Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 15:58:43

Moi, olen nähnyt täällä joskus tälläisiä ja nyt kaipaisin kipeästi jotain vihjettä tai ajatusta jostain ”korkeammalta taholta”..

Haluaisin tietää mikä tarkoitus tällä tilanteella on, kun uudessa työpaikassa on tyyppi josta aikoinaan olin kovin kiinnostunut, mutta asia on jo aikoja sitten unhoitettu. Nyt kuitenkin fiilikset nostaa kovasti päätään, ja ei meinaa tulla enää mistään mitään kun hän pyörii päässä koko ajan. Hauskintahan tässä on se, että olen parisuhteessa. Parisuhteessa tosin melko paljon ongelmia ja myös usein riitoja, ja on vähän ristiriitainen tilanne kokonaisuudessaan. En ole tämän toisen työntekijän kanssa töissä henk.koht. tekemisissä, eikä välttämättä edes nähdä päivittäin, mutta jo pelkästään se tunne kun tiedän hänen olevan samalla tontilla on jotain ihan älytöntä. Mikä tarkoitus tällä on, että tuli näin kovasti sekoittamaan pääni? Miten edetä ja mitä tehdä, antaisiko kortit tms. mulle nyt apuja tähän tilanteeseen? Meinaan oikeasti seota…

Pliis, antakaa mulle joku merkki jostain…

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 16:36:02

Lanttu: me kohtaamme tilanteita ja asioita/ihmisiä uudestaan kunnes opimme sen asian mikä meidän siinä tilanteessa pitää oppia. Tämä nyt vaikuttaa sellaiselta hetkeltä että sun pitäisi tehdä jokin päätös. Tämä vanha ihastus näyttäisi olevan sellainen "herätys" sulle et heei sun tarvii tehä asialle jotain. Kevättä rinnassa näyttää olevan, mutta jokin asia on myös tulossa päätökseen - onko se teidän suhteenne vai mikä..?
Tämä työkaveri ei näytä ihan hirmuisen kiinnostuneelta sinusta, joten elätteletkö haavekuvia? Jostain pitää luopua, että voit jatkaa matkaa ja saada jotain uutta ja parempaa tilalle.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   1.6.23 16:51:50

Tuleeko minulla koskaan olemaan hyvä työ ja raha-asiat kunnossa?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 17:02:14

:( : Elämä menee välillä hyvin ja välillä huonosti. Olet tehnyt matkaa jo hetken aikaa ja vielä pikkuisen pitäisi jaksaa sitä huonoa aikaa, niin sitten olisi luvassa parempaa. Taloudellisesti näytetään pientä jatkuvaa tuloa. Älä lannistu.
Sait viestin "reclaim your power".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   1.6.23 17:03:56

Kiitos Aurora!

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Crisu 
Päivämäärä:   1.6.23 17:07:11

Ei hitsit mulla hyvin samankaltainen tilanne kun aloittajalla xd vois melkein olla mun suusta toi teksti kyllä… viitsitkö Aurora kertoa miltä tilanne näyttää mun tapauksessa?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 17:20:53

Crisu: Ole varma siitä mitä haluat, koska voit sen saada. "Raha-mies" näkyy korteissa (taloudellisesti vakaa tyyppi, muutenkin sellainen rauhallisen oloinen ja perhekeskeinen) ja hänen kanssaan sulla on mahdollisuus hyvään yhteiseloon.
Sait viestin "trust the great mystery".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 17:21:35

Aurora /Kiitos, kai tää on just jonkinlainen herätys että jotain muutoksia pitäis alkaa tekemään. Kiinnostaa vielä sen verran, että mitä kortit ennustaa tulevasta tämän tilanteen osalta? Ja siinä mielessä kiinnostaa myös tämä tilanne työkaverin osalta, kertooko kortit siitä enempää että miksi ei kiinnosta (jos ei kiinnosta) tai mikä on hänen osuutensa syvemmin tähän asiaan. Kuuluuko hänen olla vaan sivuhenkilö mun tarinassa pelkästään tämän mun tunteen osalta, vai tuleeko hänellä olemaan suurempi merkitys tässä tarinassa?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 17:33:29

Lanttu: äsken näkyi ei jotain päättyy ja se rikkoo sut tai sen toisen osapuolen. Tää työkaveri ei varsinaisesti näyttäytynyt kuviossa millään lailla, vaan tuli tunne et vietät hetken yksin.
Nostin nyt vielä muutaman kortin uudestaan ja kysyin tarkemmin tästä työkaverista ja hän pysyttelee sivussa ainakin siihen asti että erosi/irtipäästämisesi on selvä. Tietääkö hän et olet kiinnostunut? No, mutta uusi ovi aukeaa kunhan pääset vanhasta eroon (mitä se vanha sitten onkaan mistä haluat luopua)

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 17:41:04

Aurora/ Kyllä mä luulen että aika varmasti tietää että oon kiinnostunut… ainakin jollain tasolla. Onkohan se hänen suhteensa ihan toivoton homma jo ylipäätään, vai voiko olla että tietää kuitenkin mun nykyisen parisuhteen jonka takia ei halua sekaantua asiaan yhtään enempää? Vai oliko hänen roolinsa vaan olla mulle nimenomaan se herättäjä. Ei ole siis mitään hajua siitä että tietääkö edes että seurustelen. Kertooko kortit mitään siitä, kannattaako yrittää vaan jatkaa eteenpäin jotain muuta kautta vai yritänkö jollain lailla vielä lähestyä tuota tyyppiä? Hän kiinnostaa mua myös siinä mielessä, että meillä on yllättävän paljon yhteistä.
Mulle on myös loppujen lopuksi aika epäselvää, tietääkö hän musta kuinka paljon asioita tai mitä esimerkiksi elämässäni teen. Kertoiskohan kortit mitään siitä että onko siellä mitään mahdollisuutta kiinnostumiseen ja jos on niin mikä sitä vois mussa kiinnostaa? Tai vastaavasti jos ei kiinnosta niin mitkä siellä on ne päällimmäiset syyt että miksi ei?

