Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 12:14:23

1. Jos työnhakija ei täytä kaikkia kriteereitä, mutta on esim. hyvän hakemuksen tehnyt opiskelija niin harkitsetko häntä työhön mikäli et löydä täydellistä hakijaa. Oletko siis valmis ottamaan tiimiin kokemattoman, mutta hyvällä motivaatiolla varustetun henkilön?
2. Onko hyvä / huono asia mikäli em. opiskelija koittaa kepillä jäätä ja hakee työpaikkoja, joiden kriteereitä hän ei täysin täytä? Onko tästä jotakin haittaa?
3. Onko CV:n ulkoasulla ja henkilön kuvalla merkitystä? Onko henkilön sosiaalisella medialla merkitystä? Mitä jos henkilöstä ei löydy minkäänlaista tietoa netistä?
4. Millaisia asioita toivot työnhakijoilta ja mitkä ovat ehdoton ei?
5. Onko henkilön sijainnilla väliä? Esimerkiksi asuu Oulussa ja työn on Helsingissä, mutta hakemuksessa ilmoitetaan muutto innokkuus.
6. Onko ikärasismi totta? Esim lapsenteko ikäisiä naisia ei haluta palkata? Miten em. tapauksessa voi ilmaista fiksusti olevansa vela?

Kysymykset liittyvät asiantuntija työhön, johon edellytetään vähintään AMK tutkintoa.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 12:18:28

En palkkaisi henkilöä, joka tekee yhdyssanavirheitä.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 12:30:02

1./2. Lähtökohtaisesti kyllä. Faktahan on, että suurin osa hakijoista ei täytä kaikkia vaatimuksia. Tiimiin valitaan aina persoona edellä. Mikäli tiimissä on kokeneempaa porukkaa, niin hyvin voisin ottaa opiskelijan kasvamaan rooliin. Jos taas tiimissä on ollut enemmän vaihtuvuutta ja useampi vasta-aloittanut, niin sitten haussa on toki valmiimpi paketti. Ja riippuu paljon myös siitä, että mitä vaatimuksia opiskelija ei täytä. Jos haetaan kokoaikaista ja opiskelija pystyy tekemään vain pari päivää viikossa, niin sitten en tietenkään voisi opiskelijaa palkata.
3. On merkitystä. Kuvallinen ja kivaan layoutiin tehty CV jää paremmin mieleen. Hyvällä asettelulla taas CV:stä tulee helpompi lukea. Epäselviä en jaksa kahlata läpi. En googlaa hakijoita, enkä tutki someja.
4. Oikea asenne. Kaiken oppii, mutta pska tyyppi on pska tyyppi.
5. Ei ole merkitystä.
6. On totta useissa firmoissa, ei kaikissa. Tieto vapaaehtoisesta lapsettomuudesta ei kuulu työnantajalle, eikä sitä siis oikein pysty tahdikkaasti ilmoittamaan. Ja noissa firmoissa, mihin ei nuoria naisia haluta, niin en usko, että he uskoisivat.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: xyz 
Päivämäärä:   25.5.22 12:35:40

En ole rekry hommissa mutta kiinnosti muuten keskustelu, joten seuraan vastauksia :)

Tähän pitää sanoa "Onko henkilön sosiaalisella medialla merkitystä" että tietääkseni työnantaja ei saisi googlata henkilöä (/katsoa somea yms) tai ainakin se on hyvin kyseenalaista https://yle.fi/uutiset/3-8163793
Eli ei PITÄISI olla merkitystä sillä, mitä somesta/ googlesta löytyy. Tai ainakaan sillä ei ole merkitystä, jos ei löydy mitään.

Ja tossa vela-asiassa oon samaa mieltä kuin tuo tokana vastannut piste. Ei sitä oikein voi fiksusti ilmoittaa että on vela.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 12:48:03

”Ja tossa vela-asiassa oon samaa mieltä kuin tuo tokana vastannut piste. Ei sitä oikein voi fiksusti ilmoittaa että on vela.”

