Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei kannata pyrkiä julkisuuteen

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   21.1.22 19:38:57

Olen huomannut, että julkisuutta tavoittelevat ihmiset saattavat ensin käyttäytyä ihan fiksusta. Vähitellen alamäki kuitenkin alkaa. Ruvetaan kertomaan kärjistyneitä mielipiteitä tarkotuksena provosoida, ruvetaan paljastelemaan ikäviä sattumuksia yksityiselämästä ja lopulta riisuudutaan.

Tämä ei tietenkään koske ihmisiä, joilla on oikeasti julkinen työ, mutta tilanne vaikuttaa siltä, että monet ihmiset pyrkivät elättämään itsensä pelkällä julkisuudella.

  Re: Ei kannata pyrkiä julkisuuteen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.22 20:50:53

Niinpä.

  Re: Ei kannata pyrkiä julkisuuteen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.1.22 20:53:21

No niinpä!
Nykyään jos kysyy lasten toiveammatteja, on ne tubettajia tai instamalleja kaikki..

  Re: Ei kannata pyrkiä julkisuuteen

Lähettäjä: miu 
Päivämäärä:   21.1.22 21:16:58

Julkisuuteen "pyrkivät" vain alimman yhteiskuntaluokan wt tyypit. Olen ollut pitkään töissä alalla jossa näiden kanssa joutuu päivittäin tekemisiin. Ei koulutusta, ei ammattia, ei osaamista, ei töitä.
Näitä on nähty 15 vuoden mittaan kymmeniä ellei satoja. Isolla osalla myös eri asteisia mt ongelmia.

  Re: Ei kannata pyrkiä julkisuuteen

Lähettäjä: yip 
Päivämäärä:   21.1.22 22:07:09

Taito hurmata yleisö on lahja, jota julkisuuden henkilö tarvitsee. Tosin saadakseen sen yleisön, pitäisi ensin osata jotain muutakin. Esim. meteorologi Annina Valtonen.

Ei julkisuus tai julkkikseksi pyrkiminen ole mitenkään tuomittavaa, täytyy vain ymmärtää, että julkisuudella on kääntöpuolensa ja se voi olla kalsea.

  Re: Ei kannata pyrkiä julkisuuteen

Lähettäjä: yleisö 
Päivämäärä:   21.1.22 23:29:37

Täytyy myös ymmärtää, että me itse eri syistä tarvitsemme ja haluamme julkkiksia. Vaikka kukaan ei ehdoin tahdoin haluaisi julkkikseksi ja julkkiksena oloa ylipäätän pidettäisiin melko tympeänä ja ei-toivottuna hommana, niin me itse nostaisimme ja ikään kuin pakottaisimme julkkiksiksi ainakin osan sellaisista yhteiskunnan henkilöistä, joiden on työnsä tai asemansa tms. vuoksi pakko vähintäänkin silloin tällöin esiintyä julkisuudessa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.