Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   1.6.23 20:55:55

Millaisen mielipiteen minusta muodostatte vain sen tiedon perusteella, jonka otsikossa annoin?

Entä heräsikö mitään kysymyksiä, joihin haluaisitte minulta vastauksia?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   1.6.23 20:57:52

Miksi?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.6.23 20:58:05

Mitä sen vuoden jälkeen tapahtui?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.6.23 20:58:30

Ekana tulee mieleen että taidat olla vähän säälittävä ja huono itsetunnoltasi.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   1.6.23 21:00:51

Miksi kenellekään heräisi mitään kysymyksiä kun emme tunne sinua, miestä, miehen vaimoa -olette kaikki ihan random ihmisiä :D

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   1.6.23 21:00:54

Miksi?

- Koska ihastuin hyvin voimakkaasti ja lopulta rakastuin.

Mitä sen vuoden jälkeen tapahtui?

- Miehelle ja exälle tuli lopullinen ero. Sen jälkeen parisuhteemme muuttui viralliseksi.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.6.23 21:01:29

En tuon yhden tiedon perusteella voi muodostaa mitään mielipidettä, eikä se tee sinusta niin kiinnostavaa, että haluaisin kysyä mitään

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   1.6.23 21:03:35

"Miksi kenellekään heräisi mitään kysymyksiä kun emme tunne sinua, miestä, miehen vaimoa"

Tähän en osaa vastata sillä en tiedä muiden syitä kysymysten heräämiselle.

Minä ja miehen vaimo olemme muuten sama asia. Hän on ensimmäistä kertaa naimisissa.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Pirinpärin 
Päivämäärä:   1.6.23 21:07:40

Vaikea sanoa, kun ei tiedä muuta. Jos et tiennyt olevasi toinen nainen, niin minkäs sille sitten voi. Jos taas tiesit, niin pidän sitä vähän erikoisena. Vaikka mies tuossa onkin suurin perheenrikkoja, en itse lähtisi tietoisesti mukaan sellaiseen. Mutta kuten sanottu, tietämättä on paha kommentoida.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.23 21:11:00

Joko miehellä on toinen nainen kierroksessa?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Kukkamulta 
Päivämäärä:   1.6.23 21:12:26

En ole mitään mieltä. Jos rakkaus löytyy noin, niin oikein hyvä. Jos kaivattua seksiä tai läheisyyttä löytyy noin, niin sekin on ihan hyvä. Ei ole minun asiani arvostella toisia naisia tai pettäviä miehiä, varsinkaan kun ei tiedä koko tarinaa.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: jaa a 
Päivämäärä:   1.6.23 21:12:53

Miksi mun pitäisi olla mitään mieltä? Oletko omasta mielestäsi parempi/ huonompi/ kiinnostavampi/ jne… kun olit sitä mitä olit? Ketä kiinnostaa, oikeasti.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   1.6.23 21:14:14

"Entä heräsikö mitään kysymyksiä, joihin haluaisitte minulta vastauksia?"

Miksi teit tämän topikin?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   1.6.23 21:16:17

Ei herätä muita ajatuksia kuin että en itse uskaltaisi alkaa seurustella tuollaisen miehen kanssa jos haluaisin vakaan suhteen, koska on todennäköistä että tekee saman uudestaan.

Ei sekään olisi paha jos rakastuu toiseen jos suoraselkäisesti eroaa. Mutta se että viettää vuoden kaksoiselämää niin se on tosi huono merkki. Eivät varmaan edes eronneet sinun takia vaan muista syistä ja alkoi sitten seurustella sinun kanssa kunnes arki tulee kuvioihin ja kaipaa vähän jännitystä ja sama toistuu.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   1.6.23 21:20:11

Joko miehellä on toinen nainen kierroksessa?

- Ei ainakaan ole maininnut. Tuskin mitään aktiivista suhdetta ainakaan kun ei hänellä ole aikaa.

Miksi mun pitäisi olla mitään mieltä?

- Ei sinun tarvitse olla mitään mieltä. Jos olet, voit kertoa sen. Jos et ole, niin asia kunnossa, aihe ei kiinnosta sinua ja voit siirtyä seuraavaan keskusteluun.

Oletko omasta mielestäsi parempi/ huonompi/ kiinnostavampi/ jne… kun olit sitä mitä olit?

- Omasta mielestäni olin ja olen oma itseni. Ehkä vähän vieraskoreampi olin silloin kuin normaalisti, mutta eikös kaikissa suhteiden alussa olla.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   1.6.23 21:21:29

Kärsivällinen olet ollut. Minä olin toinen nainen kaksi viikkoa ja ilmoitin, että kauempaa en toisena ole. Jätti sitten silloisensa ja aloitettiin seurustelu virallisesti.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   1.6.23 21:21:59

Miksi teit tämän topikin?

