Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mua taidettiin jallittaa, OM

Lähettäjä: Narutettu 
Päivämäärä:   1.6.23 23:33:00

Tää on vähän koomista. Mies teki hiukan tikusta asiaa, että sai mut puhelimeen kanssaan. Varsinaista asiaa oli vähän, puhetta silti riitti.

Meillä ehkä jollain tapaa pelaa yhteen luonnostaan. Tein silti selväksi, etten etsi miestä millään muotoa. Oli silti kiva jutella. Hiukan naurattaa, että taisin mennä vipuun. Voiko mies ja nainen olla vaan hyviä tuttuja tms?

Re: Mua taidettiin jallittaa, OM

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   1.6.23 23:35:08

Kyllä voi, mutta vaatii luonnetta!

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   1.6.23 23:46:25

"Voiko mies ja nainen olla vaan hyviä tuttuja tms?"

Edelleen voivat. Hassua panseksuaalina ajatella, etten muka voisi nähdä ketään platonisesti, vaan kaikki olisivat potentiaalisia panokavereita tai kumppaneita. :)

Päivämäärä:   2.6.23 00:23:58

No mä voin, mutta olen oppinut, että miehet oikein ei. Olen ollut jopa pettynyt, koska joku on minusta ihan kiva tyyppi. Minä en sitten ollutkaan, kun en kiinnostu siinä mielessä.

Lähettäjä: hui olkoon 
Päivämäärä:   2.6.23 01:06:15

No hui mikä jallitus, joku sai sut hetkeksi puhumaan puhelimessa kanssaan. Kauheeta. Koita nyt päästä siitä yli - jaxuhali ja stemppiä.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   2.6.23 07:48:05

Naiset voi, miehet lähtökohtaisesti ei.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.6.23 07:58:53

Tykkäsit kuitenkin huomiosta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.6.23 08:04:59

Naiset voi ja miehet ei voi, koska jos mies pitää naista pelkkänä kaverina, niin se on naiselle henkilökohtainen loukkaus.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.6.23 08:19:29

Nyt ei otsikko täsmää yhtään tekstin kanssa.

Tiedätkö sä aloittaja mitä jallitaminen tarkoittaa.

Lähettäjä: Tinni 
Päivämäärä:   2.6.23 08:23:37

Mihin vipuun koet menneesi?

Mun paras ystävä on mies, on ollut jo 30 vuotta. Meidän välillä ei oo koskaan ollut mitään viritystä :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.6.23 08:41:14

Voivat, mutta naiset ja miehet kokee seksin eri tavalla kaverisuhteessa. Naisen mielestä kavereota ei panna tai ajatella seksiaalisesti. Miehen mielestä se on vaan plussaa, jos kaverilta tarpeen tullen saa pesää.

Tämä siis yleistäen, mitta useimmiten näin.

Lähettäjä: nimetön 
Päivämäärä:   2.6.23 08:59:11

” Lähettäjä: heh
Päivämäärä: 1.6.23 23:46:25

"Voiko mies ja nainen olla vaan hyviä tuttuja tms?"

Edelleen voivat. Hassua panseksuaalina ajatella, etten muka voisi nähdä ketään platonisesti, vaan kaikki olisivat potentiaalisia panokavereita tai kumppaneita. :)”

Tämä. Ja kyllä ne miehetkin osaa olla ihan vaan kavereita, vaikka moni muuta väittää.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   2.6.23 09:14:23

Mä taas en tajua koko vastakkainasettelua.

Mulla on miespuolisia kavereita joiden kanssa olen ollut kaveri ala-asteelta lähtien, lähemmäs 30 vuotta. Vaikka niihin vuosiin mahtuu ihastumisia, joidenkin kanssa joissain elämäntilanteissa myös omalta puolelta, niin miksi se vähentäisi ystävyyden arvoa? Yksi parhaista kavereistani on lesbo ja voisin vannoa hänen olleen minuun ihastunut kun tutustuimme, ei se silti tee yhtään vähemmän arvokkaaksi meidän ystävyyttä.

