Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: samma här 
Päivämäärä:   20.2.19 19:12:54

”15 vuoteen kukaan mies ei ole osoittanut kiinnostusta minuun.”

Iltalehdessä on juttu, en saanut linkitettyä.

Jotenkin siitä jäi taas kerran sellainen kuva, että ne naiset, jotka eivät ole mitenkään päin aktiivisia itse sen pariutumisen suhteen, niin valittavat, että miehet eivät lähesty ja kukaan ei kiinnostu minusta jne.

Eletään vuotta 2019 ja aloitteen tekeminen ei ole enää vain miesten juttu. Jos odottaa kotona uljaan prinssin saapumista, niin saattaa jäädä ilman tai odottaa, että joku poimii kaupasta tai kadulta sinut kuin marjan, sekin hyvin todennäköisesti jää toteutumatta.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: pike 
Päivämäärä:   20.2.19 19:16:54

Tuo on totta, mutta kyllä jossain kaupungeissa kaikille naisille ei löydy miehiä, koska miehiä on selvästi vähemmän. Sama miehillä maaseuduilla, että naisia ei juuri ole.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.2.19 19:32:42

Mee baaritiskille notkumaan ni varmasti joku mies lähestyy..

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   20.2.19 19:44:38

Sama vika. Asun pienellä paikkakunnalla, missä ei kovin paljoa 'nuoria' ihmisiä ole. Muuttaakaan ei oikein voi, sain juuri vakituisen työpaikan. En harrasta mitään missä törmäisi ihmisiin, en käy baareissa (en jaksa humalaisia), työyhteisö pieni ja kaikki naisia, tällä uudella paikkakunnalla ei (vielä?) kavereita ylipäätään. Tiedostan ettei kotoa kukaan tule hakemaan ja olenkin alkanut luopua toiveesta löytää joku rinnalle.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Nelli 
Päivämäärä:   20.2.19 22:59:05

Ei kenenkään ole pakko asua pienellä paikkakunnalla, vakiduuni tai ei.

Mutta, itse olen 55v(!!) ja miehiä tunkee ovista ja ikkunoista. Ja normaaleja, siistejä miehiä. Vaikka olen ihan tavis.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.2.19 23:56:22

Mäkin oon saanut rauhassa elää 26 vuotta sinkkuna, ison osan ajasta Helsingissä tai muissa isoissa kaupungeissa. Yhdistävinä tekijöinä monilla meistä lienee ujo ja rauhallinen luonne, naisvaltaiset harrastukset ja työ, sekä se ettei käy baareissa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.19 00:09:07

32v. enkä ole seurustellut. Joskus baarissa tanssinut ja pussaillut, mutta silloin en ollut valmis pidemmälle.Nykyään en vain tapaa potentiaalisia miehiä missään. Naisvaltainen ala, rauhallinen luonne enkä viihdy baarissa, kahviloista ei miehiä saa, toinen harrastus naisvaltainen ja toisen valikoin ajatuksella, jos tutustuisi sopivaan mieheen, mutta heistäkin kaikki naimisissa!
Tämä on vaikea ikä. Haluaisin perustaa perheen, mutta kaltaiseki miehet ovat jo pariutuneet tai samanlaisia kotihiiriä kuin minä :)

  Re: Naisille ei löydy miehiä

LähettäjäStall Jack 
Päivämäärä:   21.2.19 00:36:24

Tässä olis hyvä mies, minä :)

Tavallinen työssäkäyvä suomalainen mies, naista erittäin hyvin kohteleva, katseenkestävä ja hevosharrastaja. 180cm 84kg ja 40v saavutettu.
Elämä kaikinpuolin kunnossa, vain kumppania kaipaan rinnalle.
Täälä Länsi-Suomen pohjoisessa liikun.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.2.19 04:18:40

"Ei kenenkään ole pakko asua pienellä paikkakunnalla, vakiduuni tai ei."

Ei ole pakko ei, mutta itse en ainakaan vielä ole niin kypsä, että vaihtaisin ison talon ja 15 hehtaarin tontin pikkupaikkakunnalta johonkin rivariin tai kerrostaloon vain löytääkseen kumppaniehdokkaita.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.2.19 05:53:59

Omalta kohdalta kyllä. Ei sitä myös paikallaan oleva jaksa niin pinnallista hakua kuin siellä kun oma elämän suunta on toistaiseksi ainakin kiinteä. Enemmän sitä kaipaa muita konkreettiseen elämään, kuin silmäniskuhymiöitä tinderissä, jotka tuntuvat vain ja ainoastaan typeriltä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: 135 
Päivämäärä:   21.2.19 06:37:33

Ja sit kun aina ihastuu niihin miehiin jotka ei kiinnostu susta ja saa pakit tarpeeksi monta kertaa niin ei tee enää mieli edes tehdä aloitteita, vaikka kuinka onkin 2019.

Ja on siinä sekin, että kun tarpeeksi monta vuotta ja vuosikymmentä on yksin, niin ei enää edes osaisi olla kenenkään kanssa. Yhteiskunnallinen paine pariutumiseen on vaan valtava.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: kikka 
Päivämäärä:   21.2.19 07:05:17

Kaikki aiemmat miehet hain itse ja olen todennut että siitä ei ole mitään hyvää seurannut. Olen ajatellut että jos mies ei lähesty niin silloin ei ole kiinnostunut tai on muuten vässykkä. Kaikki meistä ei sieltä baarista jotain happoa halua, kiitos vaan.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Vanhan liiton mies 
Päivämäärä:   21.2.19 08:43:23

'Kaikki meistä ei sieltä baarista jotain happoa halua, kiitos vaan.'
Ehkä kannattaisi kuitenkin toisinaan käydä katsastamassa tilanne? Itse olen onnellisesti parisuhteessa mutta jos jotain dramaattista tapahtuisi en luultavasti osaisi muualta seuraa etsiä kuin juurikin jostain baarista. Humalassakin saattaisin siellä olla mutta en ole juoppo.
Eli älä mene baariin liian aikaisin mutta älä viivy liian myöhään ettei pahin sössötysvaihe vielä pääse valloilleen. Jos näet kiinnostavan kohteen tai sinusta kiinnostutaan, mene viikon päästä samaan aikaan uudelleen.
Ota huomioon myös se ehkä ujohko, vähän korkin päälle astunutkin mies, jos muutoin vaikuttaa siistiltä ja 'kunnolliselta' (ei päällekäyvä, ehkä ujon kohtelias, yrittää parhaansa vaikkei ehkä parhaimmillaan juuri sillä hetkellä olekaan).

