Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   2.3.23 10:15:19

Siinähän se kysymys tulikin. Olen ollut 17 vuotta parisuhteessa, seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. Tuli ero, ja nyt olisi luvassa treffit... En ole koskaan pystynyt poistamaan karvojani, iho ei kestä höyläystä eikä mitään vahoja/sokerointejakaan. Kainalot ja jalat pystyn ajelemaan, mutta alapäätä en missään nimessä. Siskoni sanoi, että käy nyt sitten sokeroinnissa ensin, ei kukaan halua karvaista naista. Tai sitten pitää ainakin varoittaa ensin. :D onko se nyt todella näin? Ex ei missään vaiheessa sanonut karvoista mitään, eikä se eron syykään tainnut olla.... Ja ikää lähemmäs 35, eli en ihan teinikään enää ole.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.3.23 10:19:31

No ei tarvitse. Jos asia vaivaa sinua, niin voithan toki puhua siitä miehen kanssa etukäteen.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   2.3.23 10:21:32

No ei tartte O.o Jos ei mies sitä kestä, niin ei kestä. Se on kuitenkin ihan normaalia. Minusta sairasta, että tollaista pitäis ees alkaa selittelemään...

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: **? 
Päivämäärä:   2.3.23 10:22:12

Ollaan saman ikäisiä. Kaipa se kokonaan luonnontilassa oleva on aika harvinainen jo meidän ikäisillä. Lyhennä nyt ainakin saksilla ensin.

Jos on sopiva tilanne puhua karvoituksesta niin sanoisin etten voi sheivata, mutta ei siitä pakko ole varoittaa. Jos on dealbreaker niin sitten on.

Itse olen naimisissa ja sama mies ollut 10 vuotta ja välillä olen posliini, välillä karvat saa rehottaa. En katselisi miestä, joka tästä nupisee. Haluan miehen, jonka edessä kehtaan paskoa alleni synnyttäessäni hänen lapsiaan ja sellaisen olen onneksi saanutkin. Tykkään miehestä, joka ei ole turhan neiti ja pystyy niin sanotusti käärimään hihat ja alkamaan likaisiinkin hommiin vaikka töissä olisikin kauluspaita päällä ja solmio kaulassa. Kokemus on osoittanut, että nämä on parhaita sekä sängyssä että kumppaneina.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: **? 
Päivämäärä:   2.3.23 10:25:01

Ps. Mullakaan ei alapää tykkää vahasta eikä terästä, mutta se Veetin karvanpoistoaine on hyvä eikä iho ärsyynny.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Tankini 
Päivämäärä:   2.3.23 10:32:52

No ei hemmetti pidä tai tarvi varoittaa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.3.23 10:34:14

Enkä ole kyllä keneltäkään koskaan kuullut, että mies tai nainen olisi varoittanut.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: -. 
Päivämäärä:   2.3.23 10:34:30

Voit sanoo ja voit kai vähä siistiä niitä

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.23 10:35:21

Olen nuorempi, luomuna mennään enkä kyllä yhtäkään miestä etukäteen asiasta varoittele :'D ei ole menoa haitannut. Nykyinen kumppani pitää karvattomasta, minä en pidä sheivaamisesta. Joskus leikkelen saksilla, joskus annan olla luomuna. Jos siitä joku itku alkaisi niin saisi sitten ukko elää ilman seksiä :)

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: -. 
Päivämäärä:   2.3.23 10:36:23

Onko illal puuhaa tiedossa?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   2.3.23 10:38:20

Aika onneton mies, jos ei löydä reikää viidakosta. Tai jos mies ei tiedä, että myös aikuisilla naisilla kasvaa karvoja, niin saisi mun puolesta etsiä sopivampaa reikää muualta.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: 0.0 
Päivämäärä:   2.3.23 10:46:10

Itse olen parikymppinen ja alakerta luonnontilassa. Ketään ei ole koskaan kauhuistunut, ei kommentoinut ei mitään. Toki luonnontiloja on erilaisia, joten vaikea sanoa mitä juuri sinun kannattaisi tehdä.

