Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: fedora 
Päivämäärä:   5.6.20 00:48:35

Itselläni on niin monta valittamisen aihetta nyt että ajattelin perustaa tälläisen topiicin. Valitetaan, ja muut voivat keksiä mahdollisesti ratkaisua valituksien ongelmiin. Itselläni nyt tälläiset valituksen aiheet:

1. V*ttumaiset naapurit.
- Muutin mummoni omakotitaloon vuokralle päälle vuosi sitten ja saamme pitää kuin omaamme, tämä on tarkoitus ostaa omaksi parin vuoden päästä. Toisen puolen naapurit ovat osoittautuneet erittäin ärsyttäviksi. Sellaisia keski-ikäisiä, joilla asuu kotona yksi täysi-ikäinen lapsi vauvansa kanssa. Kun muutettiin niin kysyttiin lupa rakentaa koira-aita. Oli heille ok, kun se pystytettiin niin alkoi kitinä "no on tuo kyllä aika ruma, eikö voisi purkaa ja laittaa jotain nätimpää tilalle". En saa savustaa pihassani kalaa kun käry kuulemma kantautuu ikkunoista ja ei tee hyvää vauvalle. En saisi leikata nurmea tiettyinä kellonaikoina että vauva saa nukuttua (teen vuorotyötä niin aika hankala) ja samaisesta syystä en saisi myöskään käyttää keskuspölynimuria klo 18.00 jälkeen. Vieraani eivät saisi tupakoida pihassani (pitäisi mennä yeliselle tielle naapureiden mukaan) vauvan ja pyykkien kuivatuksen takia. Ovat myös valittaneet siitä kun kaadoin 5 omenapuuta ja kaksi koivua pihasta, sekä raivasin hirveän ryteikköpensaikon tontin laidalta niin nyt on kuulemma rumat maisemat ja voivoivoi. En saisi myöskään olla vieraiden (oli heitä sitten yksi tai useampi) ulkona kello 20.00 jälkeen että naapurit ja se vauva saavat olla illalla rauhassa.
Emme ole koskaan metelöineet tai edes kuunelleet musiikkia ulkona, kunhan olemme grillanneet ja jutustelleet grillikodassa mutta sekin on kuulemma liikaa häiriöksi.

2. Pomo ei käsitä että uudistuksen myötä nykyinen työaika ei riitä enää kaikkien hommien hoitamiseen. Eilen kyllä itsekkin näki kun oli iltaan asti paikalla ettei me työntekijät huviksemme olla ylitöissä iltaa myöten. No pidensi työaikaa jopa vartilla, vaikka todellisuudessa aikaa menee 30-45min työajan yli. tuumasi vielä että se 15min ylityöaikaa lasketaan mukaan palkkaa mutat sen yli ei vaan saa mennä. Mutta jos hommat jättää kesken kun työaika päättyy niin sitten on aamuvuorolla hirveä kaaos. Ja pomohan on yleensä aina aamuvuorossa ja sitten valittaa kun hommat on puolitiessä/tekemättä ja kyllä vaan pitäisi keretä. Ei tajua vaikka kuinka selittäisi että hommat x,y ja z jäävät aina illalla kesken kun niitä ei voi olosuhteiden pakosta aikaisemmin suoritaa, vaan jankkaa sitten sitä että olisihan nämä hommat voinut aloittaa tekemään jo iltapäivällä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.20 01:15:55

Mulla on liikaa tavaraa. Olen karsinut viime päivinä ja vienyt varmaan 15 jätesäkillistä pois mutta silti on liikaa. Että sitä oli joskus tyhmä shoppailija ja haalija ja kirppiskiertelijä.

Ja ärsyttää sekin jos joku ei tajua että se röökinhaju on oikeasti aivan karsea. Se tosiaan kulkeutuu pitkiäkin matkoja ja juuri mikään ei ole ikävämpää kuin se, että naapurin päihdekäytön haitat tulevat säännöllisesti omaan kotiin ja omaan elämään.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: fedora 
Päivämäärä:   5.6.20 01:54:41

piste, ensimmäiseen ongelmaan voisin suositella oikeasti sitä että kun ostat jotain uutta tavaraa niin mieti tarvitsetko sitä oikeasti vaikkapa vuoden päästä. Yritä myös samalal miettiä että jos et tarvitse, niin onko jotain tahoa /sisko, sukulainen, ystävä) jolle voit mahdollisesti tavaran lahjoittaa miköli et itse sitä enää halua/tarvitse. Tai voisitko mahdollisest iuusiokäyttää kyseisen vaatteen/tavaran.