Tämä. Ilmoittaminen voi päinvastoin olla miinus, koska on hyvin yleistä muuttaa mielensä tai tulla vahingossa raskaaksi. Joten joku nuoren opiskelevan ilmoittama ”olen vela” saisi monessa helposti aikaan reaktion ”no niin varmaan, katsotaanpa 15 vuoden kuluttua uudestaan…”. On vähän vaikea yrittää todistella, että juuri sinä et tosiaan muuta mieltäsi, vaikka ehkä oletkin yksi niitä jotka ei tosiaan koska tule hankkimaan lapsia.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 12:53:31

Lisätäkseni vielä tähän vela-aiheeseen. Näin tasa-arvoa kannattavana koen, että tuo on myös meidän naisten muroihin kusemista, jos lähtee vapaaehtoisesti ilmoittamaan asioita, joita ei täysin hyvästä syystä saa kysyä. Mun mielestä synnytysikäisten naisten syrjintä ei ole ok, niin miksi mä tukisin sitä, antamalla haastattelijalle tietoa. Vaikka se tieto voisikin olla itselle eduksi, mutta yleisesti naisille haitaksi. Eli kaikki tuki omalta osalta sille, ettei hakijan perhetilanne työnantajalle kuulu. Pidetään se sellaisena.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   25.5.22 13:05:26

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.5.22 12:14:23

1. Jos työnhakija ei täytä kaikkia kriteereitä, mutta on esim. hyvän hakemuksen tehnyt opiskelija niin harkitsetko häntä työhön mikäli et löydä täydellistä hakijaa. Oletko siis valmis ottamaan tiimiin kokemattoman, mutta hyvällä motivaatiolla varustetun henkilön?
2. Onko hyvä / huono asia mikäli em. opiskelija koittaa kepillä jäätä ja hakee työpaikkoja, joiden kriteereitä hän ei täysin täytä? Onko tästä jotakin haittaa?
3. Onko CV:n ulkoasulla ja henkilön kuvalla merkitystä? Onko henkilön sosiaalisella medialla merkitystä? Mitä jos henkilöstä ei löydy minkäänlaista tietoa netistä?
4. Millaisia asioita toivot työnhakijoilta ja mitkä ovat ehdoton ei?
5. Onko henkilön sijainnilla väliä? Esimerkiksi asuu Oulussa ja työn on Helsingissä, mutta hakemuksessa ilmoitetaan muutto innokkuus.
6. Onko ikärasismi totta? Esim lapsenteko ikäisiä naisia ei haluta palkata? Miten em. tapauksessa voi ilmaista fiksusti olevansa vela?

Kysymykset liittyvät asiantuntija työhön, johon edellytetään vähintään AMK tutkintoa."

En kaikkiin osaa vastata, mutta parista kysymyksestä on omakohtaista kokemusta työnhakijana.

Eli, sijainti. Olen hakenut ja saanut useammankin työpaikan sen perusteella kun olen ollut valmis muuttamaan.

Toinen, lapset. Minulla on jo lastentekoikä ohi, ja lapset aikuisia. Vaikka lapsitilannetta ei suoraan saa kysyä, olen ilmoittanut tilanteeni jo hakemuksessa. Yhden työpaikan sain lähes pelkästään tämän vuoksi, ja parissa muussa hakuprosessissa siitä oli paljon apua.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.5.22 13:30:08

1. Harkitsen ja olen palkannut.
2. Neutraali, hyvä, jos edes osa kriteereistä osuu.
3. On. Kuvalla ei, mutta CV:n ulkoasulla on. Ei tarvitse olla mitään hienouksia, mutta selkeästi aseteltu ja helppo nähdä kokonaisuus. Somella ei, niitä ei katsota.
4. Aito kiinnostus, asenne kohdillaan.
5. Ei ole väliä, kunhan pystyy ilmoitetussa toimipisteessä työskentelemään (osittain saa olla etänä).
6. Jos muuten vaikuttaa sopivalta, niin iällä ja (tulevilla) lapsilla ei väliä. Naisvaltainen ala, joten koko ajan on joku äitiyslomalla isossa yrityksessä.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.5.22 14:13:55

Muuten en osaa vastata, kun en ole haastattelijana, mutta pakko sanoa yksi ohje, jonka aikoinaan sain kokeneemmalta kollegalta:
"Hae aina paikkoihin, joissa et ihan kaikkea toivottua osaa. Se takaa, että opit jatkuvasti uutta ja kehityt. Usein ne listaukset on vähän kuin toivelistoja, millainen työntekijä halutaan."

