Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kusetetaanko mua ihan 6-0? vol.5

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   30.1.13 08:51:18

Tässä vielä viides osa. Jospa Lippuliisa kiitos :)

Re: Kusetetaanko mua ihan 6-0? vol.5

Lähettäjä: hilima 
Päivämäärä:   30.1.13 08:57:44

Nii'in, miltäs vaimo näyttää?

Kerro äkkiä!

Lähettäjä: lippuliisa 
Päivämäärä:   30.1.13 09:11:48

Viiva, mitä lippuliisa kiitos? :D Ei tämä ole edennyt vielä mitenkään. Miehestä ei ole kuulunut lauantain jälkeen, enkä itsekään ole ollut yhteyksissä.

Hilima, vaimoke näyttää hyvin tavalliselta. Ihan perusnätti. Facebookista katoin.

Ja Hellionia komppaan minäkin. En koe, että olisi mun tehtäväni suojella vaimoa miehen tekemisiltä. Joku sanoi, että tässä sopassa on myös lapsia, että siksikään ei pitäisi kertoa. Lapsien suojeleminen ei ole myöskään mun asiani, vaan vanhempien. Miehen olisi varmaan kannattanut miettiä lapsiaan siinä vaiheessa, kun väitti äitiä kuolleeksi.

Siltikään en tiedä, haluanko kertoa vaimolle ja varsinkaan haluanko tavata häntä kasvotusten. Olen ollut nuorempana pari kertaa tilanteessa, jossa olen kertonut ystävälleni hänen poikaystävänsä pettämisestä ja minuthan siinä on leimattu kateelliseksi valehtelijaksi. Et ei ole hirveän hyviä kokemuksia näistä tilanteista...

Lähettäjä: .,. 
Päivämäärä:   30.1.13 09:14:16

Kyllä vaimon täytyisi saada tietää. Mies varmaankin siirtyy seuraavaan uhriin kun väistyt.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.1.13 09:15:43

edelliset? Ja jaksaisko joku nopee referoida :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.13 11:41:53

up.rupes kiinnostamaan

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   30.1.13 12:12:52

up

Lähettäjä: referaatti 
Päivämäärä:   30.1.13 12:37:27

Aloittaja tutustui baarissa mieheen joka kertoi sydäntäsärkevän tarinan synnytykseen kuolleesta vaimosta ja kertoi jääneensä leskeksi.
Sittemmin epäilykset heräsivät koska mies peruutti treffejä ja antoi ontuvia selityksiä ja tuli selville, että vaimo on elossa ja asuu miehen kanssa samassa osoitteessa. Edelleen mies pitää yllä tarinaa, kertoo ihastuneensa jne.
On kertonut vaimon hautauspaikan ym.
Niin, ja lapsia on ilmeisesti 4, ei kaksi. Mies kertoi saaneensa asuntonsa myytyä, mutta aloittaja soitti kv:lle joka kertoi asunnon olevan edelleen myynnissä ja että perheessä on 4 lasta. Lisätkää jos jotain oleellista puuttuu.

Päivämäärä:   30.1.13 12:50:57

Niin että jospa Lippuliisa kertoisi kun tarina jatkuu. Sitä tarkoitin aloituksessa kun tein tämän viidennen osa.

Lähettäjä: hih 
Päivämäärä:   30.1.13 22:39:14

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=701605&t=678166 edellinen

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   31.1.13 13:08:45

Up

Lähettäjä: Lispe 
Päivämäärä:   31.1.13 15:59:57

Suosittelen lukemaan koko hela hoidon, vaikka siihen muutama tovi menisikin :)

Lähettäjä: hiipi 
Päivämäärä:   31.1.13 17:01:04

Lispellä ruotsin kieli hallussa...
hela = koko
koko hela hoito = koko koko hoito.

Lähettäjä: Åååå 
Päivämäärä:   31.1.13 19:11:51

..mitään uutta?

Lähettäjä: nussitätä 
Päivämäärä:   31.1.13 19:14:24

kokokokokokokokokokoko hoito

Lähettäjä: innokas 
Päivämäärä:   31.1.13 19:15:01

Ei varmaan oo mitään uutta kun Lippuliisa ei oo käyny kertomassa (=

LähettäjäCas 
Päivämäärä:   31.1.13 19:20:21

Tämä on ihan ot, mutta meilläpäin sanotaan ihan oikeasti vaikka esim. hiiteen koko hela hoito. Helahoito on melkein kun yhdyssana joka tarkottaa "sotkua". Sinne meni koko helahoito!! :D

Lähettäjä: kuu 
Päivämäärä:   31.1.13 19:32:21

hiipille:
http://www.youtube.com/watch?v=4Zq9fTosfjw

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   31.1.13 19:38:21

On tainnu lippuliisalle mennä pupu pöksyyn...

Lähettäjä: hiipi 
Päivämäärä:   31.1.13 21:31:06

Te jotka nyt nussutatte tuota koko hela hommaa, niin tiedoksi vain että olen jo nuorena kuullut tuon koko hela maailma -laulun. Myös teininä käytimme sanontaa koko hela *homma* (=homma -sanan tilalla saa käyttää mitä sanaa lystää).

