Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   22.2.20 21:52:09

Mulle saa ihan rauhassa sanoa kuinka tyhmä olen, tiedän sen itsekin.
Olin eilen kavereiden kanssa ulkona, tuli juotua shotteja ja mulla on muisti kokonaan mennyt 3 tunnin ajalta. Muistan viimeisen shotin ja kavereiden mukaan olin mukana bussissa menossa kotiin. Bussista ulos mennessä sanoin pärjääväni kotiin, pysäkiltä kotiin on noin 300 metriä. Tästä kohtaa kaikki on ihan pimeänä, seuraava muistikuva on kun kävelen kadulla ja itken. Olin eksynyt ja tilasin uberin kotiin.
Uberin olin tilannut 2 kilometrin päästä kotoa ja 2 tuntia sen jälkeen kun kavereiden kanssa erottiin! Aamulla herättyäni lompakko oli kadonnut (se oltiin toimitettu poliisiasemalle, löytyi kadulta bussipysäkin läheltä).

Tosiaan jotain on tapahtunut sen jälkeen kun kavereiden kanssa lähdettiin eri suuntaan, ehkä umpikännissä olen vain kaatuillut, pudottanut lompakon ja eksynyt.
Mutta, mulla on reidet täynnä mustelmia, sisäreidet ja ulkoreidet ja näyttää suoraan sanottuna siltä että on joku puristanut lujaa. Jotain sen 2 tunnin aikana on tapahtunut ja en keksi mitään syytä miksi olisin kävellyt 2 kilometriä väärään suuntaan ja huutoitkenyt samalla (tämän huutoitkun muistan ja sen kuin itkin vielä uberissa).

Sanomattakin on selvää, etten tähän malliin juo enää. Kamala tunne kun on täysi muistikatkos.
Mutta jos oletetaan, että joku raiskaus olisi tapahtunut, voiko esim. lääkärit enää selvittää sitä? Kävin aamulla suihkussa.

Asun isossa kaupungissa ja vaikka keskustan ulkopuolella asunkin, joku on varmaan mut nähnyt jos olen vain kävellyt väärään suuntaan.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 21:53:13

Ja et mennyt päivystykseen syystä että?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 21:53:17

Luulis olis huomannu ja tuntenu jos olis

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 21:53:36

Tai siihe havahtunu viimeistää

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 21:55:43

No minkälainen hehtaaripillu sinulla on oikein, jos et tunne mitenkään seksin harrastamista seuraavana päivänä...?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 21:57:32

Ehkä hän ei ollu neitsyt niin ei tehny kipeää? Eihä seksin pitäis muutekaa tehdä kipeetä elleo joku sairaus alapäässä tai neitsyt?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Ano 
Päivämäärä:   22.2.20 21:57:54

Mene päivystykseen ja pyydä tekemään tutkimus. Samoin ottamaan verikoe ja siitä selvittää, onko sut mahdollisesti huumattu. Suihkussa käynti tosin vähän varmaan haittaa. Mut nopeasti päivystykseen.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.2.20 21:59:07

Jos mies ei oo lauennu eihä siellä pillussa muutekaa näkyis mälliä

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 21:59:10

Mene ainakin nyt heti päivystykseen.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   22.2.20 22:05:49

Ei tosiaan tunnu alakerrassa mitenkään erikoiselta, ainut minkä takia tätä mietin on mustelmat reidessä. Mustelmia ei aamulla vielä näkynyt, mitä nyt jalkoihin sattuu mutta ajattelin että olen vain kaatuillut matkan varrella.
Takaraivossa on kuhmu että kyllä jotain kaatuilua on tapahtunut.

Päivystykseen menen ehkä, mutta kun ”todisteet” on tosiaan niin mutu-tuntumaa että en tiedä kehtaanko, varsinkin kuin suihkussa kävin...
Voi @!#$ kun voi ihminen olla tyhmä, hävettää.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.2.20 22:07:29

MENE HETI PÄIVYSTYKSEEN!