Ja tuo ohje on kantanut paljon hedelmää ja kiitos todella paljon sille entiselle työkaverille, joka ohjeisti nuorta junnua työelämään :)

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   25.5.22 14:47:10

No onhan somella nyt se merkitys, että Linkkarin kautta ne avoimet paikat parhaiten nykyään löytyy. Kyllä siihen kannattaa panostaa. Minä en muita työnhakukanavia enää edes katso, työtarjoukset ja yhteydenotot tulevat LinkedInin kautta. CV minulla on viilattu Canvaa käyttäen ja ajatuksella, mutta sekin on enää pelkästään englanniksi niin kuin LinkedIn-profiilikin, ei suomenkielistä versiota.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.5.22 15:37:57

Työvoimapula, niin joutuu ottamaan lähes kenet tahansa jolla on lakisääteinen työhön vaadittu pätevyys ja edes kohtuu tolkku.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   25.5.22 16:11:21

1./2. Meillä IT-alan konsultointiin liittyvissä tehtävissä suurin osa hakijoista täyttää 40-70% asetetuista kriteereistä ja työpaikkailmoituksen julkaisemalla harvoin saadaan "täydellisiä" hakijoita. Lista on sellainen toiveiden tynnyri, jonka täyttämistä ei koskaan oleteta. Lähtökohtaisesti ns. avainrooleihin haetaan suorahaulla joku täsmäkandidaatti ja toivotaan saavamme mahdollisimman hyvä haaviin. Muuten palkataan aika joustavasti riippuen siitä, minkälaisia hakijoita saadaan sillä kertaa. Aina kannattaa hakea, etenkin jos kyse on jostain ns. aloittelevamman tason työtehtävistä (1-4 vuotta kokemusta) ja tehtävään ei liity mitään lakisääteisiä kelpoisuuvaatimuksia (julkishallinnossa), joita et täytä.

3. CV:n ulkonäöllä ei periaatteessa ole väliä, jos CV on selkeä ja siinä käytetty kieli on hyvää. Sotkuiset CV:t, valkoinen teksti vaalealla pohjalla jne. (mistä ei saa selvää) taas vaikuttaa negatiivisesti. Kuvaan vähän sama juttu; jos henkilön kuva on asiallinen ja ns. ammattimainen, ei ketään syrjitä ulkonäön perusteella. Sen sijaan kaikenlaiset lähietäisyydeltä otetut selfiet, paidattomat kaljakuvat jne. kääntyvät itseään vastaan. LinkedIn-profiili katsotaan (jos henkilö on sen itse linkittänyt hakemukseensa), mutta hakijoita ei googlata tai etsimällä etsitä someja.

4. Tiimiin sopivuutta, yhteistyökykyä, intoa ja halua opetella uusia asioita. Jotkut tietyt persoonaan/osaamiseen liittyvät asiat voi korostua, jos on tarve saada jonkunlaisia ihmisiä täydentämään tiimiä.

5. Hakea kannattaa myös, jos asuu muualla. En keksi yhtään paikkaa omalla alallani jossa juuri sillä hetkellä muualla asuminen olisi ongelma, mutta toki yksittäinen esimies tai joku jäykempi yritys voi olla eri mieltä. Meillä voi vaikka aloittaa etänä ja etsiä rauhassa itselleen uuden asunnon.