Se että joku käyttää sitä sanontaa, tai se että joku on vielä mennyt tekemään siitä biisin, ei tee sanontaa kieliopillisesti oikeaksi.

Vähän kuin bilsan tunnilla opetettu dihybridiristeytys.
Hybridi tarkoittaa risteytystä.
Miksi pitää erikseen toistaa että on kyse kahden eri asian risteytyksestä? Bilsan maikkakin sitä mietti.

Lähettäjä: Ken 
Päivämäärä:   31.1.13 22:34:02

No voi luoja, jos kyseessä on puhekielen pikku aivopieru niin tarviiko siitä oikein huomauttaa? Heladelabelavela, watevö.

Ja eiköhän lippuliisa tule sitten kertomaan, kun on jotain kerrottavaa. Topan voi pitää ylhäällä, muttei tarvitse koko ajan aloittajaa ahdistella "alkoi jänistää" "niin provo" "aloittaja hävisi" -jutuilla.

Lähettäjä: kuu 
Päivämäärä:   31.1.13 22:45:50

hiipi: No luuletko, että tuossa sinun kielioppikommentissasi oli jotain mitä me emme ole jo nuorena tienneet.

Se, että joku käyttää sitä sanontaa, tai se että joku on vielä mennyt tekemään siitä biisin, ei tarkoita sitä etteikö hän tietäisi sen olevan kieliopillisesti väärin.

Se, että jättää koko-sanan pois ei tee siitä sen parempaa suomen kieltä, koska samaan lauseeseen on joka tapauksessa sotkettu kahta eri kieltä.

Lähettäjä: uh 
Päivämäärä:   31.1.13 23:57:31

miten kahden kielen sekoittaminen voisi ikinä olla kieliopillisesti oikein!?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.2.13 01:03:19

Ainoa syy miksi aloittaja haluaa kertoa on että on katkera ja kun hänellä ei ole kivaa ei saa olla muillakaan. Toki valehtelu oli virhe, mutta eihän mies edes halua tavata aloittajaa? Haluaa vain vähän jänskää juttuseuraa piristykseksi.

Antaisi naurettava lapsellinen pelle olla, jos livenä kuulisin jonkun tuollaisista 'käräyttelevän' alkaisin ihan aktiivisesti toivoa pahaa myös sille käräyttäjälle.

Kateellinen, yksinäinen vanhapiika joka tarttuu tähän ennalta menetettyyn rakkauteen vähän turhan voimallisesti.

Tyhmä ja säälittävä tuo mieskin on ja sinänsä olisi ollut aloittajalle hyvä kumppani, mutta turha katkeroitua vaikka koko pari tapaamista onkin ollut ihan pelleilyä.

Päivämäärä:   1.2.13 01:12:05

Mä tekisin just niinku aloittajakin, erotuksella, että viestittäisin vaimolle kaikki miehen viestit.

Itsekin haluaisin kyllä tietää jos mieheni väittäisi minun olevan kuollut. Kertoo jo niin vakavista ongelmista parisuhteessa, että olisi ikävää jos itse kulkisin ruusunnuput silmillä.

Päivämäärä:   1.2.13 02:22:44

Miten hítossa täällä jotkut saa alottajasta epätoivoisen, rähmäkäpäläisen ja katkeran vanhanmuijan käsityksen?? Jos yhtään on viitsinyt lukea aiheita alusta asti niin ei voi jäädä epäselväksi, mikä hänen mielipiteensä tähän touhuun on.

Lähettäjä: tallikärpänen 
Päivämäärä:   1.2.13 03:19:44

Mitä jos kirjotat sille naiselle vaikka kirjeen. Ja käsket hakea vaikka nämä jutut täältä?!:D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.2.13 04:59:16

"Miten hítossa täällä jotkut saa alottajasta epätoivoisen, rähmäkäpäläisen ja katkeran vanhanmuijan käsityksen??"

Aloittaja on käsittääkseni yli kolmikymppinen, tavannut miehen ensimmäisen kerran baarissa pikkujouluaikaan, sen jälkeen pari kertaa kahvilla/lounaalla tmv.

Mies on soitellut ja viestitellyt jonkin verran ja perunut kaikki tapaamiset. Aloittaja lähtee tältä pohjalta stalkkaamaan väestörekisterikeskusta, asuntovälittäjiä, seurakuntaa, facebookkia ja jopa vaimon puhelinnumeroa... Olisihan tuo nyt epätoivoisen vanhanpiian touhua, ellei olisi provo.

Normaali, aikuinen nainen unohtaa pari kertaa tapaamansa tyypin, joka jatkuvasti peruu tapaamiset. Onhan noita kaloja meressä.

Päivämäärä:   1.2.13 11:57:23

Ken, samaa ihmettelen itsekin.

Mielestäni olen aika selvästi kirjoittanut koko ketjun ajan, mitä haen tässä takaa. Olen jo perusluonteeltani ihan hemmetin utelias, ja sisäinen salapoliisi heräsi saman tien, kun näitä epäilyksiä alkoi herätä. Stalkkaamista tai ei, nämä kaikki ovat julkisia tietoja. Et kannattaa miettiä vähän mitä valehtelee ;) Asuntonäytössä käyminen menisi jo stalkkaamiseksi...

