Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pahin kännimokasi

Lähettäjä: Sipsihirmu 
Päivämäärä:   17.7.21 14:39:16

Kerro minulle pahin kännimokasi.

Morkkis painaa mieltä itsellä aina, jos tulee oltua yhtään liian humalassa ja muisti pätkii. Alan miettiä että sanoinko ja teinkö niin ja lopulta kuvittelen tehneeni jotain, enkä ole enää varma tapahtuiko se vai ei. Nyt loppu runsas alkoholin käyttö ja opettelen ottamaan sivistyneesti.

Re: Pahin kännimokasi

Lähettäjä: onhan näitä 
Päivämäärä:   17.7.21 14:47:59

Päädyin putkaan, kun en osannut sanoa nimeäni tai kotiosoitettani, kun ystävällinen ohikulkija olisi soittanut taksin. Olin sammumassa kadunreunalle.

Lähettäjä: Luu 
Päivämäärä:   17.7.21 15:14:15

Ajoin autoni kotiin noin 500m ystävältäni ysärin alussa.

Lähettäjä: Poru 
Päivämäärä:   17.7.21 15:24:51

Sammuin 17-vuotiaana puistoon ja jouduin putkaan. Kun äiti tuli hakemaan niin piti vauhdissa avata auton ovi ja oksentaa. Tästä ei onneksi puhuttu sen koommin kotona, oli vähän muitakin ongelmia silloin. Tämä tapahtui kahden sairaalajakson välissä.

Päivämäärä:   17.7.21 16:20:25

Lisää!

Tuo putkaan päätyminen on onneksi itseltä jäänyt kokematta. Pyritään siihen että tilanne pysyköön noin :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.7.21 17:02:43

Otin puolituntemattoman miehen (tai pojan) kotiini yöksi. Eipä ole ikinä tullut mokailtua kännissä mutta en myöskään ikinä juo niin paljon että joku kaduttaisi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.21 18:45:13

kiipesin tosi hurjia nojatikkaita pitkin toisen kerroksen parvekkeelle, kun ovet oli lukittu ennenkuin olin tullut hostellille.
Olen myös vetänyt kourallisen särkylääkkeitä ja viinaa koska ahdisti. Aamulla olo oli kohtuu sekava, mutta selvisin säikähdyksellä.
Olen ajanut autolla pari kertaa kyseenalaisessa krapulassa.
Teininä menin täysikäisen kännisen miehen kyytiin ja kaahattiiin pikkuteitä.
Vanhempien kanssa lähdettiin Lappiin työpaikan pikkujoulujen jälkeen, jouduttiin pysähtymään kun menin puskaan oksentamaan.
Olen sanonut työkaveria juopoksi, toista rasistin näköiseksi, pomolle sanoin että ottaa ens palaverissa suihin jotain isolta kiholta yms.

Lähettäjä: Isabella 
Päivämäärä:   17.7.21 18:53:39

Petin poikaystävääni kun hän oli sammuneena samassa huoneessa
Ollut putkassa selviämässä
Selitin tarinoita bestikselle mistä ei ollut puoletkaan totta ja aamulla kadutti

Mitä näitä nyt on...

Päivämäärä:   18.7.21 18:05:32

Minua aina ahistaa oma lörpöttely, hoilaaminen, kreisibailaus... höpötän taukoamatta, laulelen biisien mukana ja jos on esim keikalla niin tanssin, hypin ja riehun ku hullu. Viimeisimpänä tänä viikonloppuna tuli kaaduttua tanssiessa ja vietyä muutama tyyppi mukana maihin :D hävettää..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.21 18:12:14

Tuli vedettyä shotteja kaksin käsin kaverin kanssa, joten oksennettiin molemmat ympäri yötä pitkin asuntoa eikä huonekalut tai tekstiilit ole sen jälkeen olleet entisensä. Kaverin poikaystävä sitte siivoomassa ja pitelemässä hiuksia kun laatta vaan lentää. Se oksennuksen määrä oli ihan järkyttävä.

Päivämäärä:   18.7.21 19:22:42

Nuorina aikuisina laivalla, aiiivan liikaa viinaa naamariin. Oksensin sitten yläpunkasta suoraa kaverin laukkuun ja kaikki syytti asiasta alapunkassa ollutta kolmatta kaveria :D

Silti ylpeä, että siinä kunnossa ihan kamalissa 13cm piikkikoroissa pääsin ilman yhtäkään naarmua monta kerrosta alemmas ja löysin omaan hyttiin. Toki, jos matkalla jotain on tapahtunut, niin muisti ei sitä kerro....