6. Aina näitä tarinoita kuulee, mutta en ole itse koskaan kokenut että olisin tullut ikäni tai sukupuoleni takia syrjityksi lapsentekoikäisenä. Ainakin IT-alalla ja isoilla firmoilla raskauden mahdollisuus on ihan tiedostettu "riski", se kuuluu yrityksen normaaliin kiertokulkuun, eikä ketään jätetä sen takia palkkaamatta. Emme kysele lapsenteosta tai perhesuhteista mitään, eikä niistä puhuminen tai puhumattomuus ole negatiivinen asia hakuprosessissa. Hyvä ja meille sopiva työntekijä on hyvä ja meille sopiva, oli perhettä tai ei (ja oli perhevapaalla välillä tai ei).

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: bbb 
Päivämäärä:   25.5.22 16:12:30

1. Kyllä, jos tilanne on sellainen että on varaa käyttää aikaa kouluttamiseen niin jopa mieluummin sellainen, jonka voi opettaa alusta asti, jos muilla ei ole oikeasti relevanttia kokemusta.
2. Ei ole haittaa, joskus voi jopa jäädä mieleen että siellä oli joku potentiaalinen, jota voidaan harkita myöhemmin.
3. CV:n pitää olla siisti ja selkeä, jos työ sisältää kirjallista kommunikointia. Kuva ei pakollinen, mutta sillä jää yleensä paremmin mieleen, tai jollain persoonallisemmalla asialla. Kerran joku kertoi harrastuksekseen kurkkujen kasvatuksen, niin otettiin haastatteluun vaikkei muuten välttämättä olisi huomattu koko tyyppiä.
4. Motivaatio ja asiallisuus pitäisi näkyä kaikessa. Joku haastattelusta myöhästyminenkin menee jos siitä ilmoittaa etukäteen asiallisesti, mutta sitten muu toilailu on helposti turnoff.
5. Mielestäni tätä ei pitäisi edes kysyä/tietää, koska suurin osa ihmisistä ei ole erityisen muuttovalmiita. Mutta koska se yleensä tulee jotenkin ilmi ja muualle hakeminen aiheuttaa kuitenkin ihmettelyä, niin jos on oikeasti kiinnostunut tulemaan juuri sille paikkakunnalle/seudulle, se kannattaa tuoda ilmi. Joskus ihmiset ei edes katso missä työpaikka sijaitsee ja sitten tajuavat että oho, haastatteluun olikin matkaa 200km eikä ole mitään aikomusta tulla. Tai ei ole yhtään mietitty, miten käytännön asiat järjestetään. Se vakuuttaa, jos kauempaa hakijalla on jo jonkinlainen käsitys mistä voisi saada asunnon, on katsellut paikkakunnan harrastusmahdollisuuksia yms. Työnantajan kannalta muualta tulevan palkkaaminen on siinä mielessä riski, että jos hän ei viihdykään paikkakunnalla niin on usein sitten myös herkempi lähtemään pian muualle, kun on sitä muuttovalmiutta. Tai jos haetaan lähtökohtaisesti pitkäaikaista työntekijää, valmiiksi vahvat siteet paikkakunnalle ennustaa sitä että myös pysyy siellä. Olen joskus itse käyttänyt sukulaisen osoitetta, kun olen hakenut työpaikkaa muualta.
6. Itse kolmikymppisenä en ole kyllä kokenut tällaista, vaikka olen sitä pelännytkin. Nykyään olen töissä valtiolla ja täällä asialla ei ole kyllä mitään merkitystä, ei ole keneltäkään pois jos joku haluaa perheen. Pienissä yksityisissä firmoissa ymmärrän että riski on suurempi. Tuo "olen vela" kuulostaa siltä että olet epävarma itsestäsi, ja koska sitä ei voi mitenkään todistaa niin se on joka tapauksessa epäuskottavaa.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: Sipulikeitto 
Päivämäärä:   25.5.22 16:31:09

En itsekään ole rekry, mutta valitettavan paljon on kokemusta työnhausta.