kakkos ongelma, en ole varma oliko tuo suunattu minulle vai oliko muuten vain ärsytys. Joten vielä siihen en vastaa mitään.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   5.6.20 03:46:42

Pari neuvoa aloittajalle:

Naapureille luu kurkkuun. Ilmoitat, että teidän talo ja teidän tontti. Turha tulla vinkumaan tupakoinnista, kalan savustuksesta tai edes siitä ruohonleikkuusta, jos nyt et yöllä sitä tee. Sama vieraiden suhteen, jos ei mitään humalaista älämölöä tarvitse kuunnella joka jumalan viikonloppuilta.

Töissä jätätte kylmästi tekemättä kaikki, mitä ette ehdi. Työnantaja jos huutaa, niin ilmoitatte että ilmaiseksi ette töitä ala tekemään.

Ja mikä itseäni ärsyttää? Tällä hetkellä ainoastaan odotettavissa oleva hellekesä. Voin pahoin pelkästä ajatuksesta.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: fedora 
Päivämäärä:   5.6.20 11:40:34

No, jotenkin olen aina ajatellut että tulee sitten jatkossa ongelmia jos rupean noiden kanssa inttämään vastaan, että rupeavat vielä hankalammiksi. Mutta kaipa se täytyy yrittää löytää rohkeutta jostain.

Ei taida olla hellekelit mieleesi? Itse odotan innolla kunnon kuumia kelejä joten minulta ei kyllä neuvoa siihen löydy.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Kantri 
Päivämäärä:   5.6.20 12:56:22

Ei vaan jaksa kunnolla sataa.Tuollaista tihutusta vaan.Maat kaipais vettä!

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   5.6.20 13:24:14

Eniten vtuttaa tosiaan nämä kelit, aivan liian kuuma jatkuvasti. Työkin on fyysistä ulkotyötä niin ei yhtään pääse pakoon aurinkoa.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Aikataulut 
Päivämäärä:   5.6.20 15:01:26

Kun ei voida pitää sovitusta kiinni.

Yhden kaverin kanssa sovittiin tapaaminen (ulos) tulevaksi viikonlopuksi. Sanoin, ettei minulle ole väliä, tavataanko lauantaina vai sunnuntaina. Kaveri sitten sanoi, että tavataan sunnuntaina, niin voi ottaa poikansa mukaan. Poika on isällään lauantaihin asti. Sovittiin sunnuntai.

Nyt tuli kaverilta viestiä, että poika on niin pahoillaan, kun ei pääse mukaan, kun lähtee sunnuntaina isälleen. Kaveri on kyllä tulossa tapaamiseen, mutta hänelle olisi niin paljon paremmin sopinut lauantai.

Viestistä tuli kuva, että MINÄ olen väen väkisin halunnut tapaamisen sunnuntaiksi, vaikka se ei kaverille sovikaan.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Merviläinen 
Päivämäärä:   5.6.20 15:18:14

Tälle asialle ei kyllä itse mitään voi eli valmisvaatteiden nykyinen mitoitus.
Ärsyttää näyttää variksenpelättimeltä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: N31 
Päivämäärä:   5.6.20 15:24:00

Seuratyö: et saa tarvittavia materiaaleja/tietoja ajoissa, jotta voisit tehdä oman osuutesi. Ja kun vihdoin saat jotain tietoa, niin se tieto osoittautuu jollain tasolla vääräksi. Kauheaa säätämistä koko ajan! Nytkin yritän saada tarvittavaa tilausta varten tietoa mitä tilataan ja kuinka paljon, ilmeisesti minulle annetut tiedot eivät pidä paikkaansa ja joko kyselyssäni on vääriä asioita, liian vähän materiaaleja tai liikaa materiaaleja.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   5.6.20 15:59:04

Omakotitalon myyjät, jotka ei itse ole ostaessaan ottaneet mistään selvää, eivätkä osaa kertoa mitään myymästään talosta.