- Koska oli tylsää, ei vielä väsyttänyt eikä etusivulla ollut mitään kiinnostavia keskusteluja.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   1.6.23 21:22:35

Olen itse toinen nainen, mutta miehellä tuskin on mitään aikeita erota. Enkä tiedä haluaisinko miestä kokonaan, vaikka näin onkin vähän ankeaa... Onnea aloittajalle :D

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Aijai 
Päivämäärä:   1.6.23 21:23:45

Hävisit. Minä olen ollut viisi vuotta, eikä loppua näy.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   1.6.23 21:25:47

Aiheutitko eron? Tiesikö ex, että on toinen nainen?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   1.6.23 21:26:29

"Eivät varmaan edes eronneet sinun takia vaan muista syistä ja alkoi sitten seurustella sinun kanssa kunnes arki tulee kuvioihin ja kaipaa vähän jännitystä ja sama toistuu."

Eivät eronneetkaan, mies teki eropäätöksensä jo ennen kuin tapasi minut, minä olin vain se voima, joka sai nostamaan kytkintä. Nainen ei olisi halunnut erota edes sen jälkeen kun kuuli minusta. Eli olet ihan oikeassa, en ollut syy eroon.

Olemme olleet nyt kuusi vuotta yhdessä, olemme naimisissa ja meillä on jälkikasvua. Kai se arki sieltä vielä joskus tulee kuvioihin.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: onnellinen loppu 
Päivämäärä:   1.6.23 21:27:55

Tarinallahan on onnellinen loppu, kuten niin monella muullakin noin alkaneella tarinalla. Onnea! Ei mies olisi eronnut, jos edellinen liitto olisi ollut onnellinen. Helposti asioiden järjestelyyn menee vuosi tai enemmänkin, eikä silläkään aikaa ole mitään syytä olla erossa ihmisestä, jonka kanssa aikoo rakentaa jatkossa uuden elämän. Jokainen parisuhde on erilainen eikä mikään saman kaavan mukaan menevä. Epätyydyttävästä liitosta jokainen eroaa omalla tavallaan.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   1.6.23 21:28:23

Aiheutitko eron? Tiesikö ex, että on toinen nainen?

- No näihin jo taisinkin tuossa edellisessä vastata, mutta en ollut syy eroon, olin vain se viimeinen asia, joka katkaisi kamelin selän. Ex sai tietää, että on toinen nainen, mutta ei silti olisi halunnut erota.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: onnellinen loppu 
Päivämäärä:   1.6.23 21:30:28

Ei ulkopuolinen voi koskaan aiheuttaa eroa. Tosiaan kauankin eroa suunnitellut vain helpommin sitten tekee lpullisen irtirepäisyn, kun löytää uuden rakkauden.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   1.6.23 21:35:55

Mitä mieltä ? No sitä mieltä että aloittaja tyhmä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nm 
Päivämäärä:   1.6.23 21:38:11

Mun mielestä varatun kanssa suhteen aloittaminen on no,no. Mut aloittajan mielestä ilmeisesti ok.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: onnellinen loppu 
Päivämäärä:   1.6.23 21:41:31

Ihminen on vain silloin "varattu", kun hän on itse parisuhteeseen sitoutunut. Jos on rakastunut jo toiseen ja suunnittelee uutta elämää tämän kanssa, ei täytä varatun kriteereitä. Ei kukaan ihminen voi toista ihmistä itselleen varata edes avioliitolla.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Parsa 
Päivämäärä:   1.6.23 21:50:39

Minä olin toinen nainen 9 vuotta. Lopetin suhteemme kun toinen halusi erota vaimostaan ja olla kanssani.
Nyt olen ollut toinen nainen 2 kuukautta.
En kaipaa parisuhdetta ja nämä varatut ovat parhaita seksisuhteita jos eivät ala havittelemaan parisuhdetta.
Emme me kaikki toiset naiset niitä miehiä halua, otamme vain ilon irti heistä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   1.6.23 21:55:51

No sitä mieltä, että olet melko säälittävä, luultavasti vähän jotakin ongelmaa korvien välissä, tai sitten vaan ns. vähemmän älykäs. Näin yleensä nämä tapaukset tuppaavat olemaan. Ainakin erittäin heikko itsetunto.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nojaa 
Päivämäärä:   1.6.23 21:56:44

Lähinnä tulee mieleen, että kun suostuu tuollaiseen kuvioon, avaa oven sille mahdollisuudelle että mies tekee aikanaan aloittajalle samoin. Minulle parisuhteen perusta on luottamus ja kunnioitus sen rakkauden ohella. En pystyisi kunnioittamaan, saati luottamaan mieheen joka vaihtaa lennosta. Vielä vähemmän luottaisin mieheen, joka pettää.

Mutta toisaalta. Eipä ole minun asiani. Käytän rajallisen energiani johonkin rakentavampaan kuin toisten elämien vatvomiseen ja kauhisteluun.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: stereotypiat 
Päivämäärä:   1.6.23 22:12:35

Ihan hullu ajatus, että ihminen aina tekisi samalla tavalla, jos kerran tekee. Voihan joku mies olla saman kumppanin kanssa vaikka 30 vuotta pettämättä kertaakaan ja ensimmäistä kertaa sitten vaihtaa lennosta. Ei nyt kovin epäluotettava ole ollut. Kyllähän jokainen saa erota ja vaihtaa, ei eron jälkeen mitään suruaikaa tarvitse pitää tai sen eron tekemisen aikanakaan. Useimmille ero ei edes ole lainkaan surullinen asia, vaan mahdollisuus uuteen onneen.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.23 22:20:08

Mitä mieltä olen? Olet ihmisroska.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   1.6.23 23:20:28

Että olet inhottava lortto!

