Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   2.1.24 15:39:54

Taannoisesta Saat sen mistä luovut -ketjusta inspiroituneena. Manifestointi kuulostaa kiinnostavalta! Eli esitä jokin toive eläytyen siihen vahvasti ikään kuin se olisi jo totta. Näe mielessäsi siis asia jo olemassa olevana.
Ilman ennakko-oletuksia tai hypoteeseja aletaan tehdä harjoituksia ja jaetaan kokemuksia täällä. Kokeilunhaluiset tulkaa mukaan! Lynkkaajien sen sijaan ei tarvitse vaivautua.
Joskus luin tältä samalta foorumilta, että on helpompi aloittaa pienistä, kuin isoista toiveista (esimerkkinä oli höyhen). Koska niiden kohdalla vastustus on pienempää ja siten toive toteutuu helpommin. Samalla usko siihen että tämä todella toimii vahvistuu.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.1.24 15:52:19

Omakohtaista kokemusta on että manifestointi toimii. Ei se välttämättä ole kovin nopea prosessi, mutta toimii kuitenkin.
Ne jotka kuvittelee saavansa haluamansa asian heti, joutuvat kyl monesti pettymään huomaamatta joskus jopa vuosien päästä, et hei nyt mulla on kaikki se mitä manifestoin kauan sitten. Toki osa asioista tapahtuu nopeallakin aikataululla.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   2.1.24 16:47:43

Minä olen manifestoinut esim työpaikkoja.
Tai siis pidän niitä manifestoinnilla saavutetuksi.
Olen siis hakenut toimeen tai tehtävään, johon ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia ja silti saanut ne.
Tämä on naurettava esimerkki, mutta jäi vaan kerran mieleen kun hain tosiaan työtä, jonka piti olla täysin saavuttamattomissa. Minulla ei ollut samoja ominaisuuksia tai taustoja kuin muilla hakijoilla. Hain silti ja pääsin haastatteluun. Kävin työpaikan vessassa ennen ja jälkeen haastattelun, koskin niitä seiniä ja sanoin ääneen että tämä ei ole viimeinen kertani tässä vessassa.
Sain työn ja olen ollut työssä nyt seitsemän vuotta. Tosin vessanseinät on vaihtuneet korona-aikana kotitoimistoksi. Tein siis toki paljon muutakin manifestointia tuon työn eteen, mutta tuossa vaan erikoisempi esimerkki.

Samoin pidän manifestoinnin ansiona sitä, että palkkani on nyt kaksinkertainen verrattuna alan yleiseen palkkatasoon.
Jostain syystä vaan jo muutama vuosi sitten TIESIN (en siis toivonut tai haaveillut), että saavutan tietyn palkkatason. Nyt tienaan jo itseasiassa enemmän.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   2.1.24 18:06:06

Näitä on tosi kiva lukea! Kiitos! Minulla on itseasiassa samanlaisia kokemuksia ensimmäisen asunnon ja työpaikan suhteen. Tosin silloin en tiennyt koko manifestoinnista ja vasta jälkeenpäin totesin yhteyden toiveen ja todellisuuden kanssa. Pääasia kai tässä toteutumisessa on se että ei yritä liikaa. Oikeastaan ei sais ”yrittää” ollenkaan, vaan pitäisi elää ”ikään kuin” jo olisi näin. Se on vaikeaa monelle nykyhetkessä tehdä.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   2.1.24 18:39:32

Tietämättäni jo lapsena harjoittanut tätä ja sitä kautta muovannut elämän jo 18-vuotiaasta alkaen sellaiseksi kun halusin. Nuorena sanoin hankkivani auton X, täysi-ikäisenä sellaisen sain. Lapsena kerroin tarkkaan millaisen puolison haluan, 17-vuotiaana hän minut löysi ja on ollut juuri sitä mitä olen manifestoinut. Jo pienenä kerroin totena asioita joita tulen tekemään, ihan vain jotta kaikki toteutui vain paria vuotta myöhemmin. Ihan kaikkea ei edes muista sillä hetkellä kun ne tapahtuu, että joskus on manifestoinut ja lähettänyt toiveen ylemmäs universumiin.
No nyt 23-vuotiaana on hankala manifestoida kun en tiedä mitä toivoisi. Tai no, oma laihtuminen on enää ollut ikuisuusprojektina mutta siihenkin luulen että on enemmän liittynyt se "no, ehkä joskus..." -mentaliteetti. Eli en ole edes pitänyt kovin mahdollisena sitä ;)

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   3.1.24 12:53:49

Up

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.24 12:57:18

Puolisoasian kohdalla kyse on omien kriteerien asettamisesta. Kun tietää mitä haluaa sen voi ottaa. Ei siinä sen suurempaa taikuutta ole.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.24 13:13:12

Itse asun siellä, missä joskus haaveilin asuvani. Viimeksi manifestoin uuden työpaikan tietyillä kriteereillä ja sitä ennen viime syksynä 20 000e.

Minulle on se ja sama miten jotkut skeptisesti tähän suhtautuvat, ei heidän epäilyksensä minulta ole pois. Manifestointia on vaikea selittää, suosittelen etsimään materiaalia esimerkiksi Youtubesta. Se ei maksa mitään joten kukaan ei voi väittää manifestointia kultiksi, jossa hölmöiltä otetaan rahat pois.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.1.24 13:29:52

Olen manifestoinut itselleni kolme työpaikkaa, joista viimeisimpään en edes hakenut vaan minut pyydettiin sinne töihin. Tämä tapahtui pidemmän hankalan työputken aikana, jolloin päätin ansaitsevani paremman työn ja siitä parin päivän kuluttua sain yhteydenoton työhön liittyen.

Olen myös manifestoinut rahaa, jonka avulla olen saanut itselleni tavoittelemani +50 000 euron vuositulot. Myös kumppanin sain manifestoimalla, mutta siihen kului useita vuosia ja "oppiläksyjä" välissä, sanoisin että tämä on vaikein asia koska siihen tarvitaan myös toisen ihmisen oma tahto.