Lähtökohtaisesti ei kannata tehdä mitään epämiellyttävää vain yleisten kauhistustelun takia, koska luultavasti mies ei kiinnitä tähän edes huomiota ja jos kiinnittää niin tuskin on sinua varten.
Ja mielestäni jo aloituksen tyyli kertoo yhteiskunnasta paljon ja miten naisilta "vaaditaan" tiettyjä asioita. Siis oikeasti.. täytyykö miestä varoittaa normaaleista asioista...
Ja hei vaihtakaa sukupuoli aloitukseen... kuinka moni mies on varoittanut sinua omasta karvoituksestaan? Ainakin itsellä 100% kokemuksia vain karvaisista miehistä ja ketään ei ole varoitellut tästä :D

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   2.3.23 10:50:28

Itse erosin reilun 20 vuoden suhteesta ja sheivaan kyllä, mutta seuraava kumppani on tehnyt aivan mahtavasti selväksi että minä määrään omasta kropastani, hänelle on aivan sama onko naturelli tms eli hänen takiaan ei tarvitse laittautua.
Hän rakastaa minua tulin suihkusta tai hikisenä treeneistä ja silloinkin jos olen laittaunut.
En koskaan exän kanssa tuntenut olevani näin hyväksytty, vaikka hänkin minua rakasti.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   2.3.23 10:50:56

Minkä ikäinen mies? Jos se on joku nelikymppinen niin on se varmaan ainakin nuorena nähnyt luomupuskia.

Mutta en varoittaisi etukäteen, se olisi vähän outoa. Jos pusikko on ongelma niin se on sen miehen ongelma, jos karvojenpoistosta seuraa sulle kärsimystä niin ei kenenkään toisen takia pidä kärsiä. Eikä mies joka susta oikeasti tykkää häivy karvojen takia :D Eihän sellainen ole aitoa välittämistä että vaatisi toista tekemään jotain mistä toiselle seuraa jotain ikävää.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.23 10:51:48

Kivempi nuolla jos vähemmän karvaa

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Sksks 
Päivämäärä:   2.3.23 11:24:26

Varoittaako se mies sinua etukäteen omista karvoistaan?
Onko se mies vahannut itsensä kauttaaltaan karvattomaksi?
Jos ei, niin miksi sinunkaan pitäisi olla kauttaaltaan karvaton?

Jos sinua häiritsee karvaisuutesi niin voit toki siistiä karvoja lyhyemmiksi saksilla. Minä en pidä siitä että häpykarvat kasvaa liian pitkiksi joten lyhennän niitä välillä, mutta en ikinä höylää tai vahaa kaljuksi.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.3.23 11:28:14

.: Sinähän voit etsiä itsellesi karvattoman nuoltavan ja antaa karvallisten olla aivan rauhassa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Heippa 
Päivämäärä:   2.3.23 11:28:29

Kaikki ei tykkää suuhoidon saamisesta.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.23 11:30:06

On jo. säkälle tiedoksi

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   2.3.23 11:58:32

Mies on minua neljä vuotta nuorempi, ei mikään teini siis hänkään. Eikä minulla mikään kauhea puska ole, lyhennetty sentään. :D
Kovin vaan epävarma olo kaiken kaikkiaan koko kropasta, liian kauan ilmeisesti yhden miehen kanssa olin.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   2.3.23 12:11:46

Kyllä se karvareuhkakin täytyy kelvata, muutaman edellisen ketjun perusteella kaikki edes pese kuin pikkuisen etureunasta :D

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Hh 
Päivämäärä:   2.3.23 12:19:11

Jotkut miehet pitävät myös karvoista. Minun mieheni toivoo, että pidän alakerran luonnontilassa. Sopii oikein hyvin, kun jokainen sheivaustuote aiheuttaa kamalat näpyt.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: nacho 
Päivämäärä:   2.3.23 12:48:11

Ei siitä tarvitse varoittaa :D Mutta siistisin kuitenkin sen verran, että lyhentäisin saksilla. Ainakin itselläni kasvaa karvat niin pitkäksi, että häiritsee jo itseänikin, joten lyhentelen jos en sheivaa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   2.3.23 12:52:42

Ekoilta treffeiltä on kyllä aika pitkä matka vielä sänkyhommiin. En sanoisi mitään.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.3.23 12:53:25

Olen itse vähän päälle 20, ja pidän melko lailla luonnontilassa. Oon sitä mieltä, että jos miehelle ei kelpaa varoittamatta niin sit saa kyllä poistua ovesta ulos saman tien.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.3.23 12:54:48

No et nyt ainakaan ala mitään selittelemään. Se vasta omituiselta tuntuisi. Kyllä miehen pitäisi tietää, että naisillekin kasvaa karvoja.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.23 12:55:37

Jos mies ei kestä, että naisella on karvoja alapäässä, hän ei ole mies lainkaan.