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   1.6.23 23:31:05

Eikö sinulla ole sellainen olo, että mies on selkärangaton lusmu, kun eroon meni yli vuosi? Ehkä ymmärtäisin, jos suhde alkaisi olla taputeltu ja ihastuisi johonkin toiseen ja alle kuukaudessa tekisi lopullisen eropäätöksen.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Hyppyri 
Päivämäärä:   1.6.23 23:34:14

Ookoo.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: 2 
Päivämäärä:   1.6.23 23:38:04

Mäkin olen ollut nyt melkein vuoden.
Jotkut vaan eivät halua sitoutua pelkästään yhteen ihmiseen. Mies sanoo aina rakastavansa vaimoaan, mutta rakkautta riittää mullekin. Ja mulla sama juttu.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   2.6.23 01:12:44

"Mies sanoo aina rakastavansa vaimoaan, mutta rakkautta riittää mullekin. Ja mulla sama juttu."

No jos seksiä kutsuu rakkaudeksi...

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: mutta 
Päivämäärä:   2.6.23 02:18:10

Seksihän on yksi hienoimmista rakkauden muodoista.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   2.6.23 04:52:58

Huomenta, tulihan se uni sieltä sitten kuitenkin loppujen lopuksi aika nopeaan. No mutta, takaisin aiheeseen.

..

Eikö sinulla ole sellainen olo, että mies on selkärangaton lusmu, kun eroon meni yli vuosi?

- Ei. Minulla oli sellainen olo, että mies on viimeiseen asti konfliktipelkoinen ja haluaisi asioiden tapahtuvan yhteisestä ymmärryksestä ja ilman riitaa. Tätä hänen ominaisuuttaan/heikkouttaan, eli kaikkea erimielisyyttä aiheuttavaa ei vain voi lakaista maton alle ja toivoa sen katoavan sieltä, olemme yrittäneet parisuhteemme aikana työstää ja minusta mies on hyvin edistynyt asian kanssa.

Mies siis vuoden ajan odotti, että exä sulattelisi eroilmoitusta ja lopulta tulisi itsekin siihen tulokseen, että ero on oikea ratkaisu ja se tapahtuisi sopuisasti. Sitä päivää ei koskaan tullut, eli lopulta sieltä tuli se riitaisia ero.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: stereotypiat 
Päivämäärä:   2.6.23 06:13:54

Ei kovin nopeasti saa aina vanha elämää järjesteltyä esimerkiksi asumisen, omaisuuden tai mahdollisten lasten asioiden järjestämisen kannalta. Nuohan pitää kuitenkin suunnitella kunnolla ja voi olla muitakin keskeneräisiä asioita, joihin menee aikaa. Kaikki asiat saa paljon paremmin hoidettua tulevan exän kanssa ja tilanne pysyy rauhallisena loppuun saakka, kun ei uutta kumppania heti julista exän tietoon. Lopputulos on kuitenkin ihan sama, ero, niin mitä väliä sillä on, onko miehellä jo uusi valmiina odottamassa vai ei.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: -iskrks 
Päivämäärä:   2.6.23 08:11:03

"Lähettäjä: Nyxä
Päivämäärä: 1.6.23 20:55:55

Millaisen mielipiteen minusta muodostatte vain sen tiedon perusteella, jonka otsikossa annoin?

Entä heräsikö mitään kysymyksiä, joihin haluaisitte minulta vastauksia?"

^
en muodosta sinusta yksilönä mitään mielipidettä yllä olevan esittelyn perusteella. Toisena naisena oleminen on niin yleistä. Miehet vehtaavat heti jos tilaisuus tulee ja joku helmojaan heiluttaa. Varatun miehen nappaaminen ei ole temppukaan, korkeintaan vain vähän huorahtavaa toimintaa.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.6.23 08:31:17

Niin kauan kun jollekulle valehdellaan, kuvio on väärin. Pelkän otsikon perusteella pidän sinua itsekeskeisenä, empatiakyvyttömänä tai sinulla on huono itsetunto. Ehkä näitä kaikkia. Oman kokemuksen mukaan toinen nainen tarkoittaa yleensä sitä ettei se ensimmäinen tiedä asiasta. Syventävillä tiedoilla saatan muuttaa mielipidettäni, mutta se on epätodennäköistä. Ei ole muuten kiva tulla petetyksi ja kärsiä pitkään luottamusongelmista, vaan koska mies ja se toinen ei voineet avata suutaan.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Aasi 
Päivämäärä:   2.6.23 08:34:19

Mihin tarvitset muiden mielipiteitä ja ajatuksia?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: POS 
Päivämäärä:   2.6.23 08:38:13

En mitään mieltä. Ihmiset eivät voi tunteilleen mitään ja ihmiset ovat onneksi vapaita jakamaan elämänsä kenen kanssa haluavat.

