Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi poistat julkaisut?

Lähettäjä: instagramista kyse 
Päivämäärä:   2.10.22 13:34:35

Seuraan instassa erästä työkaveria ja hän minua ja toki siis seuraamme muitakin työkavereita puolin ja toisin. Työkaveri ei ole kovinkaan aktiivinen ollut päivittämään mitään, kun taas itse päivitän instaan kaikenlaista 2-4krt/viikko.

Nyt yllättäen huomasin että työkaveri oli poistanut ison määrän seuraajia/seurattavia ja kaikki julkaisunsa. (työkaveri on miespuolinen ja ite nainen jos sillä mitään merkitystä on asiaan)

Mietin et miksi joku tekee näin?

  Re: Miksi poistat julkaisut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.22 13:36:30

Itse oon poistanut semmoisia julkaisuja jotka omaan silmään vaikuttavat noloilta :D mutta jotka olivat julkaisuhetkellä hyviä ideoita

  Re: Miksi poistat julkaisut?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.10.22 13:36:59

Mulla oli instassa just joku 600 seuraajaa ajalta kun päivitin enemmän harrastuksesta. Nyt kun en enää sitä tee, alkoi ahdistaa että elämääni seuraa satoja ventovieraita joten poistin 500 seuraajaa ja vielä olisi varmaan joitain kymmeniä etäisempiä tuttuja jotka sais kanssa mennä.

Joskus poistan jotain vanhoja julkaisuja jotka tuntuvat nykyminälleni liian henkilökohtaisilta jaettavaksi muiden kanssa.

  Re: Miksi poistat julkaisut?

Lähettäjä: instagramista kyse 
Päivämäärä:   2.10.22 13:39:07

Nää kaverin kuvat oli lähes kaikki samanlaisia eli oma naamakuva ja yks kuva missä viskipullo.

Eli toi eka vastaus vois olla kyllä aika lähellä oikeeta.

  Re: Miksi poistat julkaisut?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.10.22 13:39:55

Voi luoja, stalkkaako joku tosiaan toisten seuraajamääriä ja julkaisuiden poistoja?
Mulla ei ole aavistustakaan, eikä todellakaan kiinnosta, ketä joku seuraa, tai poisteleeko joku julkaisuitaan.

Kertokaa miksi stalkkaatte ihmisten tekemisiä?

  Re: Miksi poistat julkaisut?

Lähettäjä: Mes 
Päivämäärä:   2.10.22 13:40:26

Minä postin/piilotin julkaisuja sekä seuraajia ja laitoin tilin yksityiseksi kun mieheni eksä oli hankala enkä halunnut hänen näkevän mitä elämässäni tapahtuu.

Instagram-historiani aikana olen myös pari kertaa vaihtanut tilini sisällön tyyliä ja siivonnut silloin vanhat julkaisut, jotka eivät mielestäni enää sovi sisältöön.

  Re: Miksi poistat julkaisut?

Lähettäjä: instagramista kyse 
Päivämäärä:   2.10.22 13:44:22

* - en sen paremmin seuraa/stalkkaa ko tyypin tekemisiä, mutta yks toinen työkaveri oli stalkannut ja kysyi sit multa et näkyyks mulle mitään, joten katsoin tiliä ja totesin et tyhjää on.

Jäin vaan pohtimaan syitä tälle :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.