Pisterivi, oletko se sama, joka kirjoitteli edellisen topan lopussa? Mies on perunut kaksi viimeisintä tapaamista. Ollaan nähty, ollaan viestitelty, ollaan soiteltu. Mitä väliä sillä on, monta kertaa ollaan nähty? Pointti on se, että mies on tässä se aktiivinen osapuoli. Hän ehdottaa tapaamisia, hän kertoo tunteistaan mua kohtaan, hän on muhun yhteydessä. Epätoivoiseksi vanhaksipiiaksi kutsumisen ymmärtäisin siinä tapauksessa, jos minä pitäisin yhteyttä mieheen tai roikkuisin hänessä.

Mutta itse aiheeseen: ei ole vieläkään uutta kerrottavaa. Mies oli soittanut keskiviikkona ja kun soitin eilen takaisin, ei vastannut. Voihan olla, ettei siitä kuulu enää ikinä mitään.

LähettäjäMies 
Päivämäärä:   1.2.13 16:49:59

Jo viides rimpsu? Eikä vieläkään ole selvinnut kusetetaanko vai ei?

Lähettäjä: nsmb 
Päivämäärä:   1.2.13 16:52:46

Mies, no kyllähän se on jo selvillä että kusetetaan.

Lähettäjä: spin 
Päivämäärä:   1.2.13 17:27:30

Miks ihmiset ei vaan ota miehiä,joilla ei ois mitään vaimoja/ex-vaimoja tai lapsia.. maailmas on miehii,jotka ei o suhteessa eivätkä kuseta.

ja kielioppinero hiipi voi mennä vaikka lukemaan äidinkielen kirjoja,mitä välii miten ihmiset käyttää sanoja/sanontoja.. Mut,kun toisten on vaan pakko aina valittaa.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   1.2.13 17:28:58

Tottakai sillä on väliä miten käyttää sanoja. Tai ainakin jos viestin perillemenolla on jotain väliä! Suomen kielessä voi koko tarkoitus muuttua pelkästä yhdyssanavirheestä.

Päivämäärä:   1.2.13 21:12:24

Up! Onko lippuliisalla mitään uutta? Onko miehestä kuulunut vai oletko saanut jo tehtyä suunnitelman miten kerrot vaimolle?

Päivämäärä:   2.2.13 12:58:52

Up!

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   2.2.13 13:06:13

"epätoivoisen vanhanpiian touhua"

NIMENOMAAN. Stalkkaa tyyppiä joka on vaan lämpimikseen puhunut eikä halua edes tavata. Arki on lapsiperheessä joskus raskasta ja pieni vihjailu piristää tarpeeksi. Luuleeko aloittaja ettei mies todellakin olisi ihan käynyt panemassa jotain vähän tuoreempaa ja hehkeämpää jos sellaista aikoisi tehdä? Tuo on viatonta, miehen puolelta siis.

Aloittajaa vaan kyrsii kun ei taaskaan tärpännyt ja vaihdevuosia jo pukkaa :D

Päivämäärä:   2.2.13 13:45:30

Mä ihmettelen tätä juttua. Aloittajalla ja miehellä ei käytännössä ole mitään suhdetta ja siitä on tehty täällä hirveä haloo ja miehestä vuosisadan sika?

Miksi pitäisi sen miehen perhettä, vaimoa ja lapsia loukata jollain lapsellisella tempulla ja ilmaantua häiritsemään heidän kotirauhaansa?

Jos tämä ei olisi provo (mitä en usko), aloittaja voisi vaatia selitystä mieheltä. MUTTA jätä nyt hyvä ihminen se viaton vaimo ja lapset rauhaan!

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   2.2.13 13:51:53

Pikkuisen epätoivoista joo jostain pikkuflirtistä tehdä oikea vuosisadan suhde petollisuuksineen :D
Ihan todella säälittävää, ja nyt mummeli haluaa kostaa miehen perheelle. Hohhoi. Toiv jää rekan alle matkalla jos aikoo jonkun hyökkäyksen toisen kotiin tehdä.

Lähettäjä: maiju 
Päivämäärä:   2.2.13 13:54:34

no huhhuh teitä, jos minun ukko tällästä paskaa selittelisi joillekkin misukoille keittäisin heille kiitos kahvit jos tulisivat kertomaan!
Tuskin ero tulisi mutta saisi ukko miettiä mitä hemmettiä selittelee.
Kyllä, kokisin hyvin loukkaavana tuon.

Lähettäjä: emäntä 
Päivämäärä:   2.2.13 13:59:48

heihei. jos äijä KEHTAA valehdella että vaimo kuollut ja vaikea leskenelämä pienen lapsen/ lasten kanssa on arkipäivää, ja tämä onkin täyttä potaskaa, niin kyllä minä ainakin tekisin selväksi että nuo liirumlaarumit olisi hyvä lopettaa ajoissa.

tuskin aloittaja tuota ukkoa kaipaakaan, kunhan haluaa ottaa totuuden selville ja vähän näpäyttää mulkeroa.

miehiä on maailma pullollaan , kellä mikäkin ongelma, mutta tuollaista täyttä lööperiä suoltava äijä olisi hyvä saada kuriin. jo hänen tulevan elämäsäkin takia.

jos vaikka viisastuisi ja unohtaisi seuraavan kerran baariin mennessään flirttailut vieraiden naisten kanssa.
tai ainakin kertoisi sitten totuuden että on ukkomies ja neljän(?) lapsen isä.