Vielä enemmän kiinteistövälittäjät, jotka ei osaa kertoa kohteesta mitään, eivät kysy myyjältä yksinkertaisimpiakaan lisätietoja, vaikka lupaavat, eivätkä vastaa viesteihin, kuin vasta kertoakseen, että kohteesta onkin jo kaupat sovittu.

Ja se että myynti-ilmoitukseen ei vaivauduta laittamaan edes pohjapiirustusta, josta voisi jotain päätellä kaikkien niiden tilojen osalta, jotka ei niissä hiivatin tarkkaan rajatuissa "kukka-asetelmakuvissa" näy. Olisi myös kiva että välittäjällä olisi edes olemassa lisätietojen kysyjälle kuvat sieltä talon toiseltakin puolelta, eikä vaan yhdestä suunnasta. Kun se yksi kuvakin kertoisi enemmän kuin mihin välittäjien ymmärrys tuntuu riittävän.

Ei oikein kiinnostaisi tuhlata omaa ja myyjän/välittäjän aikaa, vain käydäkseen toteamassa, että tässä "vasta remontoidussa" talossa on kaikki rakenteet märkänä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   5.6.20 16:12:39

Eniten @!#$ ettei olla enää 80-luvulla. Tai voida palata siihen aikaan. Ysärikin kävisi.

Jos voittaisi eurojackpotissa 90 miljoonaa, perustaisi jonkun itsehallintoalueen, jossa elettäis 80-90-luvulla!

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: milli 
Päivämäärä:   5.6.20 16:15:15

Kusípäinen pomo on ongelma numero yksi. Työ itsessään on ihan ok ja työkaverit on tosi jees, mutta miten voikin pomo pilata ihan koko työpaikan niin että ahdistaa oikein mennä sinne. Koskaan ei ole mitään tehty oikein, teit miten tahansa päin niin väärin meni kuitenkin, kiitosta ei tule vaikka painat niska limassa jopa ilman taukoja kun ei niitä ehdi pitää ja palkaksi saa haukut kun ei ole kuudessa tunnissa tehnytkään kahdeksan tunnin töitä. Heti kunhan vain saan jostain toisen työpaikan niin lähden taakseni katsomatta.

Ja töiden haku onkin sitten se toinen valituksen aihe.. En tiedä teenkö huonoja hakemuksia, yliarvioinko osaamiseni vai onko kaikkiin paikkoihin vain niin julmetusti hakijoita, kun ei meinaa edes haastatteluihin päästä. Ja on todella hankalaa tehdä hyvää työhakemusta sellaiseen ns. perustyöhön. Tuntuu että kaikki hakemusvinkit ovat asiantuntijatyöhön, jossa sitä omaa osaamista ja kokemusta voi korostaa ihan eri tavalla kuin suorittavaan työhön. Olen aika lailla valmis palaamaan taas siivoustyöhön, mutta mitäpä muuta siitä voi kertoa kuin että on ahkera, kovalla työmoraalilla varustettu, pitää työstä jossa voi nähdä oman kättensä jäljen yms. kliseetä. Miksi haet juuri tätä työtä on hemmetin vaikea kysymys, kun ei siihen voi vastata että nykyinen työpaikka on niin paská että ennemmin seisoisin heinäseipäänä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.6.20 21:21:15

Työkaverien laiskuus ja saamattomuus ärsyttää.. Olen kesätöissä sanotaan nyt vaikka "tuotannossa". Teemme työtä pareittain ja tiimeittäin.. Työpaikka on täynnä laiskoja ja hitaita suomalaisia ja venäläisiä. Koronan takia aamuvuorolaiset ja iltavuorolaiset eivät työskentele samaan aikaan. Aamuvuorolaiset eivät saa mitään aikaiseksi, mutta heillä on kyllä aikaa kirjoitella ohje lappuja muille. Asiasta on sanottu miljoona kertaa esimiehelle, mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä..Esimies ei varmaan uskalla puhua heille.. Ja ai @!#$, se kännykän käyttö työaikana! Itselleni ei tulisi mieleenikään käyttää kännykkää työaikana...

