Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaikeat suhteet

Lähettäjä: Huh huh 
Päivämäärä:   25.6.19 12:22:26

Onko sennuilla kokemuksia siitä, että parisuhteen alku on todella vaikea ja myrskyisä, mutta kaikki on muutunutkin myöhemmin tasaisemmaksi ja hyväksi?

Rakastan miestäni todella paljon, mutta joskus pistää miettimään kannattaako kaikki vaiva..

Onko kellään tarinoita, jotka päättyivät hyvin ja voi sanoa, että raivokkaan alun yli päästyä on onnellinen, ettei luovuttanut.

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.19 12:31:48

No ei todellakaan.
Alku on aina vaaleanpunaista höttöhattaraa, ei mitään myrskyjä ja raivoa! Mieti nyt vähän itsekin.

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: Jean 
Päivämäärä:   25.6.19 12:37:10

Usein on niin, että ne ongelmat, jotka on jo suhteen alussa, kaatavat lopulta suhteen.

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   25.6.19 12:38:39

Kyllä mullakin on se kokemus, että jos alusta asti on isoja vaikeuksia, niin se kertoo siitä että ihmiset ovat vääriä toisilleen.

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: @@@ 
Päivämäärä:   25.6.19 12:40:52

Mun parisuhteet on aina ekan puoli vuotta ihan järjetöntä myrskyä. Sitten se rauhoittuu. Jos mies ei sitä alkua kestä, ei ole mua varten. Mulla on takana siis 9v ja 15v hyvät suhteet myrskyisien alkujen jälkeen ja nykyisessäkin oli sama alku.

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   25.6.19 12:43:32

Exän kanssa kävi niin. ja sitten aika pian erottiinkin kun muuttui helpoksi.
Se nyt ei varmastikaan ollut se syy mutta pistää miettimään että kannattiko kestää vuosia sitä myrskyä. Ja siis lähinnä kait mä olin syypää siihen vaikeuteen silloin.

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   25.6.19 12:45:13

@@@ Kuulostaa että sulla aktivoituu joku tunneluko aina suhteen alussa...

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: @@@ 
Päivämäärä:   25.6.19 12:47:18

Henna: näin on, tiedostan asian itsekin.

  Re: Vaikeat suhteet

Lähettäjä: Alissa 
Päivämäärä:   25.6.19 21:32:21

Meidänkin suhde oli aluksi yhtä riitelyä mieheni kanssa, lähinnä oli mustasukkaisuutta yms. Mutta en tiedä johtuiko siitä että kaksi epävarmaa ihmistä lopulta tajusi että molemmat haluaa olla oikeasti toistensa kanssa ja ollaankin oltu nyt yli 20 vuotta yhdessä. Alun riitojen jälkeen meni 15 vuotta todella tasaisesti, ei riidelty oikeastaan mistään koskaan.
Ihmiset kuitenkin kasvaa ja muuttuu kuten elämäntilanteetkin ja elämänmuutosten mukana tuli uusi myrskyisä vaihe joka kesti useamman vuoden, välillä oltiin jo eroamassakin mutta onneksi taas tuntuu että yhteinen sävel löytyi ja molemmat sopeutuneet. Ja totta kai noitten riitojen väliin mahtui pääosin hyviäkin hetkiä niin sekin oli se kantava voima että edelleen ollaan yhdessä eikä kumpikaan halua erota.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.