Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä motivoi sinua yrittäjä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.21 01:04:53

Itsellä erinäisiä arkeen kipuja tuottavia sairauksia jotka eivät kyllä tapa ja voin tehdä töitä ihan ok. Se on vaan keskimääräistä raskaampaa. Kun kävin palkkatöissä, ne työt tulivat hienosti tehtyä mutta vain sen takia että tiesin olevani vastuussa toiselle joka palkkani maksoi. En siis halunnut tuottaa pettymystä toiselle henkilölle vaan tietty tein työt aina kunnolla ja tunnollisesti.

Sattumoisin mulla on taito joten heittäydyin yrittäjäksi. Meneekin ihan kivasti jos vain saan töitä tehtyä.

Nimittäin nyt kun en ole enää ulkopuoliselle vastuussa niin antaudun oikein mielihyvin lepäämään normaalia enemmän tai pidän vapaapäivää koska em sairaudet ja kolottaa. Tänäänkin oli kipupäivä niin makoilin vain ja aloin tehdä hommia vasta pari tuntia sitten. Ja olen muuten minimoinut elinkustannukseni eikä ole velkoja eikä perhettä niin sekin jos tulee tuloja vähän vähemmän on ihan ok.

Olen vain huolissani laiskuudestani ja jotenkin taistelen tämän työmoraalin katoamisen kanssa. Mietin miten muilla yrittäjillä menee niiden suhteen. Onko vaikea motivoida itseä ja miten sen teet?

  Re: Mikä motivoi sinua yrittäjä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.3.21 01:45:03

Jos lähtisit siitä että mikä sinua motivoi? Motivoiko sua ne ylimääräiset lepopäivät ja se ettei ole niin raskasta? Jos se sua motivoi, niin jatkat tietysti samaan malliin, jos alempi elintasokaan ei haittaa. Miksi sun pitäisi laiskuudesta olla huolissaan jos et enempää lopulta halua kuin kevyemmän työviikon.

Mua motivoi raha ja korkeampi elintaso ja mua ei haittaa tehdä paljon töitä, oikeastaan pidän siitä ja itseni ylittämisestä.

  Re: Mikä motivoi sinua yrittäjä?

Lähettäjä: posi 
Päivämäärä:   4.3.21 03:19:04

Vähemmän töitä suhteessa työstä saatavaan korvaukseen.

Verotuksen monipuolisempi hyödyntäminen (lakien puitteissa huom).

  Re: Mikä motivoi sinua yrittäjä?

Lähettäjä: Luna 
Päivämäärä:   4.3.21 05:44:10

Yrittäjää motivoi intohimotyöhönsä,valta,menestys,raha.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.