Oon jotenkin ihan hukassa tämän asian kanssa, siksi kyselen niin paljon. Olet Aurora ihana kun viitsit näitä tehdä!

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 17:42:38

” Kertoiskohan kortit mitään siitä että onko siellä mitään mahdollisuutta kiinnostumiseen ja jos on niin mikä sitä vois mussa kiinnostaa?”

Siis tämä oli tarkoitus olla siinä muodossa että mikä/mitkä asiat mussa vois häntä kiinnostaa…

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   1.6.23 17:48:03

Jäin miettimään, että mitä se pikkuisen aikaa mahtaa tarkoittaa? Puoli vuotta, kaksi vuotta, viisi vuotta? Noin niinkuin suuntaa-antavasti?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 17:51:40

Lanttu: ole oma itsesi niin se kiinnostus herää kyllä jos niin on tarkoitus. Ja kyllä siinä näkyi joku uusi mies tulevan, mutta se onko se tää työkaveri, niin en osaa sanoa (ei kuvattu tarkemmin, näytettiin kyl tuossa kun työkaverista kysyin, mut siihen menee hetki aikaa kuitenkin ennenkuin se uusi tyyppi tulee). Mut ennenkuin keskityt uuteen, niin hoida se vanha alta pois - ei mee ehkä ihan niin helposti kuin ajattelet nyt ja voit tarvita sen oman ajan ja tilan ennenkuin kaikki vanha on ohi.

Ja kiitos kaikille joille saan katsoa - mä treenaan et joku päivä voisin laittaa vaikka sellaisen maksullisenkin palvelun tarjolle, vaikka täällä moni sille asialle nauraakin, niin niitä kysyjiä riittää kyllä :)

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 17:57:35

:( tää olisikin ihana tietää, mutta me jokainen kuljetaan omaa matkaa ja se matka voi jollain kestää 3 vuotta, jollain 5 ja joku toinen tekee matkaansa 10 vuotta ennenkuin suunta kääntyy. Nyt kun mä en tiedä et kauanko olet jo matkalla ollut, niin en pysty sanomaan et paljonko aikaa menee, mut sen näin, et olet jo yli puolivälin matkasta tehnyt. Et jos aatellaan sen matkan alkaneen numerosta 1 ja loppuvan 10, niin oot numerossa 8. Helpottaako tää? :)

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 17:58:09

Aurora/ Varmasti olisi asiakkaita! Itsekin olen harkinnut monesti että pitäisikö.

Oliko tästä mahdollisesta ”uudesta kaverista” minkäänlaisia yksityiskohtia, mistä voisin itse päätellä onko mitään samankaltaisuutta tähän kyseiseen henkilöön? Vai kertooko kortit että on ihan joku muu, mahdollisesti joku jota en ole tavannutkaan vielä? Kertooko kortit mitään siitä, mitä tämä ”työkaveri” musta ajattelee, tai miten näyttäydyn hänen silmissä?

Nämä tulkinnat on kyllä oikeasti super mielenkiintoisia, olen aina uskonut aidosti siihen, että jotkut korkeammat voimat on täällä läsnä ja tietää paljon enemmän kuin mitä me (ainakaan vielä) tilanteista tiedämme.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 18:09:58

Lanttu: rauhallinen, "viileä" (ei näytä tunteitaan kovin hyvin ulospäin), vaalea, vesimerkin horoskooppi? (kalat, rapu, skorpioni), ei mitenkään järin pitkä, mutta itsestään huolta pitävä - nää on ne mitä mulle hänestä tulee mieleen.
Häntä ei näytetä kovin selvästi koska vielä ei ole hänen aika.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 18:20:18

Aurora/ Okei… kuulostaa mielenkiintoiselta, osittain osuu tuohon mutta ei täysin.

Vielä yksi juttu ainakin tuli mieleen, eli mitä kortit näyttää hänen suhtautumisestaan siihen jos yrittäisin jollain lailla lähestyä? Kannattaako ja jos kannattaa niin miten, vai pitäisikö odottaa häneltä jotain reaktiota tai lähestymistä, tuli hänen puoleltaan se sitten nyt, joskus tai ei ikinä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 18:22:02

Ja kertoiko kortit tosiaan mitään siitä mitä hän musta ajattelee? Mitkä on hänen päällimmäiset ajatukset musta? Lisäksi kiinnostaisi mitä kortit ylipäätään kertoo musta itsestä ja mun luonteenpiirteistä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   1.6.23 18:24:57

Onko minulle vielä rakkautta luvassa, vai tyydynkö muistelemaan menneitä? :)

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 18:44:42

Lanttu: se olikin se mitä mä sain kiinni ko henkilöstä, joten mä saatan nähdä asioita eri tavalla kuin sinä ja saatan olla väärässäkin. Noi oli ne mielikuvat hänestä.

Tähän nousi nyt kolmannen kerran sama kortti sulle ja ei se kovin huonolta näyttänyt jos lähestyt tuota työkaveria. Onko teillä työpaikalla joku yhteinen taukotila tai tulossa joku tyky-päivä tms. Jokin juttu missä isompi porukka kasassa? Siellä olis kuitenkin jotenkin ehkä mahdollista päästä jutteleen.
Miehen ajatuksia susta ei mulle kerrota valitettavasti.