Päivämäärä:   2.2.13 14:04:59

No kyllä on teillä kummalliset käsitykset parisuhteesta, jos teille on ihan OK, että mies soittelee muiden naisten perään ja kaiken päälle valehtelee oman vaimonsa kuolleeksi ja omistukseen puolet vähemmän lapsia. Haloo? Missä hlvetissä on teidän itsekunnioitus? No, jos tollasta temppuilua omalle kohdallenne siedätte niin omapa on asianne, mutta mun mielestä ehdottomasti pitää asia tuoda ilmi vaimolle. Hän voi sitten ITSE päättää onko samanlainen "ei mitään väliä" -parisuhdeihminen, vai ottaako asian miehensä kanssa puheeksi.

Aika saakelin törkeää puhetta parilta, viittaan lähinnä tuplatähteen.

Lähettäjä: ``? 
Päivämäärä:   2.2.13 14:05:22

no kyllä todellakin minäkin haluaisin tietää jos tuollaista sontaa mieheni suoltaisi!

Ja miksi täällä aloittajasta on syntipukki tehty?
jos asiat ovat todella näin menneet, olisi vaimon hyvä tietää asiasta. Eriasia jos tietääkin ukkonsa olevan häntäheikki ja hyväksyy asian, mutta saattaisi siinäkin tapauksessa silmät avautua aloittajan ottaessa yhteyttä.

Minä en ainakaan tuollaista miestä hyväksyisi itselleni! En koskaan, ja toivon ettei muutkaan, ellei ole sovittu asia käydä vieraitten punkissa tai treffeillä.

Päivämäärä:   2.2.13 14:25:21

Täh... Mikäs hyökkäys täällä nyt on menossa mua vastaan? Mitä pahaa mä olen tässä keississä tehnyt? Jos mies kehtaa valehdella vaimonsa hautapaikat sun muut, saa luvan kestää myös sen, että näitä tietoja pystyy tarkistamaan ihan laillisin keinoin. Olisi kannattanut miettiä ensin.

Mielenkiintoinen myös toi **-nimimerkin avautuminen "vuosisadan suhteesta". Etkö ole lukenut tätä ketjua ollenkaan? Missä olen sanonut, että tässä olisi jostain elämää suuremmasta kysymys? Kun ei todellakaan ole.

Ei hitto, mä oon selittänyt nää samat asiat sataan kertaan, mutta kun joillekin ei vaan näytä menevän perille. Tää vahvistaa ainakin sitä käsitystä, että nainen on naiselle susi. Siksipä en ole sinne ovelle menossakaan, kun sieltä voi tulla tällainen samanlainen hyökkäys päin näköä. Itse olisin kiitollinen, jos mulle tultaisiin kertomaan äijän puuhailuista muiden naisten kanssa selkäni takana.

Kiva kuitenkin huomata, että jotkut ovat kuitenkin samoilla linjoilla mun kanssa :) Jos tällainen valehtelu ja toisten naisten vikittely on arkipäivää parisuhteissa, olen mieluummin sinkkuna.

Alan olla korviani myöten täynnä tätä tapausta ja sitä miestä. Siitä ei ole kuulunut nyt muutamiin päiviin, enkä itsekään tunne mitään mielenkiintoa ottaa häneen yhteyttä.

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   2.2.13 17:32:10

"Siitä ei ole kuulunut nyt muutamiin päiviin, enkä itsekään tunne mitään mielenkiintoa ottaa häneen yhteyttä."

Ihan viisasta. En minäkään tuollaista käytöstä mieheltä voi hyväksyä, mutta ei tuo aloittajankaan "uteliaisuus" ihan terveeltä enää tottapuhuen kuulosta. Mutta ihan miten vaan.

Lähettäjä: Keäpuku 
Päivämäärä:   2.2.13 21:51:59

:(: no onpa meitä täällä ollut monta yhtä "ei-tervettä" odottamassa jatkoa tarinalle. Mua kiehtoo eniten miten mies kiemurtelee lippuliisalle lisävalheita suoltaessaan kun pussiin puhuminen alkaa siitä itsestäkin vaikuttaa väistämättömältä. Siksi toivoisin että lippuliisa silmät sinisinä ja posket punaisina edelleen jututtaisi miestä...
Kuten olen aiemminkin sanonut, ei musta sitä vaimoa tällä tarvitisi kiusata: hänelle selviää miehensä luonne aikanaan jos on selvitäkseen. Tai on ehkä jo selvinnyt ja elää asian kanssa?

Päivämäärä:   3.2.13 13:45:31

jos ei miehestä enää kuulu koskaan, nii ilmotatha kuitenkin sen vaimolle? sillä ja lapsilla on oikeus tietää,

Päivämäärä:   3.2.13 21:00:57

Lapsia ei tartte satuttaa, miestä kyllä kuuluisi kiusata.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   3.2.13 21:03:55

Itte oon käräyttäny vaimokkeen miehensä pettämisestä ja lapsia heillä oli.. Ero tuli heille. Olen ihan tyytyväinen vasikoimiseen ja tämä petetty mies oli myös erittäin kiitollinen! JA uskokaa pois, lapsetkin on onnellisempia.