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:10:15

Mene silti sinne päivystykseen ja HETI! Ja kerro heille kaikki mitä täällä ja mitä muistat. Oikeasti, nyt heti päivystykseen.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   22.2.20 22:11:55

Ja vielä semmoinen lisäys, että poikaystävälle olen soittanut kun bussista lähdin. Hänen mukaan mun puheesta ei saanut mitään selvää.
Sitten puhelintietojen mukaan on ollut 40 minuuttia ilman soittoja, jonka jälkeen olen yrittänyt soittaa poikaystävälle muutaman minuutin välein noin tunnin ajan, sitten tilannut sen uberin. Mies pisti puhelimen äänettömälle tuon ekan soiton jälkeen joten ei ole vastannut.

Yritin puhelimesta katsoa jos olis tallentanut mun reitin, mutta ei näköjään ole semmoista toimintoa...

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:13:52

Ota varmuudeksi myös ne eiliset päällä olleet vaatteesi mukaan vaikka muovikassissa sinne päivystykseen.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:14:57

Normipäivystykseen voi mennä tossa tapauksessa vai eriksee tälläsille epäilyille onko tapahtunu, joku erikoispäivystys?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:15:34

Ja hyvä ottaa varmuudeksi jälkiehkäisypilleri jos vielä ehtii. Mutta me ethän päivystykseen?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 22:19:11

Aika sankari on sun poikaystäväkin vai onko sulla useinkin tapana vetää överit ja soitella aivan sekaisin pitkin yötä.

Nyt menet sinne päivystykseen heti ja lopetat tänne kirjoittelun

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:19:28

Ellei ole ehkäisy jo käytössä ollu ja vieläki?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 22:20:37

Sp-tauteja varmaa voi ottaa vielä koska noin vähän aikaa kulunu vasta, jos kokevat tarve ottaa jossain vaiheessa päivystyksessä siis

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:22:11

Mene päivystykseen, ystävä hyvä. Ja pikaisesti. Kerrot rehellisesti, että et ole varma onko sinulle tehty jotain, koska muistisi on pätkäissyt.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Fläp 
Päivämäärä:   22.2.20 22:26:47

Tosi poikkis. Olisit pyytänyt tulemaan vastaan tai edes joku kamusi olisi sut saattanut kotiin. Melkoista heitteille jättämistä.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   22.2.20 22:28:12

Syön pillereitä joten ehkäisy on kunnossa, tottakai on sitten taudit sun muut...

Yritän juuri etsiä minne mennä päivistykseen. Toivottavasti mua ei naureta sieltä ulos.

En syytä poikaystävääni, on ennenkin tapahtunut että juon kännit ja soitan ärsyttäviä puheluita, olen aina kyllä muistanut ne aamulla ja poikaystävällä oli aikainen herätys joten ymmärrettävästi halusi nukkua.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:29:22

No sitten on surkea henkilökunta jos sulle nauravat.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   22.2.20 22:29:48

Kävin aikoinaan stadissa ryyppäämässä ja join liikaa. Aamulla kun aloin tajuta jotain oli paska housussa ja takki kadonnut. Pelkäsin että minut on raiskattu!
Koti seudulle tultuani menin (muutaman päivän päästä) yksityis lääkärille. Hän tunnusteli peräsuolen ja kun en mitään kipua tuntenut , hän piti erittäin epätodennäköisenä sitä , että minut olisi raiskattu. Mitään mustelmia ei ollut.
Pakko oireisena takin kadottaminen oli minulle elämää suurempi asia.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   22.2.20 22:31:59

Ja tosiaan mulla ei ole edes mitään muistikuvaa bussissa olemisesta, kavereilta kuulin. Olivat tarjoutuneet viemään kotiovelle, mutta vakuutin pärjääväni. Tottakai jos nyt selvänä ajattelee niin olisi ollut hyvä pyytää joku saattamaan, tai mies tulemaan vastaan, mutta en ollut sellaisessa kunnossa että näin järkevästi olis pystynyt ajattelemaan.