Sut kuvataan ilma merkin ihmisenä (vesimies, kaksonen, vaaka). Innostuva, optimistinen, itsenäinen, nopea ajatuksenjuoksu.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 18:54:40

Nina: onko joku entinen sellainen aikuinen (+40 ikäinen) mies joka viihtyy vesillä/kalastaa mielellään? Jos ei entisissä ole sellaista, niin sit sellainen olisi mahdollisesti tulossa vastaan.
Sait viestin "life is speeding up!"

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: @×@ 
Päivämäärä:   1.6.23 19:27:01

Millaisen rakkauselämä näyttäytyy tämän vuoden aikana? Sekä talous?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   1.6.23 19:39:59

Aurora, kiitos, ei ole entisissä mutta kuvaus sopii mieheen josta salaa haaveilen. Olisitpa oikeassa! <3

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   1.6.23 20:06:15

Kyllä selvensi, kiitos :) kiva kun teet näitä!

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: kysyvä ei eksy 
Päivämäärä:   1.6.23 20:09:04

Miltä näyttää meidän sukumökin kohtalo? Haaveilenko turhaan sitä omakseni?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 20:16:25

@×@: korteissa näkyi useampikin miespuolinen henkilö. Yksi oli vähän vanhemman oloinen joten mietin et voisi olla isäsi tai pomo. Vauhdikasta viestintää ainakin näytti olevan ja kivaa yhdessäoloa ihmisten parissa. Jokin isohko muutos on mahdollinen (mun mielestä työrintamalla), mutta asiat selviää siitä sit kyllä.
Sait viestin " bring your ideas to life".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 20:31:46

Aurora/ Meillä eri taukotilat eikä ole tietääkseni mitään tuollaista isompaa tulossa. Mitäs jos lähestyisin somessa, onko tuhoon tuomittua ja tulee vaan turhaa draamaa? Kertooko kortit jotain siitä mitä vastapuoli asiasta ajattelisi?

Ja luonteenpiirteet kyllä mun kohdalla osui hyvin, vaikka horoskooppi onkin väärä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 20:35:28

kysyvä ei eksy: korteissa näkyy vanhempi naispuolinen henkilö ja sit nuorempi mies? (voi olla nainenkin mut mieheksi oletan) joiden välillä tuntuu olevan sanomista siitä mitä mökille tehdään. Tilanne voi kärjistyä melko voimakkaaksikin sanalliseksi yhteydenotoksi, mutta tää nuori näyttäisi antavan periksi ja vanhempi henkilö saisi tahtonsa läpi.
Sait viestin "overcome any obstacle".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 20:49:47

Lanttu: voit lähestyä kyllä, mutta ole sille työkaverille rehellinen äläkä salaa et olet varattu/eroamassa. Koska se sit kaataa kyllä kaiken.
Tuosta lähestymisestä somessa saattaa silti tulla vähän sanomista jos et ole ihan varma et mies on vapailla markkinoilla.

Sulle nousee tosi paljon ilma-merkin kortteja, niin se oli silleen villi veikkaus, mut sopis tuo kuvaus susta myös ehkä jousimieheenkin, vaikka sun korteissa ei ole tuli-merkkiä näkynyt oikestaan yhtään. Maa-kortteja sit kylläkin (härkä, kauris ja neitsyt).
Toki toi ilma voi olla myös sun nousumerkki - tiedätkö sen?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 21:09:23

Aurora/ Mä olen itseasiassa vesimerkin horoskooppi, mutta en tiedä kuvaako se mua kovin hyvin. Tai tavallaan ehkä joo, mussa on vähän niin kuin kaksi puolta. Oon toisaalta tosi herkkä ja empaattinen, mutta osaan olla myös tosi ”kova”, mulla on vahva tahto ja välillä kiihdyn kyllä nollasta sataan. Noista nousumerkeistä en ymmärrä yhtään, niin sitä en tiedä. Se toki vois selittää näitä luonteenpiirteitä kun sen tietäis…

Kertooko kortit enää mitään enempää tästä henkilöstä? Luonteesta, ajatuksista, elämäntilanteesta? On aika mystinen tyyppi tavallaan, mutta mulla on jotenkin sellainen olo että kun oikeasti tuntisi niin olis varmaan erittäin mahtava tyyppi kaikinpuolin.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 21:16:20

Lanttu: https://www.astro.fi/astrologinen_kartta
Tuolla pääsee tekemään oman kartan. Sit oikeassa sivussa on "pikatulkinta kartalle" kohta, niin siitä pääsee näkemään kaikki nousumerkit jne.

Korteilla on rajansa samoin kuin näkijöillä - toiset näkee/tietää enemmän ja joku muu ehkä osaisi vastata sulle paremmin tästä miehestä, mut mulle ei hänestä enempää irtoa. Voi olla et en "näe" tai sitten vaan hänen aikansa ei ole vielä näkyä.

En olisi sua ekana enkä tokana kyllä vesimerkiksi laittanut :D

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: kysyvä ei eksy 
Päivämäärä:   1.6.23 21:17:46

Kiitti! Vanhempi nainen on varmaan äitini, joka omistaa mökin. Nuorempi on joko veljeni tai minä (nainen, mutta varmaan aika maskuliininen sellainen...). Mökki on tällä hetkellä takauksina veljeni lainassa, mutta vähän nyt jännitetään, että miten käy veljeni maksukyvyn ja lähteekö mökki alta. Voisin olla tulevaisuudessa halukas ostamaan mökin, jos rahoitus järjestyy, mutta siinä on aika monta liikkuvaa osaa ja sitten jännittää tietysti sekin että sössiikö veljeni tuon mökin pankille...