Itsekin ollut monenlaisissa ihmissuhteissa ja tilanteissa. Kun ne ovat omaan elämäntilanteeseen sopivia. En kuitenkaan itse alkaisi vakavampaan suhteeseen miehen kanssa, jolla todennäköisesti olisi aikaisempi suhde, ero ja elämä käsittelemättä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: 2 
Päivämäärä:   2.6.23 08:40:17

Varsinaisesti ollu toinen nopeutin virallista eroa. Asumuserossa olivat. Exällä oli uusi puoliso.Yritti häiritä meidän yhteieloa. Virallinen ero hiljensi hänet.Yhteiseloa eletty kauan.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Asta 
Päivämäärä:   2.6.23 08:42:35

Eiköhän meistä aikuisista naisista aika moni ole kokeillut toisena naisena oloa, tai jopa kolmantena, neljäntenä jne.
Hetken se kestää, kunnes tajuaa ettei kannata. Toivottavasti vain hetken, tuttu nainen oli tämmöisessä kierteessä yli 10 v. Sinä aikana mies meni naimisiin ja erosikin..

Puolisoaan pettävää miestä ei kannata itselleen vakituiseksi ottaa, todennäköisesti miehellä on melko pian taas se kakkosnainen.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.6.23 09:00:23

"Millaisen mielipiteen minusta muodostatte vain sen tiedon perusteella, jonka otsikossa annoin?"
Rima vaikuttaa olevan melko matalalla.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   2.6.23 09:50:53

"Mihin tarvitset muiden mielipiteitä ja ajatuksia?"

En tarvitse niitä mihinkään. Eilen illalla oli tylsää, ei väsyttänyt ja vastausten lukeminen tällaiseen aiheeseen on aina viihdyttävää.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

LähettäjäHuu 
Päivämäärä:   2.6.23 12:23:22

Ketä kiinnostaa..?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Jy 
Päivämäärä:   2.6.23 12:53:28

Miten tuudittaudut sillä ettei sulle käy samoin? Se lähinnä kiinnostaa.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   2.6.23 12:55:08

”Ketä kiinnostaa..?”

Niitä ketkä lukee ja kommentoi.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: ?????? 
Päivämäärä:   2.6.23 13:02:50

"aloitettiin seurustelu virallisesti."
"Sen jälkeen parisuhteemme muuttui viralliseksi."

Mitä on tämä "virallinen" seurustelu? Ja epävirallinen? Seurusteleeko virallisesti tietyn ajan jälkeen? Vai vasta kun on kihloissa? Vai pitääkö asua yhdessä? Entä jos työn vuoksi entinen kihla/avopari joutuukin asumaan eri paikkakunnilla, muuttuuko seurustelu silloin taas ei-viralliseksi tai peräti tapailuksi?

Tämä on samanlainen nykyajan outo termi kuin tapailu. Missä vaiheessa tapailusta tulee seurustelua ja siitä sitten virallista? Ja kuka nämä määrittelee, onko olemassa jokin Yleisesti Hyväksytty Määritelmä eri termeille, että tietää missä vaihessa suhdetta kulloinkin on eikä mene epähuomiossa puhumaan seurustelusta kun kyse onkin tapailusta tai ei ymmärrä seurustelevansa oikein virallisesti?

Ei ihme että ihmisillä on nykyään vaikeuksia pariutua (siis ihan vapaillakin ihmisillä) kun koko pariutumisesta on tehty ihmeellistä hankalaa säätämistä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   2.6.23 13:15:05

“ Ei kovin nopeasti saa aina vanha elämää järjesteltyä esimerkiksi asumisen, omaisuuden tai mahdollisten lasten asioiden järjestämisen kannalta.”

Joo mutta ei kai tätä lasketa eroamiseksi? Toki se on osa eroprosessia ja voi olla hyvin ärsyttävää aikaa uudelle kumppanille jos se kestää ja kestää mutta kyllä itse ainakin lähtökohtaisesti laskisin että ero tapahtuu siitä hetkestä kun on joko yhdessä sovittu erosta tai toinen sanoo että hän haluaa erota (ja pysyy sen takana).

Eli jos tapaa jonkun uuden, huomaa että tunteita alkaa kehittymään, päättää että haluaa kokeilla tämän uuden kanssa, kertoo sen henkiselle puolisolle että tämä oli tässä niin ei tuossa tapahdu mitään pettämistä eikä ole toista naista eikä minusta myöskään mitään väärää. Se, haluaako kertoa exälle heti uudesta kumppanista vai ei on sitten ihan eri asia. Jos sen sijaan tavataan joku mielenkiintoinen, käydään treffeillä, tiedetään että kiinnostusta on mutta kokeillaan edellisen suhteen rinnalla ehkä harrastetaan vähän seksiä ja söpöjä viestejä ennen kuin sitten joskus ehkä kerrotaan puolisolle. Tämä on se mikä on mielestäni väärin ja sellaisen miehen kanssa en itse olisi ikinä yhdessä.