Nyt koitan vielä saavuttaa yhden tavoittelemani ison asian, jonka kanssa olen paininut pitkän aikaa, enkä oikein ole edes uskonut että voisin saada tai ansaita sen. Tämä ajatus on varmasti ollut esteenä, sillä tärkeintä on itse uskoa unelmiinsa.

Ne jotka eivät ole kokeilleet tai onnistuneet, pitävät asiaan humpuukina. Mutta jos on onnistunut, niin tietää mitä asia todella on.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   3.1.24 20:21:39

Up

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.24 20:34:36

Mitenkähän manifestoisin itselleni toisen hevosen? Voisin sen hankkia, mutta nykykuluilla se ei ole järkevää. Minulla on hyvä työpaikka, josta voisin vaihtaa rahakkaampiin hommiin, mutta samalla työtunnit lisääntyisivät niin, että hevoselle saati sitten kahdelle ei jäisi riittävästi aikaa.. eli pitäisi manifestoida sekä lisää rahaa että aikaa, eli ilmeisesti lottovoitto.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   4.1.24 11:52:01

Tuossa toisen hevosen hankkimiskysymyksessä tullaan siihen yleiseen esteeseen manifestointiprosessissa, että ajatellaan MITEN asia toteutuu. Kun fokus pitäisi pitää vain lopputuloksessa. Asiat suttaantuu kuten universumi sen järjestää ja yleensä sillä tavoin että kuunaan itse siihen ei pystyisi. Luota prosessiin.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Hmm99 
Päivämäärä:   4.1.24 12:39:35

En tiedä, onko sattumaa vai sitä, että manifestointi oikeasti toimii, mutta mä olen kahdesti saanut eräältä mieheltä viestin, kun oon huvikseni manifestoinut sen tapahtuvaksi. Ensimmäisellä kerralla yhteydenotto tuli muutamissa minuuteissa manifestoinnin jälkeen (oltiin viimeksi kuultu toisistamme puoli vuotta aiemmin) ja toisella kertaa muutama päivä sen jälkeen (edellisestä viestistä 7 kk aikaa).

Eipä nuo viestit ole mihinkään johtaneet, mutta ne osuu hassusti yksiin noiden ajankohtien kanssa, kun oon ihan erikseen fiilistellyt muutaman minuutin ajan, miten upealta tuntuu, kun se viesti kilahtaa puhelimeen. Sen jälkeen jatkan päivääni ja elämääni entiseen malliin enkä muuten käytä aikaani miehen pohtimiseen.

Seuraavaksi pitäisi varmaan manifestoida vähän tarkemmin, mitä haluan niistä yhteydenotoista seuraavan, koska muuten tuppaavat jäämään kummallisesti ilmaan roikkumaan. :D Tulin aikoinaan ghostatuksi tuon miehen toimesta ja se jäi harmittamaan niin perusteellisesti, että olen sen takia välillä manifestoinut, miten hienoa olisi, jos mies kaipaisikin minua vielä.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Huiii 
Päivämäärä:   4.1.24 15:41:34

Kokeilin ja hui! Töissä on yksi hankala tapaus, olen sukset ristissä tyypin kanssa liian usein. Olen hakenut muualle mutta ei ole vielä tärpännyt. Päätin sitten kokeilla tätä manifesti-juttua. Työpaikka ilman tätä ihmistä. Eilen pomo kutsui nopeaan palaveriin ja muiden asioiden ohessa sanoi että jatkossa huomioitava että tämä ihminen ei välttämättä ole enää käytettävissä, ei voi kertoa enempää.
Ilmeisesti lähtee opiskelemaan. Voi herra mun jee!

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   4.1.24 15:48:01

Aikamoista! Ja kaiken kukkuraksi päättyi hyvin sen toisenkin osapuolen kannalta, kun päätti lähteä opiskelemaan!
Mä oon huomannut noissa epämieluisissa kollegajutuissa toivoneeni että kunpa tämä ei jäisi meille töihin, mitä vaan mutta kunhan vaan ei… ja kuinka ollakaan, ”yllättävän” sattuman kautta kaikki ovat jääneet pysyvästi. Mutta, kuten sanottua, hankalat ihmissuhteet ovat lopulta niitä parhaita opettajia, joten syynsä on sillä että ko. tyypit ovat kohdalleni sattuneet.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   4.1.24 16:24:13

Mä rupesin viime vuoden lopulla manifestoimaan itelleni miestä, onnellisuutta ja taloudellista riippumattomuutta. Muuten on mennyt ihan hyvin, mutta välillä tulee niitä hetkiä kun oma pessimismi aiemmasta elämästä yrittää puskea esiin :D ja varmaan viivästyttää noita tulevia tapahtumia.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   4.1.24 19:26:45

No onko mikään vielä muuttunut tähän mennessä?

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   5.1.24 10:50:44

Up

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.1.24 11:26:26

Manifestoin eilen viestiä yhdelt tyypiltä. Ei tullut. Eli ei toimi, humpuukia

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.24 17:59:43

Siis tää ei voi olla totta!!! Apua!! :D siis puoliks läpällä kokeilin eilen kuvitella ja eläytyä kuin yhdeltä mieheltä olisi tullut viesti, josta en ole kuullut kesän jälkeen. Hän laittoi minulle juuri viestin! Ei voi olla sattumaa!

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   5.1.24 19:28:39

Jep, sattumaa ei ole olemassa. On vain osumia.

