Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Urakkamaailma toteutuneet remppahinnat

Lähettäjä: Mei 
Päivämäärä:   25.11.20 12:35:21

Siis mistä noita puoli-ilmaisia remontteja sinne on tullut? Minulla on tulossa kylpyhuoneremontti ja vastaavanlaiset remontit samalla alueella on puolet tai jopa kolmanneksen siitä millaisia tarjouksia olen itse saanut. Viilaako ylläpito hintoja kivemmiksi vai mitä hittoa?

Ja onko hinnat muutenkin jotenkin pompsahtaneet kymmenessä vuodessa moninkertaisiksi? Teetin kymmenisen vuotta sitten kylpyhuoneremontin eräällä firmalla ja nyt puolta pienempi kylppäri samalla firmalla maksaa tuplasti sen verran.

  Re: Urakkamaailma toteutuneet remppahinnat

Lähettäjä: merituuli 
Päivämäärä:   25.11.20 13:14:12

Urakkamaailma ei minusta ole kovin toimiva, sillä hinta-arviohan annetaan vasta kotikäynnin jälkeen.

Kylppäriremonttiin itsekin tekijöitä etsin ja hinnaksi tuli alle 10 000e, neliöitä kylppärissä n.4

  Re: Urakkamaailma toteutuneet remppahinnat

Lähettäjä: Mei 
Päivämäärä:   25.11.20 13:25:13

Mä olen saanut kaksi hinta-arviota ihan ilman kotikäyntiä j selostuksella mitä pitäisi tehdä. Muutama on nyt käynyt paikan päällä, tarjouksia odotellessa lopuilta, mutta ne joilta tarjous on saatu niin 18000-21000 on hinta-arvio. Työalueena kylppäri, wc ja saunan lattia yhteisalalta n. 8m2. Mutta en vaan käsitä kun samanlaisia remontteja samalla alueella on tehty joko kattavammin tai isompiin tiloihin puolet halvemmalla

  Re: Urakkamaailma toteutuneet remppahinnat

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.11.20 13:27:22

Pyysin pienen yksiön yhden seinän maalausta tai vaihtoehtoisesti koko kämpän seinien maalausta (36 neliötä).
Sain yhden tarjouksen, yksi seinä olisi maksanut 500€ ja koko kämppä 1400€.

Samaan aikaan kämpillä oli välittäjä tekemässä arviota , itse en ollut paikalla. Maalari jutteli siinä arviotaan (kiinteistövälittäjä kyseli) ja oli sanonut hinnaksi 300€ ja 500€. Siis hinta pompsahti sitten minull ilmoituksessa aika hurjasti.
Kysyin monta kertaa välittäjältä että onko hän varma kuulemastaan, ja sanoi että oli kysynyt kahdesti.

Minä epäilen, että kun nainen kyselee ja varsinkin asuu kaukana niin siihen pannaan ehdolle kunnolla hintaa. Ihan perseestä koko urakkamaailma.

  Re: Urakkamaailma toteutuneet remppahinnat

Lähettäjä: Essi 
Päivämäärä:   25.11.20 13:42:17

Mä yritin pyytää hinta-arviota / kilpailuttaa tuota kautta, en saanut edes yhtään vastausta. Ja ihan isossa kaupungissa ollaan. Tutun tutun kautta sitten sain hinta-arvion, kylppäri n 5 neliötä, purku, lattian kuivaus, uusi laattoineen ym. 7000e. Kuulostaa siis tosi kalliilta tuo ylläoleva 4 neliön hinta.

  Re: Urakkamaailma toteutuneet remppahinnat

Lähettäjä: Mei 
Päivämäärä:   25.11.20 21:04:04

mä olen kyllä tarjouksia saanut mutta ne onkin sitten tosiaan sitä 18-20k€, niin paitsi yksi joka oli 4000e, joka taas kuulostaa epäilyttävän halvalta.... Huoooh. No, odotellaan vielä paria tarjousta

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.