Hyvä aloittajalle että ovat tajunneet työstää miehen konfliktivastaisuutta koska se kyllä helposti johtaa suhteen loppuun kun ei uskalla kertoa omista tarpeistaan yhtään

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nimi 
Päivämäärä:   2.6.23 13:18:57

Riippuu tiesitkö miehen olevan suhteessa ennen kun aloititte suhteen. Jos et mutta sait kuulla suhteen keskipisteessä tai alussa niin silloin olet minusta miehen uhri. @!#$, jos tiesit ennen suhteen alkua mutta enemmän se mies olisi @!#$.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: 2 
Päivämäärä:   2.6.23 13:30:32

Pettäjiä on naisissa aina välttämättä ole mies.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: mää 
Päivämäärä:   2.6.23 13:49:25

Minulla on mielipide kaikista pettäjistä. En halua olla tekemisissä pettäjien kanssa, enkä sellaisten kanssa jotka ovat suhteessa varattujen kanssa :) Kokemukseni mukaan tällaiset ihmiset ovat kypsymättömiä, selkärangattomia ja narsistisia.

Olen itse ollut 20v parisuhteessa, totta kai siihen sisältyy parempia ja huonompia aikoja, totta kai minua on isketty, on ollut pari ihastumista jne. En kuitenkaan arvomaailmaltani arvosta tuollaista toimintaa, en myöskään valehtelua. Sen vuoksi olen karsinut pettäjät ja varattuihin suhteessa olevat myös ystävistä, kokemukseni mukaan he eivät ole lojaaleja myöskään muissa ihmissuhteissa, oma välitön eduntavoittelu on aina edellä.

Ja en ole millään tavalla uskonnollinen tai tiukkapipoinen, vaan todella liberaali. Jos on esim. avoin suhde, niin se muuttaa tilanteen täysin.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   2.6.23 13:54:55

Kyllä mua vähän säälittää nainen, joka tyytyy noin selkärangattomaan mieheen. Yritätte työstää ongelmaa miten paljon vaan, niin ikinä et tiedä johtuuko "edistyminen" vain siitä, että mies taas myötäilee, jottei vahingossakaan joutuisi oikeasti ottamaan vastuuta omasta elämästään ja päätöksistään. Odotella nyt vuosi, että nainen toteaisi eron olevan hyvä päätös, jottei itse tarvitsisi tehdä sitä lopullista päätöstä. Ja suhteesta kykenee lopulta lähtemään vasta sitten, kun on jo uusi varma vakituinen nainen odottamassa. Säälittävää.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   2.6.23 14:09:41

"Miehet vehtaavat heti jos tilaisuus tulee ja joku helmojaan heiluttaa."

Hassua että tämmöisiä lausahduksia heitellään nk. yleispätevinä ja kiistattomina totuuksina, kun samaan aikaan tilastot osoittavat että naiset pettävät hieman ENEMMÄN kuin miehet.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.6.23 14:25:28

Ihan sama miten kukakin elää mutta että konfliktinpelkoinen mies... ei enää ikinä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   2.6.23 14:42:00

Hei vastailen taas illalla paremmin kun on aikaa ja päivä pulkassa, mutta tämän kerkeän ottamaan tähän väliin

.....

Miten tuudittaudut sillä ettei sulle käy samoin?

- En tuudittaudu. Mies on vapaa vaihtamaan kumppania niin halutessaan.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   2.6.23 18:27:32

Mitä on tämä "virallinen" seurustelu? Ja epävirallinen?

- Virallinen seurustelu meidän kohdalla tarkoitti sitä, että kysyttäessä kerroimme avoimesti olevamme parisuhteessa. Tämä tapahtui siinä vaiheessa kun mies ja exänsä muuttivat erilleen. Epävirallisesti seurustelimme jo aiemmin, eli molemmat tiesimme haluavamme jatkaa suhdetta toistemme kanssa, mutta kysyttäessä emme olleet parisuhteessa.

..

Seurusteleeko virallisesti tietyn ajan jälkeen? Vai vasta kun on kihloissa? Vai pitääkö asua yhdessä?

- Itse seurustelen virallisesti siinä vaiheessa kun tiedän haluavani vastapuolelta asioita, joita parisuhteessa haluan. Esim. se yhteen muutto. Mutta jokainen ihminen määrittelee itse mikä itselleen on virallista seurustelua ja missä vaiheessa se alkaa. Ei ole olemassa yhtä ainoaa totuutta.

...

Entä jos työn vuoksi entinen kihla/avopari joutuukin asumaan eri paikkakunnilla, muuttuuko seurustelu silloin taas ei-viralliseksi tai peräti tapailuksi?

- Ei ainakaan minun tapauksessa, mutta muiden puolesta en voi sanoa.

...

Tämä on samanlainen nykyajan outo termi kuin tapailu. Missä vaiheessa tapailusta tulee seurustelua ja siitä sitten virallista?

- Meidän tapailu muuttui seurusteluksi siinä vaiheessa kun mies ilmoitti exälleen ensimmäisen (tai oikeastaan toisen) kerran haluavansa erota. Seurustelu muuttui viralliseksi siinä vaiheessa kun olivat muuttaneet erilleen.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   2.6.23 20:35:14

Kysyisin sinulta että miksi minun pitäisi olla sinusta, tuntemattomasta ihmisestä, jotain mieltä?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   2.6.23 20:44:38

Kysyisin sinulta että miksi minun pitäisi olla sinusta, tuntemattomasta ihmisestä, jotain mieltä?