Aloin itse tässä vuodenvaihteessa tehdä oikein kunnon mullistusmanifestaatiota. Kaksi ihanaa ja isoa asiaa. Pitäisikö samalla odotellessa jotain vähän pienempääkin keksiä :-)

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.24 19:55:55

Toisiin ihmisiin liittyvä manifestointi toimii VAIN silloin kun kummatkin ihmiset ovat samassa "taajuudessa". Jokaisella on oma vapaa tahto ja toisen tahtoon ei voi vaikuttaa millään määrällä manifestointia. Esimerkiksi kumppanin manifestointi toimii parhaiten silloin, kun voit luopua siitä ajatuksesta että sen kumppanin olisi pakko olla joku tietty henkilö ja luotat siihen että universumi kyllä toimittaa tiellesi juuri oikean tyypin (joka ei välttämättä ole se, jota tällä hetkellä tavoittelet). Kiva tietysti, jos se on nykyinen ihastus, mutta jos ei ole, niin sitten se on jotain vielä parempaa.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.1.24 21:40:59

Tuohon viimeiseen haluan kertoa oman kokemukseni. Tapailin erästä miestä, sanotaan vaikka Mattia. Toivoin meille yhteistä tulevaisuutta, ja tiettyjä asioita elämäämme. Tein paljon mielikuvaharjoitteita (manifestointia) päivittäin, joissa toki toistui myös hänen nimensä (Matti).

Olin huomannut joitakin mahdollisia ongelmia välillämme, joitakin redflageja, ja tunteen, ettemme ehkä ole kuitenkaan paras mahdollinen match. Sivuutin silti nuo tunteet koska olin kaikesta huolimatta kovin ihastunut. Ajattelin myös, että kun manifestoin kovasti, ja elän unelmieni todellisuutta todeksi mielikuvissani, asiat menevät kuten kuvittelen. Minun oli kuitenkin jokseenkin hankalaa saada kyseinen mies mielikuvissani näyttäytymään sellaisena kun hän on (esimerkiksi ulkoisesti, ja muutenkin).

Noh. Pian mies kuitenkin ghostasi minut aivan puskista. Olin todella hämmentynyt ja yllättän rikki, suhteessa suhteemeen laatuun (vasta tapailuvaihe, toki jo reilu pari kuukautta kestänyt). Keräilin jonkin aikaa itseäni ja totesin, ettei mies tosiaan olisi ollut lopultakaan minua varten. Ei varsinkaan sen jälkeen, miten hän tapailumme päätti. Olin siitä huolimatta pettynyt, ja jotenkin vihainen universumille. Olin ollut niin järjestelmällinen ja sinnikäs mielikuvaharjoituksissani, ja alkoi tuntua että kaikki on ollut turhaa.

Tästä toivuttuani menin deittisovellukseen, ja vastaani tuli hämmentävän mielenkiintoinen profiili. Hän kuvasi siinä itsensä aika tarkkaan sellaiseksi mieheksi, mitä olen mielikuvissani visioinut. Meillä on kaikki samat harrastukset, hän on herkkä ja ihana, ulkoisestikin niitä asioita mitä toivon. Kun tapasimme, kävi ilmi vaan lisää hämmentävän yksityiskohtaisia yhtäläisyyksiä. Meillä on jopa saman ikäiset lapset. Hän on kuin jumalan minulle veistelemä yhdistelmä kaikkea sitä mistä pidän.
JA arvatkaa mikä hänen nimensä on. Tietenkin Matti.

En tiedä, mutta erikoinen sattuma

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.1.24 21:46:45

Haluan vielä sanoa, että ei siis ole ollenkaan arkipäivää, että kohtaan omantyyppisä, kiinnostavia miehiä, tai ihmisiä yleensä.
Deittiapeissa ehkä yksi tuhannesta on sellainen.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.1.24 07:03:44

Mulla meni viivan tarinasta kylmät väreet :)

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   6.1.24 20:26:49

Enpä vielä tieteellistä julkaisua tee, mutta aika usea on jo kertonut manfestoineensa UNELMIEN kumppanin itselleen. !! Ranskalaisin viivoin ominaisuudet ylös ja toivomaan. Tätä itse harjoitan juuri myöskin, ikisinkkuuden aikaansaama epäusko hälvenee mitä enemmän eläydyn ja uppoudun näihin kuviin ! Näistä positiivisista kokemuksista tulee lisävarmuutta. Meillä on vain tämä yksi ja sama energia joka on meissä kaikissa ja se on vapaassa käytössämme.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.1.24 21:35:22

No yritin manifestoida ihan mitättömiä juttuja työpaikalla tyyliin: kohta kuuluu kolahtava ääni, ei kuulunut. Kohta työkaveri tiputtaa jotain käsistään, ei tiputtanut, kohta joku kutsuu minua nimeltä, ei kutsunut, seuraava ohi ajava auto on punainen, ei ollut, huomenna pakkanen laskee, ei laskenut, jääkaappi hyrähtää käyntiin än yy tee nyt, ei hyrähtänyt....

Ei toimi

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.1.24 21:39:02

Viivan tarina on puistattava. Mies, jolla on lapsia. Juokse ja lujaa.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   8.1.24 11:03:20

Up

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Kooo 
Päivämäärä:   8.1.24 11:08:28

"'No yritin manifestoida ihan mitättömiä juttuja työpaikalla tyyliin: kohta kuuluu kolahtava ääni, ei kuulunut. Kohta työkaveri tiputtaa jotain käsistään, ei tiputtanut, kohta joku kutsuu minua nimeltä, ei kutsunut, seuraava ohi ajava auto on punainen, ei ollut, huomenna pakkanen laskee, ei laskenut, jääkaappi hyrähtää käyntiin än yy tee nyt, ei hyrähtänyt....

Ei toimi"

No kun manifestointi ei toimi noin. :D Siinä se syy.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 11:14:06

Miten se sit toimii?

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Kooo 
Päivämäärä:   8.1.24 11:22:21

Niiden asioiden pitää olla vähän isompia kuin kolahdukset työpaikalla tai punainen auto.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 11:24:01

"Joskus luin tältä samalta foorumilta, että on helpompi aloittaa pienistä, kuin isoista toiveista (esimerkkinä oli höyhen). Koska niiden kohdalla vastustus on pienempää ja siten toive toteutuu helpommin. Samalla usko siihen että tämä todella toimii vahvistuu."