En ole eläissäni juurikaan karvoja ajellu (muutaman kerran nuorena kokeillut ja todennut, että mieluummin karvoilla, kun puinaisilla märkivillä paukamilla), eikä ole yhdenkään miehen kanssa homma tyssännyt siihen, että ei olisi oikeaa reittiä karvoituksen läpi löytynyt.

En myöskään itse toivo, että mies olisi karvaton alapäästään, mieluummin saa karvoitukset hinkata toisiaan, kuin yrittäisin ratsastaa piikkisialla.
Se raastinraudalla hinkkaaminen kun ei kovin mukavalta tunnu.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.3.23 12:57:42

. Sanopa muuta. Itse saan poskenikin ärtymään miehen parransängestä. Saati sitten herkemmät paikat

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.3.23 12:57:47

ei kiinnostais sellanen mies jolle karvat on ongelma. sen sijaan voi toivoa jotain tiettyä mallia. oma on puhunut vaan että tykkää siistitystä toosasta muttei täysin kaljusta ja itse olen samaa mieltä. muualta tykkään sheivata mutta oon vaan tosi laiska, noin 1-2vk välein siistiydyn. ei oo sängestä tullu narinaa :D

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.3.23 13:11:26

Jos mies ei tiedä, että naisille kasvaa karvat alapäähän, niin se on liian nuori tai kokematon.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   2.3.23 13:21:21

Voihan se olla että noin pitkälle ei päästä.. sä kasaat paineita ny ja treffit onkin sit lasilliset jossain baarissa ja sit heippa ja nukkumaan kumpikin taholleen.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   2.3.23 14:23:06

Jännittääkö aloittajaa jo?:) Oliko miehen kanssa puhe, että rakastella vois?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Randomia 
Päivämäärä:   2.3.23 17:03:36

Onko pakko nuolla jos ei taho.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   2.3.23 17:07:57

Lähinnä seksin merkeissä olisi tarkoitus treffata, ollaan muuten tunnettu jonkin aikaa eli ihan tuntemattomasta ihmisestä ei ole kyse. Kaikesta muusta seksiin liittyvästä ollaan kyllä puhuttu, mutta karvat jääneet vähemmälle keskusteluissa :D

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.3.23 17:13:43

"Hei kuule, mulla on sulle kerrottavaa. Sä et ehkä halua nähdä mua enää, mutta pakko tunnustaa... Mulla kasvaa karvoja alapäässä"

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   2.3.23 17:45:16

Tuntuu vaan olevan kovin yleinen mielipide nykyään, että varsinkin naisen on oltava karvaton. Ehkä lopetan asian stressaamisen, menee sitten miten menee.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.3.23 17:51:31

No ei :D Ei miehetkään varottele..

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.3.23 17:53:18

Voi myös miettiä siltä kantilta että miksi ihmeessä haluisit miehen jota tollanen asia häiritsee. Ei treffeillä tarvi "ylisuorittaa" ja ylimiellyttää, oot sellanen kun oot ja joko sovitte toisillenne tai ette.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.23 17:56:38

Tänääkö tapaatte?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   2.3.23 18:03:23

Lauantaina olisi tarkoitus tavata.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   2.3.23 19:32:33

No itse en kyllä kehtaisi puskan kanssa olla.. Kohteliasta toista kohtaan siistiä. Vedä nyt höylällä ainakin ihan lyhyeksi :D

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Tankini 
Päivämäärä:   2.3.23 19:45:48

Jos ei ole tullut puheeksi, asialla ei varmaan ole miehelle merkitystä?

Kaikista kauheinta on sänki, toiseksi pahinta on posliini, saksittu nurtsi on hyvä, puska on ok. Jos löytyy muotoiltu tai värjätty karvakolmio niin se on moro.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.23 19:53:41

Ai kamala, joskus teininä tapasin jonkun täysi-ikäisen mihenen ja homma meni hiplailuksi. Ei seksiin asti kuitenkaan. Jotain hyväilyä se jätkä yritti tehdä, muttei kyllä edes klittaa löytänyt vaikka monesti käden oikeaan paikkaan ohjasin.

Pari päivää myöhemmin sama sälli laittoi viestiä, että voisinko sheivata :'D Ghostasin koko tyypin.