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   18.7.21 19:29:50

En onneksi tee yleensä mitään kaduttavaa, samat asiat tekisin selvinkinpäin.
Ehkä semmonen ärsyttävin asia on se että tulen kännissä kaikkien kanssa juttuun ja höpöttelen niitä näitä ihan kaikkien kanssa, osa ei sitä oikein arvosta ja varmaan aattelevat että oon superrasittava jolloin itselle tulee paha mieli :D Itseä ei siis haittaa oma käytös vaan ehkä se että on höpötelly sellaisille joita ei kiinnosta eikä ole kännissä tajunnut välttis asiaa.
Välillä aamuisin tulee morkkis ilman mitää kunnon syytä, mutta itse ajattelen sen johtuvan siitä kun humalassa on käyttänyt kaikki hyvän olon hormonit ja kun niitä ei ole "jäljellä" niin tulee sama fiilis kuin morkkis.

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   18.7.21 19:35:32

Petin silloista poikaystävää kaveripojan kanssa. Muuten on aika lailla filmi poikki, mutta yksittäisiä välähdyksiä muistan esim. kuinka mulla oli kikkeli suussa. Voi sentään. En tiedä mitä touhuttiin ja jotenkin rohkenen epäillä että siinä humalatilassa ei välttämättä ihan mitään kovin onnistunutta. Silti kävin varmuuden vuoksi ostamassa jälkiehkäisyn. Puistattaa vieläkin ajatella ja arvuutella.. hyi sentään.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   18.7.21 20:29:41

Mursin jalan ulkomailla kun kännissä loikkelehdin
Sitten on niitä perus känniviestien ja ääniviestien lähettelyä niille joille ei pitäisi
Itkeminen
Jostain vieraasta sängystä herääminen ja sieltä poiskarkaaminen

Päivämäärä:   18.7.21 21:11:48

Huusin huutokaupasta itselleni auton. Sellaisen jolla en edes tehnyt mitään, mutta kännissä olin saanut jonkun päähänpiston. No hain sen, mutta myin melkein samantien pois.

Lähettäjä: Jajaa 
Päivämäärä:   18.7.21 22:18:50

Ei ole mokia, kun en ole koskaan ollut kännissä:)

Päivämäärä:   18.7.21 22:48:14

Juu tuo känniviestien lähettely on tuttua itsellekin. Pitäs laittaa puhelin pois kun tietyn promillerajan ylittää..

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   18.7.21 22:52:44

Pieretti ja sanoin kavereille, että kuunnelkaas hei tätä. Hiljaisuus, kauhea pieru, mutta ei tullutkaan pelkkää ilmaa. Kavereilla oli hauskaa, itsellä ei.

Päivämäärä:   19.7.21 00:05:49

Ei niitä pahimpia kehtaa kertoa

Päivämäärä:   19.7.21 01:52:04

Serkku ja minä.
Enempää ei tarvitse sanoa.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   19.7.21 07:00:26

16-vuotiaana Leningradissa luokkaretkellä päädyin kahden venäläisen miehen asuntoon. Molemmat sammuivat ja pääsin karkuun. Oli lähtöaamu ja paikallisten avustuksella pääsin nippa nappa hotellille.
Eräässä Etelä-Amerikan maassa tungin itseni paikallisen griollohevosen selkään. Gaucho päästi. Olin niin kännissä, että en pysynyt selässä vaikka hevonen oli paikallaan.
Lukuisia sekoiluja miesten ja naisten kanssa.
Ja tätä rataa. Olen jostakin syystä jättänyt alkoholin.

Päivämäärä:   19.7.21 08:24:39

Pahimpana mokana pidän auton rattiin menemistä kerran pahassa kännissä ja ainakin kerran kyseenalaisessa krapulassa (kuten joku yllä asiaa kuvasi). Onneksi, onneksi, onneksi mitään ei sattunut!

Muuten asioita, jotka olisi voinut jättää tekemättä, on perheellisen pomon kanssa makaaminen ja pissaamiset julkisilla paikoilla.