Lähettäjä: wahaa 
Päivämäärä:   4.2.13 21:40:58

Olen sivusta seurannut tätä keskustelua, ja en kyllä ymmärrä miksi aloittajaa näin haukutaan. Jos itse asuisin jonkun miehen kanssa, ja meillä olisi yhteisiä lapsia, totta helekutissa haluaisin tietää, jos mies huutelee ympäri kyliä minun olevan kuollut! Äkkiähän tällaiset jutut leviää, ihan jo somesta näkee kuinka pieni maa Suomi on, ja kuinka paljon yhteisiä tuttuja ihmisillä on. Olisi kyllä harvinaisen noloa kuulla vaikka yhtäkkiä joltain tutulta, että hän oli kuullut minun kuolleen. Ja että mieheni olisi näin sanonut! Siihen en ota kantaa, miten tämä asia vaimo(kkee)lle pitäisi kertoa, mutta itse ainakin haluaisin kuulla.

Ja pieni stalkkeri asuu kyllä aika monessa naisessa, että en nyt menisi ihan noin kovasti arvostelemaan aloittajan uteliaisuutta. Jos minua alkaisi epäilyttää deittailemani miehen juttujen todenperäisyys, ottaisin taatusti itsekin asioista selvää. Siinäkin tapauksessa, että deittailu olisi vasta alkutekijöissään. Hitsi, myönnetään, saatan googlettaa miehet jo ihan heti ensimmäisen tapaamisen jälkeen!

Ja se, jolle aloittajan kertomasta tuli sellainen käsitys, että hän on kuvittelemassa miehestä jotain elämänsä suurinta rakkaustarinaa, kannattaisi kyllä harjoitella sisälukutaitoa...

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   4.2.13 23:10:47

Aloittaja on suurennellut asian yksinäisessä päässään ihan pois mittakaavasta. Mitäpä sitä ei jollekulle randomille flirttaillessa voisi sanoa :D
Tyhmiähän noi miehen jutut on ei siinä mitään, mutta se että alkaa tarkastamaan virallisista tietokannoista (työajalla ja ilmeisesti työnantajan resurssein) henkilötietoja, on jo oikeasti aika sairasta ainakin tuttavuuden tuossa vaiheessa.
Mitään kerrottavaa vaimolle ei ole, jos joku ämmä minun ovelle ilmestyisi noilla tarinoilla niin koira saisi jahdata sitä ainakin tontin rajalle asti :D voin sanoa että ei kiinnostaisi tippaakaan.
Varmaan tekisin vielä ilmoituksen häirinnästä ja kysyisin naisen työnantajalta onko käyttänyt esim virka-asemaansa meidän perheen tietojen selvittelyyn.

Päivämäärä:   4.2.13 23:52:00

Tyhjä, kiitos mielipiteestäsi. Onneksi itse näytät olevan terveemmällä järjellä varustettu, kun ihan poliisiin olisit yhteydessä, jos joku nainen ilmestyisi ovellenne.

Eiköhän anneta tämän ketjun nyt olla, kerran tämä menee tällaiseksi turhan jankkaamiseksi. Hullu voin olla, utelias ehdottomasti, mutta tyhmä en.

Miehestä ei ole kuulunut mitään ja hyvä niin. En aio tehdä mitään. En mennä ovelle, en soittaa naiselle, enkä soittaa miehelle. Jos miehestä kuuluu, aion sanoa että ei tarvitse olla enää yhteydessä, kiitos ja näkemiin.

Päivämäärä:   4.2.13 23:53:26

Ja pahoittelut siitä, että ette nyt näytä saavan tälle näyttävää lopetusta :D Näin ne asiat vaan joskus menee.

Päivämäärä:   5.2.13 00:05:46

Itse en kyllä vois olla ilmottamatta naiselle, vaikka varmaan se oliski hankalaa. Jos tosiaan kirjottasit sille kirjeen nii ei ehkä tulis henkilöllisyys esiin ellei mies ite kerro. Kirjottaisit fiksusti ja muutaman lainauksen viesteistä ja vaikka että kysy itse mieheltä, vaan hänellä turha kieltää. mitä haluatte ihmisten tekevän teille, tehkää te se heille:) mä ainaki haluisin tietää ja häiritsis jättää kertomatta, säälittäis se nainen lopun ikää!

Lähettäjä: klkl 
Päivämäärä:   5.2.13 00:15:24

Ihan oikein ajateltu, että siirrät lehteä uusiin tuuliin. Miehen törkeys valehdella vaimonsa kuolema on sellainen törkeys, että mä ainakin siitä miehelle mainitsisin. Sanoisin suoraan että, on sulla kanttia valehdella ja arvasit vaikka et sanonut. Joten mäkin vaan "pelasin".

Päivämäärä:   5.2.13 00:18:18

Ärsyttävää kun aloittaja osallistuu itse keskusteluun useammalla kuin yhdellä nimimerkillä

Päivämäärä:   5.2.13 00:26:49

Nää kaikki nimimerkit on mun, oon keskustellut kaikki topicit läpeensä ihan vaan itseni kanssa. Ärsyttävää, eikö.