Ei ihastumisen tunteet ole mitään likaista joka pilaa ystävyyden, ihastuminen on normaalia ja inhimillistä. Ja jos ongelma on nämä miehet jotka näkee naisen vain seksiesineenä, niin ne nyt eivät tähän kategoriaan edes mene, koska ystävyys vähän niinkuin vaatii sen, että haluaa tutustua toiseen. Se että joskus jossain tilanteessa haluaisi seksiä ystävän kanssa taas ei poista sitä, että tosiaan ollaan ja ollaan oltu myös ystäviä.

Päivämäärä:   3.6.23 00:59:30

Minusta tää oli aika kivaa. Jotenkin tykkään tuosta tyypistä. Hän vaan näki aika tikusta asiaa-vaivaa, että ollaan kahden yhteyksissä. Siinä kömpelyydessä on paljon jotain söpöä. Meillä tuntuu olevan paljon puhuttavaa ja jokin vaan synkkaa.

Tuttavuuksia syntyy livenä pakosta ja kaveruuttakin. Tässä se ero, ettei meillä ole tätä ns pakkoa olla yhteyksissä. Siksi siis äkkiä ajattelee, että ns vilpitön kontaktointi sisältää muutakin kuin kaveruutta.

Piristi mun päivää. Tein kyllä selväksi, etten etsi mtn suhteita. Saattaa nyt hiljentyä tuo toinen.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.6.23 07:22:20

Ööh, eiks kaverit oo just sellaisia että voit soittaa ilman syytäkin?
En kyllä nyt ymmärrä aloittajan ajatuksenjuoksua yhtään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.6.23 07:44:22

Aloittaja on innoissaan, kun mies osoitti huomiota. Hän haluaa tehdä siitä ison numeron ja keskustella täällä. Kunnon teinimeininkiä.

Lähettäjä: x3 
Päivämäärä:   3.6.23 08:53:51

Okei, tuli jo selväksi, ap, että suhun on otettu yhteyttä ja et halua suhdetta.

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   3.6.23 09:07:00

Itse uskon, että ihastuminen syntyy kolmesta osatekijästä:
1. Fyysinen viehättävyys
2. Ystävyys, kiva viettää aikaa yhdessä
3. Kunnioitettavuus/ älykkyys

Jos siis kaverilta puuttuu 1 tai 3, ystävyys onnistuu hyvin. Toinen on siis ruma tai tyhmä tai vähän rassukka, niin tunteita ei synny, vaikka aikaa olisi kiva viettää yhdessä. Mutta jos kaikki kohdat täyttyy, niin hyvin helposti käy niin että toisen kanssa haluaisi olla yhä enemmän, koko elämänsä.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   3.6.23 10:00:12

"Ei ihastumisen tunteet ole mitään likaista joka pilaa ystävyyden, ihastuminen on normaalia ja inhimillistä. Ja jos ongelma on nämä miehet jotka näkee naisen vain seksiesineenä, niin ne nyt eivät tähän kategoriaan edes mene, koska ystävyys vähän niinkuin vaatii sen, että haluaa tutustua toiseen. Se että joskus jossain tilanteessa haluaisi seksiä ystävän kanssa taas ei poista sitä, että tosiaan ollaan ja ollaan oltu myös ystäviä."

Tämä! Vastakkaisen sukupuolen kanssa voi todellakin olla ystävä ja jopa ihastuskin voi kääntyä platoniseksi ystävyydeksi. Ei toimi kaikkien kohdalla, mutta sekä ihastuneen että ihastuksen kohteen roolissa olleena sanoisin onnistuvan toisinaan. Omakohtaisten kokemusten perusteella vaatii hyvän keskusteluyhteyden ja henkilökemioiden kohtaamisen. Jommankumman tai jopa molempien ihastuksesta alkaneet ystävyydet on itsellä edellyttäneet aina sen, että asia on voitu jutella läpi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.