Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.23 22:03:16

Ja on Tinderistä. Eli siis, miksi viestitellään viikko- tai kuukausitolkulla, mutta ei silti ehdoteta näkemistä? Jatketaan yhteydenpitoa kuitenkin. Sen juuri ja juuri ymmärrän, jos asutaan kaukana toisista. Mutta että samassa kaupungissa asuvalle pitää viestitellä loputtomiin?

Ja ei, en itse ehdota näkemistä vaikka sitä varmasti nyt hötönetti ehdottaakin. Minulla riittää deittikutsuja ilman näitä ikuisuuskirjoittelijoitakin, ihmettelen vaan että mikä siinä taustalla on.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.5.23 22:06:33

Haluavat edetä hitaasti? On muita treffejä jonossa, mitkä katsotaan ensin? Ovat puheliasta porukkaa?

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   31.5.23 22:06:34

Ei ne halua tavata sua

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.23 22:09:57

Miksi halutaan viestitellä, jos ei haluta tavata? Miksi edes aloitetaan jutustelu viikkoja tai kuukausia aiemmin, jos on muita treffejä jo jonossa?

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.5.23 22:11:41

Miksi vastaat kirjoittelijalle, vaikka sinulla riittää muita deittikutsuja?

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   31.5.23 22:12:25

Jotkut ihmiset on tuollakin vain tylsyyttään. Jotkut ovat sosiaalisesti hyvin rajoittuneita, ehkäise on jollekin jotain terapiaa kun yrittää päästä kohti lähemmäs sitä tilannetta jossa tapaaminen olisi jopa mahdollisuus. Joillekin tuo voi olla jopa ainut sosiaalisen kanssakäymisen muoto ja he voivat olla ihan ok sen kanssa

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.23 22:15:56

Olen kohtelias ja vastailen jos minulle laitetaan viestiä. Pitäisi kai jättää vastaamatta... Jotkut jopa tunnen jostain kohtaa elämää, joten tiedän ettei ainakaan osalla ole mitään rajoitteita. Jos minulla on tylsää niin en minä kirjoittele Tinderissä lämpimikseni :D

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.5.23 22:17:15

Jatkat keskustelua ja ihmettelet, miksi toinenkin jatkaa? Joo, jos et halua jutella niin jätä vastaamatta, tai vielä parempi, sano, että et halua jutella.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.23 22:20:21

Miksen saisi ihmetellä? Ihmettelen vaan että mikä siinä on tähtäimessä, kun se jutustelu ei selvästikään ole johtamassa mihinkään.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: Pirkko 
Päivämäärä:   31.5.23 23:41:58

Ihan samoja kokemuksia. Mä en jaksa koko tinderiä siksi, harva ehdottaa näkemistä. Jutellaan vaan ikuisuuksia. Hohhoijaa. Fiilikset menee.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: miyu 
Päivämäärä:   31.5.23 23:44:34

Ehkä kirjoittajat toivovat, että sinä ehdottaisit tapaamista? Miksi heidän pitäisi pyytää tapaamista jos sinäkin suhtaudut niin, ettet aio sitä ehdottaa.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: Pirkko 
Päivämäärä:   31.5.23 23:47:02

Minä ainakin olen ehdottanut. Sitten sen käytännön toteuttaminen on jäänyt. Paristi olen sanonut että kirjoittelemalla saa väärän kuvan toisesta, haluan nähdä heti. Hyvä niin, koska ei kummallekaan osapuolelle iskenyt. Näkemättä roikkuisivat varmaan vieläkin listalla.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: Dirlandaa 
Päivämäärä:   1.6.23 06:33:36

Miehellä on, kuten sinullakin, monta muutakin juttua menossa. Joku niistä on edennyt tapaamiseen niin toista ei välttämättä nyt samaan aikaan jaksa.

Pikku rupattelulla joku vähään tyytyväinen nainen pysyy matkassa sen verran että jos plan A ei anna, aina pääsee treffeille Ihan-kivan kanssa kun häntä on jo pitkään lämmitelty.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: Ilona 
Päivämäärä:   1.6.23 19:29:20

Ihmisestä kiinni, itse tutustun ensin kunnolla ennemmin kun näen heti.

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: Lo 
Päivämäärä:   1.6.23 19:37:29


Miksen saisi ihmetellä? Ihmettelen vaan että mikä siinä on tähtäimessä, kun se jutustelu ei selvästikään ole johtamassa mihinkään.
----

Ehkä miehelläkin riittää treffikutsuja ja ihmettelee, miksi sinä jatkat jutustelua, vaikkei treffit kiinnosta :D yksi kaverimieheni sanoi, että @!#$ kun naiset aina odottaa miehen aloitetta, että hän on päättänyt tutustua ainoastaan aloitteellisiin naisiin

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: saamaton 
Päivämäärä:   1.6.23 23:06:11

Kumpa uskaltaisi edes viestitellä.
Itse pelkään pakkeja ja kasvojeni menetystä etten uskalla laittaa viestiä, mieheltä ei myöskään tule mitään aloitetta. Ja kyseessä vanha vuosien takainen muutaman illan juttu, olen 100% varma että jotain kiinnostusta on. Jää aina faceen aktiiviseksi vaikka tunneiksi jos itse olen, vuorokauden ajasta riippumatta, poistuu aina myös heti jos itse poistun, jos vain vilkaisen facea ei koskaan ikinä ole siellä aktiivisena.
Kuinka helppoa olisi edes kuulumisia kysellä mutta kun kumpikaan ei tee aloitetta..

  Re: Miksi viestitellään näkemättä (OM)

Lähettäjä: KK 
Päivämäärä:   2.6.23 07:14:42

^miksi menettäisit siinä kasvosi? jos et tee mitään saatat katua loppuelämäs

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.