- Ei minkään takia. Jos olet jotain mieltä, saat kertoa sen. Jos et ole, niin kysymys ei silloin ole kohdistettu sinulle.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   3.6.23 16:48:00

Ei ole varsinaista mielipidettä. Ajattelen vain että itse en toimisi noin. Saisi mies setviä omat sotkunsa ennenkuin haluaisin hänen kanssaan suhteeseen. En alentuisi toiseksi naiseksi. Mutta ei se tarkoita että muut eivät saisi tehdä niin tai että se tekisi heistä mitenkään huonompia/parempia. Itse vaan en niin toimisi.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.6.23 20:58:58

Ajattelisin, että on säälittävää, että roikuit vuoden miehessä kakkosnaisena, kertoo ettei sulla ole kummoista itsekunnioitusta. Ja sitten otit sen selkärangattoman nilkin vielä pysyvästi omaksi - ei anna ihan täysipäistä kuvaa sinusta, mutta kaikilla meillä on omat ongelmamme. Kunkin täytyy vaan löytää kumppani jonka päävika sopii omiin päävikoihin. Toivottavasti suhde kestää, kohtelette toisianne hyvin ja olette onnellisia.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: rakkaus 
Päivämäärä:   4.6.23 08:12:50

Ei rakastuminen tule aina kohdalle vain silloin, kun molemmat ovat vapaita edellisistä parisuhteista. Surkeampaa olisi, jos se mahdollinen elämän rakkaus menisi ohi vain sellaisesta syystä, että edellinen liitto on vielä riippana. Tietenkin pitää alkaa järjestää elämäänsä uusiksi tuollaisessa tilanteessa, mutta ei uuden kumppanin kanssa tarvitse minkään asian suhteen odotella, että kumpikin saa eron tehtyä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.6.23 08:15:02

Sen perusteella, että koit tarvetta tehdä ketjun aiheesta, asia on sinulle ilmeisen tärkeä, eli oletettavasti kielii huonosta itsetunnosta.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.6.23 09:44:23

kaikki päättyy, niinkuin ne alkaa, eli eron hetki jo laskettu ja miten se ero menee. varaudu siihen.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   4.6.23 09:55:07

"kaikki päättyy, niinkuin ne alkaa, eli eron hetki jo laskettu ja miten se ero menee. varaudu siihen."

Tämä nyt ei varsinaisesti kysymys tainnut olla, mutta vastaan silti. Kyllä, olen varautunut siihen, että pärjään taloudellisesti oikein mainiosti sinkkunakin. Olen pitänyt aina tärkeänä sitä, että pystyn elättämään itseni (ja nykyään myös lapseni).

Mutta millä tavalla tuo eron hetki on laskettu?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   4.6.23 10:01:14

”kaikki päättyy, niinkuin ne alkaa, eli eron hetki jo laskettu ja miten se ero menee. varaudu siihen.”

No johan tuli melkoinen vitsi sieltä :D

Nuo väitteet ”tulee varmasti tekemään sinulle samoin” on kyllä turhaa löpinää. Ihan kuka tahansa voi vaihtaa lennosta ja pettää vaikkei aiemmin olisikaan tehnyt ja voi yhtä hyvin olla tekemättä vaikka kokemusta olisi :D
Nähty on kyllä….

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Sohvi 
Päivämäärä:   4.6.23 10:04:24

Tulee mieleen juu tuo ajatus että ei kahta ilman kolmatta. Eli jos on itse ollut toinen nainen, tietää jo ennalta että jos suhde alkaa rakoilla, on hyvin suuri todennäköisyys että mies ottaa kierrokseen kolmannen naisen?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Aviossa edelleen 
Päivämäärä:   4.6.23 10:43:34

Ei se eron hetki ainakaan minun kohdalla ole ainakaan kovin pian pitänyt paikkaansa, kun ollaan oltu jo 34 vuotta onnellisesti naimisissa, vaikkei vapaita suhteemme alussa oltu kumpikaan. Joskus se oikea löytyy vasta vähän myöhemmin, oltiinpa vapaita tai suhteessa ennestään. Järjestelykysymys ja hidaste, mutta ei missään tapauksessa este.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Minä pieni 
Päivämäärä:   4.6.23 10:47:26

Oliko lapsia mukana?
Miltä tuntuu että miehesi on pannut samaan aikaan teitä molempia?
Olitteko reiluja mielestäsi?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   4.6.23 10:54:30

Oliko lapsia mukana?

- Ei.

Miltä tuntuu että miehesi on pannut samaan aikaan teitä molempia?

- Ei pannut. Heillä ei ollut ollut suhteessa seksiä viimeiseen viiteen vuoteen. Kun exä sai kuulla, että on olemassa uusi nainen, niin yritti lähennellä miestä, mutta mies kieltäytyi.

Olitteko reiluja mielestäsi?

- No mieheltä olisi ollut reilumpaa lähteä puskemaan sitä riitaisaa eroa läpi heti ensimmäisestä eroilmoituksesta eikä vaan jäädä odottelemaan missä vaiheessa exäkin tulisi siihen lopputulokseen, että ero on hyvä ratkaisu.