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: mari 
Päivämäärä:   21.2.19 10:35:33

Oman miehen löysin estekisoista, jotka pidettiin raviradalla.

Olin kaverin mukana huoltojoukoissa. Hain kahvia ja sämpylöitä ja mies tarjoutui kantoavuksi. Jäi jutulle ja pyysi puhelinnumeroani keskustelun lopuksi. Soitti seuraavana viikonloppuna ja käytiin syömässä ja leffassa katsomassa kunnon toimintapläjäys.

Sen jälkeen oikeastaan ruvettiin olemaan yhdessä ja nyt yhteistä taivalta on takana 12v. Minä ikuinen 30v vanhapiika pariuduin...

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.2.19 10:45:20

Nainen saa kyllä baarista miehen kuin miehen mut eriasia sit tuleeko siitä muuta kuin yhdenillan juttu..

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: 40+ 
Päivämäärä:   21.2.19 10:50:11

Mä viihdyn hyvin yksin enkä ole vuosiin miestä rinnalleni kaivannut. Joskus toki miettii, että olisi mukava jos olisi joku kenen kanssa kävisi matkoilla, retkillä ym. mutta ei noitakaan niin paljon kaipaa, että saisin aikaiseksi tehdä asian eteen jotain.

Enkä mä oikeastaan halua etsiä miestä. Mä halua, että mut löydetään. Että joku on kiinnostunut musta ja suurin piirtein palvoo maata mun jalkojen alla. Ei tule tapahtumaan, joten jatkan matkaani yksi, mikä sekin sopii mainiosti.

Mä olen vielä miesvaltaisella alalla töissä, mutta ei kukaan ole minusta kiinnostunut. Eipä sen puoleen en itsekään ole ollut vuosiin ihastunut kuin yhteen tyyppiin, mutta tuokin oli varattu. Kaiken kaikkiaan todennut että ei kysyntä ja tarjonta vastaa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: yy 
Päivämäärä:   21.2.19 10:59:51

mä olen omasta halusta vapaalla jalalla, ja todennut itselle sen parhaiten sopivaksi. Ei tule harmaita hiuksista ukkojen tempauksista.
kun taitaa tuo uskollinen ja luotettava mies olla nykyään ihan satuolento.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   21.2.19 11:12:07

Ei ole täälläkään ikinä ollut vientiä, olen asunut 5 eri kaupungissa ja 6 vuotta Helsingissä. Baareissa käynyt, kukaan ei ikinä lähesty. Aloitteita olen parhaani mukaan tehnyt.

Nyt olen 30v ikisinkku. Ja kyllä, nettideitit on koluttu ja kroppa hoikka. Mitäpä muuta tässä enää voi tehdä kuin hyväksyä että näin meni elämä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: efwe 
Päivämäärä:   21.2.19 11:32:31

Jos ei kelpuuta mitä tahansa katujuoppoa ni eipä niitä miehii oo kii otettavaks.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.19 11:37:26

Saa varmaan odottaa koko elämänsä, jos etsii suurta romanttista rakkautta. Joku ihan ok kamumies vois vielä löytyäkin. En etsi kuuta taivaalta, vaan ihan vain aitoa ihastumisen tunnetta. Yksi on ollut, mutta hänkin oli naimisissa. Ikää mulla 30 ja pahalta näyttää, että jään iäkseni yksin.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   21.2.19 11:47:56

Lempiaiheeni. Itse olen koulutettu, hoikka, fiksuksi sanovat eikä naamassakaan ole mitään isompaa vikaa. Töissä, omistusasunto ja muutenkin asiat kunnossa. Yhdellä sanalla, olen tavis.

Baarit on koluttu nuorempana, deittisovellusten tarjonta ei natsaa joten mitäs tässä sitten tekis seuraavaksi. Pitääkö liittyä metsästysseuraan vai missä niitä vapaita kunnollisia miehiä tapaa? Töissä löytyvätkin on joko varattuja, liian nuoria tai molempia. Tuttavapiirissä ei ole vapaita tai jos on niin siihen hyvä syy. En etsi elätettävää enkä tapajuoppoa...

Meneehän tää elämä näinkin, joskus vain tulee ajatus että elämän voisi jonkun kanssa jakaakin.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: kepi 
Päivämäärä:   21.2.19 12:30:45

Ei ne isotkaan kaupungit mikään autuus ole parinvalintaan. Mitä tässä nyt on elämää laajalti seurannut niin kun on enemmän "markkinoita" niin sekä naiset että miehet alkaa pelaamaan enemmän. Mietitään että olisiko seuraavan kulman takana sittenkin joku parempi, kun se todennäköisyys sille siellä isossa kaupungissa on suurempi eikä välttämättä tarvitse törmätä siihen tylysti dumpattuun edelliseen deittikumppaniin joka päivä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: pilvi 
Päivämäärä:   21.2.19 12:51:22

Yliopistokaupungeissa on naisia selvästi enemmän kuin miehiä. Jos kriteeri on se, että miehen täytyy olla vähintään yhtä koulutettu yms. niin vaarana on jäädä sinkuksi.