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Ilmaista 
Päivämäärä:   5.6.20 22:21:25

Ilmaisten ratsastuksken kerjääjät. Nytkin seuraan kolmea eri ketjua, jossa saa ilmoittautua ensi viikolla järjestettäviin valmennuksiin. Yksi (ilmeisesti persaukinen) sennu siellä ilmoittelee, että osallistuu kyllä, jos joku LAINAA hänelle hevosen. Ainakin yhdeltä tallilta, jossa yksi valmennuksista järjestetään, hän saisi vuokrata parikin osaavaa hevosta. Mutta ei käy. Ei halua maksaa valmennusta JA hevosvuokraa.

Etsikööt ilmaisia ratsastettavia, mutta kai sen voisi tehdä jossain muualla kuin ketjussa, jossa ilmoittaudutaan valmennukseen. Kyselisi vaikka tallin face/whatsapp ryhmässä, eikö kaikilla yksäritalleilla sellaiset tiedotuskanavat ole.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.6.20 22:29:20

Siis volinatopic

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.6.20 22:33:12

Tullut tänään herkuteltua, vaikka ei pitäisi. Tiedän että se johtuu siitä, ettei koko viikkoon ole saanut muutamaa tuntia enempää unta kun on niin lämmintä ja valoisaa, työpäivät on olleet raskaita ja menkatkin alkamassa. Mutta ei se oikeuta syömään mitään munkkia ja omenapiirakkaa! Kauhealla vaivalla ja hitaasti lähtee edes se puoli kiloa vyötäröltä, äkkiäkös ne tulevat takaisin...

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: ;/ 
Päivämäärä:   5.6.20 22:34:57

HELLEKESÄ?? :D :D :D Aivan liian kuuma???''Missä kohtaa?

Kyllä tässä pääasiassa on viimeisen 43 vuotta ollut jotain muuta kuin hellettä ja kuumaa.
Muutamaa hullua päivää tai viikkoa per vuosi lukuunottamatta.

Ehkä kannattaisi harkita vuodenaikojen mukaan muuttamista tai pikkuista karaistumista, jos ei tätä vähää kestä, mitä Suomen sää tarjoaa.

Ärsyttää ihan vtusti, kun ihmiset kitisee jostain helteestä ja liian kuumasta jos ulkona paistaa aurinko.

Vaihtaakoot töitä sellaiseen että pääsee viileään (johonkin kalanpakastajan paikkaan varmaan voi hakea) tai hankkii duunin jossa voi matkata talven mukana pallon ympäri.

Jos tässä maassa on max 1/4 kesää, ja siitä pahimmillaan 0 päivää hellettä vuodessa, niin ei luulisi olevan niin kauhean stabiili ärsytyksen aihe jos sen kerran pukkaa lämmintä...

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   5.6.20 22:43:27

Gradun kirjoitus ei etene. Yleensä olen hyvä kirjoittamaan, mutta nyt ei kyllä aihe kiinnosta yhtään, motivaatio on nolla, ohjaajat eivät neuvo ja saan tehdä samoja asioita moneen kertaan (vastaavat kysymyksiin ympäripyöreästi ja sitten sanovat myöhemmin, että siinä kohdassa on virhe, vaikka se oltaisi voitu välttää, jos olisivat neuvoneet ajoissa), ja teen tätä hommaa vieläpä palkattomana, vaikka kaikki muut alallani tuntuvat saavan palkkaa graduprojekteistaan. Lisäksi vielä tiedän, että tälle alalle en varmaan työllisty kuitenkaan, joten mitä tällä tutkinnolla edes teen... en tiedä. Olisi pakko vääntää valmiiksi, mutta tuntuu etenevän kuin etana juoksuhiekassa.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Tadaa 
Päivämäärä:   5.6.20 22:45:49

Ärsyttää ihan v-tusti ihmiset, jotka ei tajua etteivät kaikki kestä kuumuutta. Ei, vaikka olisi yrittänyt vuosikymmeniä karaista itseään.
Kuvittelevat tosissaan, että kaikki voivat tuosta vaan muuttaa ja vaihtaa työpaikkaa.
Tähän liittyen ärsyttää ihmisten suunnaton tyhmyys. Jos minä tykkään helteestä niin kyllä kaikkien muidenkin on tykättävä. Ikäänkuin ne Suomen vähäiset hellepäivät olisivat helteenvihaajien syytä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Moneypenny 
Päivämäärä:   5.6.20 22:56:07

Aloittajalle - sinullapa mielenkiintoiset naapurit.

