Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Sunnuntaihupia 
Päivämäärä:   20.10.19 19:15:27

Kertokaas hauskoja juttuja kun epähuomiossa heitetty toive onkin toteutunut tavalla jota tilaaja tai toivomuksen esittänyt ei oo tarkoittanut. Tai jotain muuta hauskaa. Tällainen topa saattoi olla joskus, mutta vanhatkin jutut käy, ihmiset on täällä vaihtuneet ja kaikki ei oo lukeneet kaikkia. Sana on vapaa!

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Mirri 
Päivämäärä:   20.10.19 19:59:59

Kaverin piti tuoda kesäkanat mulle talveksi hoitoon. Ajattelin et en haluaisikaan enkä jaksaisikaan ottaa niitä, niin päivä ennen kuin kanojen piti tulla, kettu kävi viemässä ne kaikki 

Mä myös toivoin, et mun vuokra-asunnoksi jäävä kämppä räjähtäisi kun en jaksanut tyhjentää sitä omista tavaroistani. Se ei onneksi toteutunut yhtä hyvin, mut seuraavana päivänä vuokralainen ilmoitti että haluaa ottaa sen ja oli pakko tyhjentää. Oli parempi vaihtoehto.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Kaikkitietävä 
Päivämäärä:   20.10.19 21:34:53

Yks kaikkitietävä nirppanokka oli (kauan sit kyllä) ekaa kertaa ulkomailla ravintelissa ja siltä kysyttiin "How hot do you want your meal". Se vastas vaan "Very hot" ja ihmetteli, et olipa tyhmä tarjoilija, kuka nyt kylmää ruokaa haluais... Olin hiljaa, koska tiesin että se ei kovin mausteisesta tykkää ;)

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.10.19 21:43:23

^ no ei ihme että ei ymmärtänyt huonosta englannista

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Kaikkitietävä 
Päivämäärä:   20.10.19 21:46:21

No, tarjoilijoiden kielitaito oli tuota luokkaa...

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Köyhä 
Päivämäärä:   20.10.19 21:52:15

Kaikkitietävä: eipä tuo sun kaverinaan osannut englantia.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Hankala potilas 
Päivämäärä:   20.10.19 22:17:04

Oon kertonu tän ennenkin, mutta mokasta oppii...

Olin sairaalassa parikymppisenä enkä päässy ilman apua vessaan. Hoitajilla tuntu olevan kiirettä ja ne sano vaan että "kohta joo". Ei mulla nyt vielä oikeeta paniikkia ollu, mutta olin kipee ja väsyny ja halusin palvelua. Ku en sit muuta keksiny ni sanoin että "Laittakaa sit ...ttu vaikka vaipat jos ette ehi auttaa". Luulin, että hurja uhkaukseni nopeuttaa avun saamista ja pääsen vessaan samoin tein.

Mä näin kun sen hoitajan silmissä välähti viha, sit se vaan käänty ja tuli hetken kuluttua takaisin oudosti hymyillen ja rupes lässyttämään ku pikkulapselle. "Tosi hyvä idea, tehdäänpä niin, olisit vaan tyttö kiltti heti sanonu". Mä yritin siinä vielä jotain inttää vastaan, et kyllä mä jaksankin odottaa ja pyydellä anteeksi etten tarkottanu olla ilkeä, mutta peli oli jo menetetty. Punastuin ja tunsin itteni ihan täydeks idiootiks enkä sit enää tienny mitä ajatella.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.10.19 23:43:54