Olen ennenkin aika paljon juonut mutta ikinä ei ole muisti näin totaalisesti mennyt...

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   22.2.20 22:32:55

Oliko vaatteet tukevasti päällä ja oikeinpäin ym.? Jos oli sukkahousut, ovatko ne ehjät? Varsinkin alusvaatteet, eikä pikkuhousuissa outoja jälkiä? Väkivallan jälkeen voivat olla repeytyneet tai huonosti päällä, raiskaaja ei sinua uudestaan pue, jos jotakin riisuu.

Mustelmia voi tulla ihan vaan siitä kaatuilusta ja johonkin törmäämisestä vaikka siellä baarissa, kun et ole kännissä osannut varoa mitään. Itku voi tulla sen jälkeen kun olet lyönyt pääsi ja eksynytkin.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 22:33:42

Joko olet matkalla päivystykseen? Ja jatkossa sitten vähemmän alkoa, ihan oikeasti. Tuollaiseen voi kuolla vaikka kukaan ei raiskasi. Riittää että sammuu ja tukehtuu oksennukseen tai paleltuu ojaan.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Nea 
Päivämäärä:   22.2.20 22:37:11

Vaikka olisit kuinka jurrissa, kenelläkään ei ole oikeutta suhun koskea, eikä mahdollinen raiskaus olisi sun vika, vaan ainoastaan sen rikollisen, eli raiskaajan.

Kuten joku tuossa aikaisemmin sanoi, niin jos vaateet ja alushousut oli päällä normaalisti, niin se voisi kertoa siitä, ettei sinua ole raiskattu. Päivystykseen kannattaa silti varmuuden vuoksi mennä.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.20 22:43:37

"Ehkä hän ei ollu neitsyt niin ei tehny kipeää? Eihä seksin pitäis muutekaa tehdä kipeetä elleo joku sairaus alapäässä tai neitsyt?"

Ei kai se nyt kipeää tarvitsekaan tehdä, mutta eikö sitten ihmiset muka ihan oikeasti tunne, jos ovat seksiä harrastaneet? Jännä, olen kai sitten poikkeus.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   22.2.20 22:51:21

Olen nyt matkalla päivystykseen, kiitos kun vähän potkitte perseelle. Parempi tämä on selvittää kuin jäädä vellomaan ja pohtimaan.

Täytyy poikaystävältä kysyä näkikö missä kunnossa vaatteet oli kun kotiin tulin (jos oli hereillä), aamulla vaatteet olivat nätissä kasassa sängyn vieressä ja kuorrutettu oksennuksessa. Pääsen miehen kanssa puhumaan enemmän vasta huomenna.
Sukkahousut ovat suunnilleen ehjät, pieni reikä on takapuolella mutta mulla on samassa kohtaa mustelma niin voi olla kaatuilua myös.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   22.2.20 22:51:25

En mä ainakaan tunne, olenko harrastanut seksiä vai en. Saan ainakin kolme orgasmia joka kerta, mutta ei mitään kipuja tai tuntemuksia seuraavana aamuna, eikä edes heti seksin jälkeen. En tiennyt, että joku sen tuntee!

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 22:52:08

"Vaikka olisit kuinka jurrissa, kenelläkään ei ole oikeutta suhun koskea, eikä mahdollinen raiskaus olisi sun vika, vaan ainoastaan sen rikollisen, eli raiskaajan"

Juuri näin.

Päivystykseen tosiaan on syytä mennä, ja sinne pitäisi mennä mahdollisimman pian. Ota mukaan myös ne vaatteet jotka sinulla oli tuolloin päällä.

En tiedä kuinka paljon joit, mutta onko mahdollista, että joku olisi laittanut lasiisi jotain muutakin jos tuntuu, että muistin meni poikkeuksellisen pahasti? Tästäkin kannattaa mainita siellä päivystyksessä.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Järki hoi 
Päivämäärä:   22.2.20 22:53:30

Hei haloo!?!

