Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 20:25:45

Stringejä en halua, sloggit aiheuttaa painaumat kannikoihin vaikka on kokeillut parikin kokoa isompia. On kokeillut jotain lindexin bokseri mallisia, niissä rullautuu sitten ne "lahkeet". Pierre Robertin maksit on ollu ihan jees, mutta haluaisin tukevammat. Eli miten ja mistä onnistun ostamaan pikkarit jotka a. Ei vetäydy kannikoiden väliin b. Ei näy tiukempien housujen läpi saumat. C. Suht napakat päällä

Alkaa oleen kallista tää mun kokeilu ostelut, kun mikään ei vaan istu. Ja oon ihan normi kokoinen 160cm ja 60kg, leveällä lantiolla

Terkuin vähän liian mukavuudenhaluinen herkkis.

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   25.5.22 20:30:16

The Other Danish Guyn bokserit. Täydelliset.

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   25.5.22 20:34:55

Sloggi-mallisto on laaja, sun spekseihin voisi sopia Romance -malli, missä on pitsinen vyötärönauha. Sitten taas Sloggi Zero Modal on just sellainen kamala, löperö kankkuihin kaivautuja.

Mun mielestä mukavimmat alushousut on PrimaDonnan, ostan yleensä saman sarjan rintsikat ja alushousut. Toki nuo on sitten paljon kalliimmat kuin Sloggit.

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: ^^ 
Päivämäärä:   25.5.22 20:51:18

Mä ihastuin björn borgin resorittomiin alkkareihin. Aijemmin olen kokeillut sloggin saman tyylisiä ja ne meni hanuriin ja rullautuivat sivuilta. Mutta nämä borgit on kyllä huomattavasti paremmat, ei samoja ongelmia ollenkaan!

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   25.5.22 20:55:21

Frank Dandylta saa kaikenlaisia, itse ainakin tykkään kovasti ja näyttää hyvältä päällä ;)

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: Kukkamulta 
Päivämäärä:   25.5.22 20:58:39

Saumattomat hipsterit Lindexiltä.

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.5.22 20:59:20

Cubuksen semmoset korkeahkolla vyötäröllä olevat, joissa on pitsinen vyötärön yläosa. Muitakin hyviä malleja ja hintakin on varsin siedettävä.

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.5.22 21:02:07

Lidlin pikkarit on superit! Itellä enää ainoastaan niitä :)

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: Myös 
Päivämäärä:   25.5.22 21:05:50

Minäkin olen tykännyt Lidlin pikkareista, mutta kahdella viimeisellä kerralla käynyt niin, että pesun jälkeen ovat kutistuneet yhden koon. Koskaan aikaisemmin vastaa ongelmaa ei ole ollut joten ihmetyttää miksi nyt tullut tämä ongelma.

  Re: Parhaimmat pikkarit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 21:21:10

Mites ne lidlin pikkareiden koot?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.