Minulla moni rekry on tuntunut ihan ihmettelevän, miksi haen työtä vaikka 30-40km päästä kotoani. En toki ole ollut valmis muuttamaan, mutta mielestäni tuollainen työmatka on vielä lyhyt ja kuljettavissa. Tuntunut kuitenkin hassulta, että jos en asu Tampereella, niin on outoa hakea sieltä töitä :D

Sitten tuosta viimeisestä kysymyksestä. Entisellä työpaikallani osakas, joka hoiti rekryt, sanoi ihan suoraa että hän ei halua nuoria naisia vaan "naisen joka on jo mukulansa vääntänyt". Tuolla työpaikalla ei ollut _yhtäkään_ naista, jolla olisi ollut lapsia, mutta isejä oli työpaikalla paljon ja näillä myös lasten aiheuttamia poissaoloja paljon. Silti tosiaan korosti, että lapsentekoiässä olevaa naista hän ei palkkaa enää. No ei siinä, meni ja palkkasi n. 40-45v naisen, jolla tosiaan useampi alle 10v lapsi. Muutaman kuukauden työsuhteen aikana niitä poissaoloja oli kertynyt ihan hyvin.
Itse en, tietääkseni, ole kokenut ikärasismia, vaikka mistäs minä syyt tiedän miksei minua ole palkattu. Vuoden sisään olen hakenut monia kymmeniä työpaikkoja ja päässyt haastatteluihin, vaan paikkaa ei ole herunut vaikka muuten olenkin ollut varsin kelpo vaihtoehto.
Itse ehkä korostaisin mahdollisesti haastattelussa (tai cv/hakemus) sitä, että vapaa-aika kuluu vaikka hevosten ja koirien kanssa, joka on mukavaa vastapainoa työlle tms. Hieman siis kiertäen toisin ilmi sen, että tällä hetkellä perheeseen ei kuulu eikä siihen mahdu lapsia, vaan juuri vaikka elukoita, matkustelua tjsp, mitä nyt teetkään.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.5.22 16:48:09

Jos työnhakija ei täytä kaikkia kriteereitä, mutta on esim. hyvän hakemuksen tehnyt opiskelija niin harkitsetko häntä työhön mikäli et löydä täydellistä hakijaa. Oletko siis valmis ottamaan tiimiin kokemattoman, mutta hyvällä motivaatiolla varustetun henkilön?
Jos ei löydy pätevää, mutta hyvä opiskelija, niin määräaikaiseksi voisin ehkä palkata.

2. Onko hyvä / huono asia mikäli em. opiskelija koittaa kepillä jäätä ja hakee työpaikkoja, joiden kriteereitä hän ei täysin täytä? Onko tästä jotakin haittaa?

Ei ole haittaa, nimi ehkä jää mieleen.

3. Onko CV:n ulkoasulla ja henkilön kuvalla merkitystä? Onko henkilön sosiaalisella medialla merkitystä? Mitä jos henkilöstä ei löydy minkäänlaista tietoa netistä?

Paras cv on selkeä, ei mitenkään kikkailtu, standardin mukaan tehty. Tosin ns. luovista aloista en sano mitään.
Kuvalla ei ole muutoin merkitystä, mutta kovin rento kuva tuoppi kädessä ja pylly pystyssä ei ole kiva. Ja näitäkin on nähty. Ilman kuvaa olet samalla viivalla kuin kuvallisetkin.
4. Millaisia asioita toivot työnhakijoilta ja mitkä ovat ehdoton ei?

Alan pätevyyttä, työkokemusta, hyviä suosituksia, näyttöä oman alan kehittämisestä.
Ei kiinnosta hakijan mitenkään alaan liittymättömät mitalit kuvioluistelusta, tai "perseenkeikistely"-kuvat.

5. Onko henkilön sijainnilla väliä? Esimerkiksi asuu Oulussa ja työn on Helsingissä, mutta hakemuksessa ilmoitetaan muutto innokkuus.

En edes kiinnitä huomiota siihen, missä hakija asuu. Siis ennen haastattateluja, siellä se ehkä tulee sitten ilmi.

6. Onko ikärasismi totta? Esim lapsenteko ikäisiä naisia ei haluta palkata? Miten em. tapauksessa voi ilmaista fiksusti olevansa vela?