Lapsuudenystäväni (mies) kävi kauppakorkean pääkaupunkiseudulla ja totesi, että aivan hirveä sutina kävi koko opiskelujen ajan ympärillä, vaikka ihan tavallisen näköinen ja oloinen tyyppi. Naiset pyysivät treffeille alituiseen. Kuulemma koulutetuista miehistä käydään kovaa kilpailua, koska heitä on vähemmän tarjolla.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Niin.. 
Päivämäärä:   21.2.19 13:25:37

Asun todella pienellä paikkakunnalla. Suurinosa on löytäneet sen elämänkumppanin jo yläaste ajoilta, menty kihloihin, naimisiin ja lapsia tulossa. Ikää kaikilla max. 23v Miten?? Itse en löydä edes yhtä kiinnostavaa miestä. Kerran seurustellut ja sekin tapahtui vaihdossa ulkomailla.

Kai joudun tyytymään elämään yksin jos näille kulmille aion jäädä tai sitten alennettava omia kriteerejä rajusti. Enkä edes haaveile mistään jalat alta rakkaudesta..

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.2.19 14:08:09

Ite opiskelen yliopistossa kuudetta kertaa erittäin miesvaltaista alaa. Miehiä on ja vapaita miehiä on, että yhden käden sormilla on laskettavissa kiinnostuneet ja asialle jotain tehneet. Kiinnostuneita on enemmänkin, mutta eivät ole tehneet mitään. Kavereita kyllä on vaikka kuinka ja paljon, mutta jostain syystä parisuhdetta ei löydy.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.2.19 14:35:19

Mun vanhemmat ovat tavanneet toisensa liikennevaloissa mutta jos tällaista "once in a million" -tapahtumaa jää odottamaan niin saa seistä siellä liikennevaloissa tunnin jos toisenkin. Aktiivisuus ei takaa puolisoa mutta ainakin se nostaa onnistumistodennäköisyyttä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.19 14:46:42

Vähän samaa mieltä tuosta, ettei meillä ole pariutumiskulttuuria enää. Kännissä vähän uskalletaan yrittää, tai sitten notkutaan tinderissä. Niitä ei uskalleta ulos pyytää, joista oikeasti tykätään... Pyytääkö miehet edes naisia enää ulos? Mua ei olla pyydetty 11 vuoteen enää..

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.2.19 15:01:21

Kyllä treffeille voi pyytää.
Turha väittää että siitä kukaan syytettä nostaa.

Mutta ihmisiä ei parisuhteet kiinnosta, on kaverit, raskas työ ja harrastukset. Mihin väliin sen parisuhteen oikein tunkee?

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: 007 
Päivämäärä:   21.2.19 15:13:16

Eihän tässä mitään ihmeellistä ole, koska maailma muuttuu ja ympäristömme sen mukana. Ennen nykyaikaa pariutuminen oli melkeinpä pakollista, jos meinasi kyetä elämään taloudellisessa mielessä. Nykyihminen pärjää myös itsekseen eli kun asia on täysin vapaaehtoinen, niin siihen ei niin paljoa panosteta tai sitten parisuhteelta vaaditaan enemmän kuin ennen.

Ja samaa mieltä kuin ennen, että parisuhteet eivät myöskään kaikki kiinnosta ollenkaan. On seksisuhteita ja muita nykyajan välimuotoja.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Suomven 
Päivämäärä:   21.2.19 15:15:24

"Nykyihminen pärjää myös itsekseen"

Tutkimusten mukaan toimiva parisuhde kuitenkin nostaa ihmisen onnellisuutta merkittävästi.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: 007 
Päivämäärä:   21.2.19 15:17:31

"Tutkimusten mukaan toimiva parisuhde kuitenkin nostaa ihmisen onnellisuutta merkittävästi."

Varmasti näin on, kun oikeanlainen kumppani osuu kohdalle. Nykyään on vaan todella paljon niitä ihmisiä, jotka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Riippuu varmaan ihmistyypistä jne.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Tuomas 
Päivämäärä:   21.2.19 15:27:08

Pohjois-Savosta ei tunnu löytyvän naista koulutetulle 46 vuotiaalle miehelle.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Vemi 
Päivämäärä:   21.2.19 15:30:09

Nykyään voi olla sekä vela että vemi tai vena :)

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: peipponen 
Päivämäärä:   21.2.19 16:10:09

Some maailma tekee ihmisistä sosiaalisesti ujoja kohdatessa livenä. Tiedän montakin tapausta, että ihmiset ovat nähneet toisensa livenä koulussa tai baarissa, mutta toinen on rohkaistunut sitten pyytämään kaveriksi somessa ja sitä kautta on päästy alkuun. Jos tämä on nykyajan normaali, niin miten sellaiset, jotka eivät somea tai deittisovelluksia käytä, löytävät parin?

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.2.19 16:20:25

"Lähettäjä: Suomven
Päivämäärä: 21.2.19 15:15:24

"Nykyihminen pärjää myös itsekseen"

Tutkimusten mukaan toimiva parisuhde kuitenkin nostaa ihmisen onnellisuutta merkittävästi."

Paino sanalla toimiva. Tänä päivänä harva nainen on miehestä niin riippuvainen ettei voisi lähteä huonosta parisuhteesta tai jättää kokonaan suhteen aloittamisen jos kumppaniehdokas vaikuttaa vialliselta. Jos onnellisuutta miettii niin uskoisin ihmisen olevan onnellisempi sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   21.2.19 16:40:30

Hehe itse olen yksi niistä ujoista tytöistä, joka on odottanut miehen tekevän aloitteen. Olen tiiviisti kiinni työssäni, vapaa-aikaa ei hirveästi ole, joten en hirveästi tapaa uusia ihmisiä livenä.
Netin kautta löysin yhden vanhan ”tutun” ja nyt keräilen rohkeutta lähettää viestiä. XD

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   22.2.19 18:20:27

"Hehe itse olen yksi niistä ujoista tytöistä, joka on odottanut miehen tekevän aloitteen."