Klkl, juu voi olla että valehtelemisesta voisin puhelimitse sanoa juuri tuohon tyyliin. Kuvottavin vale ikinä.

Kirjeen kirjoittaminen tai muukaan ei nyt ole vaihtoehto, kiitoksia silti ideoista.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.2.13 00:37:03

Mua vähän nauratti jonkun triplapisteen kertomus, ettei uskoisi, vaikka joku tulisi sössöttämään suhteesta, tapailusta ja muusta. Joo en minäkään kaikkea usko, mutta jos mulle tultaisiin sanomaan, että miehen sanojen mukaan OLEN KUOLLUT niin aivan varmasti ottaisin itsekin asioista selvää. Sen jälkeen ukko lentäis pihalle ja vähän vauhdilla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.2.13 00:59:21

Mikä tuossa kuolleeksi sanomisessa on niin tunteita herättävää? Olisiko ollut parempi, jos mies olisi väittänyt eronneensa? Mitä väliä sillä on, että mitä se mies jollekin vieraalle naiselle baareissa valehtelee, varsinkaan tapauksessa, että mies ei vie juttua naisen kanssa pidemmälle?

Ihmiset valehtelee satunnaisille tuttavuuksille humalapäissään, siinä ei ole mitään uutta eikä ihmeellistä. Jokainen on tavannut ravintolassa rikkaan poikamiehen ja kaikki hevostytöt varmaankin useamman hevostilallisen...? Itsekin olette joskus rasittavalle känniselle vonkaajalle väittäneet olevanne varattuja, esitelleet kaverimiehen poikaystäväksi, tai sanoneet että ystävän kanssa olettekin siskoksia.

Sitä me emme tiedä, että miksi aloittajan tapaama mies vei valheensa pidemmälle, todennäköisesti saadakseen arkeensa vähän jännitystä, mutta mitään varsinaista pettämistähän tässä kuviossa ei ole.

Ihmettelen aloittajaa, joka vannoo, ettei ole mieheen ollut yhteydessä, vaan mies aina ottaa yhteyttä aloittajaan. Tuossa aloittaja kuitenkin kertoi soittaneensa miehelle takaisin, kun mies oli aloittajaa keskiviikkon yrittänyt tavoitella: "Mutta itse aiheeseen: ei ole vieläkään uutta kerrottavaa. Mies oli soittanut keskiviikkona ja kun soitin eilen takaisin, ei vastannut. Voihan olla, ettei siitä kuulu enää ikinä mitään."

Päivämäärä:   5.2.13 01:56:03

Kyllä mua vähän kiinnostaa mitä mieheni musta kertoo. Jos kuolleeksi väittäisi niin pihalle lentäisi. Mussa nimittäin henki pihisee ainakin tietääkseni. Samaten ne erotarinat sun muut, siinä vaiheessakin ukko lentäisi pihalle.
Jos ei uskalla sanoa, että on jo akka kotona niin ei naista ansaitsekaan. Ei edes minua.

Joo olen varmaan outo, mutten ole koskaan valehdellut edes baarituttavuuksille mitään muuta kuin osoitteeni etteivät tule oven taakse.

Päivämäärä:   5.2.13 01:56:56

Ja tuollaiselta mieheltä kysyisinkin vielä, että mihinkäs mut on haudattu ja käydäänkö yhdessä haudallani. Itse kun en tiedä, että olen edes kuollut

Lähettäjä: es 
Päivämäärä:   5.2.13 09:33:59

"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 5.2.13 00:59:21

Mikä tuossa kuolleeksi sanomisessa on niin tunteita herättävää? Olisiko ollut parempi, jos mies olisi väittänyt eronneensa? Mitä väliä sillä on, että mitä se mies jollekin vieraalle naiselle baareissa valehtelee, varsinkaan tapauksessa, että mies ei vie juttua naisen kanssa pidemmälle?"

Tämä ... on varmasti joku (mies?) joka harrastaa itse samanlaisia seikkailuja. Selittele itselles mitä selität mutta tuon "kuolleen" vaimon roolissa ei kukaan meistä varmasti haluaisi olla.

Aloittaja ei oo tarinan pahis vaan tuo mies on keittänyt tämän oudon keitoksen josta itse ainakin haluaisin tietää jos olisin tuo vaimo. Mutta se on totta että tuo käräyttäminen ei oo helppoa, vaatii pokkaa ja tahtoakin että menee soittamaan ovikelloa ja pystyy kertomaan järkyttävän totuuden petollisesta puolisosta. Ymmärrettävää mutta harmi jos se jää tekemättä.

Päivämäärä:   5.2.13 11:22:22

"Ihmettelen aloittajaa, joka vannoo, ettei ole mieheen ollut yhteydessä, vaan mies aina ottaa yhteyttä aloittajaan. Tuossa aloittaja kuitenkin kertoi soittaneensa miehelle takaisin, kun mies oli aloittajaa keskiviikkon yrittänyt tavoitella."

Meillä päin on tapana soittaa takaisin, jos joku on yrittänyt tavoitella. Mies soitti keskiviikkona ja kun en pystynyt vastaamaan, soitin takaisin torstaina. Mun logiikalla tää nyt menee niin, että mies yritti soittaa ja mä soitin takaisin = mies otti yhteyttä ensin.

