mies? Voisko puhua puolisosta?

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   26.3.24 11:50:43

Luulen että saa kertoa myös puolisostaan, mutta ehkäpä aloittaja haluaa tietää, miten miehet hemmottelevat puolisoaan.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   26.3.24 12:37:23

Hoitaa päivittäin talon lämmityksen, meillä on siis puulämmitys sähkön lisäksi. Kantaa puut ja sytyttää ja hoitaa ne tulisijat.
Eli kylminä aamuina herää ihan sitä varten aikaisemmin, että minun on mukavan lämmin tulla alakertaan, kun hän on jo lähtenyt töihin. Ja kun menen töistä kotiin, on hän jälleen lämmittämässä jo kotona.
Pesettää autoni ja usein käy myös tankkaamassa.
Viikonloppuisin antaa minun jäädä nukkumaan ja hoitaa koirien aamutoimet.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   26.3.24 12:51:15

Juuri kävin miehen maksamassa kasvohoidossa (ei siis mikään merkkipäivä, ihan muuten vaa)

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Sama konsepti 
Päivämäärä:   26.3.24 12:58:11

..ai vitsi mä nauroin tuolle aamuviestille.

Jos mulle joku (yrittäisi) lähettää aamuviestejä, niin hän saisi kuulla joka kerta lauseen, että soititte numeroon, johon juuri nyt ei saada yhteyttä...

Oma mies tekee viikonloppuna aamiaisen. (Arkena ei ole samaan aikaan aamusta hereillä). Paistaa munat ja keittää kahvin. Arvostan.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Pouni 
Päivämäärä:   26.3.24 13:03:30

Minäminäminä en syö aamulla munia niin naurattaa ihan hirveästi

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   26.3.24 13:04:59

Meillä on kai vielä ”kuherrusaika” meneillään, mutta tuo minulle kukkia, työreissuiltaan tuo hajuvesiä joista pidän ja kerran toi laukun. Käydään suhteellisen usein treffeillä ravintolassa syömässä (maistelumenu) ja hän maksaa ne aina.
Tykkää veneillä ja vei minut Tallinnaan viikonlopuksi veneellä ja oli varannut minulle kasvohoidon.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: ww 
Päivämäärä:   26.3.24 14:24:05

Ei mitenkään, mutta en mäkään kyllä häntä :D Ei moiseen ole aikaa eikä energiaa. Yhdessä sitten tehdään tasavertaisesti jotain yhteisen ajan eteen joskus, mennään raflaan tai leffaan. Joskus köllötellään sohvalla yhdessä, melko harvoin koska tykätään eri ohjelmista j akumpikin arvostaa sinä minimaalista vapaa-aikaansa sen verran että haluaa kattoa omaa lempiohjelmaansa

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.3.24 18:54:16

Hoitamalla elukat pyytämättä. On ottanut ne ns "omakseen" myös. Se on mulle parasta hemmottelua.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: maalainen 
Päivämäärä:   27.3.24 14:05:16

Maksamalla kaiken. Oma palkkani jää kokonaan henkilökohtaisiin ( lue hevos ) kuluihin.

  Re: Miten oma miehenne hemmottelee teitä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   27.3.24 16:14:40

Ei mitenkään eikä pahemmin ole mitään puhuttavaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.