Lähettäjä: törppö 
Päivämäärä:   19.7.21 08:33:01

Nuorena join itseni kaameaan känniin naapuripaikkakunnalla. Oli talvipakkanen ja mulla lyhyt hame, nylonsukkikset ja lyhyt talvitakki. Jäin kyydistä ja olin lähtenyt kännipäissäni kävelemään isolle tielle liftatakseni kotiin. Olin hoiperrellut siellä pimeässä ja joku pariskunta oli ottanut kyytiin ja toi kotiin. Muistan vain, että nainen sanoi, että olisin voinut jäädä auton alle tai paleltua hankeen, joten olivat pysähtyneet.

Hävettää vieläkin, kun ei jälkikäteen ollut mitään muistikuvaa, keitä olivat olleet. Mutta kiitos heille :)

Päivämäärä:   19.7.21 08:33:30

Olen teininä ajanut autolla kännissä, kaverit kyydissä. Vaikka en siis osannut ajaa autoa. Enkelit varmaan pelastivat kolarilta.
Ajoin toisenkin kerran yksin ojaan. Kaduttaa syvästi.
En myöskään ole enää innostunut alkoholista ja kännihauskanpidosta. Enkä autoilusta.
Tämän takia myös kyttään lapsiani liikaakin.

Lähettäjä: törppö 
Päivämäärä:   19.7.21 09:17:00

Kamalia muistuu mieleen noista känniautoiluista. Itse olin niin nuori, ettei ollut ajokorttia, mutta kaveriporukalla lähdettiin öisin ajelemaan ties minne, auto täynnä ja ylikin, kaikki kännissä kuskia myöten. Bensat varastettiin toisten autoista. Kerran muistan läheltäpiti-tilanteen, kun humalainen kuski ajoi liikenteenjakajan väärältä puolelta :/

Ihme, ettei koskaan sattunut mitään. Mutta hävettää vieläkin nämä.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   19.7.21 09:21:14

Silloisen kumppanin pikkujouluissa oksensin komeasti pöydälle :D eikä siinä vielä kaikki, moni sieltä oli/on edelleen oman työpaikkani asiakkaita, joita nään edelleen.

Onneksi se oli loppuillasta niin ei sentään ihan kaikki nähneet kun nuokuin siinä pöydän vieressä ja lopulta sitten tuli se oksennus.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   19.7.21 09:43:45

" En enää innostu alkoholista ja kännihauskanpidosta"
Todella ihmettelen miksi alunperinkään olit ?
ja vielä ajetaan kännissä. Todella edesvastuutonta.
Onko näin että ette osaa pitää hauskaa ilman alkoholia?

Lähettäjä: Ville 
Päivämäärä:   19.7.21 09:51:44

Kännissä Pattayalla otin baarin kauneimman naisen mukaani.
Oli kylläkin ladyboy, minkä huomasin vasta suihkussa.
No hurjasteltiin siitä huolimatta koko yö.
Pikku morkkis aamulla.

Lähettäjä: —-___ 
Päivämäärä:   19.7.21 17:17:20

Päädyin tuoreen poikaystävän ja hänen parhaan naispuolisen kaverin kanssa kolmen kimppaan. Mies oikeastaan pisti pelin poikki aika nopeasti ja itse sain paniikki-itkut että nyt meni suhde siinä. En edes muista miten tilanne tuohon eskaloitui ja kenen idea oli.
Sovittiin että siitä ei puhuta ikinä mitään ja sitä ei tapahtunut. Ollaan edelleen miehen kanssa yhdessä ja myöskin tämän toisen naisen kanssa hyvissä väleissä. :)

Teininä tuli kanssa ajettua autoa humalassa, ei missään kaatokännissä kuitenkaan mutta rattijuopumuksen rajan yli. Onneksi kenellekkään ei käynyt mitään ja kadun tuota kamalasti.

Kerran eksyin 100 metrin matkalla pysäkiltä kotiin, olin kyntänyt puskissa ja hukkasin kaikki tavarat siinä samalla. Olin sitten kylmässä sateessa kävellyt 4 kilometriä ja huutoitkin matkalla kun yritin moneen otteeseen soittaa silloiselle miehelle että auttaisi. Mies sammutti kännykän ja jatkoi nukkumista.
Tuosta yöstä ei kyllä ole paljon muistikuvia ja en tiedä miten noin pääsi käymään, uskon että kaaduin ja löin pään aika pahasti kun oli kuhmu päässä ja muistan heränneeni maasta ennen kuin lähdin kävelemään.
Jossainvaiheessa pää selvisi sen verran että sain taksin tilattua kotiin. Olin kuulemma täysin hysteerinen kun ovesta tulin sisään, edelleen häiritsee mitä mahtoi tapahtua.

