Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi kaveri(t) tekee jatkuvasti ohareita

Lähettäjä: avautuminen 
Päivämäärä:   24.6.19 20:10:29

Jos puhutaan että mennään päivänä x paikkaan y tai nähdään viikon päästä sunnuntaina, niin joko ei kuulu mitään tai sitten tulee viesti että oon krapulassa. Ei siinä mitään jos näin kävisi kerran tai kaks, mutta niitä ohareita on ollut useasti. Oikeastaan parikin kaveria tekee tätä. Toisen kohdalla tavallaan ymmärtää sillä hän on sairastunut melko pahasti mutta mistään hengenlähdöstä ei ole kyse ja jaksaa kyllä tehdä asioita. Mutta tällä toisella ei ole koskaan mitään hyvää syytä perua tapaamisia.
Viimeksi sovittiin että nähdään viikonloppuna, ja kun kysyin sovittuna päivänä että monelta nähtäisiin, niin ei kuulemma pysty lähtemään kun on krapula. Vaikka tiesi että seuraavana päivänä pitäisi olla suht kunnossa niin silti oli pakko ryypätä. "Ei pitänyt ottaa kuin pari". Suutuin aika pahasti mutta ehdotin kuitenkin toista päivää, sen jälkeen ei ole kaverista kuulunut ja tästä on nyt yli viikko. Ei anteeksipyyntöä, ei mitään. Tästä tein jo johtopäätöksen että kyseistä tyyppiä ei voisi vähempää kiinnostaa olla missään tekemisissä. Vaikka aina kun nähdään niin on kivaa.
Ja ei olla mitään teinejä vaikka siltä ehkä kuulostaakin. Tätä on jatkunut useita vuosia. En tiedä miksi edelleenkin siedän sitä.

  Re: Miksi kaveri(t) tekee jatkuvasti ohareita

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.19 20:55:50

En minäkään ymmärrä sitä, miksi jotkut eivät viitsi ilmoittaa mitään. Minulla oli ennen kaveri, joka teki usein ohareita. Joskus jos tuli paikalle/kylään, tuli vähintään pari tuntia myöhässä. Viime vuonna sovittiin 6 kk aikana useamman kerran, että nähdään. Hänen piti tulla käymään kylässä, mutta ei tullut. Eikä ilmoittanut ettei tule. Todella tympeää, että minä odotan kotona, ja aivan turhaan.

Sovittiin että hän tulee viikonloppuna, la tai su. La ei kuulu mitään. Kysyn su tuleeko tänään. Kuulemma tulee. Päivällä laittaa viestin, että olenko kotona joskus klo 18, että hän tulee silloin. Sanon että olen. Klo 21 tajuan ettei hänestä ole kuulunut mitään, eikä ole tulossa.

Hän on töissä toisella paikkakunnalla ma-to, lähtee ma-aamuna ajamaan täältä, tulee takaisin to-iltana. On siis joka viikonloppu täällä, mutta ikinä ei ehdi nähdä. Eikä viitsi ilmoittaa ettei tulekaan. Vaikka itse on ehdottanut että nähdään.

Jossain vaiheessa lopetin kyselemisen kun oli kolmesti tehnyt samanlaiset oharit putkeen. Ei ole kuulunut hänestä enää mitään. Ja vaikka kuuluisikin, niin tuskin vastaisin, tai olisin kotona silloin kun on sovittu.

  Re: Miksi kaveri(t) tekee jatkuvasti ohareita

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.6.19 21:15:22

Unohda tollaset kaverit!

  Re: Miksi kaveri(t) tekee jatkuvasti ohareita

Lähettäjä: sulkeutuminen 
Päivämäärä:   24.6.19 21:23:17

Älä edes yritä sopia tämmöisten tyyppien kanssa mitään menoja, vaan kohdista vapaa-ajan käyttösi enemmän sellaisten ihmisten suuntaan joihin voi luottaa ja jotka ylipäätään arvostavat sitä että uhraat aikaasi heihin. Problem solved.

Näidenkin kanssa voi sitten joskus viettää aikaa kunhan se tapahtuu ex tempore-pohjalta ilman edeltävää sitoutumista aikatauluihin. Jos he itse alkavat ihmetellä mikset esim suostu heidän ehdottamiinsa sovittuihin tapaamisiin, niin nostat kissan pöydälle ja sanot ihan rehellisesti että se johtuu heidän aiemmin tekemistään lukuisista ohareista.

  Re: Miksi kaveri(t) tekee jatkuvasti ohareita

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   25.6.19 19:04:47

Täytyy ottaa asia puheeksi koska tuskin muuten mikään muuttuisi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.