Aloituksessa oli näin

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Kooo 
Päivämäärä:   8.1.24 11:27:18

No tarkennetaan: niiden pitäisi liittyä omaan elämääsi tai oman elämäsi ihmisiin. Ja siis muiden puolesta et voi manifestoida, mutta manifestoinnit voivat liittyä tavalla tai toisella myös muihin ihmisiin (kunhan pyyntö on sinun ja liittyy sinun elämääsi).

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 11:29:51

No pyysin että joku sanooo nimeltä...ei sanonut. Pyysin eräältä mieheltä viestiä, ei tullut.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Kooo 
Päivämäärä:   8.1.24 11:35:39

Eih... muuta toiveesi mieluiten muotoon: "minulle on tulossa jotain tärkeää sanottavaa" tai "olen saamassa mielenkiintoiselta ihmiseltä viestin".

Siis noi nyt oli nopeasti keksittyjä lauseita, muodosta omaan elämääsi sopivat lauseet. Ja tärkein: sinun pitää ajatella, että sinulla on jo se asia X, mitä toivot. Ei niin, että "pliiiiis laittaispa edes joku mulle viestiä!!!" - ei noin.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   8.1.24 11:48:19

Joskus on hassua, miten nämä toteutuu eri tavoin kuin mitä on itse ajatellut. Kaksi vuotta sitten uutena vuotena aloin manifestoida rakkautta elämääni. Kuvittelin saavani puolison, mutta sainkin jotain parempaa. Pienen, sekarotuisen rakin, joka on aina rinnallani. Puhdasta rakkautta <3

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 12:08:55

minulle on tulossa jotain tärkeää sanottavaa" tai "olen saamassa mielenkiintoiselta ihmiseltä viestin".

Noh kokeillaas

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 13:31:10

Kokeilin että olen saamassa mielenkiintoisen yhteydenoton 13.30. Ei tullut

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.24 15:43:46

Ei manifestointi toimi niin, että tilataan jokin tietty tapahtuma tiettyyn kellonaikaan. :D

Asiat tapahtuvat silloin kun niiden aika on, omalla painollaan. Joskus asia ei edes tapahdu sillä tavalla tai siinä aikataulussa kuin kuvittelit, mutta huomaat että universumi järjestikin asian paremmin kuin olisit itse osannut. Manifestoinnissa pitää pystyä luopumaan kontrollista ja vastustuksesta ja luottaa vaan hyvään lopputulokseen. Mikromanageroinnilla ei manifestointi onnistu. Ja sitten se vaikein osuus: sinun pitää todella uskoa tai pikemminkin TIETÄÄ, että haluamasi asia on jo sinun, ja pysytellä niin korkeassa ja luottavaisessa tunnetilassa, että tämä haluttu asia voi oikeasti saapua elämääsi. Ei auta hokea olevansa rikas, jos kuitenkin sisimmässään tuntee olevansa köyhä. Ei auta manifestoida unelmakumppania, jos sisimmässään ei usko olevansa rakkauden arvoinen - tai saatat toki vetää puoleesi jonkinlaisen kumppanin, mutta et todennäköisesti sellaista, joka todella arvostaisi sinua.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 16:57:33

Eli ihan hölynpölyä, sattumaa tai sitten itse psyykkaa itsensä toteuttamaan ne mitä on manifestoinut, eli ei eroa mitenkään siitä että asetttaa tavoitteita elämäänsä ja etenee loogisesti niitä kohden. Ja loput on sattumaa että järjestyykö asia niinkuin toivoi. Täällä joku kirjoitti että ei voi pakottaa toista ihmistä toimimaan vastoin omaa tahtoaan niin että oma manifestointi toimisi. Mutta moni asia on lopulta aina kiinni jonkun toisen päätöksestä toimia, eli manifestoijat hehkuttavat silloin homman toimivuutta jos joku sattumalta päättikin toimia heidän edukseen. Ja jos se toinen ihminen ei toiminut heidän edukseen, niin vedetään tuo em. kortti esiin, että toista ihmistä ei voi vastoin hänen tahtoaan saada toimimaan omaksi edukseen...eli kyseessä on kahden ihmisen yhteinen agenda joka sattumalta kohtaa, tosin usein ei kohtaa.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   8.1.24 17:04:10

Miksi muutoin niin monen ihmisen elämään on saapunut juuri toiveita vastaava asia? Jos se olisi sattumankauppaa, kaikilla se ei toimisi ja osalla vain jotenkin sinne päin. Mutta jos räätälöity toive todella toteutuu , miten lasket sen sattumaksi?

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 17:32:15

Se on ihmisen omien toimien ja sattuman summa. Ihminen tekee tiedostamattomia päätöksiä joka päivä ja näin kuljettaa huomaamattaan elämää tiettyyn suuntaan. Jos joku vain kökkii kotona ja haaveilee tietynlaisesta miehestä, niin veikkaanpa että vaikka manifestoisi maailman tappiin, ei miestä tipahda syliin. Täälä moni sanonut että manifestointi ei toteutunut niinkuin alunperin ajatteli vaan toisella tapaa. Eli muokataan se lopputulos manifestointiin sopivaksi. Tai sitten aletaan nähdä tiettyjä asioita ja mahdollisuuksia enemmän kun on systemaattisesti tehnyt itsensä niistö tietoiseksi

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.24 17:35:05

"Jos se olisi sattumankauppaa, kaikilla se ei toimisi"

Niin, eikä toimikaan. Tänne on kirjoittanut vain ne jotka kokee sen toimineen. Ei minulla ole toiminut manifestointi vai onko aikajänne koko elämä? Eli jos manifestoin itselleni unelmien miehen, ja se sitten tupsahtaa jossain vaiheessa elämää niin on sitten mnifestoinnin ansioita vai? Vaiko sattumaa.. en voi tulöa tänne kertomaan että miestä ei löytynyt koska onhan tässä kuolemaan asti mahdollisuus..eli kukaan ei voi kertoa että ei toimi koska aina on mahdollisuus että voisi toimia.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.1.24 17:53:37

Minni, hyvä kysymys. Jos esim. etsii kumppania, toimiihan siinä määrätietoisesti, käy baarissa ja tinderissä, ja katselee ympärilleen, ja valitsee tarjonnasta sopivan, ja sellaisen mistä on haaveillut.