Ketään muuta ei ole koskaan alapääni karvat haitanneet, tai eivät ainakaan ole sanoneet sitä ääneen. Ja kaikille seksikumppaneille on se seksi kelvannut useampaankin kertaan. En todellakaan varoittele etukäteen, vaikka mulla onkin tuuhea puska täysin mustaa karvaa. Talvisin on jalkakarvatkin, jotka on nekin täysin mustat ja paljon pidemmät ja tuuheammat kuin mun miehellä. Jos joku ei ihmiskehoon kuuluvia karvoja kestä niin sitten hän ei ole minua varten.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   2.3.23 20:59:03

Mulla luonnontilassa puska. Sitä mietin, et miten tuo saksilla lyhentäminen teillä muilla onnistuu. Kun kerran kokeilin ja karvoituksesta tuli tosi piikikäs…

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   2.3.23 21:01:45

Se musta karvahan on juuri seksikäs. Kateellisena uimahallissa huomannut et oon ite ainoa jolla oli jo 20 vuotiaana sellanen vaalea osittain harmahtava ja harva mummopuska.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   2.3.23 21:50:30

Jos mies ei tykkää sun karvoistas niin ei ole sun miehes se. Anna puskasi olla rauhassa ja odota oikeata MIESTÄ.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   2.3.23 22:12:46

No itse ainakin haluan että miehellä on karvoitus. Kunhan paikat ovat pesty ennen toimintaa. Mielestäni on outoa että maailman meno on mennyt siihen ettei karvoja saisi olla. Osa jopa villiintyy niistä karvoista. Kyllä molempien soisi sopivan, muuten antaa olla.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Sivuttaissiirtymä 
Päivämäärä:   2.3.23 22:32:00

Kuhan ei karvat haise kuselle, ole kyllästetty valkovuodolla tai kuukautisverellä, niin ei haittaa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.23 22:44:04

Mulla on karvat koskemattomat ja niin on naisellanikin. En ymmärrä yhtään miksi niitä alapääkarvoja pitää ajella. Epähygienistä, epämukavaa ja epäesteettistä semmonen.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Jasso 
Päivämäärä:   2.3.23 23:10:52

Nykyisen miehen kanssa tavatessa pidin siistiä kiitorataa, mutta hän toivoi, että annan karvojen kasvaa. Yhtenä iltana ohimennen sitten totesin, että onpa sääret karvaiset, mies tuli katsomaan ja oli ihan järkyttynyt! Eli puska alapäässä on parasta, mutta muutama karva säärissä oli liikaa. :D koita noita ymmärtää.

Kolmikymppiseksi pidin aina paikat karvattomina, sitten aloin jättää vähän keskelle. Nyt on saksittu luonnontilainen, ja tykkään pehmeästä pikku puskasta. :D

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.3.23 23:12:41

Ymmärräthän, hyvä ., että makuja on monia. Siksi "pitää" ajella. Se on hygieenistä, mukavaa ja esteettistäkin. Ja jopa kivaa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Koopa 
Päivämäärä:   3.3.23 02:51:58

No ei hemmetissä pidä eikä tarvitse.

Jo on aikoihin eletty.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   3.3.23 08:22:18

"No itse en kyllä kehtaisi puskan kanssa olla."
Ei siitä niin kauaa ole kun tämä oli ihan normaalia ja sheivattu oli outoa ;)

"
Ymmärräthän, hyvä ., että makuja on monia. Siksi "pitää" ajella"
Miksi ihmeessä pitäisi mennä tämän karvattoman maun mukaan??

Ikää kohta lähemmäs 50 ja yks kerta siinä vessanpöntöllä kökkiessäni mietin että mitä vttua, jotain miestä vartenko mä teen tämän vähän väliä. Ajan voi käyttää tarpeellisempaankin.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Erkki 
Päivämäärä:   3.3.23 09:22:16

Minä kerran takkaan puita kantaessa mietin myös, että mitäs vittua, jotain vanhaa viluista akkaa vartenko selkääni kipeytän. Otin pari mukia pontikka ja hyvin nukuin pilkkihaalarit päällä ja korvatulpat korvissa. ja ikää yli 60

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: miss march 
Päivämäärä:   3.3.23 09:51:55

Vastaus kysymykseen on ettei tarvitse varoittaa, mutta jos mahdollista sen voisi ottaa puheeksi muulla tavalla. Jos kiinnostaa, mitä sen miehen päässä liikkuu asian suhteen.

Ihan pakko mainita vielä, että itse pidän posliinia, koska tykkään siitä. Jos olisin mies tai tykkäisin naisista, en varmaan pystyisi puskailijoiden kanssa mihinkään.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Kankku 
Päivämäärä:   3.3.23 10:03:32

Ei siskollaskaa hyvin mee.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   3.3.23 10:15:09

Ajeleeko joku karvansa _miestä_ varten?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.3.23 10:18:40

V: kannattaa aina lukea koko teksti. Makuja on monia, siksi "pitää" ajella. Kun ylempänä kysyttiin, miksi pitää ajella. Jokaisella on oikeus mennä sen oman makunsa mukaan!

