Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: Unna 
Päivämäärä:   18.9.20 10:49:21

Minä samaistun, nimittäin näytän aiheuttavani samanlaisia reaktioita kanssaihmisissäni kuin Minna BB-talon asukkaissa. Tiedostan, että yritän liikaa sosiaalisissa tilanteissa ja itselleni näyttää että Minnalla olisi vähän sama ongelma. Pidän sosiaalisia taitojani huonoina, mistä epävarmuus pääasiassa kumpuaa.

On siis jollain tasolla kiinnostavaa seurata Minnaa ja etenkin muiden reaktiota häneen talossa, vaikkakin se on välillä aika kiduttavaa. Muilla samanlaisia ajatuksia BB:tä katsoessa?

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   18.9.20 10:56:00

En samaistu, myönnän että sosiaalisissa taidoissa olisi parantamisen varaa mutta en sentään minnan levelillä ole :D

Kadehdin kyllä miten läpeensä hyvä ihminen hän vaikuttaa olevan! Aidosti miettii muita eikä vain omaa etuaan. Harvinaista tässä julmassa nykymaailmassa. Senkin takia aiheuttanee hieman vastareaktiota kun muille tulee tästä huonoa omatuntoa.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 15:06:49

Tilannetaju hukassa Minnalla.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.9.20 15:09:24

En ole katsonut BB:tä tarpeeksi eikä just nyt ole aikaa aloittaa, mutta kiinnostaa tämä. Osaisiko joku linkittää jonkun videon, jossa tulisi ilmi hyvin tämä Minnan sosiaalisten taitojen puute? :) Esim. tuolta Twitter-tililtä: https://twitter.com/bbparhaatpalat

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.20 15:16:51

Samaistun tietyllä tapaa sillä elän hyvin konservatiivisesti ja uskonnollisesti ja ihmisten on vaikea sitä ymmärtää. Joskin tietyissä asioissa olen vielä konservatiivisempi kuin Minna, ja ajatuksemme risteävät tällöin pahasti.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: Aa 
Päivämäärä:   18.9.20 15:21:43

Samaistun! Minna sanoo usein just ne jutut mitä itsekin sanoisin ja mille muut pyörittelee silmiä. Ja olen huono sosiaalisissa tilanteissa, tiedän että ois parasta pysyä vaan hiljaa. Paitsi sitten kaltaisessani seurassa meillä on aina mukavaa!

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: Aa 
Päivämäärä:   18.9.20 15:22:28

Ja siis en ois tajunnut että Minnan kommunikaatiossa on jotain outoa ellen olisi netistä lukenut mollaamista

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.20 03:18:22

Mulla on vähän semmosta kommunikaatiota kans muitten ihmisten kaa ku Minnalla :D Siksi samaistun hyvin. Itekkin oon pohjimmiltaan hyvä ihminen, ja huomaan et minna jäi talossa varjoon ja oi hiljanen. Sit nyt on yrittänyt olla hirveen sosiaalinen ja varmaan aattelee et se toimii kun katsojat äänesti hänet päättämään viikkotehtävässä ym.

Itekkin oon hiljanen ja jään varjoon. Sit kun yritän liikaa niin tulee vaan liikaa outoja juttuja.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.20 09:48:45

Jaa no en mä huomaa et hänel on mitään sosiaalisten taitojen puutetta.
Aika sosiaalinen saa olla kun on edes päässyt taloon. Kyl siin on kaikenmaailman hakuvideot ja haastattelut ollut.
Lisäksi hän puhuu aika paljon. Se on sitten muitten ongelma jos ärsyttää Minnan jutut. Minna on ehkä "erilainen" mut ei hänel huonot sosiaaliset taidot ole.
Huonot sosiaaliset taidot on sellaisia et kiusaa, jättää ulkopuolelle jne.

Hiljaisuus ei ole huonoa sosiaalista käytöstä.

Minnahan kuuntelee muita, on ystävällinen, ei jätä ketään ulkopuolelle. Mielestäni kuvastaa aika hyviä sosiaalisia taitoja.

Sit taas esim tää lähtenyt Sini ei omaa hyviä sosiaalisia taitoja vaikka puhuu kuin papupata ja ottaa helposti pomon roolin.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: Aino 
Päivämäärä:   19.9.20 11:50:48

En samaistu. Minnan tylsyys ärsyttää mua. Ei koskaan nauraa rätkätä katketakseen, jutut on tasapaksuja, näyttää aina vähän siltä ettei tajuu. Laittaisin Minnan kotiin.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.20 11:57:52

"Huonot sosiaaliset taidot on sellaisia et kiusaa, jättää ulkopuolelle jne."

Kiusaaminen on kiusaamista ja syrjiminen syrjimistä. Sosiaalisiin taitoihin kuuluu paljon muuta. Kiusaajalla on usein olla loistavat sosiaaliset taidot jotka mahdollistavat sen että hän osaa olla juuri oikealla tavalla ilkeä.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.20 12:10:48

Aino / jos tuo ärsyttää niin hoh hoijaa.
Minusta Minna on hauskempi kuin moni muu tuolla talossa.

  Re: Samaistutko BB-Minnaan?

Lähettäjä: ,.,., 
Päivämäärä:   19.9.20 12:31:59

Voisko joku kertoa esimerkkejä tästä väitetystä tilannetajuttomuudesta/outoudesta? Katson koosteita ja niitäkin vähän toisella silmällä, enkä ole huomannut Minnassa muuta kuin että on vähän sellainen tynnyrissä elänyt hissukka. Niin kuin olisi vanhempaa sukupolvea kuin oikeasti on. Ei sinänsä mitään vikaa Minnassa, enkä ymmärrä miksi herättää tuollaisia reaktioita muissa asukkaissa? Puhuiko se eka liian vähän ja nyt sitten liikaa?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.