Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksielämä raskaana

Lähettäjä: repe 
Päivämäärä:   25.11.20 14:17:25

Te, joilla on jo lapsia tai jotka olette olleet raskaana, miten raskaus vaikutti teidän seksielämäänne? Itse haluan kyllä ihan samalla tavalla, kuin ennenkin, mutta en meinaa saada orgasmia, ennen helposti toimineet tavat eivät vaan toimi ja mies onkin nyt vähän ihmeissään. Ja niin olen minäkin. Ei edes jakseta kunnolla enää yrittää, kun max kerran viikossa onnistun ja sekin on melkoisen työn takana. Nautin seksistä myös ilman tulemista, eikä se ole koskaan ollut mikään pakollinen osa seksiä, mutta on se ollut kyllä mukavaa edes pari kertaa viikossa.. Seksiä meillä on oikeastaan joka päivä, välillä päivä väliä ja välillä taas pari kertaa päivässä.
Olen ensimmäistä kertaa raskaana, nyt 11. viikolla eli aika alussa vielä.

Onko jollakin muulla ollut samanlaista orgasmihankaluutta raskaana? Mielellään kuulen ihan kaikenlaisista muutoksista haluissa, mitä te olette kokeneet. Toki me olemme kaikki yksilöitä, mutta olisi mielenkiintoista tietää, mitä saattaisi vielä tulla vastaan.

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.11.20 14:53:38

Mies kieltäytyi seksistä koko raskauden aikana. Tai siis kaikkien kolmen raskauden. Seksielämä loppui siihen kun tuli plussa. Mies on itse vielä lääkäri eli ei pitäisi olla mitään harhaluuloja esimerkiksi siitä vahingoittaako yhdyntä sikiötä vai ei.

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.11.20 15:29:01

Mulla ei mitään tuollaisia ongelmia, mut jossain vikalla kolmanneksella alko vaan happi loppua :D Siis piti mennä toosi rauhallisesti, et sain henkeä. Oli asento mikä tahansa ja oikeestaan nekin oli siinä kohtaa todella rajalliset. Vikana parina viikkona ei ollut enää seksiä kun miehen ei tehnyt mieli kun hänellä oli joku sellanen mielikuva et vedet menee kesken seksin ja koki sen ällönä. Meillä oli seksiä 2-3 krt viikossa, samaan tapaan kun ennen raskauttakin.

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: repe 
Päivämäärä:   25.11.20 15:32:14

..., mun mies jännitti myös heti plussan jälkeen ja oli ihan ylivarovainen. Pistin hänet lukemaan raskausajan seksistä faktoja, niin onneksi palasi normaaliin heti, kun oli vähän asiasta lukenut..

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: Jäi 
Päivämäärä:   25.11.20 15:46:26

Molemmissa raskauksissa seksielämä jäi lähes kokonaan pois raskauden myötä. Syynä pahoinvointi, selkäkivut, supistelut, jatkuvat tulehdukset jne. Ei vaan noissa olotiloissa tehnyt yhtään mieli. Sitten vauva-aika meni myös lähes seksittä koliikin ja muiden vaivojen vuoksi. Mies onneksi ymmärtänyt mitä olen käynyt läpi eikä koskaan painostanut seksiin. Vauva-aikana taas molemmat oltiin niin loppu, että nukuttiin aina kun oli mahdollisuus.

Off topic mutta eilen osui ylen artikkeli silmään (joku vanha) jossa kerrottiin kuinka estrogeenin vajaus imetysaikana vaivaa monia imettäjiä ja aiheuttaa väsymystä, kuivuutta (seksiä ei tee mieli) ja muita vaihdevuosimaisia oireita. Tuostakin asiasta vaan puhutaan niin vähän.

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: Jäi 
Päivämäärä:   25.11.20 15:47:53

Niin ja silloin harvoin kun sitä seksiä oli niin se ei vaan tuntunut miltään. Oikeastaan imetyksen jälkeen seksi alkanut taas maistumaan ja tuntumaan normaalilta eli selkeästi hormooneihin yms. Liittyvää omalla kohdalla.

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: Wild one 
Päivämäärä:   25.11.20 16:01:10

Loppusuoralla täällä ja tosi harvassa olleet kerrat. Hankalaa etsiä asentoa, maha on tiellä ja ei oo kyllä romanttista ku vauva potkii samaan aikaan. Ja toki välissä ollut kaikki oirekaudet.

Kattellaan sitten ensi vuonna..

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: Reahat 
Päivämäärä:   25.11.20 16:42:34

Mulla loppui halut kuin seinään kun tulin raskaaksi. Eipä tullut montaa kertaa sitten seksiä harrastettua raskaana ollessa.

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.11.20 17:23:23

Me oltiin molemmat tosi varovaisia raskauden aikana, jopa pelättiin harrastaa seksiä. Kesken meni siitä huolimatta :(

  Re: Seksielämä raskaana

Lähettäjä: Jyt 
Päivämäärä:   25.11.20 17:28:47

Alussa oli hyperstimulaatio, niin olin aika kipeä, joten seksiä jo sen takia vähemmän, mutta kuitenkin oli. Keskiraskaudessa halut alkoivat vähetä ja seksiä ehkä kerran viikossa. Nyt viimeisellä kolmanneksella sama tilanne ja seksiä ehkä kerran viikossa. Tosin itselläni haluihin vaikuttaa eniten, että miehen kanssa on niin vähän kahden keskusta aikaa, ehkä 4 iltaa kuukaudessa. Mies opiskelee viikot 300 km päässä ja viikonloppuisin hänen lapset on sitten meillä.

Aina jos olemme miehen kanssa vaikka kaksi vuorokautta ihan kahdestaan, niin alan taas haluamaan seksiä. En vaan halua lainkaan silloin kun lapset täällä ja kun ne on aina silloin kun mieskin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.