Hienoa että haluat huomioida heidät mutta voit omalla tontilla rakentaa sellaiset aidat kun haluat, savustaa kalaa kun haluat, leikata nurmikon päivällä silloin kun sinulle sopii, kaataa vaikka kaikki omenapuut (isojen puiden kuten mäntyjen ja koivujen osalta on kuntakohtaiset säännöt). Vieraasi saavat tupakoida pihallasi jos itse annat luvan.

Naapurisi eivät voi puuttua normaaliin yksityiselämääsi.

Olisiko hyvä kertoa heille ettet halua olla hankala naapuri mutta he eivät voi jatkossa säädellä mitä teet tontillasi.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   6.6.20 01:50:46

Naapurin kaikkea haukkuvat koirat 5 kpl jotka ulkona ollessaan haukkuvat kaiken liikkuvan. Asumme taajamassa ja autoja ja ulkoilevia ihmisiä on paljon joten haukuttavaa piisaa.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.6.20 02:53:26

Kaverini ajoi pahan kolarin ja on ollut teholla pian viikon. Olemme vähän puhuneet aiheesta yhteisten kaverien kanssa, mutta asia pyörii mielessä. Aivovamma siellä on ainakin, vakavuutta ei kai vielä tiedetä kun mies on ollut sedaatiossa, mutta nukutuslääkkeitä on tänään alettu vähentää. En tiedä kelle puhua, enkä oikeastaan haluaisi edes puhua niille ihmisille, jotka eivät tätä henkilöä tunne. Harmittaa, koska kolari oli niin uskomattoman turha. Harmittaa, koska kaveri on eläväinen ja leppoisa tyyppi, ja aivovamma usein muuttaa luonnetta. Harmittaa, koska nuori elämä muuttaa rajusti kurssia, mutta kukaan ei vielä tiedä mihin suuntaan. Epätietoisuus kalvaa sisältä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   6.6.20 05:12:47

Naapurin koira räkyttää aivan jatkuvasti. Muutenkin koirat omistajineen tuntuu pikkasen turhan usein perseilevän.

Ihmiset, jotka ei tajua että toiset eivät fysiologisesti vain kestä lämmintä. Ei vaikka painoindeksi on normaali, syödään terveellisesti ja henkisesti haluaisi rakastaa hellettä.

Tupakoitsijat ja muut ympäristömyrkyttäjät. Passiivinen tupakointi on vaarallista ja sen perusteella julkitupakoijat pitäisi tuomita pahoinpitelystä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Ihaa 
Päivämäärä:   6.6.20 14:39:16

Kaverin hevonen on mun tallissa eikä käy sitä hoitamassa/ratsastamassa kuin pari kertaa kk. Sopimuksessa on myös, että tekee 1 tallivuoron joka viikko. No ei paljoa näy...
Alkuun sanoi, että käy tallilla 3-4 krt/vko, mutta aina on jotain tai ei vaan jaksa. Jos hevosella haava tms. ja ilmoitan asiasta niin vastaa vaan tyyliin ”kiva kun hoidat sen, mä tuun ehkä keskiviikkona käymään”. Ei ole sovittu mistään täysihoidosta.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: tömtöm 
Päivämäärä:   6.6.20 15:25:43

Yläkerran kanta-astuja pariskunta. Ei hitsit mikä norsulauman töminä aamusta iltaan. Mitä ihmeen ympyrää siellä vetävät. Valitettavasti näköjään lomaillaankin samaan aikaan. No, hetken helpotus mulle se, että maanantaina mökille.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   6.6.20 16:06:47

Kämppä sekaisin. En saanu nukuttua kunnolla eli oon itsekin ihan sekaisin.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Dee 
Päivämäärä:   8.6.20 14:43:43

Posti. Voi jestas, olis lukematon määrä erilaisia valituksia viimeisen vuoden ajalta.

Nyt keväällä odottelin yli kuukauden pakettia, jossa esim. tuoretta leipää ja muita vähän paremmin säilyviä elintarvikkeita. Nyt tuli lähettäjältä viesti, että paketti palautui heille koska en ollut noutanut sitä, oli kuukauden päivät lojunu meidän postissa. Tai en edes tiedä, missä oli lojunut, kun meillä ei ole omaa lähipostia vaan lähimpään postiin tilatut tavarat tulee aina millon mihinkin.

