Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   25.6.19 12:51:01

Miten tämä kannattaisi toteuttaa? Ei mitään noloa tai laulamista.

Pää lyö tyhjää ja ensimmäiset häät joissa kaasona eikä ole muutenkaan kokemusta.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Lillis 
Päivämäärä:   25.6.19 13:01:49

Riippuu aika monesta eri asiasta. Meillä aikoinaan best man lauloi koska laulaa mm. yhdessä bändissä ja hemmetin hyvä laulaja.

Olen ollut häissä, missä yllätyksenä oli showtanssiesitys koska morsian tanssi ryhmässä. Esityksen tanssijat olivat morsiamen tanssiseurasta, eivät häävieraita.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   25.6.19 13:05:03

No minä tai muut kaasot ei osata laulaa taikka tanssia. Siksipä tuntuu vaikealta keksiä mitään.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.6.19 13:07:20

Miksi pitää keksiä jotain?

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Mirre 
Päivämäärä:   25.6.19 13:07:40

Lupaatte siivota, pestä ikkunat, hoitaa lapsia, eläimiä, nurmen ajaa kukin vuorollaan tehtävä x.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.19 13:10:07

- Hyvä puhe (joko koskettava tai humoristinen)
- Valokuva- tai videoesitys parista (vanhoja kuvia molemmista, jotain semi-noloja?)
- Sketsi, jossa esitetään esim joku morsiamelle tai sulhaselle sattunut kömmähdys, parin tulevaisuuden näkymiä tai vaikkapa ensitapaaminen. Tällaiset aina kaikella rakkaudella eikä toista nolaten.

Mitä teettekin niin laittakaa siihen oikeasti hieman aikaa ja suunnittelua, mieluummin 2 min hyvin toteutettua ohjelmaa kuin 30 min juosten kustua :D

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.19 13:11:02

No se vasta oiskin yllätysnumero kun kaasot alkais kesken häiden ikkunanpesuhommiin, hohhoijakkaaaaaa voitteko lukea aloituksen kunnolla ennen kun vastaatte...

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Mmmmmm 
Päivämäärä:   25.6.19 13:13:05

Tollaiset kannattaa toteuttaa vain jos on hyvä ja sopiva idea. Jos ei ole ei kannata keksimällä lähteä keksimään, ne harvoin toimii

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Mirre 
Päivämäärä:   25.6.19 13:15:47

Kesken? Kaasot jakavat yllärit hääparille em. asioista.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   25.6.19 13:22:41

Kannattaa myös miettiä, haluaako pari yllätystä. Itse olin tarkka, ettei tule mitään mielestäni typerää ohjelmaa, joten olisin halunnut tietää etukäteen. Toki jos esitys on oikeasti hieno, niin sitten voi toimia. Laulutaidottomien kuoro ei voi.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.19 13:46:23

Yllätysnumero häissä ei ole sama kuin lahja (=ikkunanpesu)!!?? Mikä numero se on, että Erja nousee ylös, kilistää lasia ja tarjoutuu pesemään Morsmaikun ikkunat???

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   25.6.19 14:00:26

Älkää vääntäkö väkisin yhtään mitään. Kiusallista sekä hääparille, että vieraille.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.19 14:04:08

Miksi täällä kaikki on kiusallista ja noloa? Minusta on oikeasti aika hieno ele, että kaasot ovat valmiita esim. puhumaan yleisön edessä, mikä on monelle vaikeaa ja pelottavaa. Se on ystävyyttä.

Sitä paitsi en kyllä koskaan ole ollut häissä missä ihmiset olisivat hiljaa ja vaivaantuneita esim. puheen tai leikkien aikana. Häät ovat tunteellinen juhla, joihin kuuluu niin nauru kuin itkukin.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Lillis 
Päivämäärä:   25.6.19 15:13:37

Minähän kirjoitin, että riippuu monesta asiasta.

Jos ette osaa esiintyä eikä tule mitään mieleen niin älkää järjestäkö. Hyvin yksinkertaista. Tähän ikään olen ehtinyt olla monissa häissä, missä ei ole ollut mitään yllätysohjelmia ja silti on aina ollut kivat häät. Toki olen ollut myös häissä missä yllätyksenä morsiamen tai sulhasen ryöstä ja kyllä nekin ihan hauskoja ovat olleet. Joskus monta vuotta sitten kaveripariskunnan häissä ryöstettiin sulhanen, mieheni oli mukana ja tunsi sulhasen erittäin hyvin. Morsian ei oikein tykännyt koska hän sitten joutui tekemään niitä tehtäviä, että sai siippansa takaisin. Silloin mietin, että ei ihan putkeen mennyt tämä yllätysohjelmanumero.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   25.6.19 15:52:02

No jos ei varsinaista ohjelmanumeroa niin jonkunlainen muistaminen, ehkä puhe? Koitan etsiä netistäkin ideoita, olisiko teillä heitellä vielä lisää?