Baarissa voi sanoa satunnaisille tuttavuuksille mitä haluaa, sairasta siitä tulee silloin, kun jatkaa juttua kuukausitolkulla.

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   5.2.13 12:30:55

kyllä sillon mies on ottanut yhteyttä.

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   5.2.13 14:32:43

Onneksi aloittajalla on tekstiviestit todisteena, jos vaimo ei usko juttua. Toivottavasti kerrot vaimolle!

Päivämäärä:   5.2.13 14:46:35

Mulla on tälle jutulle niin looginen selitys!

Jos tämän vaimo on oikeasti kuollut. Ja hänelle jäänyt siitä suhteesta kaksi omaa lasta. Nyt seurustelee jonkun uuden naisen kanssa jolla on myös kaksi lasta aijemmasta suhteesta. Eli miehellä itsellä on vain kaksi lasta, ei enempää ei vähempää. Ja kun se yksi lapsi on niin pieni, tämän täytynee olla melko tuore tapaus, toki nainen voi olla ollut raskaana silloin kun nämä ovat alkaneet seurustella. Ja ovat nykyisen kanssa tajunneet että asunto tulee olemaan heille liian pieni kun vauva kasvaa ja muuttaa omaan huoneeseen ja sen takia myyvät tätä ja ovat hankkimassa uutta. en sitten tiedä miksi siitä pitää valehdella että myyty on vaikka ei ole, mutta tapansa kullakin.

En tiedä oonko jonkun oleellisen jutun tästä nyt unohtanut ettei kävisi tämä teoria päinsä mutta kumminkin :D

Lähettäjä: ano 
Päivämäärä:   5.2.13 17:30:40

lähetäs näiden ketjujen linkit sille vaimolle anonyymisti jostain osoitteesta? tiedän että päätit jo olla sekaantumatta mutta sanoit muistaakseni että jos olisit itse tämä nainen niin haluaisit kyllä tietää. ja haluaisin minäkin jos mies kulkee pitkin kyliä selittelemässä että olen kuollut ja muutenkin "vikittelee" muita, vaikka sitten vaan pitkillä puhelinsoitoilla ja hellillä tekstareilla.

toki tuo nainen sit vois haluta oikeesti nähdä niitä tekstareita tms, mutta ehkä tän vois hoitaa niin ettei sun henkilöllisys paljastu? (ellei mies sitä hänelle kerro mitä ei varmaan tee).

sit jos sitä vaimoa ei kiinnosta niinku jotkut ehdotti niin ei tarvi lukea kaikkia näitä ketjuja... voi sulkea silmät siinä kohtaa kun haluaa tai vaikka olla uskomatta os tykkää.

ihan reilua?

Lähettäjä: nsmb 
Päivämäärä:   5.2.13 17:39:39

"En tiedä oonko jonkun oleellisen jutun tästä nyt unohtanut ettei kävisi tämä teoria päinsä mutta kumminkin :D"

Oot unohtanut ;) Mies oli kertonut kuolleen vaimon nimen, mutta aloittaja selvitti että samanniminen nainen asuu siinä kämpässä miehen kanssa eikä ole kuollut. Ellei sitten oo mies ettinyt samannimistä uutta morsmaikkoa?

Lähettäjä: wahaa 
Päivämäärä:   6.2.13 14:57:54

Huh tuota kolmoispisteen ajatusmaailmaa. Harmi, jos sinun eteesi on sattunut niin monta (kännistä?) valehtelijaa, että pidät sitä aivan normaalina, mutta suurin osa meistä tuskin pitää. Se, että joku kuukausikaupalla jaksaa väittää vaimonsa olevan kuollut, kertoo hautapaikan yms ei sitä paitsi ihan mene pelkän kännitörttöilyn piikkiin. Vai meinaatko ... että se mies on aina kännissä kun on puhunut aloittajan kanssa? Ja joku rikkaana tai hevosmiehenä esiintyminen, varatuksi itseään väittäminen, tai jopa eronneeksi väittäminen, painii kuitenkin ihan eri luokassa kuin se, että väittää jonkun olleen kuollut. Minusta se on törkeää.

Ja tosiaan, jos mies on soittanut, ja nainen soittaa takaisin, niin se ei ole naisen yhteydenotto, vaan miehen. Siinäkin tapauksessa, että vuorokausi on vaihtunut näiden soittojen välillä.

Päivämäärä:   7.2.13 11:16:58

Kannattaako vielä nostaa? Nostin nyt kuitenkin :)

Lähettäjä: Öhöm 
Päivämäärä:   7.2.13 12:56:05

Porvoosta päivää nyt alottaja ei teekkään mitään, ensin 5 topikkia miettii mite äijän käräyttää ja uhoo..joooopa joo!

Lähettäjä: Fudge 
Päivämäärä:   7.2.13 14:36:26

Joo Porvoosta on, ei kukaan malttaisi olla käräyttämättä noin törkeää äijää.