En juo viinaa enää.

Lähettäjä: Nämä 
Päivämäärä:   19.7.21 19:58:39

Sammuin nuorena hankeen. Henkihän siinä olisi voinut mennä, ellei naapuri olisi sattumalta löytänyt. Joku enkeli oli mukana silloinkin, kun tipuin alas jyrkkiä vintin portaita verannalla olleen lasipöydän päälle. Selvisin tikeillä käsivarteen (en juuri muista koko sairaalareissua), vaikka pöytä meni sirpaleiksi.
Ilman kännäämistäkin henki on meinannut mennä niin monta kertaa, että uskon mummivainaan sanoihin: Sinulla on enkeli aina mukanasi.

Lähettäjä: fart 
Päivämäärä:   16.8.21 15:43:33

Ai että...näitä on kiva lukea. Siis aina omat mokat tuntuu pienemmiltä kun huomaa että sattuu sitä toisillekin. Mullakin on vaikka kuinka paljon mut yks noloimmista oli bussissa oksentaminen :D olin tietysti nuori silloin. Samoin useita, liian monia, kertoja sitä on päätynyt johonkin erikoisempaan paikkaan nukkumaan.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   16.8.21 16:40:05

Mä en pysty enää juomaan enempää kuin kolme-neljä olutta, muuten olen ihan sekaisin ja oksentelen minne sattuu. Olen oksentanut mm. kaverin autoon ja silloisen fwb-miehen sänkyyn. Hieman hävetti seuraavana päivänä molemmilla kerroilla ja pyytelin anteeksi sata kertaa. Pari kertaa olen istunut jalkakäytävällä tai baarin edustalla ihan seis ja poliisi on meinannut viedä putkaan. Onneksi aina on ollut joku kaveri paikalla ja vienyt selviämään.

Tuossa fwb-miehessä mulla oli kuulemma (en muista näistä illoista yhtään mitään) tapana roikkua hullun lailla, esim. raapia selkää ja purra korvaa julkisilla paikoilla, mistä hän ei tykännyt yhtään kun ei oltu yhdessä. En ymmärrä miten olen käyttäytynyt noin, en ole yleensä todellakaan tuollainen.

Muisti on pätkinyt moneen kertaan niin että seuraavana aamuna en muista kuin jotain pätkiä alkuillasta. Tai sitten suuri osa illasta häviää ja sitten istun yhtäkkiä kotipihassani ja itken etten löydä avaimia. Ja näin siis käy, vaikken ole mitään hirveitä määriä juonut vaan tyyliin 6-7 olutta. Alko ei vaan sovi mulle enää.

Näistä viisastuneena en juo enää juurikaan. Onneksi nyt ei ole pariin vuoteen ollut kauheasti tapahtumia eikä illanistujaisia.

Lähettäjä: Gx 
Päivämäärä:   16.8.21 16:58:18

Minäkin olen nuorena ajanut autoa humalassa. Pienen pätkän maaseudulla ja varovasti, mutta typeräähän se oli silti. Typerää oli myös mennä kännikuskin kyytiin, ja silloin on ihme ettei oikeasti kenellekään sattunut mitään kun tätä harrastettiin ainakin muutamaan kertaan. Kauhistuttaa ajatus näin jälkikäteen!

Selvin päin olevan mutta vieraan ja hieman vanhemman miehen auton kyytiin nouseminen oli myös moka joka kauhistutti jälkikäteen, vaikka mitään pahaa ei sitten tapahtunutkaan.

Nuorena tuli myös käyttäydyttyä humalassa väärin silloisia poikaystäviä kohtaan. Varsinkin 18 vuotiaana olin baarissa aina ihan sinkkuna liikenteessä, vaikken tosi asiassa sinkku ollut. Noh, ei ollut kovin hyviä suhteita ne muutenkaan, mutta olisi sen voinut järkevämminkin hoitaa.

Muita mokia ainakin
- bussin lattialle oksentaminen
- omaisuuden hukkaaminen
- tanssilattialla (tai muualla) kaatuilu

Huh huh... no nää varmaan kaikki tapahtu onneksi ennen 20 ikävuotta. Sittemmin on rauhoituttu ja nykyään vaikka alkoholia käytänkin silloin tällöin, osaan ottaa kohtuudella ja käyttäytyä. :D

Lähettäjä: Hans 
Päivämäärä:   27.8.21 10:34:34

Bussissa oksentaminen on myös tuttua...tuo on aika häpeä :D tavaroita menee melkein aina hukkaan kun on juhlimassa, lompakkoa en ole onneksi enää vuosiin hukannut.