Ei kiinnosta kenenkään lapsenteko, tai valittu lapsettomuus. Mieluiten nykyään valitsen kokemusta. Eli viiskymppiset ovat pop.

Ja asiantuntijatehtävään paljaan asiantuntijan, en juuri koulusta valmistunutta. Mutta nimi saattaa hyvinkin jäädä mieleen, ja palkkaan vastavalmistuneen johonkin muuhun tehtävään oppimaan sitä asiantuntijuutta.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.5.22 20:51:37

1.Kyllä
2. Ei
3. On väliä vaikka ei saisi olla. Parasta jos ei löydy mitään.
4.Toivon sujuvaa kirjoitusta, asiallista kieltä. Joku juju miksi haluaa juuri sen työn. Ei esitä täydellistä. Ehdoton ei on paljon lyhyitä työsuhteita ilman hyvää selitystä. Hyvää on se jos on ollut myös paskahommissa eli nurmikon leikkuu ja mansikan poiminta on kelvannut.
5. Ei väliä
6. Ei väliä kunhan ei pidä itseään vanhana ja pystyy toimimaan myös nuorten kanssa. Ei tarvitse olla nuori mutta nuorekas kylläkin.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.5.22 21:06:53

En palkkaisi henkilöä, joka puhuu ikärasismista. Rasismi on rotuun tai etnisyyteen perustuvaa syrjintää. Rasismi ei siis ole synonyymi syrjinnälle. Ikään perustuva syrjintä on ihan vaan ikäsyrjintää.

1. Jos vaatimus on AMK-tutkinto, en palkkaa opiskelijaa - oli kuinka motivoitunut hyvänsä. Mutta kokemattomamman tai henkilön, joka ei vastaa ihan kaikkia muita vaatimuksia, voisin palkata, jos hän olisi sopiva.
2. Ei ole mitään haittaa, jos hakee sellaisia töitä, joiden kriteereistä täyttää esim 60-80%. Jos valtaosa kriteereistä ei täyty, rekryä hoitavana vähän ärsyttäisi tuhlata aikaa ks. hakemuksen kanssa.
3. CV:llä ja kuvalla on merkitystä. Somea ei rekryssä tutkita ellei hakija ole linkannut esimerkiksi Linkedin-profiiliian hakemukseen liitteeksi.
4. Riippuu niin paljon työnkuvasta ettei voi kunnolla yleistää. Reippautta, motivoituneisuutta, tarkkuutta nyt ainakin.
5. Ei ole väliä, jos henkilö kerta valmis muuttamaan työn perässä.
6. Joissain firmoissa voi olla syrjintää, meillä ei.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   25.5.22 21:29:17

"Paras cv on selkeä, ei mitenkään kikkailtu, standardin mukaan tehty. Tosin ns. luovista aloista en sano mitään.
Kuvalla ei ole muutoin merkitystä, mutta kovin rento kuva tuoppi kädessä ja pylly pystyssä ei ole kiva. Ja näitäkin on nähty. Ilman kuvaa olet samalla viivalla kuin kuvallisetkin."

Onkohan tämän vastaaja kuitenkaan asiantuntija-tehtävien rekrytoija? :D

Mä olen päässyt kaikissa kolmessa hakemuksessa haastatteluun, ekassa en päässyt enää 140 hakijan joukosta siihen 2 parhaan joukkoon ensimmäisen haastattelun jälkeen, toisessa valittiin hakemaani tehtävään. Nyt kolmannessa pääsin 3. haastattelukierrokselle, ja odottelen lopputulosta uudesta paikasta. Ja CV on nimenomaan "kikkailtu" kaikkea muuta kuin sen perus-wordin mukaiseksi, ja LinkedIn-profiili on linkattu CV:hen, toki.

  Re: sinä joka palkkaat/haastattelet työntekijöitä

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   25.5.22 21:42:25

Harmillista että cv:llä noin suuri vaikutus. Saako linkedlniä suomeksi?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.