Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.6.20 11:00:45

Otsikossa kysymys. Minun syntymäpäiviä ei oikeastaan ikinä ole juhlittu syystä tai toisesta. Lapsena vain siskon syntymäpäiville kutsuttiin suku joka vuosi.
Jääkö tästä jäänyt joku trauma tai jotain, kun aikuisenakin syntymäpäivät aiheuttaa pientä surua.
Tänä vuonna ajattelin, josko jotain pientä järjestettäisiin, kun muidenkin ystäväpiirissä olevien päiviä on vietetty. No, kaikki olivat alkuun mukana, mutta viikkoa ennen kaikilla olikin jotain muuta ja peruivat. Onneksi on puoliso, vietetään päivä sitten kaksin. On varmaan tyhmää olla pahoillaan tästä, mutta surettaa silti.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   5.6.20 11:11:50

En juhli. Olen erittäin introvertti ihminen ja ihan sietämätön ajatus että olisin huomion keskipisteenä. Samasta syystä mentiin aikoinaan naimisiinkin salaa kaikilta.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   5.6.20 11:12:23

Koronan vuoksi ei todellakaan pidetä nyt mitään juhlia enkä aio osallistua juhliin. Muutama kutsu tullut ja olen ne perunut koronan vuoksi.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   5.6.20 11:38:39

En.
Yleensä käymme puolison kanssa jossain syömässä, toki käymme ulkona syömässä muutenkin.
Viime syksynä kun täytin 50 niin äiti tuli käymään ja mies hommasi pitopalvelusta kakun. Illalla sitten mentiin kolmestaan sinne syömään:D

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: pågen 
Päivämäärä:   5.6.20 11:41:48

En juhli kuin pyöreitä.
Kolmekymppiset 7 vuotta sitten ja nyt kolmen vuoden päästä nelikymppiset tulossa. Synttärit oli just keskiviikkona enkä kutsunut ketään kahville ja kakulle.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Kiusallista 
Päivämäärä:   5.6.20 12:00:15

Vanhenemisessa ei ole mitään hauskaa ja juhlittavaa välillä 30-80.Ennen kolmekymppiä on kiva olla vielä nuori.Yli 80v voi olla ylpeä saavuttaessaan moisen iän.En kyllä juhli itse kun en tykkää enkä välitä toistenkaan juhlista kun ovat pelkkää tönkkösyömistä yleensä ja kiusaantunutta keskustelun yrittämistä.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   5.6.20 12:01:36

Nuorena juhlin kyllä, mutta nykyään se on päivä muiden joukossa niin eipä tuu juhlittua.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: 47v. 
Päivämäärä:   5.6.20 12:03:47

Tasarit olen pitänyt 30&40. Viiskymppisiä tuskin.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Turre 
Päivämäärä:   5.6.20 12:04:18

En. En välitä juhlimisesta ylipäätään ja minusta synttärit ovat lasten juttuja.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Ei enää 
Päivämäärä:   5.6.20 12:17:23

En juhli enää. Viimeiset kaverisynttärit oli, kun täytyin 12v. Sen jälkeen (synttärit 13-19v.) käytiin parhaan kaverin kanssa syömässä synttäreiden kunniaksi Rossossa. Meillä oli 2 viikkoa ikäeroa, joten pidettiin kahdestaan yhteisjuhlat. Lukion jälkeen lähdettiin eri puolille Suomea, joten sittemmin en ole juhlinut. Toki yleensä ostan itselleni jotain herkkua syntymäpäiväksi, mutta syön sen yksin, esim. iltapalana.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   5.6.20 12:27:28

En omiani.
Osallistun kyllä mielelläni muiden synttäreille.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: Jooh 
Päivämäärä:   5.6.20 12:29:00

Yritän, että en, mutta sekä omat että miehen sukulaiset tulee silti kylään. Naamioin ne lapsen nimipäiviksi.

  Re: Juhlitteko synttäreitä?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   5.6.20 12:29:10

Hehe, hyvä kun edes muistan syntymäpäiväni...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.