Filmi poikki ja ei tietoa mitä tapahtunut, missä ollut jne. Ainoa keino saada joku tuomiolle on käydä lääkärissä ja tsekata jäikö spermaa sisälle. Jos ei, niin turha kehitellä mutään mielikuvitusongelmaa. Kyllä raiskauksen muistais tai tuntis. Ja miyä se tieto auttais?!?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 23:05:27

Sinne päivystykseen ei mennä saamaan tuomiota jollekin vaan itselle tutkimukset että on kunnossa ja lääkitys sp taudeille.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 23:14:29

"Mies pisti puhelimen äänettömälle tuon ekan soiton jälkeen joten ei ole vastannut."

Mitäs @!#$ä? Jos mulle puoliso soittaa niin änkyräkännissä ettei mitään selvää saa niin en todellakaan pystyisi kääntämään kylkeä ja jatkaamaan unia. Huoli iskisi

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   22.2.20 23:25:42

Sama kuin pisteellä. Vaikka olisi miten aikainen herätys niin mieheni haen kotiin mistä vaan jos hän yöllä soittaa. Harvoin käy missään mutta huolissani olisin jos hän harhailisi jossain kännissä. Siksi meillä on sovittukin että minä haen joka kerta, missään ei kuljeskele itsekseen silloin.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.20 23:29:40

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 22.2.20 23:14:29

"Mies pisti puhelimen äänettömälle tuon ekan soiton jälkeen joten ei ole vastannut."

Mitäs @!#$ä? Jos mulle puoliso soittaa niin änkyräkännissä ettei mitään selvää saa niin en todellakaan pystyisi kääntämään kylkeä ja jatkaamaan unia. Huoli iskisi

Siltikö, vaikka häneltä olisi tyypillistä käytöstä soitella tuollaisia kännipuheluita, niin kuin aloittaja ylempänä kertoi?

Aloittajalle, hyvä että menet päivystykseen. Toivottavasti selviää, mitä tapahtui. Tuo epätietoisuus on varmasti kamalaa.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   22.2.20 23:43:08

Aloitus taitaa olla porvoosta.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Kossi 
Päivämäärä:   22.2.20 23:48:01

Joit överit, et osannut suoraan kotiin, poikkis kiukuttelee. Nämä selvä. Mutta missä se raiskaus tapahtui? Kyllä ois päivystyksessä ruuhkaista jos jokainen kännilöinen pitäs tutkia siksi että "itkin humalassa ja kotimatka kesti kauan"

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   22.2.20 23:59:24

Mä olen nuorempana ollut joitain kertoja tuossa kunnossa. Siis on sattunut juomaan jotain hyvänmakuisia drinkkejä eikä ole lapsellisuuttaan tajunnut niiden alkoholipitoisuutta.

Sen verran on saanut itsestään irti että on lähtenyt kotimatkalle. Ja ne kotimatkat ovatkin olleet ikimuistoisia. Nuo huutoitkut varsinkin muistissa kahdelta kerralta kun tuntui että oli kävellyt jo 100 kilsaa eikä vaan kotia tullut! Kerran tankkasin 500 metrin matkaa kotiovelle tiettävästi 4 tunnin ajan. Ulkona. Talvella. Kovassa pakkasessa. Joku oli noukkinut minut hangesta ja kotona olin aamukuudelta kun olin matkalle lähtenyt kahdelta yöllä. Vaikka kaikki muu unohtui niin muistan sen tunteen kun en vaan löytänyt kotia vaikka tuntui että olin kävellyt loputtomiin.

Ja seuraavana aamuna toki ulkonäkö kuin olisi pahasto hakattu ja pahoinpidelty. Varsinkin raajat pahaa osumaa ottaneina kun tasapaino lähellä nollaa.