Tai jos on ostamassa taloa, keskittyy sellaisiin, joista pitää, ja taas valitsee parhaan. Tai jos haluaa matkalle, laittaa rahaa syrjään, ja tadaa, pääsee sinne mistä on unelmoinut.

Eli kyllä ihminen toimii tietoisesti saavuttaakseen haaveensa. Ei se mitään henkimaailman tiedettä ole.

Kun joku kirjoitti, että höyhenen manifestointi on helppoa, eipä taida tähän aikaan olla. Paitsi jos tarkoituksella menee lasten naamiaisasukauppaan, ja jee, löytää sieltä sulkapäähineen.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   9.1.24 11:50:18

…valitsee tarjonnasta sopivan, ja sellaisen mistä on haaveillut.
… ostamassa taloa, keskittyy sellaisiin, joista pitää, ja taas valitsee parhaan

No, nuo ovat asioita jotka eteen tulevat ja joiden kulkuun itse EI VOI vaikuttaa. Kun manifestoi, ei tietenkään voi jäädä odottamaan manulle illallista. Jatkaa elämistä mutta samalla on kuunneltava intuitiotaan ja seurattava ”merkkejä”, joita sattumiksikin kutsutaan, ja jotka johtavat lopulta toiveen tykö.

On luotettava sokeasti siihen, että toive on totta ja se on olemassa JO.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.1.24 12:19:22

Manifestointihan on nimenomaan sitä oikean energian saamista ja ajattelemista. Ei se pelkästään paikallaan istumalla tapahdu, pitää myös elää sitä omaa elämää siinä samalla.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Juuri näin 
Päivämäärä:   9.1.24 13:46:47

Näin juuri! Pitää asettua sellaiselle hyvälle energiataajuudelle, missä haluaa elämäänsä elää: hyvää oloa, terveyttä, iloa ja rakkautta. Se vetää puoleensa lisää sitä samaa.

Konkreettisiakin valintoja tarvitaan: haluaako esimerkiksi itkeä sohvannurkassa exän perään puoli vuotta vai nähdä itsensä puolen vuoden päästä vaikka juoksutapahtumassa, hymyillen ja iloisena. Aina kannattaa valita sekä seura että tekemiset sen mukaan, mitä näkee sen huomispäivän ideaaliversion itsestään tekevän ja millaista elämää elävän. Ja sitten ylös, ulos ja lenkille. Samalla, kun huomaa oman olonsa kohentuvan, alkaa luonnostaan hankkiutua eroon kaikesta, mikä madaltaa hyviä energioita - olipa kyseessä ihmiset, epämieluisat huonekalut tai vaikka väärä asuinpaikka.

Manifestoinnissa voi olla jotain magiikkaa, mutta ainakin ihan konkreettisella tasolla se on itsesuggestointia ja oman olon parantamista. Kun olet toiveikas itsesi ja huomisen suhteen, mielialasi paranee ja saat positiivista energiaa.

Olipa se sitten manifestointia tai vain ihan luonnollista syy-seuraussuhdetta, paremmille taajuuksille virittyminen alkaa vetää puoleensa positiivisia asioita ja ihmisiä. Ja voivat ne exätkin havahtua, että olipas tuo sittenkin ihan menevä ja simpsakka tapaus. Niin se manifestointi tulee sitten todeksi: exä ottaa yhteyttä ja saattaa hurmaantua uudelleen. Usein tällainen itsensä upgreidannut ihminen on vaan jo löytänyt parempaa seuraa sillä välillä. :)

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.1.24 14:03:06

Minulle ainakin on lopulta se ja sama, onko manifestoinnin toteuttamisessa oikeasti kyse universumista ja värähtelytaajuuksista vai pelkästään itsensä aivopesemisestä. Joka tapauksessa mielialani on parempi, luotan enemmän elämään, stressaan vähemmän, siedän vastoinkäymisiä paremmin (usein se mikä tuntuu vastoinkäymiseltä poikii lopulta jotain hyvääkin: kun katsoo elämäänsä taaksepäin niin tajuaa, että ilman ikävää asiaa X en olisi päätynyt hyvään pisteeseen Y) ja elämääni on ilmaantunut enemmän mahdollisuuksia sekä erikoisia sattumuksia, jotka tuntuvat onnenpotkuilta. Mikään muu tekniikka ei ole tuonut yhtä hyviä tuloksia.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   9.1.24 14:49:37

Tarkoittaako piste nyt tekniikalla manifestointia vai aivopesua? :D hienoa silti että toiminut!!!

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Jepjep 
Päivämäärä:   9.1.24 15:34:18

manifestointi ei kyllä tarvitse mitään korkeita tunnetiloja eikä manifestointi ole jotain mikä toimii tai ei toimi, koska ihmisen koko elämä on manifestaatiota :D Universumi ei myöskään päätä, milloin saat mitä haluat, jos saat. Itseään ei myöskään tarvitse irtauttaa toiveestaan, eikä ole olemassa sääntöjä mitä voi manifestoida ja milloin (punainen auto, höyhen, työpaikka).

Ihmisen koko elämä on yhtä tämän ajatusten kanssa, ihminen on yhtä suuri kuin hänen ajatuksensa. Kaikki lähtee alitajunnasta, kaikki mitä sille syötät on sille totta, ja tarpeeksi kauan kun syötät sille jotain ajatusta, näyttäytyy elämässäsi ennemmin tai myöhemmin.

En osaa manifestoida (tietoisesti)! Totta.
Puolison löytäminen on älyttömän vaikeeta! Totta.
Mä löydän aina älyttömän hyviä tarjouksia! Totta. Miehet jahtaa mua! Totta.
Mun anoppi vihaa mua! Totta.
Töiden saaminen on vaikeaa! Totta.
En saa koskaan mitään aikaiseksi! Totta.
Manifestoidakseni mun täytyy olla korkeassa mielentilassa! Totta.