Myös toukokuussa 20 kilometrin päästä lähetettyä kirjettä olen odotellut, eipä ole vielä näkynyt. Tuo paketti vtuttaa eniten, kun lähettäjä joutuu nyt korvaamaan pilaantuneet tuotteet omasta pussistaan ja lähettämään paketin uudestaan.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   8.6.20 18:11:18

Aloittajalle sanoisin, että ignooraat kaikki naapureiden valitukset. Istutat kuusiaidan heidän rajalle? Oma tupa, oma lupa. Jos ei kelpaa, naapurit muuttakoot pöndemmälle.

Itseäni ketuttaa asumismuoto ja nykyinen työpaikka, mutta onneksi nämä ovat asioita joita pystyn muuttamaan. Mutta kyllä ne silti miltei joka päivä ketuttavat. -_-

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Eiomalla 
Päivämäärä:   8.6.20 18:47:46

Verisuonet katkee päästä kun työntekijä ei ota vastuuta edes itse avun pyytämisestä ja saa hitto soikoon passata, siivota jäljet ja kuunnella vittuilua päälle. Kiusaa muita työntekijöitä, pompottelee ja jättää omat hommat muille.

Meni hermo eilen, tänään otin johdon kanssa esille ja otetaan hänet vakavaan puhutteluun kun pilaa työpaikan ilmapiirin ja minun jaksamisen

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Yksi 
Päivämäärä:   8.6.20 23:06:10

Vuokra-asunto missä on nyt jo näillä keleillä yli 30 astetta lämmintä. Aurinko paistaa ikkunoihin koko päivän ja verhot ovat kiinni. Eikä saa asentaa siirrettävää ilmastointilaitetta ikkunaan.

Lisäksi tämän koronatilanteen takia työtunnit ovat vähentyneet olemattomiin ja uutta työpaikkaa tältä paikkakunnalta ei löydy. Ärsyttää olla köyhä.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.6.20 23:11:34

Tällä hetkellä ei ole mitään valittamista :D

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Maruza 
Päivämäärä:   8.6.20 23:29:07

Mikä siinäkin on, että polttareista ja niiden suunnittelusta saadaan aina kriisi aikaiseksi?!

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.20 05:08:52

1. "Kiina sitä ja tätä."

Oli keskustelu sitten mistä tahansa, aina löytyy nämä "Kiinassa aina sitä ja tätä"-lässyttäjät jotka tuskin tietävät Kiinasta mitään muuta kuin klikkiotsikoiden takaa löytyneet kohujutut. Heiltä jos kysytään niin Kiinassa on kaikki pelkkää kauheaa p*skaa, kiinalaiset on julmia, sydämettömiä sadisteja ja kaikki vähänkin moraalikäsitystä heiluttava on "normaali Kiina-meininki." Eihän ihmisten sivistymättömyys ja överiyleistäminen yllätyksenä tule, mutta tällainen Trumpinkin ajama "Kiinassa on kaikki vikana" -ajatusmalli on vaan silti ihan hanurista.

2. Telkkarissa pyörivät Hesburger-pätkä ja Anna Puu -purkkamainos. Kumpikin tulee vähintään kerran joka mainoskatkolla, ihan järkyttävän huono ja rasittava se sydänjankkausbiisi ja Anna Puusta en pitänyt ennenkään. En edes tiedä kumpi on on enemmän väkisin väännettyä ja ällöttävän tekotaiteellisempaa, siirtyminen hampaidenpesusta ihme tanssiperseenkeikutuskeikistelyyn "ah-niin-boheemeissa tyylikuteissa" vai se hirveä, raskaasti autotunetettu rallatus siinä. Ei ole hääppöiset laulutaidot eikä tuo kikkailu sitä pelasta, korkeintaan korostaa kaikkea mikä siinä ulinassa on vikana.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.6.20 10:29:21

Höh?

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.6.20 10:45:53

Se tunne kun ensin opiskelet jonkun ammatin opintolainalla ja sen jälkeen ei työnantajat huoli töihin. Muutettu on lähemmäs isoa paikkakuntaa, mutta ei. Aina minut hylätään.

  Re: Nyt saa valittaa! Ketju valittamiselle

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   9.6.20 12:18:53

Kolmipiste, mikä on sitten tarpeellinen kolari jos kaverisi kolari oli turha?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.