Toivottavasti se että vanhempi nainen saa tahtonsa läpi tarkoittaa sitä, että ainakin mökki pysyy suvussa vielä tulevaisuudessakin!

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: avatar 
Päivämäärä:   1.6.23 21:19:26

Oi Aurora, mahtavaa kun jaksatte katsoa :)

Katsotko minullekin onko minulle vielä parisuhdetta näkyvissä? Mahtaako sellainen tulla nykyisen ihastuksen kanssa?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 21:23:00

Aurora/ Hei kiitos, mäpä käyn tuota tutkimassa ja voin kertoa mitä tuli! Mistä johtuu että en vaikuttanut yhtään vesimerkiltä? On kyllä jännä ettei se muhun niin kolahda, olen siis kalat…

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 21:25:40

kysyvä ei eksy: se oli sit veljesi se nuorempi siinä korteissa. Huonolta näyttää sen veljesi tilanne, mut kyl se lopputulos mun mielestä oli kuitenkin niin ettei mökki lähtis pois.
Pidän peukkuja d

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 21:36:06

avatar: onko mies rehellinen? Näyttää ainakin melko negatiiviselta tää tilanne korteista, että älä tee mitään hätiköityjä päätöksiä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: avatar 
Päivämäärä:   1.6.23 21:42:39

Aurora, mies on hankalasti tulkittava, ei tiedä tunteistani mutta ehkä arvaa.. ei hänkään omista tunteistaan ole puhunut, käytös kertoo milloin mitäkin.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 21:46:07

avatar anna ajan kulua vielä vähän ja katsele mitä tapahtuu. Voi olla et asia selviää ihan itsestään.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: avatar 
Päivämäärä:   1.6.23 21:48:19

Aurora, kiitos! En ole tekemässäkään ratkaisevia peliliikkeitä sillä olemme työkavereita ja on paljon menetettävää, ehkä saan joskus tietää.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.6.23 22:11:09

Lanttu: sun energia on erilaista kuin monilla vesimerkkisillä mitä tiedän, niin siksi tuli tunne et oot jotain muuta merkkiä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   1.6.23 22:19:21

Aurora/ Mun nousumerkki näytti olevan rapu. Mielenkiintoisia juttuja kyllä ja tunnistan niistä kyllä yllättävänkin hyvin itseni.

Näyttääkö kortit näyttävät kesän ajalle yleisellä tasolla? Onko jotain tiettyjä asioita mitä tulee esiin?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: kysyvä ei eksy 
Päivämäärä:   1.6.23 23:42:10

Kiitti taas Aurora! Toivotaan parasta!

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   1.6.23 23:45:27

Läheisen kanssa ollut ongelmaa, epäluottamusta ja itsellä ollut hankala olo viime viikkoina, kun ei tiedä ketä uskoa. Uskoako läheistä ihmistä vai katkeralta vaikuttavaa vierasta…

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 08:23:53

Lanttu: näkyi nainen ja mies jotka molemmat pitelevät kiinni tiukasti omaisuudestaan ja tuli myös irtipäästämisen/lopettamisen kortti, että mun mielestä taidat laittaa sen eron liikkeelle kesän aikana.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   2.6.23 08:35:58

Aurora/ Kiitos, mielenkiintoista…

Kertooko kortit jotain mun viikonlopusta? Tällä hetkellä aika väsyneet fiilikset

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   2.6.23 08:37:46

Kummalla heistä on vaalea/valkoinen työtakki? Se on sun vastaus.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 08:42:11

...: onko tämä läheinen äitisi? Ainakin joku aikuinen (+40) nainen korteissa nousee ja hänellä on joku huoli/pelko mielessä, mutta ei oikein osaa/halua sitä kertoa. Kysy ja kuuntele mitä vastataan, mutta älä väkisin väännä jos toinen ei avaudu.
Tämä katkeralta vaikuttava ihminen on ehkä juuri sitä, näyttää että on pettynyt elämässä/ihmissuhteissa ja ei halua nähdä itsessään mitään vikaa.
Sait viestin " set healthy boundaries".
Ja mä uskoisin ennemmin tuota läheistä, mut kyselisin ja kuuntelisin ensin mitä hänellä on mielenpäällä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Df 
Päivämäärä:   2.6.23 08:47:36

Miltä minulla rakkauselämä näyttää loppu vuodelle? Ja kiinnostaisi tietää kuinka kauan asun "yksin"(=lapsen kanssa), vai syveneekö jonkun miehen kanssa sille mallille että asuttaisiin yhdessä jossain vaiheessa? :)

Entä raha-tilanne, pysyykö ihan hyvänä siitä huolimatta että syksyllä taitaa talolainan korot ja sähkömaksut jonkin verran pompsahtaa?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 09:23:14

Lanttu: viikonloppuna kannattaisi ottaa ihan rauhassa, ettei tule sanottua mitään mitä ei pitäisi.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 09:37:49

Df: hetki vielä näyttäisi menevän yksin. Sä tarvitset tän ajan oman henkisen kasvusi takia löytääksesi omat vahvuutesi. Kun aika on kypsä, niin sä kyllä lähdet liikkeelle etkä jää murehtimaan menneisyyttä. Taloudelliseen tilanteeseen en nähnyt muutosta.
Sait viestin "believe in yourself".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   2.6.23 11:04:54

Elänkö loppuelämäni yksin (mikä on kyllä itselleni ihan fine) vai onko vielä tulossa joku suuri rakkaus?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   2.6.23 12:09:47