Alitajunta on tavallaan kuin printteri, kaikki sinne syötetyt uskomukset muokkaa elämää jatkuvasti, paitsi tietty jos on täysin pystyynkuollut ja ajatukset kiertävät kehää, silloin todennäköisesti elämä onkin kangistunut kasvoihinsa, eikä mitään uutta ole näkyvissä.

Kivojen asioiden manifestointi luonnistuu yleensä jo sillä että lakkaa valittamassa :D

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.1.24 15:36:18

Tarkoitan siis manifestointia. :D Minulle on se ja sama, toimiiko manifestointi siksi, että universumi todella järjestää asiat, vai siksi, että olen oikeasti vain onnistunut aivopesemään itseni nìin tehokkaasti. Pääasia on se, että se toimii.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.1.24 17:25:24

Yritin manifestoida tässä kahden päivän aikana vaikka ja mitä. Mikään ei toteutunut. Bull shittiä

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   9.1.24 18:50:33

'Yritin manifestoida tässä kahden päivän aikana vaikka ja mitä. Mikään ei toteutunut. Bull shittiä''

Ehkä et vain osaa sitä (vielä).

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.1.24 20:04:10

Kyllä osaan, ajattelin intensiivisesti sitä että minulle tulee nyt tapahtumaan jokin tietty asia. Mietin miltä se tuntuu ja kuvittelin päässäni että noin nyt se tapahtui. Pääsin kiinni siihen tunteeseen miltä se tuntuu kun se tapahtuu jnejne. Lähetin universumille kaikenmaailman signaalit ja olin yhtä maailmankaikkeuden energioiden kanssa. Aaaand nothing!

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   9.1.24 23:36:36

” Lähettäjä..
Päivämäärä9.1.24 20:04:10

Kyllä osaan, ajattelin intensiivisesti sitä että minulle tulee nyt tapahtumaan jokin tietty asia. Mietin miltä se tuntuu ja kuvittelin päässäni että noin nyt se tapahtui. Pääsin kiinni siihen tunteeseen miltä se tuntuu kun se tapahtuu jnejne. Lähetin universumille kaikenmaailman signaalit ja olin yhtä maailmankaikkeuden energioiden kanssa. Aaaand nothing!”

Mulla käy kans aina näin vaikka haluaisin uskoa niin tähän juttuun. :D

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   10.1.24 09:14:49

Up

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.24 12:54:39

Kaksoispiste ei selkeästi ymmärrä koko manifestin pointtia ja inttää vastaan, ettei se toimi kun ei parin päivän aikana tehdyt "manifestit" ole toteutuneet :D Ei se sinulla tulekaan toimimaan, kun et kerta ole valmis asiaan perehtymään etkä sitä sisäistämään. Etkä edes usko koko asiaan, niin miksi sinun "manifestit" edes toteutuisivat? Muutenkin toimit ihan väärin, kun yrität vain ennustaa typeriä juttuja MUIDEN tekemänä (esim joku kutsuu minua nimeltä, joku ajaa punaisella autolla nyt vastaan). Et sinä muiden tekemisiin voi vaikuttaa, vaan omaan elämääsi ja tekemiseesi. Etkä voi olettaa, että kaikki tapahtuu samantien, vaikka joskus sekin on mahdollista. Ja manifestointi vaatii AINA omaa aktiivistä tekemistä ja vaikuttamista. Eikä koskaan kannata unohtaa, että karma toimii myös, joskus manifestit toteutuvat sen mukaan miten omaa karmaasi olet hoitanut.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   10.1.24 13:59:12

…Eikä koskaan kannata unohtaa, että karma toimii myös, joskus manifestit toteutuvat sen mukaan miten omaa karmaasi olet hoitanut.

Näin se menee, toisin sanoen jos toivot jotakin vahingollista toiselle, palautuu se lopulta vahingoksi itseäsi kohtaan. Vedät puoleesi toivomaasi, hyvässä ja pahassa. Ja sitä paitsi, kuka nyt tahtoisi itselleen mitään pahaa???

Onko lisää onnistuneita manifesteja jaettavaksi? Minulla edelleen aktiivisessa työstössä nuo isommat, jotka alkuvuodesta pistin työn alle.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.24 14:10:21

Pakko kompata kaimaa. Manifestointi ei toimi, jos siihen ei usko. Se, että hoet itsellesi uskovasi, ei tarkoita sitä, että syvinmällä tunnetasolla todella uskoisit. Manifestointi vaatii oikeaa tunnetilaa. Myöskään aikatauluun ei voi vaikuttaa, vaan kaikki tapahtuu juuri silloin kun on tarkoitus. Mikromanageroinnilla ei manifestoinnissa pitkälle pätki, vaan sillä päinvastoin jarruttaa tulosten ilmenemistä, koska kontrollointi lisää vastustusta. En ole ainakaan itse kyennyt koskaan manifestoimaan mitään millään kellonaikatekniikalla tyyliin "kello 12 tapahtuu sitä ja tätä".

Olisin kyllä muutenkin todella hämmästynyt, jos joku onnistuisi noin vain manifestoimaan kahdessa päivässä mitä huvittaa. Useimmat ovat harjoitelleet vuosia ja se on vaatinut tietoista ja pitkäjänteistä oman tunnetaajuuden nostamista. Toki kun katson elämääni taaksepäin, huomaan että olen aivan selvästi vahingossa manifestoinut elämääni sekä positiivisia että negatiivisia asioita ja tunnistan nyt ne ajatukset ja tunnetilat, jotka noihin tapahtumiin johtivat. Kaikki me manifestoimme koko ajan jotain, mutta vaikea osuus onkin oppia tekemään sitä myös tietoisesti.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.24 14:14:20

"manifestoinut elämääni sekä positiivisia että negatiivisia asioita"