Ihan kiva että meet tsekkaamaan oman mielenrauhan takia ja ota tästä opiksesi. Noilla reissuilla voi lähteä henki. Mutta ei sulle välttämättä mitään ole käynyt.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.2.20 00:08:17

Lähettäjä-
Päivämäärä22.2.20 22:43:37
"Ehkä hän ei ollu neitsyt niin ei tehny kipeää? Eihä seksin pitäis muutekaa tehdä kipeetä elleo joku sairaus alapäässä tai neitsyt?"

Ei kai se nyt kipeää tarvitsekaan tehdä, mutta eikö sitten ihmiset muka ihan oikeasti tunne, jos ovat seksiä harrastaneet? Jännä, olen kai sitten poikkeus

Mä olen aika tiukka ja silti ei tunnu kuin pari tuntia. Jollei sitten oikeasti ole jotain rajua seksiä pitkän kaavan kautta.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: möö 
Päivämäärä:   23.2.20 00:10:56

Onkohan teillä kosteusongelmia jotka tunnette vielä seuraavanakin päivänä harrastaneenne seksiä? En mä vaan tunne ja ihan perustiukka römpsä on :D

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.20 00:21:00

"Mä olen aika tiukka ja silti ei tunnu kuin pari tuntia. Jollei sitten oikeasti ole jotain rajua seksiä pitkän kaavan kautta."

Sama. Sellaista täysin keskikokoista vehjettä saa yleensä hetken aikaa asetella ja hitaasti aloitella, vaikka olisi millaiset lämmittelyt alla, joten en nyt kauhean löysä ole. Mutta ei seuraavana päivänä alapäässä enää mitään tunnu, en muista tuntuneen ensimmäisen kerran jälkeenkään.

Lähes tiedottomassa tilassa olevan humalaisen lihaksisto on sen verran rentona, että edes raiskaus ei välttämättä saa aikaan mitään sellaisia repeämiä, jotka ottaisivat mitenkään erityisen kipeää vielä seuraavana päivänä. Melkeinpä enemmän syntyy vahinkoa silloin, kun uhri on täysissä tolkuissaan, jännittää ja pyristelee vastaan.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.2.20 00:22:59

Eiköhän nämä ole joka hiekka tai hiivapilluja, joilla värkki hellänä vielä seuraavana päivänä.

Kyllä mä voin harrastaa vaikka kuinka monta kertaa päivässä eikä ala vaivaamaan.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.2.20 00:32:32

Niin, kuka ja missä. Kai sää jotai muistaisit.
1/5

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.2.20 00:36:41

Huono.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   23.2.20 00:47:02

Tää on vähän kaukaa haettu ajatus, mutta onko tuolla lähistöllä liiketiloja, joissa olisi kameravalvontaa? Voisiko liikkeiden omistajia pyytää tarkistamaan kamerat näytkö kuvissa? Tai ainakin ilmoittaa mahdollisesta pahoinpitelystä, jotta eivät tuhoa videoita tuolta yöltä, ainakaan vähään aikaan, kunnes asia selvitetty.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: /// 
Päivämäärä:   23.2.20 02:01:00

Toivotaan että kolhut oli kaatuilusta. Sammuneen raiskaus on ikävän yleistä (Mies teit toivottavasti rikosilmoituksen myös), ja kun reissu kuulostaa muuten noin oudolta, niin jotain on tietty saattanut sattua välissä.

Nuo sisäreisien mustelmat lähinnä kuulostaa epäilyttäviltä. Ne ei kolise helposti kaatuillessa.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.20 02:22:45

"Mitäs @!#$ä? Jos mulle puoliso soittaa niin änkyräkännissä ettei mitään selvää saa niin en todellakaan pystyisi kääntämään kylkeä ja jatkaamaan unia. Huoli iskisi"

Ei ole tarkoitus aiheuttaa aloittajalle pahaa mieltä mutta jos kumppani soittaa sekavana jostain, puhelinta ei todellakaan suljeta vaikka olisi kahden tunnin päästä herätys! Minusta nyt on vakavan keskustelun paikka. Tuo on minusta jo heitteille jättö ja poikkis saisi varmasti puhelutietojen perusteella tuomion jos aloittaja olisi sattunut kuolemaan tuolla reissulla, vaikka toisella olisi miten tapana örveltää niin hylätä ei saa....
Jos mies soittaisi kotimatkalla sekavan puhelun ja tietäisin jääneen bussista pois, kävelisin vastaan. Varsinkin kylmään vuodenaikaan. Ja olen minä sitä etsinytkin pitkin kylää joskus kun ilman takkia on lähtenyt suutuspäissään ympäri kännissä..