Minä taas olen mies, joka tahtoisi pyytää ulos naista, joka työskentelee työpaikassa, jossa vierailen säännöllisesti. Minua ei ujostuttaisi kysyä naista ulos eikä naisen kieltävä vastaus saisi minua pohjamutiin, mutta sen sijaan kysymisen estää tilanteen epäsopivuus.

Minua on valistettu, ettei työssä olevaa ihmistä saa häiritä ja että on epäkohteliasta lähestyä työtä tekevää ihmistä.

Niinpä olen luovuttanut jo etukäteen. Nainen on osoittanut minulle mielestäni poikkeavaa huomiota ja minusta hän vaikuttaa hyvin mukavalta, mutta kun sosiaaliset normit estävät ulos kysymisen niin sitten ne estävät. Minkäs sille voi.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Alumni 
Päivämäärä:   22.2.19 18:29:33

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 21.2.19 05:53:59

Omalta kohdalta kyllä. Ei sitä myös paikallaan oleva jaksa niin pinnallista hakua kuin siellä kun oma elämän suunta on toistaiseksi ainakin kiinteä. Enemmän sitä kaipaa muita konkreettiseen elämään, kuin silmäniskuhymiöitä tinderissä, jotka tuntuvat vain ja ainoastaan typeriltä."

Onhan siellä myös paljon niitä jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä. Mainitsevatkin sen jo profiilitekstissään. Eli uskon että sieltäkin voi löytää puolison. Yksi kaverini meni juuri jokin aika sitten naimisiin Tinderissä tapaamansa miehen kanssa ja ensimmäinen lapsi nyt tulossa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.2.19 18:31:53

Mies: tottakai voit pyytää kahville, se on ihan ok.

Meetoo on lähinnä näiden törkyäijien takia, kourimista ja rasvaista juttua ei kukaan jaksa kuunnella. Asiallisesti ulos pyytäminen on ihan eri asia.
Kun muistaa että jos kohde sanoo ei, se on ei. Sitten jatketaan työkavereina, ei kanneta kaunaa tai kiukutella.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: bfklmf 
Päivämäärä:   22.2.19 18:57:56

Musta on outoa, ettei muka miehiä löydy! Aina on ollut valittavaksi asti, ihan täällä kaupungissakin. Eikä oo tarttenut ees baaritiskille mennä, vaan ihan harrastuksissa tullut paljon mukavia miehiä vastaan.

Ja en ole mikään kedon kaunein kukkanen, vaan ihan tavallinen tyyppi. Jolla on tavallisia harrastuksia ja tavallinen työ. En koe olevani myöskään mikää Einstein, mutta maalaisjärki pelaa.

Näillä spekseillä kuvittelisin, että lähes kuka vaan voi löytää seuraa ja jopa valita puolisoaan, jos yhtään viitsii itse aloittaa keskusteluja ja ei jää sohvan nurkkaan nyhjäämään ja odottelemaan että se prinssi Uljas tulee hakemaan kotoa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.19 19:07:42


Lähettäjä: Mies
Päivämäärä: 22.2.19 18:20:27

"Hehe itse olen yksi niistä ujoista tytöistä, joka on odottanut miehen tekevän aloitteen."

Minä taas olen mies, joka tahtoisi pyytää ulos naista, joka työskentelee työpaikassa, jossa vierailen säännöllisesti. Minua ei ujostuttaisi kysyä naista ulos eikä naisen kieltävä vastaus saisi minua pohjamutiin, mutta sen sijaan kysymisen estää tilanteen epäsopivuus.

Minua on valistettu, ettei työssä olevaa ihmistä saa häiritä ja että on epäkohteliasta lähestyä työtä tekevää ihmistä.

Niinpä olen luovuttanut jo etukäteen. Nainen on osoittanut minulle mielestäni poikkeavaa huomiota ja minusta hän vaikuttaa hyvin mukavalta, mutta kun sosiaaliset normit estävät ulos kysymisen niin sitten ne estävät. Minkäs sille voi.

^ "Luin ht.netistä ettei työssä olevaa saa lähestyä, ja siksi olen yksin" :D

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   22.2.19 19:29:58

""Lähettäjä: Suomven
Päivämäärä: 21.2.19 15:15:24

"Nykyihminen pärjää myös itsekseen"

Tutkimusten mukaan toimiva parisuhde kuitenkin nostaa ihmisen onnellisuutta merkittävästi.""

Todellakin paino sanalla TOIMIVA. Itse jos tästä suhteesta vielä jotenkin pääsen irti (@!#$ kun piti mennä hankkiutumaan raskaaksi, olen minä ihan @!#$ vitun tyhmä lehmä... No, ei se mitään, jospa tää tästä) niin en TODELLAKAAN enää aio kenenkään kanssa lyödä hynttyitä yhteen, vaan nautin siitä että saan tehdä mitä haluan, koska haluan jne. :)

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.2.19 21:16:33

Kyllä nuo sosiaaliset normit voi olla ihan todellisia estäviä tekijöitä. Itsellä on myös, ei ole mitään varsinaista syytä, etteikö voisi olla suhteita työympäristöön liittyen, mutta on suuri riski siihen että saa työympäristössä aivan vääränlaisen maineen. Ei vaan voi.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: huokaus 
Päivämäärä:   22.2.19 22:01:08

Niin että kun itse olet sitä tyyppiä joka löytää helposti seuraa ja jolle pariutuminen ei ole vaikeaa niin se ei voi olla haastavaa kellekään toiselle. Ihan niin kivasti tää maailma ei pyöri.

Lähettäjä: bfklmf
Päivämäärä: 22.2.19 18:57:56

Musta on outoa, ettei muka miehiä löydy! Aina on ollut valittavaksi asti, ihan täällä kaupungissakin. Eikä oo tarttenut ees baaritiskille mennä, vaan ihan harrastuksissa tullut paljon mukavia miehiä vastaan.