Kerro näistä negatiivisista? Tarkoitatko esim. että on tuntenut "etten kumminkaan pääse eteenpäin urallani", eikä vuosikausiin päässyt koska oikeastaan itse esti sen omalla ajattelullaan? Esimerkiksi siis.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.1.24 14:33:25

Pitäisi taas päästä hyvään mindsettiin. Viime aikoina olen voinut huonommin ja negatiivinen ajattelu on sitä omaa manifestoimistaan, ja tätä pitäisi nyt saada tietoisesti käännettyä jälleen kerran. :)

Nyt manifestoin menestyneen yrityksen, ja eläydyn siihen rooliin mitä sisäinen elämäni silloin on kun yritys on menestynyt paremmin kuin osasin toivoakaan. Takaraivoon olen jo iskoistanut "Menestys on välttämätöntä"- ja tähän uskon täysillä. Epäusko yrittää tosin vielä tulla väliin sen kanssa että menestys on jo matkalla ja kohta täällä koska tämänhetkinen rahatilanne on niin huono.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   10.1.24 16:05:30

Kiinnostaisi vielä tuo mikromanageroinnin ja intuitiivinen merkkien seuraamisen välinen ero. Esim. Tinder tästä hyvänä esimerkkinä. Koko pelihän on tietynlaista mikromanagerointia. Harva siellä intuitiotaan kykenee hyödyntämään..? Onkohan koko sovellus manifestoinnin kannalta huono idea. Siinä puututaan oleellisella tavalla asioiden järjestelyyn ”haluamallaan” tavalla. Tilattu puoliso toimitetaan tavalla jota ei itse osaisi mitenkään suunnitella. Tavoittaako joku ajatuksenkulkuni… :D

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   11.1.24 08:08:03

Up

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.1.24 08:51:37

Kyllä minäkin tietyllä lailla intuitioon luotan myös siellä Tinderissä, jos jokin pieni häiritsee. En ehkä osaa edes sanoa mikä se on, joku pieni tunne, uskon sitä.

Olen aina tehnyt suuret päätökset intuition varassa, nyt vain olin pitkään liitossa mikä muuttui negatiiviseksi ja pitkään se söi energiaani.
Kunnes se intuitio vaan puski läpi kertomaan että minun on erottava ja kun hyväksyin sen tunteen, niin miten helpottavaa se oli.
Vaikka todella raskasta. Nyt kuitenkin olen matkalla parempaan päin ja minusta tuntuu että vain taivas on rajana.
Olen rajannut elämästä negatiiviset ihmiset pois ja todellakin ajatellut paljon miltä elämäni tulee näyttämään ja tuntumaan.

Vieläkin on paljon epäselvää ja muuttujia, mutta katse on kirkas ja vaikka on huonoja päiviä tiedän että olen oikealla polulla.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.1.24 08:58:03

Kyllä minäkin tietyllä lailla intuitioon luotan myös siellä Tinderissä, jos jokin pieni häiritsee. En ehkä osaa edes sanoa mikä se on, joku pieni tunne, uskon sitä.

Olen aina tehnyt suuret päätökset intuition varassa, nyt vain olin pitkään liitossa mikä muuttui negatiiviseksi ja pitkään se söi energiaani.
Kunnes se intuitio vaan puski läpi kertomaan että minun on erottava ja kun hyväksyin sen tunteen, niin miten helpottavaa se oli.
Vaikka todella raskasta. Nyt kuitenkin olen matkalla parempaan päin ja minusta tuntuu että vain taivas on rajana.
Olen rajannut elämästä negatiiviset ihmiset pois ja todellakin ajatellut paljon miltä elämäni tulee näyttämään ja tuntumaan.

Vieläkin on paljon epäselvää ja muuttujia, mutta katse on kirkas ja vaikka on huonoja päiviä tiedän että olen oikealla polulla.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Suklis 
Päivämäärä:   11.1.24 09:10:41

Manifestointi on vähän niinkuin "olet mitä syöt" -ajattelua. Jos ajattelet itsestäsi ja mahdollisuuksistasi positiivisesti, elämästäsi tulee positiivisempaa ja saavutat tavoitteesi helpommin/todennäköisemmin. Jos taas haukut itseäsi, olet mielestäsi toivoton ja elämäsi turhaa, on epätodennäköistä, että näkisit elämässäsi ne hyvät asiat, jotka voisivat viedä sinua eteenpäin ja haaveitasi kohti.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   11.1.24 15:02:34

No joo, pystyn jotensakin intuitiolla itsekin pelaamaan, mutta vain hetken, korkeintaan minuutin. Pian sen jälkeen selailu alkaa turruttaa ja huomaan muuttuvani kielteiseksi. Sitten on sama laittaa peli aina jäähylle.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   12.1.24 07:54:11

Up

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   13.1.24 10:37:30

Löytyykö lisää kokemuksia?

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   13.1.24 10:46:51

Melkoiset hallut tulilla täällä ihmisillä :-D

Jalat tukevasti ilmassa.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.1.24 11:08:57

Tässä ketjussa ei kyl osata päättää mikä on pikeanlaista manifestointia. Ainoastaan, että jos ei toimi, teet väärin :D ei suinkaan pidetä mahdollisuutena että homma olisikin hölynpölyä.

Ja lisäksi ei saa asettaa aikarajaa, jolloi on täysin mahdotonta sanoa että ei toimisi, koska "ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu"

Sanokaa konkreettinen asia mitä voin manifestoida ja miten. Aikarajaa ilmeisesti ei voi asettaa? en siis voi tulla todistamaan tänne homman toimimattomuutta

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   13.1.24 11:32:01

Aivojen suggeroinnissa on tärkeää muistaa, että välttää ei-sanoja, koska alitajunta ei jostain syystä ymmärrä niitä. Joku ehkä muistaa kun käskee miehen kauppaan ja sanoo, ett tuo vadelmakeksiä, älä tuo mustikkakeksiä, niin sieltä soitetaan tai tuodaan sitä mustikkakeksiä.
"En polta." pitää iskostaa muotoon "olen savuton" jne.