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   23.2.20 08:34:51

Mun mies olisi tullut hakemaan minut vaikka toisesta kaupungista, jos olisin soittanut selvää saamatta oman puhelun. Ei olisi jättänyt minua heitteille. Lapikasta, olisit voinut kuolla esimerkiksi omaan oksennukseesi maaten ojassa. Aika välinpitämätön mies.
Mun miehellä on aika iso ja täytyy hyvin valmistella, jotta
mahtuu mutta mitään en tunne vartti sen jälkeen, kun on orkut saatu ja suihkussa käyty ja köllitään.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Klo 
Päivämäärä:   23.2.20 08:46:37

Jos koko kroppa on mustelmilla niin ja se on seurausta raiskauksesta niin vertailetteko hölmöt sitä tuntemusta ja sen vaikutusaikaa normaaliin seksiinne.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Her 
Päivämäärä:   23.2.20 08:59:05

Todennäköisintä on että olet kaatunut takaraivollesi ja siitä muistikatkos, ja muutenkin kaatuillut kännissä matkalla kotiin. Mutta jo tuon pään kuhmun takia päivystykseen. Jos niin paha aivotärähdys että muisti/taju mennyt niin neurologinenkin status tarkistettava jollei peräti pää kuvattava.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   23.2.20 09:02:13

Turha sitä nyt on enää sen enempää miettiä. Tuskin on mitään tapahtunut, ja koska et voi olla varma onko, niin ei siitä kellekkään mitään tuomiota tule. Sen verran varmasti itsekin ymmärrät.
Jos sulla oli vaatteet normaalisti päällä, niin tuskin on mitään sattunut.

Mulle käynyt kerran samalla tavalla että olin todennäköisesti joutunut pahoinpitelyn uhriksi tai sitten jotain todella kummaa oli tapahtunut. Ymmärrän siis hyvin sun järkytyksen. Itsekään en siihen kuntoon enää koskaan juonut.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: abc 
Päivämäärä:   23.2.20 09:06:31

Kuvottava suhtautuminen osalla!! Menkää jumankauta vähän itseenne.

Toivottavasti aloittaja nyt hakeutui lääkärin pakeille.

Lyhyelläkin matkalla voi sattua. Tässä lähellä kuoli kerran nuori. Oli tuotu kotipihaan, mutta sammunut hankeen ja paleltui kuoliaaksi. Ei varmasti ollut edes sitä 300 metriä kotiovelle.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.2.20 09:41:32

Mene päivystykseen. ÄLÄ käy pesulla, jos et ole jo käynyt. Ota mukaan vaatteet, jotka sinulla oli kun mahdollinen raiskaus tapahtui.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   23.2.20 09:47:06

Aloittaja, kävithän jo lääkärissä?
Jos et ja edelleen jännittää ja hävettää, niin ota joku ystävä mukaan tukihenkilöksi, siten on helpompaa.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   23.2.20 09:52:18

Kaverille kävi samallalailla, tosin heräsi kotoa ja sieltä oli varastettu tavaraa.
Hän meni myös vasta seuraavana päivänä päivystykseen ja kyllä siellä ihan vakavasti asia otettiin.
Hirveät morkkikset oli kaverilla, tutkittiin onneksi kaikki eikä saanut mitään tauteja.
Jäi vähän epäselväksi oliko jotain tapahtunut yöllä ( seksuaalista ).
Vaikka olisit miten kännissä niin ei kukaan ole oikeutettu koskemaan sinuun.
Aloittajalle tsemppiä ja halaus.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   23.2.20 09:54:28