Lähettäjä: maamma 
Päivämäärä:   30.8.21 10:08:04

Oksentamiset väärässä paikassa on inhottavia juttuja! Kokemusta myös. Varmaan kaikki tuota tekee nuorena..

Lähettäjä: ööö 
Päivämäärä:   30.8.21 10:41:30

Onneksi minä en ole oksentanut muualle kuin pönttöön! Muistan kerran nuorena herätessäni kaverilla, kun toinen vieras oli oksentanut vessan lavuaarin tukkoon, yök.

Itselleni on käynyt niitä normaaleja, olen kadottanut kukkaroni kahdesti, kaatunut klubilla... Tapanani on myös suudella (yhteisessä ymmärryksessä) kaikki kuumimmat naiset läpi. :D Suutelen harvoin miehiä. Tämä nyt ei ole mikään erityinen moka, pidän silti humalassakin huolen siitä, etten nuoleskele kenenkään herpestä. Joskua humalassa olen töksäytellyt jotain ei-täysin-asiallista, mutta nekin siksi, että kyseiset asiat ovat häirinneet kavereitani, ja saan aina humalassa idean auttaa ihmisten välejä. Myöskään siitä ei ole pitkä aika, kun kaveri joutui kantamaan minut kotiin, ja meinasin oksentaa taksissa hänen päälleen, mutta onneksi vain sammuin ja olin oksentamatta.

Huh, onneksi olen sekoillut pahimmat sekoiluni ulkomailla tai esimerkiksi vaihtaripiireissä. Nykyään juon maksimissaan pari mietoa tai lasin viiniä, sillä alkoholi ei sovi minulle enää ollenkaan.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   30.8.21 11:40:26

Ei mitään mokia oo tullu tehtyä, koska vaikka jos otan niin en örvellä ja sekoile. Ilmeisesti suurin osa ei osaa sivistynyttä ottamista. Käytän alkoa ehkä 3krt vuodessa (+pari yksittäistä).

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.8.21 12:27:01

"Ei mitään mokia oo tullu tehtyä, koska vaikka jos otan niin en örvellä ja sekoile. Ilmeisesti suurin osa ei osaa sivistynyttä ottamista. Käytän alkoa ehkä 3krt vuodessa (+pari yksittäistä)."

Vau, olet kyllä kaikkien muiden yläpuolella, onnittelut :D

Lähettäjä: fart 
Päivämäärä:   30.8.21 13:22:20

-- : nauroin samaa :D itse suhtaudun noihin että ne on hauskan pitämistä ja mokia sattuu. Sit pitää olla huolissaan jos joka kerta lähtee lapasesta (tai edes usein/yleensä) tai jos yli 40v vielä oksentaa/pissailee yms mihin sattuu.

Elämästä pitää myös nauttia.

Päivämäärä:   5.6.26 19:15:00

Nostetaan jos saataisiin hiukan keskustelua

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.6.26 19:22:18

Pahimpia on varmaan ne mitä ei itse kunnolla muista, mutta muut muistaa. Vaikka ketään muuta en ole kuitenkaan satuttanut, korkeintaan jollekin on voinut tulla paha mieli.

Näiden juttujen rinnalla omat oksentelut tuntuu aika pieniltä. Lähinnä sammunut sisätiloihin.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   5.6.26 19:26:24

Ihana miten vanhan keskustelun löysit!

Täytyy oikein miettiä, mutta mitään erityisen noloa ei ole käynyt, tai en ainakaan muista. Selvinpäin ne hulluimmat ideat on tullut tehtyä.

Päivämäärä:   5.6.26 19:38:38

En ainakaan muista, että olisi sattunut mitään kovin pahoja mokia. Jonkun kerran vielä alaikäisenä oksensin porukoiden matolle ja sitä roiskui seinällekkin. Lähes pelkkää nestettä, joten jätin sitten vaan sellaiseksi ja aamulla kuurasin siihen jäänyttä länttiä :D Pahensin tilannetta kaikenlaisilla pesuaineilla, tummentunut kohta ei lähtenyt matosta ja haisi hirveältä. Taisin aluksi sanoa, että kaadoin siihen cokista ja lopulta porukat luulivat koiran pissanneen siihen. Jossain kohtaa kyllä tajusivat mitä oli oikeasti käynyt

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.