Aloittajalla on ero edessä ja mitä pidempään sitä pitkität, sitä enemmän sinä kärsit.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 13:07:31

minttu: kunhan uskallat päästää irti itseäsi rajoittavista ajatuksista ja uskomuksista, niin valoisampaa elämää tulee kyllä. Mene ulos kavereiden kanssa tai yksinkin. Kyllä siellä kuitenkin joku näytti odottavan sua. Onko se suuri rakkaus, niin se jää sitten nähtäväksi.
Sait viestin " you see clearly now".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Battery 
Päivämäärä:   2.6.23 13:44:41

Aurora, mitä viikonloppu tuo mulle tullessaan?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 14:18:54

Battery: näytti kuin olisi hauskaa kaverin/kavereiden kanssa, jopa niin paljon et on vaikeus valita minne menisi.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Battery 
Päivämäärä:   2.6.23 14:25:40

Aurora/ Toivotaan näin! Entäs rakkauselämä viikonloppuna?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   2.6.23 15:05:52

Suuret kiitokset tulkinnasta, osui kyllä kohteeseen ja luulen ymmärtäväni viestinkin!

Mietin kehtaisinko kysyä toisenkin kysymyksen, mutta kysyn nyt silti. Olisiko jotain näkemystä/neuvoa perheessä kytevään riitaan? Ja katkeaako yhteys pahimman riitapukarin lapsiin?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.6.23 16:36:07

Aurora, voisitko katsoa minullekkin?
Olen eronnut jo joku aika sitten. Tapasin nyt miehen joka vaikuttaa olevan oikeasti sielun kumppanini ja minä hänen. Hän on vähän vanhempi, mutta se ei ole meitä haitannut. Mutta voiko oikeasti olla niin että olen löytänyt itselleni uuden miehen, sellaisen josta en ole osannut edes haaveillakaan? Jutut käy niin hyvin yksiin, kunnioitus toisiamme kohtaan, halut ja himot jotain uskomatonta ja kumpikin lukee toista kuin avointa kirjaa.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   2.6.23 16:36:51

Aurora, viitsisitkö katsoa minun työtilannettani. Näkyykö, että olisin vaihtamassa työpaikka lähitulevaisuudessa?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 17:35:41

Battery: kyllä siellä joku mieskin näkyi, mutta oli vähän sen oloinen tyyppi, että en uskoisi sen juttuja ihan heti. Näytti pelimieheltä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: @×@ 
Päivämäärä:   2.6.23 17:37:28

Miten minun ja äitini suhde etenee ja mitä äitini elämässä käy?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 17:47:40

minttu: aina kannattaa kysyä jos jotain on :)
Jos mun pitäisi veikata niin rahasta siellä riidellään ja kaksi naispuolista henkilöä on asialla. Joku on sitä mieltä että kun ennenkin on asiat hoidettu näin, niin hoidetaan nytkin ja muu porukka sit taas eri mieltä. Valitettavasti ne välit taitavat rikki mennä, mutta kunhan pöly laskeutuu ja aikaa vähän kuluu, niin mikään ei estä yrittämästä sopia välejä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Battery 
Päivämäärä:   2.6.23 17:51:35

Aurora/ Osaatko sanoa mitään siitä onko todella vanha tuttavuus vai kenties uusi kiinnostuksen kohde? Vai joku ihan muu?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 18:09:51

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 2.6.23 16:36:07

Aurora, voisitko katsoa minullekkin?
Olen eronnut jo joku aika sitten. Tapasin nyt miehen joka vaikuttaa olevan oikeasti sielun kumppanini ja minä hänen. Hän on vähän vanhempi, mutta se ei ole meitä haitannut. Mutta voiko oikeasti olla niin että olen löytänyt itselleni uuden miehen, sellaisen josta en ole osannut edes haaveillakaan? Jutut käy niin hyvin yksiin, kunnioitus toisiamme kohtaan, halut ja himot jotain uskomatonta ja kumpikin lukee toista kuin avointa kirjaa.

Täällä kun näkyy näitä ... olevan useampikin, niin kopsaan tän tähän et tulee vastaus oikealle ihmiselle.
Tää olikin vähän ristiriitainen juttu. Mies näkyy luotettavana tyyppinä ja kuitenkin samaan aikaan sua kehoitetaan pitämään järki päässä ja jalat maassa. Intohimo teidän välillä näkyy todella voimakkaana, mutta se myös tekee helposti riippuvaiseksi. Tunteet usein sumentaa järjen äänen, mut jos jokin tuntuu huonolta, niin tutki miksi.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Is 
Päivämäärä:   2.6.23 18:15:56

Kovin olisi kiva tietää, että mitä Auroran kortit lupailee meikäläiselle. Tarviiko mieltä askarruttavia asioita avata vai voiko kortit katsoa ilman pohjustusta?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 18:20:34

Tiina: ei ihan heti, mutta jonkin ajan kuluttua pitäisi onnistua (talviaikaa mun mielestä). Pieni palkannousu ja samalla ehkä parempi asema mahdollisia.
Ala katselemaan vaan jo uusia paikkoja.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 18:22:13

Battery: tuli tunne et saattaisi olla vanha tuttavuus. Vaalea sanavalmis kaveri pilke silmäkulmassa valmiina lupaamaan 10 hyvää ja 20 kaunista.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 18:34:46

@x@: kovin hankalaa teillä tuntuu äitisi kanssa olevan. Näet nyt äitisi/teidän välisen suhteen tietystä näkökulmasta, mutta jos mahdollista, niin katso tilannetta vähän eri suunnasta. Mieti onko jokin mahdollista muuttaa (ei kuitenkaan niin että sinä yksin muutut/muutat asioita vaan äitisi pitää tehdä oma osansa).
Äitisi asioita ei mulle varsinaisesti näytetty, mutta vähän annettiin ymmärtää että isoja ongelmia/haasteita ja asiat riippuvat hiukan myös muista ihmisistä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 18:49:45

Is: helpottaa mun tilannetta jos avaa, mutta ei oo pakko.
Nostin sulle muutaman kortin ja oletko juuri muuttanut/muuttamassa? Näkyy et katselisit mennyttä maisemaa silleen et "onneksi pääsin pois" ja uutta maisemaa katsot tyytyväisenä. Joku pariskunta tässä on myös ja heidän kannattaa pitää rahansa erillään ainakin vielä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   2.6.23 18:50:43

Kiitos Aurora!