Ja en ole mikään kedon kaunein kukkanen, vaan ihan tavallinen tyyppi. Jolla on tavallisia harrastuksia ja tavallinen työ. En koe olevani myöskään mikää Einstein, mutta maalaisjärki pelaa.

Näillä spekseillä kuvittelisin, että lähes kuka vaan voi löytää seuraa ja jopa valita puolisoaan, jos yhtään viitsii itse aloittaa keskusteluja ja ei jää sohvan nurkkaan nyhjäämään ja odottelemaan että se prinssi Uljas tulee hakemaan kotoa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.19 22:06:49

Tavallisilla tyypeillä, jotka eivät ole kedon kauneimpia kukkia, varmasti onkin helppoa. Sitä lajiahan riittää valittaviksi asti. Toista se on kedon kauneimmilla ja muutenkin paremmilla.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.19 22:45:28

Mä kyllä monesti ihmettelen myös, missä vika, kun toiset valittaa, ettei ketään löydy ikinä, kun taas mulla tuntuu olevan melkein jonoksi asti ottajia, niin töissä, harrastuksissa, kuin "vapaallakin", enkä tosiaan ole mitenkään erikoinen, vaan ihan tavallinen.

Tosin suurin osa nöistä, ketkä ei ketään löydä, on kyllä melko käytöstavattomia moukkia tai vaihtoehtoisesti vähän liiankin hiottuja.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.2.19 22:49:37

"Tosin suurin osa nöistä, ketkä ei ketään löydä, on kyllä melko käytöstavattomia moukkia tai vaihtoehtoisesti vähän liiankin hiottuja."

Tai etsitään jotain oman tason ulkopuolelta.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   22.2.19 23:43:52

Mä en ymmärrä miyä naiset valittaa, ettei miehet tee alotetta, tehkää herra jumala itse! kaypassa, kirjastossa, kadulla tms. jutelkaa aina extraa kun on mahdollista, siis ei mitään iskuyritystä, mutta jutelkaa tuntemattomille esim. vieruskaverille junassa, kaupan kassalle jotain vaikka tulevasta illastanne tms. Mitä eneän höpöttelee ihmisille muutakin kun sen terve, kiitos tms. sitä enemmän saa kontaktia tuntemattomiin ja sitä lähempänä in sitä, että voi kysyä kahville.
Itse sinkkuaikoina myös harrastin sitä, että marssin kiva näköisen tyypin viereen ja kysyin että mites menee, esim festareilla tms. Kyllä sen aika nopsaan huomaa vastauksista kiinnostuuko tyyppi susta vai ei. sit voi kysyä ihan suoraa onko varattu ja jos ei oo, antaa puhelinnumeron ja marssii tiehensä. Olen antanut numeroita ja sanonut että soittele, jos et ole varattu. Helppoa ku heinän teko pienessä nousuhiprakassa. Baarissakin käy ihan fiksuja tyyppejä jotka on vaikka eksyny kaveriporukalla tai firman kemujen yhteydessä baaarii . Siitä vaan koputtaan olkapäälle ja jutteleen et mites menee tms. Koskaan kukaan mies ei ole tyly, niinkuin naiset useinnon miehille, sanovat usein suoraan et lähe meneen tms. ei ihme ettei miehet tuu jutteleen. Jos joku ei kiinnostava tulee mulle jutteleen, olen ystävällinen ja alan kans keskustella. Jossain vaiheessa kyllä tuon sitten ilmi että oleb parisuhteessa, mut ihmetyttää joidenkin naisten tapa olla ihan tyly mlukku, jos joku vähän epäviehättävä mies tulee ihan ystävällisesti jutulle. Ei sillö tavalla opi ottamaan kontaktia, vaan seistää baareissa kuin suolapatsaat tai mallinuket tekohymy naamalla ja odotellaan että prinssi urhea tulee viemään valkoisella ratsullaan. Ei, pitää olla sosiaalinen ja kupliva

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.2.19 12:53:20

Kyllä siinäkin on totuuden siemen että jos olet vähänkin paremman näköinen kuin tavikset niin vaikeampi sitä kumppania on löytää. Ei niitä tasokkaita ihmisiä ole joka nurkalla.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: greenone 
Päivämäärä:   23.2.19 13:38:00

Mä olen niin ronkeli, ja jos joku kiinnostaa, niin en uskalla intorverttinä tehdä asialle mitään, paitsi vilkuilla, ja tuijottaa, ja käyttäytyä juuri päin vastoin kuin pitäisi. Sitten työpaikalla poikkeaa ilmeisen sattuman varaisesti sellainen kiinnostava, mutta luulen, että jos hän joskus on ollut minusta kiinnostunut, niin hän ei sitä enää ole, koska vuodet ja päinvastainen käytös miten juuri ei pitäisi käyttäytyä on tehnyt tehtävänsä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.19 13:54:34

Luoja mä vihaisin sitä jos joku tulisi vonkumaan että kuis menee jossain kaupan kassajonossa tai bussissa. Tai junassa tai lentokoneessa jossa ei pääse edes pakoon. Onneksi suurin osa ihmisistä tajuaa olla häiriköimättä. En myöskään lämpiäsi tippaakaan tuolle että joku tyyppi jakaa puhelinnumeroitaan kaikille ja käskee soitella jos sattuu olemaan sinkku. Missä sosiaaliset taidot, tahdikkuus ja kyky lukea muita ihmisiä. Ja ei, en ole seuraa vailla ja vaikka olisinkin niin joku tällainen mites-menee-tässä-mun-numero tyyppi ei todellakaan olisi kiinnostava. Sosiaalinen älykkyys on seksikästä, ei se että on täydellinen tumpelo.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   23.2.19 14:23:59

