Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.4.21 20:40:47

Olen 29-vuotias.

Ongelma on se että 10 vuotta kestäneessä parisuhteessa vain minä haluaisin viettää aikaa miehen kanssa hän ei minun kanssa. Katsoa leffaa, lenkittää koiria yhdessä, tehdä pihahommia, pelata afrikan tähteä ym..
Mies haluaa kaiken vapaa-ajan vain pelata cs-gota.. siis ihan kaiken vapaa-sjan joka jää töiden ja nukkumisen jälkeen. Tätä on kestänyt vuosia ja nyt olen totaalisen kypsä. En jaksa yksinöisyyttä, haluan olla jonkun kainalossa ja tuntea että joku haluaa olla lähelläni. Nyt ei ole kyse seksistä, pärjään mainiosti ilman.
Sanoin miehelle että nyt on sellanen tilanne että en saa parisuhteesta sitä mitä kaipaan ja jos tilanne ei parane niin aion hankkia läheisyyttä muualta.
Miehelle oli ok, ei kiinnosta. Ei halua erota kuitenkaan.(varmaan koska kaikki on nyt "helppoa", meillä yhteinen lapsi, talolaina, vakaat tulot ym)

Lapsi on melkein kerran viikossa jommilla kummilla isovanhemmilla yötä ja se ilta on niiiiiin yksinäinen. Lämmitän aina vaan itselleni saunan(kysyn kyllä seuraan mut ei koskaan) yritän tehdä kasvohoitoja tai lakata kynsiä ikään ku hemmotella itseään, käyn lenkillä koirien kanssa. On kauheeta kun kuulee et seinän takana toinen vaan pelaa tyyliin 15 tuntia putkeen. Ja jos sille pitäis jotain käydä sanomassa ni "ei voi puhuu, matsi kesken".

Oon varmaan toistanut itseeni monta kertaa täs tekstissä.. Mut Mistä löytäis ihmisen Joka haluis olla mun kanssa ja viettää aikaa... en tarkoita tyttökavereita, on niitä muutama mutta en tarkoita sillasta.
Korona-aikana on muutenkin hankala tutustua uusin ihmisiin.
Mitä täs nyt oikeen tekis... en vaan jaksa enää vaan odottaa vuodesta toiseen et yhtäkkiä muka mun seura kiinnostaisi.
Myöskään aikaa perheen (eli minä ja lapsi yhdessä) kanssa hän ei selkeesti halua viettää vaikka koitan houkutella ja kysyä mukaan asioihin.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.4.21 20:44:18

Lisään vielä että olen ihan kiva ihminen ja ulkonäöllisesti ihan ok, en mitenkään vastenmielinen tai haiseva tai nalkuttava bitch jos joku ajattelee että se ei sen takia halua olla mun kanssa.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   10.4.21 20:45:07

Kai mies viettää aikaa lapsen kanssa?
Jos ei, niin eroa. Ei teillä ole mitään perhettä.
Ja ei tietenkään mies hakua erota, hänellä on helppoa. Sinä hoidat kaiken ja hän vaan pelaa.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   10.4.21 20:46:19

Ystävänmiehen saa ystävältä.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.4.21 20:48:30

Oho kirjoitusvirhe otsikossa! Ystävämiehen.
En halua kenenkään muun miehiä tietenkään. :D

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   10.4.21 20:50:02

Kutsutko tuota parisuhteeksi?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.4.21 20:53:47

Taisin kutsua, mutta tiedän että tuskin se sitä on.
Olen vaan niin surullinen ja ylsinöine kun en saa läheisyyttä ja rakkautta.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   10.4.21 20:55:04

Eroa..Ihan HIRVEE suhde

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.4.21 20:55:33

Löysin suomi24 treffien kautta. Selkeä teksti että ei etsi seksiä eikä parisuhdetta.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   10.4.21 20:56:14

Joko hankit jonkun fuckbuddyn tai vastaavan, ei sitä seksiä aina ole pakko harrastaa tai eroat ja yrität löytää miehen, joka kykenee parisuhteeseen.