Huomenta. Kävin tosiaan yöllä päivystyksessä, kaikenmaailman näytteitä otettiin joka puolelta ja kerroin asiat niinkuin muistan (eli en paljon mitään).
Tän tutkimuksen perusteella ei osannut lääkäri sanoa että onko raiskausta tapahtunut, odotellaan näytetuloksia mutta sekin on huono että suihkussa kävin.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Troublemaker 
Päivämäärä:   23.2.20 10:05:59

No jos usein pitää kännätä oisko syytä hakea apua ongelmiin?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.20 11:18:28

Tietysti se on huono että kävit suihkussa, kun kaikki mahdolliset sinuss olevat näytteet peseytyy pois. Milloin näytetulokset tulee?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   23.2.20 12:15:10

Kenenkään tuskin tarvitsee aloittajalle jeesustella että miksi joit liikaa.
Eiköhän aloittaja sen tajua ihan itsekin että meni yli, mutta sitä voi tapahtua joskus.
Vaikka olisi kuinka kännissä niin silti, ei koskaan kenelläkään ole oikeutta kajota toiseen ihmiseen.
Toivottavasti antoivat myös kriisikeskuksen numeron, soita sinne jos ahdistaa.
Ja olethan jutellut ystäviesi ja poikaystävän kanssa.
Tsemppiä aloittaja vielä.
Ja hyvä että menit päivystykseen.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Miettii 
Päivämäärä:   23.2.20 12:36:19

Tutkittiinko pää? Kuvattiinko? Mietin myös, että tuo pään alueen vamma voi olla se vakavin, jos olet mennyt senkin takia sekaisin ja eksynyt. Ollut vaikka tunnin tajuttomana?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   23.2.20 12:39:57

Hyvä että menit päivystykseen. Raiskauksesta kyllä useimmiten jää jonkinlaisia merkkejä ja jos niitä ei ole lääkäri löytänyt, niin todennäköisesti mitään sellaista ei ole sattunut. Tuollaisen asian selvittäminen on todella vaikeaa, ja jos selviä merkkejä ei ole, sulla ei ole hajuakaan onko mitään edes tapahtunut, eikä ketään jota edes epäillä, niin se on itseasiassa liki mahdotonta. Olisiko nyt kuitenkin kyse siitä että eksyit, poikaystävä ei vastannut puhelimeen, olet itse kaatunut ja hätääntynyt? Ymmärsinkö oikein että sulla kuitenkin oli kaikki vaatteet päällä eikä niille ollut sattunut mitään? Kuten täällä on moni kertonut niin kännissä onnistuu eksymään ja telomaan itsensä hyvin lyhyelläkin matkalla.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: ggsgsg 
Päivämäärä:   23.2.20 12:49:35

Ei ehkäkannata juoda niitä shotteja... tyhmyydestä sakotetaan.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   23.2.20 13:05:22

No jos olis raiskattu niin kyllä luulis että paikat kirvelisi vielä aamulla.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.2.20 13:08:50

Kännissä tulee kyllä helposti mustelmia ihan outoihinkin paikkoihin, alkoholi kun ohentaa verta , itselleni tulee sillon kun alkoholi maistunut niin ilman mitään telomisiakaan.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   23.2.20 13:10:43

Kannattaa varmaan lopettaa tuollainen juhliminen. Jos vaikka mietit, että mitä muuta sinulle olisi voinut käydä! Olet hengissä.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.20 13:27:13

Ota yhteyttä uber-kuskiin ja kysy saiko puheestasi mitään tolkkua.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.2.20 08:52:04

Onko sulla jäänyt trauma mahdollisesta raiskauksesta, joka ehkä on tapahtunut tai jota ehkä ei ole tapahtunut. Muista ajankohdalta ei ole. Voisiko se kuitenkin olla morkkis yöllisestä rymyämisstä ilman , että siihen liittyy ketään ulkopuolista.
Jännä, että osa täällä syyttää jopa poikaystävää, joka laittaa normaaliin tapaan puhelimen äänettömälle, koska yölliset kännisoitot ovat olleet useammin tapahtuneita.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Idiootti 
Päivämäärä:   24.2.20 22:13:17

Ehkä onkin vain morkkista sekoilusta, sehän tässä on pahinta kun mitään käsitystä ei ole mitä on tapahtunut.