... bussissa tms ei ehkä vonguta kuten baareissa tms. vaan enemmänkin voi vaikka tokaista jotain, tyylin "hemmetti kun meinasin myöhästy, huh" Se ei ole keltään pois, se on keskustelun avaus, jonka toinen voi torpata ystävällisestikin. Yleensä kun totean tommosta vaikka, niin melkeen kaikki vastaa ystävällisesti. Monet ihmiset juttelee mielellään, kun nille sanoo jotain. Turha itkeä ettei tapaa ketään, jos ei koskaan ota kontaktia toisiin ihmisiin siis ihan ilman mitään iskuyrityksiä. Olemalla mahdollisimman sosiaalinen, tapaa paljon ihmisiä ja ehkä tutustuu siihen juuri oikeaan helpommin. Ja jos joku tulee juttelen, nii. aina kannattas jutella takaisin, maailma avartuu ja oppii olemaan tuntemattomien kanssa. Jos olen tosi väsynyt ja omissa oloissa, niin ei sillon kukaan mitään sanokaan.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: No huh 
Päivämäärä:   23.2.19 15:25:44

Kautta maailmanhistorian kaikille ei löydy kumppania, ennen määritti enemmän sääty ja isän lompakon paksuus.
Nykyään, kun on koko paketti vartalo, kasvot, persoona, äly ja koulutus on mitattuna, ei vain kelpaa.
Jos omat tavoitteet ovat omien resurssien ulottumattomissa, ei varmaan löydy sopivaa.
Kauniille ja fiksulle löytyy aina, jonoksi asti. Se on julma totuus.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.19 15:55:26

Kauniille ja fiksulle löytyy, mutta jos kaunis ja fiksu haluaa toisen kauniin ja fiksun, niin on paljon vaikeampaa. Kauniudesta voi vielä ehkä vähän tinkiäkin, mutta siitä filsuudesta jo paljon vaikeampi. Siinä fiksu tuntee itsensä vain pelleksi jos ei ole samoja aaltopituuksia ja joutuu suhteessa alentumaan oman fiksuutensa alapuolelle.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ., 
Päivämäärä:   23.2.19 16:00:51

Reiluna 5 kymppisenä, 30 vuoden jälkeen on outoa aloittaa kapakoissa ja muissa tapahtumissa
yksin käynti uudelleen.

Liki kaikki kaverit ovat perheellisiä. Ja uusista tutuista ei löydy kaveria baarissa käyntiin raittiille.

Joku seurakunta, urheilu, tanssi ei oikein kiinnosta.

Ja en oikein tiedä haluaisinko hevosihmisen rinnalleni, kun oon heidän touhujaan seurannut.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: jnt 
Päivämäärä:   23.2.19 16:09:32

feministit ja meetoot saaneet naiset tuntumaan epäilyttäviltä. Paras pitää väliä ja olla kaveeraamatta.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Katsonut 
Päivämäärä:   23.2.19 16:53:28

Todella moni on nykyään pulska tai lihava ja toinen ääripää on nämä fitnesspullustelijat. Katsokaapa kuvia 30-60-lukujen suomalaisista, yleisesti hyvännäköistä ja työtä tekevää porukkaa. Kovin vaikean kanssa kukaan ei jaksa olla, positiivisuus ja selkeä järjenjuoksu on kyllä hyveitä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: isä 
Päivämäärä:   23.2.19 17:05:24

miehille ei löydy naisia, eiköhän asia ole juuri päinvastoin? Poikani 28v on ihan komea, hyvässä ammatissa, huolehtii itsestään ja ei käytä alkoholia eikä polta. Kaikki asiat pitäisi olla kohdallaan mutta eipä vain löytänyt Suomesta naista itselleen. Kehotin laittamaan profiilin internettiin Aasian sivustolle ja sieltä löytyi huumorintajuinen iloinen kiva naisihminen rinnalle ja ovat onnellisesti yhdessä.

Filippiiniläinen nainen on ikionnellinen ja kirjoitti facebook sivustoonsa ettei voi uskoa miten hyviä miehiä on olemassa, sillä poikani huolehtii ja on empaattinen ihminen joka taatusti tekee kaikkensa parisuhteen eteen.

Suomesta ei löytynyt kun ei ole mikään baarissa norkoilija vaan tykkää urheilusta, liikunnasta, koti-illoista ja matkustelusta.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: nisä 
Päivämäärä:   23.2.19 17:15:09

isä, tuo sinun poikasi olis varmaan mennyt kuin kuumille kiville, jos olisi enemmän tuonut itseään julki.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: greenone 
Päivämäärä:   23.2.19 17:21:39

Itse tykkään työtä pelkäämättömästä haalarikansasta, joka uskaltaa liata kätensä. Kaikista eniten turnoffi tälle naiselle on asemansa korostajat, kaikenmaailman ceot, insinöörit, toimitusjohtajat, dipit, pomot...hyi hyi hyi! He ovat niitä jotka tuntevat itsensä muuta kansaa paremmiksi.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: miia 
Päivämäärä:   23.2.19 17:47:14

isä, poikasi taisi vain olla turhan kranttu.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: jaded 
Päivämäärä:   23.2.19 17:47:49

No jos se on facebookissa se on tottaa... Työtä pelkäämätön haalarikansa = Kiinalaiset (Suomesta nuo on loppu).

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: .--. 
Päivämäärä:   23.2.19 17:59:25

"isä" Liian kunnollinen ei kiinnosta. Pitää olla pikkasen rentun vikaa..

