Lähettäjä: Sanni
Päivämäärä: 25.11.20 22:50:57
Minä pelkäsin nuorena kuolemaa, kaikkia sairauksia ja sain paniikkikohtauksia. Olen erityisherkäksi diagnosoitu psykoterapiassa. Tulin uskoon nuorena. Olen kokenut ihmeellisesti Jumalan apua elämässäni ja olen täysin vakuuttunut, että HÄN on ja vaikuttaa elämässäni. Olen jopa kuullut Hänen puheensa näillä korvillani muutaman kerran. Täysin valveilla. Se ei ole mitään kuvittelua tai vitsi. Hän on todellinen. Meillä on Luoja ja Jumala. Enää en pelkää. Mutta, en ihmettele, että kuolema herättää meissä monenlaisia tunteita ja pelkoja outoutensa vuoksi. Emmehän ole sitä vielä kohdanneet. Jokainen joutuu sen kuitenkin kerran kohtaamaan. Jumala yksin tietää, kuinka se kenenkin kohdalle tulee. Tämä elämä on ainutkertainen, kuten meistä jokainen. Nyt on aika etsiä Herraa. Hän on lähellä jokaista. Olen vakuuttunut, että elämme nyt erityistä aikaa. Pian on seurakunnan ylöstempaus eli jokainen Jeesukseen uskova ja uudestisyntynyt Jumalan lapsi ts. jokainen, johon Jumala on asettanut Pyhän Henkensä sinetin, nousee ylös Jumalan luokse. Täällä maailmassa alkaa sen jälkeen todella todella ankeat ajat. Nyt kannattaisi siis etsiä Häntä koko sydämestä!
|