Miksi sinä haluat olla tuossa ”suhteessa”?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   10.4.21 20:57:55

Haloo nyt. Sinulla (ja lapsellasi..) on vain tämä yksi elämä. Miksi tuhlata sitä noin?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Lady 
Päivämäärä:   10.4.21 20:59:55

Eroa. Toi on tosi epäreilua myös sitä potentiaalista ystävämiestä kohtaan, hän ei koskaan olisi kumppanin asemassa, vaan jokin epämääräinen polykorvike. Mulla on itsellä ollut joskus sama tilanne, enkä lähde enää kenenkään satunnaiseksi seksileluksi. Kannattaa myös miettiä, millaisen parisuhdemallin annat lapsellesi tuolla tavalla. Exällä oli äärettömän pahat kommunikointiongelmat ja niin vinksahtanut käsitys parisuhteesta, ja kaikki suoraan kotoa opittua. Miten siinä voisikaan muuta kuin kasvaa totaalisen kieroon.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.4.21 21:02:16

Houkutella? Mä olisin ajat sitten saanut jo itkupotkuraivarit ja pakottanut sen luuserin mukaan tai ero astuu voimaan heti.

Mieti nyt vähän miltä lapsestakin tuntuu kun isää ei kiinnosta. Parempi on erota ellei tilanne parane.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.4.21 21:02:48

Jos et halua erota vielä ja miehelle ok että haet läheisyyttä muualta, tee tinder-profiili ja kuvaile siinä millaista seuraa etsit.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   10.4.21 21:03:56

Erosin myös tuollaisesta pelifanaatikosta. Ei käynyt edes töissä joten peliaikaa oli paljon.. Toki meillä ei ollut lapsia eikä lainoja, koska aika pian oli selvää ettei sellaisten hankkiminen ko ihmisen kanssa ollut hyvä idea.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.4.21 21:24:08

Tuo on jo oikeasti riippuvuus siinä missä vaikka alkoholismikin. Pelata voi myös terveesti niin että se ei haittaa muuta elämää ja ihmissuhteita. Miettisin myös millainen elämä lapsella on. Yrittäisin ensin vielä puhua miehelle juuri lapsen kannalta. Miltä lapsesta tuntuu, jos pelit ovat häntä tärkeämpiä?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: mies58 
Päivämäärä:   11.4.21 23:35:35

"Tuo on jo oikeasti riippuvuus siinä missä vaikka alkoholismikin."

Niinpä. Sivusuhteet ei kannata - että yhden ongelman sijaan teillä on kaksi ongelmaa.

Ei muuta kuin apua hakemaan, eiköhän niitä auttavia tukipisteitä löydy.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: obvious 
Päivämäärä:   11.4.21 23:53:10

Ystävänmiehen saa ystävältä mutta kannattaa kysyä lupa ensin, muuten voi olla että ystävä tykkää vähän kyttyrää.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.21 00:15:49

Ei voi kuin taas ihmetellä mikä on se asia, jonka takia tuollaisen kanssa on pitänyt lisääntymään mennä.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Kaigu 
Päivämäärä:   12.4.21 04:55:54

Et voi jatkaa tuollaisessa suhteessa. Minkä ihmeen tähden teit lapsen hänen kanssaan? Luulit että se muuttaisi jotain? Et voi kasvattaa lastasi tuollaisessa ympäristössä.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Kaigu 
Päivämäärä:   12.4.21 05:02:14

Piti vielä lisätä, että kun sen on nimenomaan oltava ystävämies, niin kumpuaako se toive juurikin siitä syystä, että kaipaat miehen seuraa... Siinähän tulee käymään sitten niin että ihastut siihen toiseen mieheen, kun sen kanssa voit tehdä niitä kaikkia juttuja kuin sinun pitäisi pystyä tekemään oman miehen kanssa. Eli mieti vähän miksi sen ystävän tulee olla juuri miespuolinen. Ja vaikka saisit kuinka kivan ystävän, kotitilanteesi ärsyttävyys vain jatkuu eikä muutu miksikään. Eli ei ole hyvä ratkaisu. Parempi ja tietenkin se vaivalloisempi ratkaisu on tehdä jotain sille itse ongelmalle eli kotitilanteelle. Jos asiat ei puhumalla parane, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota. Auttaisiko miehen vanhemmille puhuminen?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.21 06:13:54

"Lisään vielä että olen ihan kiva ihminen ja ulkonäöllisesti ihan ok, en mitenkään vastenmielinen tai haiseva tai nalkuttava bitch jos joku ajattelee että se ei sen takia halua olla mun kanssa."