Kaverin ravuri loukkasi jalkansa ja raviuran jatkuminen vaikutti epätodennäköiseltä. Kaveri yritti jos vakuutuksesta olisi saanut jotain korvausta. Eihän sieltä tietenkään mitään saanut ja kaveri kimpaantui ja sanoi että saa sitten lopettaa koko vakuutuksen. Mulle sitten sanoi että harvoin ne hevoset vaan yhtäkkiä kuolee. No, kuinka ollakaan, ei mennyt kauaakaan niin hevonen löytyi kuolleena laitumelta. Eikä vakuutus tietenkään ollut enää voimassa vaikkei rahoja ollut vielä tullut takaisin keskeytyneestä vakuutuksesta. Olisi kaveri mieluummin ottanut sen 2000€ henkivakuutusrahoja kuin sitten sen 20€ joka tuli tilille vakuutuksen lopettamisesta kesken vakuutuskauden.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   21.10.19 19:53:26

Toi vika oli jo tosi huonoa tuuria. Mutta maailman rasittavin potilas sai kyllä ihan ansionsa mukaan ;)

Ikivanha stoori kertoo kaverista joka rukoili menomatkalla soutaessaan tuulen kääntymistä. No kääntyihän se, ja souti sit takaisinkin vastatuuleen. Mun pikkuveljelle kävi kerran käytännössä mökillä noin. Mut lisää näitä, kiitos!!!

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: ellu 
Päivämäärä:   21.10.19 19:59:27

Muutama vuosi sitten sanoin eräässä asiayhteydessä, että tiedä vaikka enoni kuolisi kolmen vuoden päästä. Ja siis eno oli tuolloin täysin terve kuusikymppinen. Eno kuoli 3 vuoden ja yhden kuukauden kuluttua sairaskohtaukseen.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Saari 
Päivämäärä:   21.10.19 20:03:46

Haaveilin lapsena, että olispa ihanaa asua saaressa. Tietämättäni aloin seurustella miehen kanssa joka asuu saaressa ja täälä sitä nyt ollaan. Ei ehkä ihan niin hohdokasta olekaan kun lapsena luulin, mutta onpa komeat maisemat.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   21.10.19 20:09:16

Kerran vänkäsin silloiselta poikakaverilta että voiko autonkuljetuslavetin kyydistä tippua autot (ajettiin sellaisen perässä). Ei kuulemma voi kun on niin hyvin kiinni. Siitä hetki väiteltiin. Seuraavasta lehdestä luin kuinka sinä yönä oli meidän kylän kohdalla tipahtanut auto kuljetuksesta.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Nyteiomalla 
Päivämäärä:   21.10.19 20:14:32

Mieheni serkku mollasi ja halveksi itsarin tehnyttä veljeäni, että miten voi tehdä noin.
Meni pari vuotta niin tämän oma veli tappoi itsensä.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.10.19 20:15:09

Kuukausi sitten katselin erilaisia lomakohteita, ja ajattelin, että sitten kun vanha koirani on kuollut, lähden pitkästä aikaa reissuun. Koira jouduttiin lopettamaan samana päivänä, ja edelleen kadun sitä, että menin reissuja suunnittelemaan.

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Rinaldos 
Päivämäärä:   21.10.19 20:17:33

Kaveri aina kehuu että ei juo kuin laatu tee merkkejä.
Kylässä kehui, että onpa hyvää teetä. En kehdannut sanoa että juu, ihan halppismerkkiä juot : )

  Re: Sitä saa, mitä tilaa?!?

Lähettäjä: Juujuu 
Päivämäärä:   21.10.19 21:16:55

Vuosia sitten mun telkkarini oli lakannut toimimasta vanhuuttaan. (Ajalla kuvaputkitöllö) Kaverini kävi kahvilla ja hänelle valittelin etten raaski ostaa uuttaa ihan heti, kävisipä tuuri ja taivaasta tippuisi telkkari minulle. Tästä kului kolme päivää ja taivaalta kirjaimellisesti tippui telkkari parvekkeemme eteen. Muutamaa kerrosta ylempänä oli syttynyt telkkari palamaan ja naapuri oli sen heittänyt parvekkeelta alas ettei pala koko asunto.
Tuo telkkari ei auttanut minua mutta naureskelin jälkikäteen että onneksi en toivonut että taivaalta tippuisi uusi hevonen tai miesystävä. :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.