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Is 
Päivämäärä:   2.6.23 19:17:18

Aurora: Ei ole muuttoa näkyvissä ja tässä osoitteessa on tullut jo muutama vuosi asuttua. Työtehtävät ylennyksen myötä muuttuneen, mutta siinäkin melkeinpä kauhulla odotan tulevaa :D epäilyksiä on oman ammattitaidon riittävyyden suhteen.
Pariskuntaa en oikein osaa mitenkään elämään sijoittaa. Ihmissuhderintamallakin kyllä lähinnä historiansiipien havinaa. Onko sinne mitään uutta näkyvissä?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: mä kans 
Päivämäärä:   2.6.23 19:36:06

Is no sit se oli entinen työ ja uusi työ mitä katselit ja pariskunta oli sun ylennys koska rahan määrä lisääntyi. Tää selvensi mulle paljon. Kiitos.

Älä epäile. Kyllä sä siitä työstä selviät hyvin. Paljon uusia kuvioita ja juttuja alkamassa joko sen työn tiimoilta tai sit muuten. Onko sun esimies miespuolinen? Joku johtaja-tyyppinen mies tuohon nousi, mutta ei heti ainakaan kovin kiihkeitä tunteita ole, vaan ota se työ eka haltuun, niin sitten ne miehetkin mahtuu tulemaan elämään.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Is 
Päivämäärä:   2.6.23 19:43:36

Esimies on naispuolinen. Mun vanhoja työtehtäviä hoitamaan on valittu miespuolinen henkilö, joka myös mun tuleva työpari.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 19:56:59

Okei. Eli luultavasti on sit tuo työkaveri joka alkaa sun hommia hoitamaan.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Is 
Päivämäärä:   2.6.23 20:06:25

Kiitos näistä, mielenkiinnolla katson mitä tuleman pitää :) oikein skarpilta tyypiltä se uus työkaveri vaikuttaa. Täytyy toivoa ettei ainoa esille nouseva mies olisi työkaveri ja tulisi kiihkeitä tunteita työelämän ulkopuolelta :D

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 20:12:31

Oli niitä kaikkia muitakin, mutta ne ei oikein halunneet kertoa mulle et mitä tekemistä heillä on sun elämässä. Joskus vaan meille ei kerrota kaikkea ja musta olis kovin kiva nähdä itselleni, mutta se ei oikein onnistu :D

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   2.6.23 20:32:35

Voisitko katsoa, mitä tähän näkyy? Olen ollut fwb-suhteessa yhden miehen kanssa. Alkuun kaikki meni hyvin, mutta miehen käytöksen takia heräsi epäilykset, että hän on valehdellut hyvin paljon asioita itsestään ja en ole varma tiedänkö edes hänen oikeaa nimeään. Haluaisin selvittää asiat ja kuka hän todella on miehiään. Onnistuuko tämä? Kykeneekö hän olemaan rehellinen jos hänen kanssaan yrittäisi puhua, ettei ole reilua käytöstä? Saisiko jotain vinkkiä, miten selvittää asiat vai kannattaako edes yrittää?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 20:52:48

e: tämä on sulle jonkinlainen oppimisen paikka. Onko miehen oikealla nimellä loppujenlopuksi merkitystä? (joo, kysyisin kyllä itsekkin jos olisin sun paikalla) Mä sanoisin et voit yrittää ottaa asiat puheeksi, mutta muista itsekunnioitus. Älä alennu sen miehen tasolle. Tää kokemus opettaa sulle jotain ja tekee susta henkisesti vahvemman. Vaikka nyt ei ehkä siltä tunnu, niin sä pystyt kääntään tästä oppimasi asian voitoksesi.
Sait viestin " believe in yourself".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   2.6.23 21:32:35

Aurora, haluisiks kattoo mulle myös?
Saanko uudelta ihastukselta vastakaikua, jos saan niin millä aikavälillä?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 21:49:19

<3 : tää näyttää vähän yksipuoliselta ihastumiselta ainakin vielä. Onko hän jollain lailla varattu/lapsia tms menneisyydessä? Näytetään uuden alun mahdollisuus kyllä, mutta onko vastapuoli kuitenkaan valmis siihen? Kiinni menneisyydessä tämä ihminen hyvin vahvasti.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   2.6.23 21:58:25

Aurora/ En itseasiassa hirveästi tiedä tyypin oikeasta tilanteesta, en usko että olisi varattu mutta varma en ole… kertooko kortit jotain siitä miksi on jotenkin niin vaikeasti lähestyttävä? Tai jotain muuta hänen ajatusmaailmastaan, esim ajatuksia minusta?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.6.23 22:09:38

<3: mä voin katsoa vain sun kautta asiaa ja silloin toisen ajatusten näkeminen on melkolailla mahdotonta. Nyt kun näyttää siltä, että sä et edes oikeasti tiedä koko tyypistä oikein mitään, niin en pääse näkemään hänestä oikein mitään.
Jos se tyyppi itse kirjoittaisi tänne ja kysyisi jotain tähän liittyvää, niin sit pääsisin hänen energioihinsa kiinni.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Chachachaa 
Päivämäärä:   2.6.23 23:19:58

Aurora, olen seurannut nyt näitä ketjuja kotvan. Olet poiikkeuksellisen hyvä ja sujuva sanoittaja, olet siis aivan poikkeuksellisen hyvä tässä. Joko sinun olisi aika laittaa liiketoiminta pystyyn asian tiimoilta?