Joku on kertonut ihmisestä, joka laihtui kun kuvitteli mitä 50-kiloinen söisi ja valitsisi ruuaksi yms. ja toimi niin.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.1.24 12:09:37

Niin eli tämä ei liity mitenkään universumiin tai henkimaailmanjuttuihin. Tämä on itsensä opettamista ja oppimista. Suomeksi aivopesua. Ihmiselle perustellaan jatkuvasti tiettyä ja aivoissa ne yhdistyyy tietyksi kokonaisuudeksi. Ja ihminen ei pysty itse näitä prosesseja havaitsemaan. Alitajunta tekee työtä ja plumps yhtäkkiö huomaa muuttuneensa ihmisenä tai haaveilevansa jostain mistä ennen ei haaveillut. Sitten tehdään tietoisua ja tiedostamattomia valintoja elämässä ja kas mennään suuntaan mitä ei ihan itsekään olla huomattu. Ei kukaan päätä lapsena alkaa isona nistiksi ja siltikin sille polullle joku päätyy

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.1.24 17:15:00

.., miksi jankkaat täällä kun et kerta usko? Sinähän haet nyt keinoja todistaa itsellesi ja meille muille, että kyseessä olisi hölynpölyä. Ei meidän muiden tehtävä ole todistaa sinulle yhtään mitään, on aivan oma asiasi uskotko johonkin vai et. Samoin sinulle kuuluisi olla ihan sama, mihin me muut uskomme. En minä ainakaan tarvitse mitään muita todisteita asialle kuin omat kokemukseni. Ei minua kiinnosta, ajatteleeko joku minun olevan hullu, kun uskon johonkin mitä tieteellisesti ei ole voitu todistaa. Jos sinulle on tärkeämpää pysyä maan pinnalla, niin se sinulle suotakoon. Minä elän mieluummin manifestoimassani pilvilinnassa.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   14.1.24 11:03:27

Manifestoin taloudellista riippumattomuutta, punaista tupaa maalta veden äärestä ja eläinten terveyttä. Tulla rakastetuksi sellaisena kuin on. Kalliita oppirahoja, sydänsuruja ja muuta tullut koettua niin katsotaan nyt kortit miten uusi proggis etenee.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   15.1.24 11:11:03

Olkoot toiveemme todellisuutta, myös R kohdalla!

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   17.1.24 18:46:42

Up jälleen

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   20.1.24 09:19:50

UT kertoo vetovoiman laista, täynnä suoraa puhetta kuinka se toimii. Jeesusta lainaten: “Kaiken, mitä tahansa anotte rukouksessa uskoen, te saatte”.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   31.1.24 14:17:18

Mitä tälle ketjulle kuuluu?

Törmäsin eräs päivä vielä toiseen Raamatun sitaattiin joka kuuluu näin:
Ei Jumalan valtakunta tule niin, että sen tulemista voidaan tarkkailla. Eikä voida sanoa: ’Se on täällä’, tai: ’Se on tuolla.’ Katsokaa: Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.1.24 14:56:45

Tässä mun mieleenjäävimmät manifestointitarinat :)

Mulla oli nuoruudesta asti ystävä, sanotaanko nyt vaikka Jonas, johon olin ihastunut. Kun mun ihastus oli voimakkaimmillaan, näin unta Jonaksesta jossa oltiin rakastuneita. Mutta tässä unessa Jonas ei ollut se Jonas, jonka tunsin. Vaan täysin eri ihminen, sellainen jota en tuntenut, ja hänellä oli eräs hyvin valtavirrasta poikkeava, uniikki piirre. Oon lapsuudesta asti nähnyt silloin tällöin unia joissa on ylitsevuotavan vahva tunne siitä, että kohtaan oikean ihmisen, en unen luomaa hahmoa. Tämä oli yksi niistä. Siksi se kai jäikin mieleen niin elävästi ja muistan edelleen miltä Jonas unessani näytti.

Kymmenen vuotta myöhemmin oltiin Jonaksen kanssa edelleen ystäviä ja ihastus oli mulle historiaa, ystävyys lopulta karikoitui ikävällä tavalla. Jonas petti mun luottamuksen täysin, kauhealla tavalla ja laitoin välit poikki. Sen ystävyyden menettäminen tuntui ihan kauhealta. Tästä meni ehkä vuosi kun sokkotreffeillä tapasin tyypin jonka nimi oli ylläri - Jonas. Hän muistutti monella tapaa tuota entistä ystävää ja sen takia jarruttelin valtavasti, pelkäsin että hän on samanlainen ja pelkäsin myös että pidin hänestä siksi että muistutti sitä vanhaa ystävää. Mutta ne oli ihan turhia pelkoja ja rakastuin ja sovittiin yhteen paremmin kuin hyvin. Oltiin ehkä puoli vuotta seuruteltu kun toi uni palasi mieleen ja tajusin, että tällä minun Jonaksella oli se sama, hyvin valtavirrasta poikkeava, uniikki piirre, kuin siinä ikivanhassa unessa. Ei hän muuten näyttänyt lainkaan samalta, mutta tämä piirre oli aivan samanlainen ja herättää mussa samoja tunteita mitä ensimmäistä kertaa tuossa unessa tunsin.

Tässä välissä ehdin manifestoida monenkaltaisia parisuhteita joista kaikki kävivät toteen, mutta ne olivat oppitunteja "varo mitä pyydät, se ei olekaan ehkä mitä haluat"- hengessä. Sitten kun olin ne omat oppitunnit käynyt läpi ja aloin manifestoimaan sitä oikeasti minun ihmistä ja tervettä, rakastavaa parisuhdetta ilman ennakkoluuloja, niin tapasin Jonaksen, ja melkein heti.

  Re: Manifestointiketju

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   29.3.24 17:42:50

Mitä tänne kuuluu? Onko tuottanut tulosta? Minulla on ollut katkos päivittäisessä manifestointihetkessä. Mutta teen iltaisin/aamuisin sellaista mantraa, jossa kerron millainen olen tänään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.