Voi, minä kyllä tossa vaiheessa muuttuisi nalkuttajaksi. Eniten alkoi huolettamaan lapsi. Tuossa tarvitsisi paljon apua, ei vain sun takia, vaan yhteisen lapsen vuoksi. Mä vaatisin tuollaista miestä hoitoon. Ja vaikka nalkuttamalla ja uhkailemalla erolla (miksi naiset on aina nalkuttajia, jos vaatii miestä osallistumaan?) Tuo on addiktio. Itse äänesti jaloillani, mutta meillä ei ollutkaan lapsia.

Miehiä taas voit löytää vaikka Suomi24 tai Tinderistä, siellä voi alkuun jutella ja sitten tavata. Kunhan heti alkuun kertoo siitä, mitä on etsimässä. Tosin, oletko ajatellut ylipäätään avointa suhdetta, jonka avulla pääsisit ajallasi tuosta riipasta eroon, kun huomaisit, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Skylar 
Päivämäärä:   12.4.21 07:28:13

Missä kohtaa sä ajattelit sen ystävämiehen kanssa viettää aikaa? Kutsua sen teidän sohvalle katsomaan telkkaria, kun oma mies pelaa toisessa huoneessa? Jos oikein ymmärsin, niin et oikein voi lastakaan jättää miehen vastuulle ja lähteä itse muualle viettämään aikaa.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Erkkitäti 
Päivämäärä:   12.4.21 08:16:22

Mene homobaariin. Sieltä löytyy frendi ;)

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.21 09:21:42

Saunoisitko sen ystävämiehen kanssa?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.21 09:25:21

Kannattais nyt varmaan vaan erota. Tuhlaat elämääsi tuollaisessa suhteessa. Ei tuota tilannetta pelastaisi se että löytäisit jonkun ystävän.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Heinä 
Päivämäärä:   12.4.21 09:26:18

... : ai tarjoatko kaverimiehenä saunaseuraa? :D

Olen kyllä itse saunonut kaverimiehen kanssa...parinkin eri miehen. Eri kerroilla kylläkin. Tosin sillon en ollut suhteessa, en tiedä mitä kumppani tykkää jos aloittaja alkaisi saunomaan kaverimiehen kans.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Escapist 
Päivämäärä:   12.4.21 09:44:40

Saunomisessa ole nyt mitään vikaa.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.4.21 09:50:28

Onnistuuko miehen kanssa kaverisuhde ilman seksiä, tai muuta läheisyyttä, kuitenkin toinen osapuoli tykästyy ja pärjääkö esim mies ilman noita?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Tyyne 
Päivämäärä:   12.4.21 10:20:21

Jospas nyt kuitenkin hankkisit ihan miehen, ilman sitä ystävä-etuliitettä. Tuollaiset säätämiset ovat lähes aina tuhoon tuomittuja. Saat nähdä, että kun tuleekin uusi mies kuvioihin, sinun aviomiehesi "herääkin" ja sitten on @!#$ irti ja ero tulee joka tapauksessa.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Mies Pohjoisesta 
Päivämäärä:   12.4.21 10:46:19

Voi vitsi, jos mä olisin nuorempi, niin laittaisin sulle kutsun tulla käymään täällä meillä, lämmitettäisiin sauna yhdessä, katsottaisiin terassilla revontulia kuumaa glögiä nauttien, tehtäis hyvää ruokaa ja unohdettaisiin paha maailma...

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.21 13:29:48

Sänkypainia, tyynysotaa ja jälkiruoaksi pippelipolkkaa? Kävisikö tuollaiset aktiviteetit?

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   12.4.21 13:38:54

Minä katkaisin pelistä johdot ja työntäisin johdon paikat purkkaa täyteen jottei uusien laittaminen onnistu.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Heinä 
Päivämäärä:   12.4.21 15:59:03

Palsta ei petä. Aloittaja valittelee ettei saa miespuolista ystävää niin heti olis saunaseuraa ja lämpimän glögin tarjoajaa tarjolla..

Escapist: Luulen että kovin moni nainen ei pitäisi jos mies lähtee kaksin lenkkisaunaan naapurin-Tytin kanssa. Ei, vaikka joskus sopivassa tilanteessa sekasaunassa voisikin käydä. Toki meitä ihmisiä on erilaisia mutta luulen että aika monella noin.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Mirre 
Päivämäärä:   12.4.21 16:39:52

Lapikas heilumaan ja äkkiä!