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: pyh 
Päivämäärä:   3.3.23 10:22:02

No ei!

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: karv(a)inen 
Päivämäärä:   3.3.23 10:46:19

No ei tosiaankaan pidä varoittaa! Ei ne karvat turhaan siellä alapäässä kasva.

Mulla ihan ehdoton vaatimus on, että miehellä on karvat. En mä mitään poikaa halua, mies sen olla pitää.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   3.3.23 10:50:56

Siis minkä ihmeen takia aikuista miestä pitäisi varoittaa jostakin täysin luonnollisesta asiasta? Varoitatteko myös etukäteen, että hei mä muuten sitten käyn myös joskus kakalla ja hikoilen urheillessani enkä herää aamulla täydessä meikissä?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.3.23 10:52:49

Mies se on karvatonkin mies. Ja edelleen, jokaisella on se oma makunsa, mutta ihmisen nimitteleminen häpykarvojen perusteella on väärin.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   4.3.23 09:09:48

Älä varoita. Saksilla lyhentelet rönsyävät karvat. Se riitttää.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   4.3.23 10:10:28

Sama asia kuin meikkaamisen kanssa. En meikkaa, en ajele. Jos niin tekisin, tekisin vain itseni vuoksi, en siksi että joku muu tykkää. Mutta mulla onkin itsetunto.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   5.3.23 09:16:53

Kyl mä oon joskus sanonut karvoista ennen kun ollaan alasti, en haluis olla ilman vaatteita tilanteessa jossa joku alkais niitä vaiheessa kauhistelemaan tai jotenkin jäätyis. Ei oo ketään kuitenkaan haitannut.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Riks 
Päivämäärä:   5.3.23 09:25:49

Mulla on kans sama tilanne, etten pysty sheivaan. En vaan kestä sitä kutinaa. Kaikki keinot on kokeillu ja lopulta alkanu vaan ajaan koneella niin että jää pieni sänki, kuitenkin pehmeä eikä piikikäs.

Muistan vaan yhen miehen jonka kans tapailin ja tykkäsin siitä, mutta erään seks puuhan jälkeen hän totesi, että tuntuu ihan siltä kuin suutelisin miestä että seuraavalla kerralla sheivaat pois. Loppu kyllä se tapailu sen kommentin jälkeen. Kukaan ei tuu sanoo mulle miltä mun värkki näyttää.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Kerppen 
Päivämäärä:   5.3.23 09:29:50

Ei tietysti tarvitse varoittaa. Ei se silti poista totuutta, että jotkut tykkäävät enemmän siistitystä ja eivät edes ole mitään ihmishirviöitä.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   5.3.23 09:33:21

"tuntuu ihan siltä kuin suutelisin miestä että seuraavalla kerralla sheivaat pois. Loppu kyllä se tapailu sen kommentin jälkeen."
Hyvä että loppui!

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.3.23 10:00:29

Jos miehellä on vahva näkemys millainen karvoituksen tulisi olla, hän saisi myös itse hoitaa sen sheivaamisen. Ex teki näin ja oli kieltämättä mukavaa, että kotoa löytyi tällainen palvelu. :)

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   5.3.23 10:19:42

Miten meni?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   5.3.23 13:53:56

Oikein hyvin meni. Ja useampaan kertaan. ;)

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   5.3.23 15:38:41

Vanhus, mahtavaa!

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   5.3.23 16:54:17

Oliks miehellä karvat?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.3.23 18:06:01

Kyllä varottaisin etukäteen. 20 vuotta olin saman miehen kanssa posliinina kunnes alapään iho ei kestänyt enää mitään karvanpoistomenetelmää ja aloin elää karvaisena ja sen takia tuli ero kun mies ei voinut sietää puskaa :D Meilläkin oli ikää tuossa vaiheessa 48v.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   5.3.23 19:12:40

Jos olisit posliini. silloin varoitus olisi paikallaan.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.3.23 19:43:28

Aikuisella miehellä pitää olla karvaa. Ei kuitenkaan gorillan luokkaa vaan ihan tavallinen karvoitus riittää.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   5.3.23 20:09:49

Nainen olen ja karvat ällöttää sekö minulla että miehellä. Ei haittaa pieni karvoitus jos ei suuhoitoja mutta en kyllä voisi jos karvoja. Todella inhottavaa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   5.3.23 20:54:54