Pahoitteluni kaikille muille Auroran tarjoaman ihanan, toki täysin vapaaehtoisen avun, saajille ja hakijoille (toki itseni mukaanlukien), mutta ihan oikeasti Aurora, eikö sinun kannattaisi alkaa jo laskuttaa? Olet todella hyvä tässä! En olisi koskaan uskonut päätyväni tähän, että päädyn mentoroimaan Höpönetin ventovierasta ihmistä, mutta Aurora, uskon että tiedät, että teen tämän kaikella lämmöllä. <3 Sanon vaiin tämän: Nyt on aika. <3

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.6.23 23:20:42

Mites mun tuleva? Mihin elämä vie ja onko rakkautta? Kiitos Aurora jos vastaat.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Chachachaa 
Päivämäärä:   2.6.23 23:21:34

Ja kun olet pistänyt yrityksesi pystyyn, tulethan kertomaan meillekin? Täällä on iso joukko valmiita asiakkaita sinua odottamassa.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   3.6.23 01:34:50

Kiitos Aurora, kun katsoit. Olen itsekin ajatellut, mitä väliä ja parempi päästä tyypistä eroon ilman mahdollisia ongelmia. Kuitenkin samaan aikaan tuntuu tosi epäreilulta. Suhteen aikana mies siis vaati multa rehellisyyttä ja puhui siitä, kuinka tärkeää rehellisyys on. Kyseli paljon asioitani. Oli aina tosi salaperäinen ja väisteli kysymyksiä/kiersi asian, kun yritin kysyä hänen elämästään.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: ~*~ 
Päivämäärä:   3.6.23 06:01:26

Aurora, näkyisikö minullekin jotakin?


Elämäni on monella eri osa-alueella solmussa.
~Oman lapsen asiat, selvitäänkö me näistä teiniajan vaikeuksista lapsen Add:n ja impulsiivisuuden kanssa?

~Raha-asiat... Selviääkö ne koskaan vai olenko loppuelämäni ulosottokierteessä?

~Rakastanko miestä edelleen oikeasti vai kuvittelenko vain? Roikunko tässä hetkessä vain tutun tavan takia?
8v yhdessä, erottiin joulukuussa, mutta edelleen nähdään paljon ja esim. vietetään öitä yhdessä.
Näetkö mitään tästä miehestä...?
Masennus, burnout, kenties kuolema...? :(

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 08:11:19

Chachachaa: kiitos <3
Mä oon asiaa kyllä jo tutkinut, mutta se ei ole ihan niin simppeliä tällä hetkellä lähteä tekemään tätä maksullisena. Haluanko tulla omalla nimelläni esiin tän ammatin tiimoilta tai haluanko vastailla vain näin kirjoitettuna vai pitäisikö avata joku puhelinlinja et tässä on monta tekijää mitä pitää päättää ennenkuin tästä maksullisen tekee. Ja kyllä mä tänne sit vinkkaan kun aikanaan päätän millä tavoin tätä teen.
Ja sujuva sanoittaja joo, mut kyl mä silti pohdin välillä et tajuaako se kysyjä mitä mä sille kirjoitan, kun aina se mitä mä näen, ei muotoudu sellaiseksi tekstiksi että sen voisi julkaista. Eikä se mitä näen aina tule kirjoitettuna siihen muotoon kuin mitä ajattelen.
Joskus mä nostan kortit ja en tiä yhtään mitä mä niistä voisin vastata kysyttyyn asiaan ja kuitenkin sit kun alan kirjoittamaan sitä vastausta, niin se tulee jotenkin ilman ajattelua.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: tiiti 
Päivämäärä:   3.6.23 08:19:19

Aurora: onno äidilläni minulle jotain sanottavaa/kerrottavaa? Kuulenko exästäni vielä?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 08:19:25

e: nouse sen tyypin yläpuolelle henkisesti. Silloin sä olet voittaja kun se mies ei enää suhun pysty vaikuttamaan. Sä oot jo hyvällä alulla tän tilanteen ja tapahtuneen kanssa, et kirjoita vaikka kaikki paperille ja sit polta se ja totea et "tää oli nyt tässä". Ikäänkuin pyyhit sillä tavoin sen miehen pois elämästäsi ja mielestäsi, niin pääset jatkamaan elämääsi ns puhtaalta pöydältä.
Elämä on usein epäreilua, mut muista, et vaikka yks mies on mäntti, niin ei ne kaikki ole (samalla muistutus myös itselleni)

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Fei 
Päivämäärä:   3.6.23 08:35:06

Mä just eilen illalla mietin että tarvitsen apua tarotista ja nyt näin tämän! Voisitko nostaa kortit ja kertoa miten minun tulisi suhtautua uuteen ”kaveriini” ja

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Fei 
Päivämäärä:   3.6.23 08:37:49

Viesti lähti kesken kirjoituksen. Eli on uudesta ystävästä vähän oudot vibat. Haluisin tietää miksi? Kiitos!

