Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Korona treffit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 11:22:16

Tinder treffeille, mutta korona. Sori, vaikka korona onkin.. en aijo jättää elämääni elämättä ja masistella yksin kotona. Mutta miten nyt treffaillaan kun mihinkään ei taida päästä kahville, lenkillä on liukasta, kummankaan kotiin ei ensimmäisellä kertaa uskalla mennä?

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Johan 
Päivämäärä:   3.3.21 11:33:06

Miksei kotiin treffeille?
En treffaisi ollenkaan tyyppiä, jonka kotiin en uskaltaisi/haluaisi mennä, heti ekalla kerralla.
Minun luo on useita naisia tullut ekoille treffeille ja itse olen myös kutsuttuna mennyt naisen kotiin treffeille.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Iii 
Päivämäärä:   3.3.21 11:50:24

Mummojarrut jalkaan ja ulos. :D siitä sitten jatkoille jomman kumman luo jos hyvältä tuntuu.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Minna P. 
Päivämäärä:   3.3.21 11:57:08

Ei toisen kotiin ekoilla treffeillä. Raiskaukset kotona ekalla visiitillä ovat yleistyneet korona-aikana.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.3.21 11:59:44

Ulkonahan on hienot säät. Jos ei auringonpaisteiseen kevätilmaan keksi mitään treffitekemistä, niin ei jatkoon.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Diu 
Päivämäärä:   3.3.21 12:02:26

Laavulle grillaamaan tai kahville

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Diu 
Päivämäärä:   3.3.21 12:02:54

Mun exä sai tulla kotiin treffeille mutta se aina riski

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 13:03:20

Oon muutaman kerran kutsunu kotiin kahville, eikä oo ollu huonoja kokemuksia. Itseasias se on rennompaa kun mennä kahvilaan johki ulos.. mutta aina se vähän jännittää et onhan siinä riskinsä.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   3.3.21 13:13:58

Itse haluan aina tavata uuden ihmisen ainakin kerran julkisella paikalla. En halua tuntemattomia heti kotiini, en halua mennä heti tuntemattoman luo (tai ainakin kertoisin osoitteen jollekin kaverille) enkä nouse heti tuntemattoman auton kyytiin.

Mulla on huonoja kokemuksia tyypistä, jolle sanoin heti alussa missä asun ja joka sitten osoittautui hirveäksi ripustautujaksi. Oli hiippaillut pihassa aikaisin aamulla tuomassa lahjan oven taakse jne. Sanoi myös, että hänelle ei ole ok ettei tavata enää, ja tuossa vaiheessa todellakin kadutti että olin kertonut missä asun! Mitään tuon enempää ei onneksi tapahtunut!

Että kannattaa olla vähän varuillaan. Kirjoittaessa et kuitenkaan ikinä tiedä, millainen vastapuoli oikeasti on, onko edes sen näköinen tyyppi kuin kuvissa jne.

Mutta joo, tapaileminen on vaikeaa korona-aikana :( Asun maassa, jossa ei voi oikeasti tehdä mitään muuta kuin käydä kävelyllä, koska kahvilat, leffateatterit jne. on ollut kiinni jo kauan. Tietty sitten parin kerran jälkeen voi siirtyä omaan tai toisen kotiin.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Jessica 
Päivämäärä:   3.3.21 13:16:31

Ekalla kerralla en kutsuisi kotiini vierasta ihmistä. Ulkona kivat kelit kävellä, eikä kovin liukastakaan enää.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Miäs 
Päivämäärä:   3.3.21 13:34:54

En ole korona-aikana treffaillut. Ei muidenkaan pitäisi.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 13:42:45

No minun tapailemat tyypit on aina sellasia et voin suoraan ekalla kerralla pyytää kotiin

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 13:45:42

Ei tietenkään ketään kotiin tai minnekään missä ei ole muita.

Puistoon kävelylle.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   3.3.21 13:45:53

.: Hieno juttu. Missä siis tutustut heihin? Tietty eri asia, jos ovat jotain tutun tuttuja tms., joista tietää että ovat järkeviä ihmisiä.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 14:04:11

Valitettavasti raiskaajaa ei tunnista ulkoa.

Jos haluatte ottaa sen riskin ja mennä kotiin ensimmäisille treffeille, se on oikeutenne (ja mahdollinen raiskaus ei teidän syytänne!) mutta älkää valehdelko itsellenne ja uskoko että tunnistatte vaaralliset ihmiset.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: huhhuh 
Päivämäärä:   3.3.21 14:07:32

Lienee turha muistuttaa suojauksesta? Jos haluat riskeerata oman ja muiden elämän niin olen aika varma että turvaväleistä ei huolehdita.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Paa 
Päivämäärä:   3.3.21 14:32:28

Olen sen ikäinen ettei aikaa ole hukattavissa koronan takia, jos perheen haluan. Joten treffeille on käyty korona-ajasta huolimatta.

Oon käynyt kävelyllä, laavulla, jne ulkoilemassa.
Yhden kerran kahvilla kahvilassa. Yhden ennalta tutun kutsuin suoraan kotiini kahville.

Liukkaus ei ole ollut ulkona ongelma. Joten aloittaja myös rohkeasti vaan ulkoilemaan.

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.21 16:26:56

Ei kannata tavata ensin kotona. En tarkoita pelkkää turvallisuusriskiä, mutta hän saattaa kuitenkin osoittautua sellaiseksi ihmiseksi, jota et missään nimessä halua kotiisi. Kaikki eivät myöskään lähde pois, vaikka heitä pyytäisi poistumaan

  Re: Korona treffit

Lähettäjä: Kaakon Kurvit 
Päivämäärä:   3.3.21 16:41:05

Ai. Onx ne tuntihotellitki jo suljettu?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.