Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi jakaa kaikki parisuhdekuviot somessa?

Lähettäjä: Kerro 
Päivämäärä:   29.3.20 14:26:50

Miksi jotkut jakavat kaikki parisuhdekuviot (erot/deittailut) heti somessa?

  Re: Miksi jakaa kaikki parisuhdekuviot somessa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.3.20 14:29:14

En ymmärrä todellakaan. Mun kumppani ei edes ole missään somessa, edes kuvia hänestä en julkaise kerta itse ei halua somessa olla. En välttämättä muutenkaan julkaisisi, en ole koskaan ennenkään julkaissut miesten kanssa yhteiskuvia. Facessa lukee että olen parisuhteessa, muuten en sanallakaan ole suhdetta siellä maininnut. En ymmärrä miksi mun parisuhde kuuluisi sinne, en mä jauha mun kavereistakaan siellä :D

  Re: Miksi jakaa kaikki parisuhdekuviot somessa?

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   29.3.20 14:32:22

En tiedä kun en tee niin, mutta jos joku haluaa tehdä niin, miksi ei saisi? Ihmiset kai suhtautuvat eri tavoin siihen, mitkä asiat haluavat pitää omana tietonaan. Ketäpä tuollainen avoimuuskaan vahingoittaa.

  Re: Miksi jakaa kaikki parisuhdekuviot somessa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.3.20 14:33:12

Mä en tiedä juuri parisuhdeasioista mutta mulla on pari sellaista fb-kaveria jotka jakavat elämästään about kaiken. Olen asian tiimoilta vähän kahta mieltä. Toisaalta jokainen päättäköön itse mitä elämästään kertoo mutta kun nämä henkilöt kertovat oman elämänsä lisäksi myös puolisonsa ja lastensa elämistä. Mä olen itse sen verran kireä etten ihan hirveästi tykkäisi jos puoliso raportoisi seinällään mun kulkemisia ja tekemisiä saati jotain kakalla käymisiä.

  Re: Miksi jakaa kaikki parisuhdekuviot somessa?

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   29.3.20 14:35:49

Joo no ei toisten yksityisasioita ole sopivaa jakaa. Omillaan saanee kukin tehdä mitä tahtoo, ja jos se harmittaa ulkopuolista, senkun lakkaa seuraamasta. Ja niin on sekin ongelma pois päiväjärjestyksestä.

  Re: Miksi jakaa kaikki parisuhdekuviot somessa?

Lähettäjä: Kopea 
Päivämäärä:   29.3.20 14:52:10

"En ymmärrä todellakaan. Mun kumppani ei edes ole missään somessa, edes kuvia hänestä en julkaise kerta itse ei halua somessa olla. En välttämättä muutenkaan julkaisisi, en ole koskaan ennenkään julkaissut miesten kanssa yhteiskuvia. Facessa lukee että olen parisuhteessa, muuten en sanallakaan ole suhdetta siellä maininnut. En ymmärrä miksi mun parisuhde kuuluisi sinne, en mä jauha mun kavereistakaan siellä :D"

Mulla on tämä sama ajatusmaailma.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.