Meille kerrottiin asiat mitä eivät häihin halua, eli ryöstöt, leikit.

Jokin tietovisa pidetään ja perheenjäsenten puheet.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   25.6.19 15:56:47

Ja bändi on.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: lommo 
Päivämäärä:   25.6.19 18:30:05

Puhe, johon kaikki kaasot (ja bestmanit?) kertovat vuorotellen jonkun henkilökohtaisen (mutta ei liian nolon) muiston hääparista. Siihen voi liittää myös kuvia, jos tilan tekniikka sallii.

Video, jossa kaasot ovat heille ja morsiamelle (tai parille) tärkeissä paikoissa ja kertovat siitä.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.6.19 19:15:55

Lommo/ kiitos, muiston kertominen voisi olla hyvä. En kuitenkaan halua mitään kliseen kuuloista. Sitten täällä joku sanoi että jos esiintyminen tms ei suju niin ei kannata. Sen tiedän että en osaa esiintyä ja olen aika ujo mutta kai sitä voisi hääpäivänä ryhdistäytyä ja äänessä joutuu olemaan.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.6.19 23:23:05

Meidän häissä aikanaan ryöstettiin sulhanen, koska kaikki tiesivät ettei sulhanen tykkää esiintyä eikä tehdä tehtäviä, mutta morsian sen sijaan tykkää.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.19 23:26:22

Yllätykselliset häät ois sellaiset missä ei ole morsiammenryöstöä, lauluesityksiä, leikkejä, kilpailuita... pelkästään rentoa yhdessäoloa, hyvää ruokaa ja juomaa.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Playback 
Päivämäärä:   26.6.19 01:12:19

Vastaavassa tilanteessa (kaaso ja bestman eivät olleet laulutaitoisia) olen nähnyt tosi kivan ohjelmanumeron: Kaaso ja bestman olivat tehneet erääseen tunnettuun kappaleeseen sanat, jotka kertoivat hääparista. Sitten laulutaitoinen mies ja nainen olivat laulaneet kappaleen uusilla sanoilla cd:lle. Häissä laitettiin cd soimaan ja bestman muka lauloi miehen osuuden ja kaaso naisen osuuden. Tekivät kyllä esityksen aluksi selväksi, että eivät osaa itse laulaa, joten siksi ääni tulee cd:ltä. Esitys oli todella onnistunut, kappaleen uudelleensanoitus oli aivan loistava. Eikä yhtään haitannut, että ääni kuului kaiuttimista ja esiintyjät vain aukoivat suutaan.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   26.6.19 01:58:51

Itse olen ollut häissä missä ryöstettiin morsian ja sulhanen. Loppu puolella vaihtoivat sanoen että ottivat väärän henkilön. Molemmat teki siis tehtäviä, ei mitään yltiö noloa ja enemmän esiintymisestä pitävä teki ns. vaikeammat tehtävät.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: Kaasonen 
Päivämäärä:   26.6.19 12:07:06

Olin ystäväni kaasona ja ennen häitä tuli illanistuijaisissa puheeksi lempikappaleet. Tuolloin selvisi, että pari tanssii mieluusti erästä reipasta humppaa yhdessä. Bändi opetteli tuon biisin pyynnöstäni, ja pari pääsi tanssimaan sen häissä pienen puheeni päätteeksi. Olivat tyytyväisiä yllätykseen.

  Re: Yllätysnumero kaasoilta hääparille?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   26.6.19 13:32:57

En tiedä, onko tämä numero kuinka suosittu häissä, mutta en ollut aikaisemmin nähnyt.
Sulhanen ja morsian istuivat selät vastakkain ja molemmat antoivat toisen kenkänsä toiselle.
Kaasot sitten esittivät erilaisia, toki vähän kliseisiä kysymyksiä, kuten kumpi teillä siivoaa enemmän jne. Ja hääpari nosti tekijän kengän ylös. Myös yleisö sai esittää kysymyksiä
Tämä voi olla hauska, jos leikki ei ole liian pitkä, eivätkä kysymykset ole liian härskejä :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.