Lähettäjäsynza 
Päivämäärä:   7.2.13 14:56:29

no ehkä aloittaja tuli toisiin ajatuksiin käräytyksen kanssa kun hänet haukuttiin jo täällä siitä ja väitettiin stalkkerix....

jos mä olisin aloittaja kirjoittaisin nimettömän kirjeen vaimolle ja kertoisin että tämän mies väittää häntä kuolleeksi ja laittaisin jotain todisteita mukaan, kuten vaikka koska soitellut ja mitä viestejä laittanut. tiedä vaikka tuo mies olis suunnitellut vaimonsa ottaa päiviltä ja siksi keksinyt mihin haudataan ja kaikkea kun vahinko sattuu... mistä tuota tietää... kaikenlaisia on liikenteessä nykyään. ja eikö nää yleensä ole niitä hurmaavia ja mukavia miehiä ne pahimmat... :D

no mut joka tapauksessa käräyttäisin, sillä on kyllä pirun törkeää väittää toisen kuolleen ja keksiä vielä mihin haudattu ja kertoilla jouluna kuinka surullista on ja haudalla käyty... yök. sairas mielikuvitus miehellä. erojutut vielä ymmärtäisin mut tätä en.

Päivämäärä:   7.2.13 15:20:33

Jos luette nää ketjut ihan alusta asti, niin huomaatte kyllä, etten se ole ollut minä, joka on suunnitellut ties mitä käräytyksiä ja kostoja. Aluksi tuntui siltä, että halusin kertoa tuolle naiselle mitä hänen selkänsä takana on meneillään. Sanoin kuitenkin jo silloin, että mulla ei ole hirveän hyviä kokemuksia tällaisista tilanteista, sillä nämä kääntyvät niin herkästi "toista naista" vastaan. Olen sanonut alusta asti myös sen, että ei mulla ole mitään intressejä pilata kenenkään elämää tai kostaa millään tavalla.

Haluaisin nähdä tuon miehen vielä kerran ja sanoa sille ihan kasvotusten, että tiedän miten asiat on. Mua ei kiinnosta mennä kertomaan vaimolle, sillä kuten juuri huomattiin tässä ketjussa, syytön voi saada karsean paskamyrskyn niskaansa.

Eikä mun puuttuminen tilanteeseen auttaisi mitään. Ei tuollaisille ihmisille pysty antamaan mitään "opetuksia", eikä se ole muutenkaan mun tehtäväni. Eiköhän tää elämä tasaa tilit jossain vaiheessa.

Ja kysymykseen kannattaako tätä ketjua enää nostella... Miltäs näyttää? :) Eipä varmaan. Voin tulla kertomaan, jos tässä tapahtuu jotain dramaattista, mutta nyt ainakin on ollut hiljaista.

Lähettäjä: Åååå 
Päivämäärä:   7.2.13 19:43:49

Niiin toivon, että mies omahyväisyyttään vielä yhteyttä ottaa..

Lähettäjä: klkl 
Päivämäärä:   7.2.13 20:22:43

Miehellä on nyt käsitys että hän on jättäjä, eikä aloittaja tiedä syytä. Tämä on ainoa asia, mikä pitäisi kääntää toisin päin. Jos ei mitään miehestä kuulu, niin kannattaa laittaa tekstiviesti, josssa kertoo "satusedän pelityylin" olleen hupaisa. Tärkeää on, että mies saa nenälleen, ettei jää uskoon, että hän on se jättäjä. Saattaa myös olla, että mies vaihtaa puh.num., joten kannattaa toimia nopeasti. Joten lopeta juttu, jollain ivallisella viestillä.
Mitä alkuasetelmiin tulee, niin on todella ikävää simua ajatellen miehen toiminta. Siksi sinun kannattaa antaa takaisin, ennen kuin vaihtaa puh.num. tai muuttaa.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   7.2.13 20:32:54

ei aloittaja mikään 'syytön' ole, tietää perheestä ja silti haluaa jatkaa miehen stalkkaamista, soittelee perään ja haluaisi 'vielä kerran' tavata.
miten kukaan voi olla noin yksinäinen ja epätoivoinen?
Kyllä sullekin kuule joku löytyy, kaltaisiasi epätoivoisia typeryksiä on miehissäkin vielä vapaalla jalalla tuossa iässä :D

Mä järkkäisin liriin jos saisin tietää että joku stalkkaa duuninsa avulla mun perhettä, ihan sama mitä selittäisi.

Päivämäärä:   7.2.13 20:48:42

"Mä järkkäisin liriin jos saisin tietää että joku stalkkaa duuninsa avulla mun perhettä, ihan sama mitä selittäisi."

En todellakaan ole hankkinut mitään tietoja työni avulla. Sanoin, että tiedän nämä hommat, koska olen joskus työssäni joutunut soittelemaan samoja tahoja läpi. Eihän noihin virastoihin soittaessa tarvitse edes esitellä itseään.

Klkl, kun mulle alkaa olla aika sama, mitä miehen päässä liikkuu. Siis että luuleeko hän olevansa "jättäjä" vai ei. Mua ei kiinnosta ottaa häneen yhteyttä, mutta jos hän soittaa, voin jutella hetken ja sanoa asiani, mutta mieluiten puhuisin kuitenkin kasvotusten.

Päivämäärä:   14.2.13 16:37:38

Onko tästä mitään uutta?

Päivämäärä:   26.2.13 00:30:26

Jäikös tää nyt sitten tähän?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.