Mies melko "vähäkarvainen" luonnostaan. :D Jossain vaiheessa kysyin että mikä hänen mielipiteensä on karvoituksesta, totesi vaan että kanssani olisi ihan minkälaisella karvoituksella vain. ;)

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Eipäs 
Päivämäärä:   5.3.23 21:45:44

- Jos ero tuli sun puskan takia niin mieti, mies on ollu kaikki noi vuodet sun kanssa pelkän p#llun takia eli hyvä että lähti.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Kerppen 
Päivämäärä:   6.3.23 10:41:45

No eihän se sitä välttämättä tarkoita. Jos toinen syystä tai toisesta muuttuu epäkiihottavaksi, niin näytelläkö sen kumppanin pitäisi, että kaikki muka olisi entisellään? Jotenkin hassua, miten alapään karvattomuusmieltymykset nostetaan tikun nokkaan, vaikka meillä kaikilla lopulta on aika paljonkin sekä tiedostettuja, että tiedostamattomia ulkoisia ja hygieenisiä vaatimuksia kumppaneillemme. Siistitystä alapäästä tykkäävät eivät ole sen kummallisempia nipottajia, kuin esim. hammashygieniaa priorisoivat. Silti näissä karvakeskusteluissa puolustetaan poikkeuksellisen aggressiivisesti omaa oikeutta luolanaiseuteen. Tottakai teillä siihen oikeus onkin, mutta eivät kaikki tuosta syystä teitä karttavat miehet mitään vajukkeja ole, vaikka kuinka värikkäästi heitä näissä keskusteluissa voimaantumisfantasioissanne solvaatte.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   6.3.23 10:43:19

Kerppen: miksi pitää nimitellä? Voimaannuttaako se sua?

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   6.3.23 13:37:01

Minä kyllä olen posliini miehen vuoksi. Itse pitäisin varmaan hieman karvoitusta, mutta koska mies toivoo että vedän kaikki pois niin sama se minulle on. Mies nyös itse ajanut genitaalit.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   6.3.23 13:47:14

No en tod varottele!

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Susy 
Päivämäärä:   6.3.23 13:52:43

"Silti näissä karvakeskusteluissa puolustetaan poikkeuksellisen aggressiivisesti omaa oikeutta luolanaiseuteen."

Jjjust.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: hih 
Päivämäärä:   6.3.23 14:06:46

"ja aloin elää karvaisena ja sen takia tuli ero kun mies ei voinut sietää puskaa :D"

Aa, tätäkö se siis tarkoittaakin, kun sanotaan, että ihan puskista tuli ero ;D

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   6.3.23 14:31:08

"Aa, tätäkö se siis tarkoittaakin, kun sanotaan, että ihan puskista tuli ero ;D" :D

En usko hetkeäkään että pelkästään siitä tuli ja jos nyt tulikin niin joutais kyllä tommonen mies unholaan.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   6.3.23 19:42:47

Kuvia teidän puskista kiitos.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Äxä 
Päivämäärä:   6.3.23 20:31:28

Aloittajan kanssa samaa ikäluokkaa, eikä koko elämässä ole tullut vastaan muistaakseni kuin 1 mies joka ei ollut ajellut karvoitustaan tai siistinyt sitä. Kieltämättä se tuntui oudolta koska lähes kaikki muut tapaamani pitivät karvansa lyhyinä. Tosin oon ymmärtänyt että nuoremmista (20v) löytyy enemmänkin puskaporukkaa, toisin kuin meistä jotka ovat kasvaneet ihan eri maailmassa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   7.3.23 05:25:31

Olikin mielenkiintoinen tapaaminen. Toki minulla ei ole ollut muuta kuin yksi seksikumppani ennen, eli vertailupohjaa ei kauheasti ole. :D Mutta jos vaikka täällä keskusteluja lukee, niin eipä ne mieltymykset taida kovin usein kohdata... Tämä piti kuitenkin erittäin hyvin huolen siitä, että minä tulen ja monesti ja sain vielä senkin päättää koska hän tulee. ;)

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: Vanhus 
Päivämäärä:   8.3.23 16:02:42

Uudelleen tavataan heti kun vaan saan vähän lapsivapaata aikaa.

  Re: Pitääkö miestä varoittaa karvoista? :D OS

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.3.23 13:04:20

Ei nykypäivänä "pidä" olla poslari :D ei todellakaan. Eikä siitä tarvi varoitella.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.