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.2.19 18:14:11

No aasialaisille kelpaa kuka vaan kun ovat paremman elämän perässä. Kyllä mullekin kelpais melkein mimmonen tahansa aussi, jenkki tai kanadalainen jos sitä kautta sais sit työ ja oleskelu luvat kyseisiin maihin.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: greenone 
Päivämäärä:   23.2.19 18:28:05

jaded:
Ei muuten ole Suomesta loppu. Täällä on edelleen oikeaa työtä tekeviä ihmisiä, eikä mitään paperin pyörittelijöitä. Maajussit, metsätyöläiset, tehtaan työtekijät, tietyöläiset, kengityssepät, eläinlääkärit, postikantajat, maarakennus jne.Työtä tekeviä ihmisiä kaikki ja kätensä likaavat taatusti.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Joo'o 
Päivämäärä:   23.2.19 19:39:03

Tämänkin topicin alkupäässä hyvänoloinen mies yhteystietojen kera tarjolla...
Kyllä se on naisen omaa saamattomuutta, jos ei hyvää miestä löydä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Leila 
Päivämäärä:   23.2.19 19:44:36

"täällä on edelleen oikeaa työtä tekeviä ihmisiä"

Melko lapsellista jaotella töitä oikeisiin ja vääriin/leikkitöihin. Sellaisia kun ei ole, jos siitä maksetaan palkkaa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.19 19:45:33

Tuokin on aika suhteellista millainen on hyvä mies. Mulle lähtötaso on hyvät sosiaaliset taidot, älykkyys, empatiakyky, järkevä päihteidenkäyttö, akateemisuus ja hyvä työpaikka. Näiden kriteerien täyttäminen ei kuitenkaan takaa sitä että olisin missään mielessä kiinnostunut, tämä on vain perustaso jonka alapuolelle jäävät ohitan täysin. Ja ei, en ole miestä vailla kun tuossa vieressä on jo kaikki kriteerini täyttävä ja paljon enemmän oleva mies. En ymmärrä niitä naisia jotka tyytyvät johonkin ihan ok mieheen.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: greenone 
Päivämäärä:   23.2.19 19:49:32

Leila:
Yhtä monta makua, kuin ihmistäkin.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   23.2.19 19:54:15

"Mulle lähtötaso on hyvät sosiaaliset taidot, älykkyys, empatiakyky, järkevä päihteidenkäyttö, akateemisuus ja hyvä työpaikka."

Minun näkökulmastani vaatimuslistastasi syntyy vaikutelma, että olet ihmisiä esineellistävä, sosiaalisilta taidoiltasi heikko ja epäempaattinen.

Se, että pisteytät ihmisen listan perusteella, viittaa siihen, että ajattelusi on kapeaa ja ennakkoluulojen ohjaamaa.

Ajattelusi on myös pelottavaa, koska vaikka mies olisi tapaamishetkellä kunnollinen, fiksu ja koulutettu, niin kaksi vuotta myöhemmin hän ei välttämättä enää ole. Hän voi esimerkiksi sairastua psyykkisesti ja ruveta samalla vetämään viinaa.

Silloin tietenkin jätät hänet. Siksi turvaa, tukea, lujaa luottamusta ja keskinäistä henkistä jakamista toivova mies ei uskalla tutustua sinuun. Hän pelkää tulevansa hylätyksi.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Leila 
Päivämäärä:   23.2.19 19:56:26

"mulle lähtötaso on hyvät sosiaaliset taidot, älykkyys, empatiakyky, järkevä päihteidenkäyttö, akateemisuus ja hyvä työpaikka."

Näiden listojen jälkeen ei tarvitse kauaa mietti erotilastoja. Yksikin kohta kun tulevaisuudessa lakkaa olemasta, niin seuraavaa uhria etsimään.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: h2o 
Päivämäärä:   23.2.19 20:03:58

Ei noiden listojen ja kriteereiden tarvitse mitään ehdottomuutta tarkoittaa. Itsellä on myös aika suuri kynnys lähtötasossa, mutta se tulee vain siitä, että kun tarpeeksi monta kertaa ns. iskee kätensä paskaan, niin ei vaan enää jaksa.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Ja 
Päivämäärä:   23.2.19 20:14:01

Ongelmana on etteivät ihmiset kohtaa toisiaan. Monissa kaupungeissa esimerkiksi paljon naisia ja sitten taas maalla paljon sinkku miehiä. Ongelma on siinä etteivät kohtaa toisiaan ja vaikka kohtaisivat on vaikea erottaa ketkä etsivät tositarkotuksella kumppania ja ketkä eivät.

Minulla myös korkeat vaatimukset miehen suhteen, mutta johtuu ihan siitä, että olen tottunut niin hyvään (nykyinen aviomies) etten tyytyisi vähempäänkään, jos ero tulisi.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.2.19 20:16:29

Kaupunkien sinkkunaiset ja maaseudun yksinäiset miehet eivät välttämättä pariutuisi vaikka kohtaisivatkin jossain. Elämät ovat hyvin erilaisia, enkä tässä nyt aja takaa, että jompi kumpi olisi parempaa tai oikeampaa, vaan ihan sitä, että elämät poikkeavat toisistaan reippaasti.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   23.2.19 20:17:50

"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 23.2.19 15:55:26

Kauniille ja fiksulle löytyy, mutta jos kaunis ja fiksu haluaa toisen kauniin ja fiksun, niin on paljon vaikeampaa. Kauniudesta voi vielä ehkä vähän tinkiäkin, mutta siitä filsuudesta jo paljon vaikeampi. Siinä fiksu tuntee itsensä vain pelleksi jos ei ole samoja aaltopituuksia ja joutuu suhteessa alentumaan oman fiksuutensa alapuolelle."

Kyllä se vain niin menee, että jos olet kaupungin kaunein ja fiksuin tyttö, sitten pääset valitsemaan päältä kolmesta parhaasta poikamiehestä. Mikään komea, fiksu mies ei valitse sijastasi harmaahannaa vain siksi, ettei halua olla pinnallinen, saati että kauniit ja fiksut naiset pelottaisivat (koska tämmöisillä miehillä on itsetuntoa vähän liiankin kanssa).

Jos kykenet yhtään tinkimään ulkonäkövaatimuksista, fiksuja miehiä on helppo hurmata älyllä.