Minä olin ihan reilusti ihastunut ja sitten rakastunut mieheen. Ja reilusti sanoin, ettei tämä suhde jatku, jos mies ei oikeasti aio erota.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Minä pieni 
Päivämäärä:   4.6.23 11:05:21

"Ei pannut. Heillä ei ollut ollut suhteessa seksiä viimeiseen viiteen vuoteen. Kun exä sai kuulla, että on olemassa uusi nainen, niin yritti lähennellä miestä, mutta mies kieltäytyi."
Ja sinä uskot?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   4.6.23 11:28:46

Miksi miehellä meni vuosi erota avokistaan jos kerran eropäätös oli tehty jo ennen teidän tapaamista? Tiesithän että useimmiten miehet kertoo just tuon tarinan, et ero on vireillä vaikkei olekaan? Kuulostaa siltä että vertaili teitä vuoden ja vasta sitten päätyi suhun..

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.6.23 11:31:25

Lähettäjä: Aviossa edelleen
Päivämäärä: 4.6.23 10:43:34

Ei se eron hetki ainakaan minun kohdalla ole ainakaan kovin pian pitänyt paikkaansa, kun ollaan oltu jo 34 vuotta onnellisesti naimisissa, vaikkei vapaita suhteemme alussa oltu kumpikaan. Joskus se oikea löytyy vasta vähän myöhemmin, oltiinpa vapaita tai suhteessa ennestään. Järjestelykysymys ja hidaste, mutta ei missään tapauksessa este.

siinähän se ero on hoidetaanko asiat fiksusti vai leikitäänkö ihmisillä ja pidetään esim salasuhteita vuosia. valehtelua ja muuta paskaa.
saa varatut rakastua ja erota. kyse onkin siitä miten asiat ratkaisee.
kaikkea hyvää teille :)

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   4.6.23 11:54:41

Ja sinä uskot?

- Tietenkin.

Miksi miehellä meni vuosi erota avokistaan jos kerran eropäätös oli tehty jo ennen teidän tapaamista?

- Koska mies on/oli konfliktipelkoinen eikä halunnut riitaa vaan toivoi sopuisaa eroa. Odotteli, että exäkin olisi lopulta tullut siihen tulokseen, että ero on oikea ratkaisu.

Tiesithän että useimmiten miehet kertoo just tuon tarinan, et ero on vireillä vaikkei olekaan?

- En ole tästä miten tutkimusta lukenut, joten en tiennyt. Mutta tiedän, että ero oli ollut heillä tapetilla koko sen vuoden.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.6.23 12:08:40

"Helposti asioiden järjestelyyn menee vuosi tai enemmänkin"

Mies ei ollut edellisen naisen kanssa naimisissa, eikä ilmeisesti lapsiakaan. Asuntojen irtisanomisaika on yleensä kuukausi, jos käy huonosti ja irtisanoo alkukuusta niin vielä seuraava kokonainen kuukausi. Mihin se vuosi muka menee, että pääsee sen uuden ihanan naisen luokse? Vai kestääkö vätysmiehellä vuosi, että on tarpeeksi munaa kertoa että hei olen pettänyt ja lähden menemään? Kuka haluaa olla sellaisen kanssa?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   4.6.23 12:20:43

Asuntojen irtisanomisaika on yleensä kuukausi, jos käy huonosti ja irtisanoo alkukuusta niin vielä seuraava kokonainen kuukausi.

- Eivät asuneet vuokralla. Asuivat yhteisessä omakotitalossa, joka kuitenkin oli miehen lapsuudenkoti eikä halunnut sitä myydä ulkopuoliselle.

Mihin se vuosi muka menee, että pääsee sen uuden ihanan naisen luokse?

- Siinähän se vierähti. Tasaisin väliajoin mies kysyi joko exä olisi valmis muuttamaan pois. Ei ollut.

Vai kestääkö vätysmiehellä vuosi, että on tarpeeksi munaa kertoa että hei olen pettänyt ja lähden menemään?

- Tuon vuoden aikana useamman kerran sanoi, että hän haluaa erota ja haluaa naisen myyvän osuutensa talosta hänelle ja muuttavan pois. Tai no heti ensimmäisellä kerralla sanoi, että hän haluaa erota ja tästä eteen päin ei ajattele itsensä elävän enää parisuhteessa exän kanssa.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Aviossa edelleen 
Päivämäärä:   4.6.23 12:27:27

Helposti menee vuosikin, jos on perhettä, yhteinen asunto ja muuta omaisuutta, yritystoimintaa jne. Ei kaikki ole vuokralla asuvia, perheettömiä ja sellaisia, ettei mitään ole yhteisomistuksessa. Lasten asumisjärjestelyjä pitää jo siinä vaiheessa pohtia omalta osaltaan, kun ero on vasta aie omassa päässä. Jos on ollut vuosia tai vuosikymmeniä siinä aiemmassa liitossa, niin kai haittaa, jos ajan kanssa hommat järjestää, että sitten pääsee siihen uuteen elämään ilman edellisen elämän hoitamattomien asioiden häntiä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.6.23 12:32:34

Jos olisi oikeasti halunnut lähteä, mies olisi voinut oman osuutensa myydä ulkopuoliselle ja that's it. Kaikki lapsuudenkodista mutisemiset ja kiltisti naiselta kysymiset on ihan vaan vätystelyä. Lapsia ei ollut, ja jos nyt ei ihan mikään ränsistynyt yhden huoneen tupa ole ollut, niin menee kyllä kaupaksi jos vaan haluaa.