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 08:39:02

H: elämäsi näytetään hyvänä tietyllä tavalla (taloudellisesti jne), mutta mielesi haluaa jotain muuta, etkä ole ehkä ihan varma uskallatko kuitenkaan. Olet kuin lintu siivet levällään valmiina nousemaan lentoon, mutta ihan just nyt heti ei vielä ole oikea aika.
Sait viestin "listen to your intuition".

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 09:03:10

~*~ : tiätkö et mä oikeasti tunnen sun ahdistuksen tällä hetkellä. Tää matka on tosi raskas ja vielä on matkaa edessäpäin minkä sä joudut käymään läpi, mut se palkitsee sut kyllä sit lopuksi. Sä selviät ja se ex on sun tukena. Vaikka ootte eronneet, niin ei ne tunteet heti lopu (omasta erosta on 25v aikaa ja ollaan ex:n kanssa kuin sisko ja sen veli eli tunteet on sisarusrakkautta). Sä voit itse päättää pysytkö siinä kimpassa ex:n kanssa vai et. Vaikka tekisit tilaa uudelle, niin se ex silti pysyy tukemassa kyllä. Sä olet vahva ja vahvoja ihmisiä koetellaan, vaikka se hetkittäin on todella epäreilun oloista (mä huusin aikoinaan yhdelle mun ystävälle et miks aina minä ja hän kysyi et miksi et juuri sinä - kuka muu tekis tän homman paremmin kuin sinä), niin mä nyt kysyisin et olisko tässä elämässä joku muu joka pystyis sua paremmin tekemään tän elämän sun lapsesi kanssa? Hän on teini ja onko mahdollisesti lähdössä jonnekkin omaan asuntoon/opiskelemaan muualle..? Koska se muutos on ilmassa, niin se helpottaa sua tavallaan kun lapsi lähtee elämään omaa elämäänsä vaikka sä katseletkin perään ja autat. Valoa ja paljon rakkautta sulle - ota ne vastaan kun siltä tuntuu.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 09:17:15

tiiti: äitisi ei ilmaissut itseään mulle. Joku mies sulle nousi ja teidän välillä on todella isoja tunteita. Uusi alku on mahdollinen tän miehen kanssa, et en osaa sanoa onko hän ex vai ei. Ristiverinen/vaalea kaveri näytti olevan.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 09:27:47

Fei: teidän välinen kommunikointi on ehkä hiukan eri tasolla. Te ette ns puhu samaa kieltä kaikissa asioissa, niin se on luultavasti isoin ongelma. Luonteet myös tuntuisi olevan eri maailmoista - toinen on äkkipikainen, nopea luonne ja toinen rauhallisempi ja harkitsevaisempi. Tästä näkyy kyllä et voi tulla oikein hyvä kaveruus kunhan opitte keskustelemaan samaa kieltä ja löytyy se teidännäköinen yhdessäolemisen muoto. Jos toinen on yöihminen ja toinen päivällä elävä, niin hiukan joutuu molemmat joustamaan.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Kiiiira 
Päivämäärä:   3.6.23 09:51:06

Kannattaako mun laittaa viikonlopun aikana viestiä ihmiselle joka on pyörinyt viimeaikoina paljon mielessä? Vai ammunko itseäni omaan nilkkaan ja lopputuloksena on vain ongelmia… Kertooko kortit miksi hän on minua kohtaan niin etäisen oloinen?

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 11:07:50

Kiiiira: sanoisin että just nyt ei ole hyvä hetki laittaa viestiä. Hänellä näyttäisi että on jotain ongelmia (talous tai terveys) ja painii niiden kanssa. Hiukan yksinäisen oloinen on, mutta ei oikein saa nyt tehtyä mitään ratkaisua mihinkään suuntaan.
Anna ajan kulua ja katso korjaantuuko tilanne - tähän nousi kyllä ihan hyviäkin kortteja teidän välille, mutta jokin painaa mieltä ja silloin kääntyy omaan itseensä.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   3.6.23 12:16:24

Kiitos. Osui kun nenä päähän.

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   3.6.23 12:44:26


...: onko tämä läheinen äitisi? Ainakin joku aikuinen (+40) nainen korteissa nousee ja hänellä on joku huoli/pelko mielessä, mutta ei oikein osaa/halua sitä kertoa. Kysy ja kuuntele mitä vastataan, mutta älä väkisin väännä jos toinen ei avaudu.
Tämä katkeralta vaikuttava ihminen on ehkä juuri sitä, näyttää että on pettynyt elämässä/ihmissuhteissa ja ei halua nähdä itsessään mitään vikaa.
Sait viestin " set healthy boundaries".
Ja mä uskoisin ennemmin tuota läheistä, mut kyselisin ja kuuntelisin ensin mitä hänellä on mielenpäällä.

^ Läheinen on mieheni. Hänen tuttunsa väittää hänen pettäneen minua kanssaan ja selittelee sekopäisiä stooreja. Teki ison loven luottamukseen, mutta haluaisin uskoa miestäni.

Äitini on huolissaan varmasti minun jaksamisesta, otin tämän asian aika raskaasti kun olen tosi herkkä. Pitää puhua äidin kanssa, muita vanhempia naisia ei läheisissä oikein ole.

Kiitos <3

  Re: Tarot-tulkitsijaa/näkijää paikalla?

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.6.23 12:51:35

...: nostin sulle muutaman kortin vielä lisää, nyt kun sain lisätietoa. Ota miehesi kanssa keskustelu vielä kerran - älä syytä, vaan pyydä että kertoo rehellisesti onko jotain tapahtunut. Sä tunnistat kyl oman miehesi jos se valehtelee. Tää asia näyttäisi selviävän kyllä ja jos olen oikeassa, niin viestintuoja ei tässä asiassa voita.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.