Näytteiden tulosten pitäisi ihan tässä alkuviikon aikana. Sitä odotellessa.

Olen nyt miehen kanssa puhunut asiasta, vaatteet olivat kuulemma päällä mutta olin täysin hysteerinen kun kotiin saavuin.
Oli pistänyt puhelimen äänettömälle kun soiton jälkeen oli tarkastanut sijaintini (jaetaan kännykällä sijainti aina toiselle jos on juomista tiedossa) ja olin tosiaan ihan kodin vieressä. Ajatteli että en noin lyhyellä matkalla voi eksyä...
hyvä kun täällä on miehestä se paha ihminen taas tehty.

Olen yrittänyt kamalasti muistella jos olisi edes pieniä muistikuvia mihin tarrata, jotenkin muistan makaavani maassa (hyvinkin mahdollista) ja kun kannan kaulaliinaa kädessä.
Pitää varmaan käydä siellä mistä uber minut haki jos tulisi lisää muistikuvia.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.2.20 22:15:10

Todennäköisesti olet vaan haahuillut ja kaatunut kännissä. Jatkossa vähemmän alkoa. Sinulle kävi Pekka ja sudet, et saa apua kun tarpeeksi olet sekoillut.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.2.20 22:54:39

Muisti voi vielä palailla myöhemmin ainakin osittain.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   25.2.20 00:13:50

Kyllä tossa voi vähän miestä syyttää. Ihan sama millanen heräty mulla ois tai yöunet jäis kokonaan väliin niin lähtisin kyl omaa miestäni hakemaan jos ei puheesta saa selvää!!! @!#$. Oot kyllä kultakimpale miehelles jos et sille suutu tuosta. Itse joit mutta silti.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.2.20 07:54:25

Tosiaan mustelmat voivat olla ihan vain kännissä rymymämistä. Minulle tulee aina mustelmia ihan pikkukolauksistakin, ja isoja jos on kaatuilukunnossa. Alkoholi tekee mustelmaherkäksi. Voi olla myös että olet luullut ensyneesi ja säikähtänyt sitten sitä? Ehkä sammuit johonkin hetkeksi, heräsit ja hätäännyit? Filmi poikki oleminen on tosi pelottavaa jo ilman raiskausta.

Toivotaan että mitään pahaa ei ole tapahtunut sinulle, ymmärrän kyllä huolesi ja hyvä että kävit lääkärissä!

Miehen kanssa olisi kyllä keskustelun paikka. Mitä hittoa, kuka sulkee puhelimen noin. Aloittaja, miehesi jätti sinut heitteille. Aina pitää varmistaa, että toinen tulee kotiin etenkin jos hän vaikuttaa sekavalta.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: Hiio 
Päivämäärä:   28.2.20 08:25:36

No en vois kuvitella että oma mies tuossa tilanteessa vaan jatkas uniaan.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.2.20 08:27:16

Hiio. Sinä et taidakaan tehdä tuollaisia tempauksia usein, toisin kuin aloittaja?

Jos monta kertaa vuodessa soittaa sekavia kännipuheluita, niin ei niihin enää jaksa reagoida.

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.2.20 08:27:39

Tuliko näytteiden tulokset?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.2.20 09:08:19

Tuli mieleen et onhan se raiskari voinut vedellä myös kakkoseen?

  Re: Pelkään, että minut raiskattiin eilen

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   28.2.20 20:01:18

Se kyllä varmasti tuntuisi vielä seuraavana päivänä!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.