Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: Bookface 
Päivämäärä:   30.6.22 14:59:34

Täälläkin käsittääkseni miehiä on, mutta tarkoitan somella tässä kohtaa facebookia ja instagramia. Kiinnostaisi tietää vähän, millaisia julkaisuja miehet tekevät? Itselläni on tietenkin myös mieskavereita FB:ssä ja instassa, mutta kovin harvakseltaan postaavat mitään. FB:n ryhmissäkin lähinnä naiset äänessä. Olenko vain jotenkin onnistunut välttämään ne ryhmät ja aiheet, joista miehet postaavat vai ovatko he todellakin epäaktiivisia?

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.6.22 15:10:24

Esimerkiksi ystävämieheni postailee kuvia ihan normaalista arjestaan ja hänellä on seuraajia instassakin paljon! On siis ihan tavallinen, liki nelikymppinen mies. Ruokakuvia, ajatuksia päivittäisistä asioista, aika paljon elokuviin liittyvää sisältöä, arkisia sattumuksia jne.

Oma mieheni käyttää slackia wa:ta, seuraa uutisia... Harvemmin itse postailee mitään erikoisempaa.

Toinen kaverimies laittelee paljolti juoksukuvia yms instaan ja olutharrastustaan tuo myös ilmi.

Kolmas laittaa faceen kuvia arkipäivistään ja tekemisistään lapsensa kanssa sekä töihin liittyviä kuvia.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   30.6.22 15:36:04

Mieheni seuraa uutisia, sijoitusjuttuja, jotain hauskoja klippejä jne..

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: anne 
Päivämäärä:   30.6.22 15:37:01

Valitettavan moni (3 kumppanin kokemuksella) seurailee vähäpukeisia naisia Instagramissa :D

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: lettu 
Päivämäärä:   30.6.22 15:40:10

Minun mies on kalastusryhmissä, sähköautoryhmässä jne. fasessa. Kalareissuilta laittelee eräkuvia silloin tällöin.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.6.22 15:42:33

No riippuu ihan miehestä. Tutut miehet postailevat mm. työstä, harrastuksista, arjesta, juhlista... Joskus heittävät vitsiä tai linkkaavat mielenkiintoisena pitämiään artikkeleja.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.6.22 15:48:42

Mieheni postaa harrastejuttuja ja lomilta kuvia. Välillä myös jotakin yhteistä hassua lapsemme kanssa.
Facessa asiajuttuja paikalliseen ryhmään, ja välillä kommentoi siellä jotakin.

34-vuotias kummipoikamme laittoi juuri instaan ultrakuvan, ja tekstin daddy's little girl.

Eli ihan samoja juttuja miehet tekevät somessa kuin naisetkin.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   30.6.22 17:41:50

Mä en kyl ymmärrä mitä mun mies tekee somessa. Facessa nyt ainakin on profiili, mutta ei koskaan julkaise mitään. Muutama vanha kuva on, jotka ladannut silloin kun perustanut profiilin. Instassa ei ole. Jotkut kaverimiehet on hyvinkin aktiivisia julkaisujen postaajia.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.22 18:20:29

Oon 30v mies. Oon laittanut kuvia joissa oon kavereiden kans reissussa, myös kuvia/videoita uusista kokemuksista kuten benjihypystä, ratsastuksesta, suppaamisesta ja millon mistäki.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: O--()--()--O 
Päivämäärä:   30.6.22 18:24:01

Tyyli on vapaa, mutta pakollinen.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: Ööh 
Päivämäärä:   30.6.22 18:58:14

Oma puoliso on fb ainakin, tosin en ole fb kaveri. Oikeastaan en kyllä tiedä mitä tekee tai postaa. Omien sanojensa mukaan seuraa lähinnä alansa juttuja ja harrastusjuttuja.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: jaded 
Päivämäärä:   30.6.22 19:23:09

No vanha ei julkaisu mitään. Instaa en tarvi. Facessa seuraan harrastus yms juttuja, kun joskus esim treenien peruutukset on siellä. Kommentoin joihinkin, jos oikein pistää vihaksi. Ja se toinen puoli että puhelin on kasvanut käteen kiinni ja pää kulkee kumarassa on vähintään yhtä häiritsevää, kuin se ettei oikein kiinnostele.

  Re: Mitä miehet tekevät somessa?

Lähettäjä: Bookface 
Päivämäärä:   30.6.22 21:04:41

Kiitoksia näistä vastauksista!

Täytyy sanoa, että minun kaverimiehet ja tutut taitaa olla aika epäsosiaalisia :) toisaalta, mistäpä minä tietäisin, vaikka joka päivä jossain eräjormakerhossa postailisivat.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.