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.4.21 19:38:03

Pakko tulla kysymään, että tuollaisenko parisuhdemallin haluat lapsellesi opettaa? Äläkä mussutan, että miesmalleja tulee muualta. Totuus 8n se, että kotoa lähtee suurin vaikutus

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Fiu 
Päivämäärä:   13.4.21 08:08:23

Kuule; ansaitset parempaa. Usko pois.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   13.4.21 08:47:04

Nyt kannattaa aloittajan tehdä Tinderiin profiili. Sieltä löytää kaikenlaista seuraa, ihan siis kaveritasollakin. Jos tämä kerran miehelle on ok. Itse löysin miehen, kenen kanssa ollaan nyt tunnettu pari vuotta ja käydään aina välillä tyyliin kävelyllä eri luontopaikoissa tai piknikillä. Meillä ei siis ole mitään suhdetta, ollaan ihan kavereita vaan. Molemmilla samanikäiset lapset niin aika samanhenkisiä ollaan, mutta mitään kipinää meidän välillä ei ole.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.4.21 08:58:54

Hei aloittaja, olin 3 v sitten samassa tilanteessa. Olin parisuhteessa, mutta olin totaalisen yksin, kun toista ei kiinnostanut tehdä mitään kanssani. Oli se sitten lenkkeily, lautapeli, sauna, mitä tahansa. Aina vaataua oli "ei nyt" tai "katsotaan myöhemmin". Sanomattakin selvää, ettei koskaan katsottu... Useamman vuoden keksin seurani kavereista, mikä riittikin hetken aikaaa, mutta opulta tuli ero, kun rakastuin toiseen. Kertaakaan en ole katunut. Suosittelen samaa sinulle, et halua näivettää ja katkeroittaa itseäsi vuosikausia, kuten minä tein.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: Vanha eukko 
Päivämäärä:   13.4.21 09:15:14

"En jaksa yksinöisyyttä, haluan olla jonkun kainalossa ja tuntea että joku haluaa olla lähelläni."
Ja etsit ystävämiestä? Miesystävän sä tarvitset, et ystävämiestä, aika erikoista olisi ystävän kainalossa oleilu vai oletko myös naispuolisten ystävien kainalossa useinkin?
Ystävien kanssa läheisyys ei ole samaa kuin puolison kanssa oletettu läheisyys ja myöskään ulkonäöllä ei pitäisi olla metkitystä.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: majlis 
Päivämäärä:   13.4.21 11:47:38

Voi tietty herättää miehen epäilykset jos on Tinder-profiili sen takia että saisi puhtaan kaverimiehen :)

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.21 12:17:32

Eiköhän se ole hyvä vaan, jos miehen epäilykset heräävät. Jos vaikka tajuaisi jotain. Ja jos ei, niin menetys ei ole kovin suuri.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: vanha äijä 
Päivämäärä:   13.4.21 14:28:55

Elämä on mennyt tasaisen rauhallisesti. Ei olla rilluteltu ja hupihommia
harrastettu. Olen kierrellyt hevosten perässä europpa ja USA.

Vuosia sitten emäntä oli mukana, se reissu jäi ainoaksi yhteismatkaksi.
Emme sopineet yhteen. Pistäkää naiset ajoissa äijä kiertoon, vienti
loppuu kun olette vanhoja. Meittiä on niin moneks.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: majlis 
Päivämäärä:   14.4.21 12:13:28

. : eli sun mielestä jos suhteessa ei hommat toimi niin Tinder-profiili pystyyn ja seuraa hakemaan? Miehelle voi sit sanoa (jos jää kiinni) että hyvä että hänen epäilykset herää :D Tinder on seuranhakuun tarkoitettu, pääasiassa seksiä mutta toki myös vakavampaa suhdetta. En pitäisi hyvänä hakea salassa "kaveria" tuota kautta.

  Re: Mistä saa ystävänmiehen

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   14.4.21 13:26:46

"Eniten alkoi huolettamaan lapsi."

Tämä juuri. Lapsi saa _järkyn_ huonon elämisen mallin tuollaiselta mieheltä. Irtaantuminen sinänsä turvatusta tilanteesta (tulot, talolainat ym.) on tosi iso juttu ja vaatii voimaa ja rohkeutta, mutta se kannattaa tehdä.

Pilaat oman elämäsi lisäksi lapsen elämän.

Olet jo nyt yksin, ei sinulla ole miestä. Korkeintaan sinulla on kaksi lasta, joista toisen kanssa olet naimisissa. Ala nyt heti työstää ajatusta erosta – ja eroa. Kun pääset jaloillesi, etsi itsellesi oikea mies, kun sellaista kaipaat.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.