Aloittajalle kysymys: Miksi haluat olla noin lapasen ja saamattoman miehen kanssa?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   4.6.23 12:42:53

Miksi haluat olla noin lapasen ja saamattoman miehen kanssa?

- Koska rakastan häntä. Hän on hyvä mies ja hyvä isä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.6.23 12:44:48

Okei. Onneksi jokainen tykätään erilaisista ihmisistä. Itse en ikinä pystyisi olemaan tuollaisen kanssa.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   4.6.23 13:48:21

Samoin, en pystyisi. Totta on että rakastumista ei voi estää mutta siinä, miten asiat hoitaa, on isoja eroja. En pystyisi luottamaan mieheen joka "pelkää riitaa" niin paljon ettei kykene lainkaan hoitamaan omaa elämäänsä koskevia ratkaisuja vaan jättää ne toisen käsiin. Tässäkin tapauksessa päästiin eteenpäin vasta kun eksä lopulta muutti pois. Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka monta vuotta aloittaja olisi ollut valmis odottamaan? Jotkut naiset tykkää tuollaisista miehistä joilla ei ole mitään omaa tahtoa vaan menevät aina naisen mielen mukaan.

Meillä ois voinut olla samankaltainen tilanne jos mies ois jäänyt tapailemaan niitä naisia joita tapaili ennen mua, syynä et "mä en tahdo mitään riitaa, jospa nää mimmit jossain vaiheessa haluaa ite lopettaa tapailun..". Siinäkin ois voinut tovi jos toinen vierähtää. Erot on harvoin kauniita ja on aika naivia edes kuvitella että se voisi mennä kivuttomasti jos toinen haluaa vielä jatkaa.

Se että toinen satunnaisesti sanoo haluavansa erota ja jatkaa kuitenkin elämää saman katon alla, on harvalle sellainen viesti että tässä oltiin nyt tosissaan. Ihmiset kun sanoo kaikenlaista parisuhdekriiseissä, mitä eivät tarkoita. En myöskään ihan helposti usko että tuollainen mies on todella käyttäytynyt kuin eronnut ilmoituksensa jälkeen. Eiköhän riitaa pelkäävälle ole nimenomaan ollut helpointa jatkaa kuten ennenkin ja mennä sen taakse piiloon että puoli vuotta sitten tuli asiasta sanottua..

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   4.6.23 13:55:48

"Tässäkin tapauksessa päästiin eteenpäin vasta kun eksä lopulta muutti pois."

Anteeksi, käsitit väärin. Vuoden jälkeen mies muutti pois ja senkin jälkeen exä ei ollut halukas päästämään irti vaan kyseli miestä takaisin kotiin. Meni vielä tovi poikineen ennen kuin mies sai exän myymään talonpuolikkaan hänelle ja pääsi muuttamaan takaisin kotiinsa.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   4.6.23 14:50:02

Ja nytkö teillä siis on lapsi?

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Nyxä 
Päivämäärä:   4.6.23 17:24:06

Ja nytkö teillä siis on lapsi?

- Kyllä.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   4.6.23 17:38:41

Eikös tuo juuri vesittänyt tämän tarinan siitä, miksi siinä vanhassa roikuttiin vielä vuosi? Ensin tarina oli se että mies toivoi ettei tarvitse riidellä ja toivoi avokin itsekin päätyvän eroon, mutta vuoden kohdalla mies teki sen, mihin selvästi olisi pystynyt koko ajan jos vain olisi tarpeeksi halunnut, eli muutti pois avokin jatkohaaveista huolimatta..

Todellisuudessa mies siis piti kahta naista samaan aikaan vuoden verran ja kun se kerran sulle on ok, niin mikäs siinä. Sitähän se toisen naisen elo on, varalla olemista kunnes mies tekee ratkaisunsa johonkin suuntaan. Itse en pystyisi pettämään ketään tai olemaan osallisena sellaisessa. En myöskään arvosta miehiä joilla on aina tarina, joissa heitä ei voi kuin ymmärtää vaikka todellisuudessa valehdellaan moneen suuntaan ja pidetään kaikki ovet auki kunnes joko ykkösen kanssa saadaan asiat kuntoon tai kakkonen on tarpeeksi varma nakki ja vaihdetaan lennosta häneen. Täähän on siis miehille tyypillistä et jäädään suhteeseen jossa ei varsinaisesti enää haluta olla, kunnes löytyy uusi ja suhde häneen on tarpeeksi varmalla pohjalla.

  Re: Olin toinen nainen vuoden, mitä mieltä olet?

Lähettäjä: Aviossa edelleen 
Päivämäärä:   4.6.23 20:28:36

No aika mahdotonta on kyllä myydä puolikasta kiinteistöä, kuten kuten joku yllä ehdotti. Eihän mies kiinteistöstä halunnut luopua vaan sieltä pois ensimmäisen vaimon.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.