Mutta jos nyt satut olemaan joutsen liian pienellä ankkalammella, eikä hyviä vapaita miehiä tule missään vastaan, sitten on ehkä aika laajentaa piirejä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: h2o 
Päivämäärä:   23.2.19 20:25:14

Maaseudun ja kaupunkien sinkkujen pariutumisen ehto on joo, että vähintään toisen on oltava valmis muuttamaan elämäntapojaan.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Ja 
Päivämäärä:   23.2.19 20:30:16

---//Toki voi noinkin olla, mutta ei aina. On moni maalainen muuttanut kaupunkiin tai kaupunkilainen maalle (itse lukeudun jälkimmäisiin). Omassa lähipiirissä yhdelläkään maalaismiehellä joka asuu yhä maalla ei ole maalaisnaista vaan kaikilla nainen joka on asunut kaupungissa, mutta halunnut sieltä pois ja muuttanut maalle miehen perässä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: greenone 
Päivämäärä:   23.2.19 20:33:25

Mä olen maalta ja saanut miehen mallin isästä, joka teki työtä kuin työtä. Oli metsuri, maanviljelijä, piti kasvimaata, teki puutöitä, hakkasi halot, kalasti ja hoiti eläimiä.Siksi ihannoin fyysistä työtä tekeviä ihmisiä. Isä myös piti metsätöissä kirkuvan oransseja vaatteita.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.2.19 20:35:52

Monesti kaupungissa elävä sinkkunaisen ja maalaisen sinkkumiehen koulutukset ja työt yms. eroaa toisistaan paljon. Naiset pääosin korkeakoulutettuja nykyään kaupungeissa ja maaseudun miehet ammattikoulun ja osa peruskoulun käyneitä. Tässäkään ei ole mitään ihmeellistä, mutta kuten aikaisemmin totesin, että elämät ovat erilaisia, niin onko tällaisilla henkilöillä sitten miten paljon yhteistä, minkä pohjalle voidaan pysyvää suhdetta rakentaa.

Tiedän, että kaupunkilaiset ja maalaiset ovat iät ja ajat pariutuneet keskenään, mutta missä laajuudessa sitä nykyään tapahtuu, kun tiedetään se tosiseikka, että miesten ja naisten koulutustaustat ovat eriytyneet "viime aikoina" aika radikaalistikin?

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: nainen35 
Päivämäärä:   23.2.19 20:39:56

Lähettäjä: Stall Jack

Päivämäärä: 21.2.19 00:36:24

Tässä olis hyvä mies, minä :)

Tavallinen työssäkäyvä suomalainen mies, naista erittäin hyvin kohteleva, katseenkestävä ja hevosharrastaja. 180cm 84kg ja 40v saavutettu.
Elämä kaikinpuolin kunnossa, vain kumppania kaipaan rinnalle.
Täälä Länsi-Suomen pohjoisessa liikun.

Laitatko sun sähköpostin näkyviin, en saa sitä auki kännykällä. Nainen,35v

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Ja 
Päivämäärä:   23.2.19 20:47:56

---//Se onko liian erilaisia jotta pariutuminen onnistuu riippuu ihan siitä mitä asioita ihminen arvostaa. Toiset arvostavat korkeaa koulutusta, toisille sillä ei ole merkitystä. Lisäksi kaikki kaupunkilaisnaiset eivät ole korkeasti koulutettuja ja maalaismiehet perusduunareita.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.19 21:03:48

Olen, #, miespuolinen. Ja kuten kirjoitin, niin ei se ulkonäköpuoli ole niinkään ongelma, vaan se fiksuus. Nyt tämän koko suomen kokoiselta ankkalammelta on viimeisen kymmenen vuoden aikana löytynyt kolme sen suhteen tasokasta naista. Yhden kanssa oli viiden vuoden suhde ja kaksi varattuja. Varmaan sitten laajennettava lammikkoa rajojen ylitse.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Ansa 
Päivämäärä:   23.2.19 21:14:59

Ronkelit ne vaan runkkaa.

Näin. Itse olen ihan tavallislen näköinen neljääkymppiä lähestyvä, perusmukava nainen ja aina on miehiä riittänyt.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.19 21:21:33

Ronkelit ehkä runkkaavat, mutta ronkelit eivät joudu kärsimään huonoista tai epätyydyttävistä suhteista.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.19 21:36:54

Mitä vikaa siinä on että vaatii puolisolta tiettyjä asioita? Miksi pitäisi tyytyä sellaiseen puolisoon joka ei miellytä? On naivia ja lapsellista väittää edes keskustleupalstalla että minulla ei mitään listoja ole kun ihan tasan jokaisella on puolison suhteen vaatimuksia. Nämä toiveet vain vaihtelevat ihmisestä toiseen. On myös ihan höpöhöpöä luulla että miehille kelpaisi ihan kuka tahansa varsinkin jos miehellä on mitään muuta annettavaa kuin se että on ihan ok.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   23.2.19 21:41:18

"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 23.2.19 21:03:48

Olen, #, miespuolinen. Ja kuten kirjoitin, niin ei se ulkonäköpuoli ole niinkään ongelma, vaan se fiksuus. Nyt tämän koko suomen kokoiselta ankkalammelta on viimeisen kymmenen vuoden aikana löytynyt kolme sen suhteen tasokasta naista. Yhden kanssa oli viiden vuoden suhde ja kaksi varattuja. Varmaan sitten laajennettava lammikkoa rajojen ylitse."

Suosittelen kokeilemaan, josko se ruoho olisi muualla ainakin yhtä vihreää. Jos on kovin tiukat kriteerit, tarjonta voi olla vähäistä varsinkin siinä iässä, kun moni on jo löytänyt kumppanin.

Toiseksi suomalainen ulkonäkö ja elämäntapa voi muualla olla jopa korkeammassa kurssissa (tämä pätee myös miehiin), joten ilman muuta kannattaa kokeilla, millaista vientiä voisi olla muualla. Tietysti kannattaa valita sellaisia kulttuureja, joiden kanssa uskoo pitkässä juoksussa pystyvänsä elämään arkea.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: isä 
Päivämäärä:   23.2.19 21:41:51

""isä" Liian kunnollinen ei kiinnosta. Pitää olla pikkasen rentun vikaa.."

joo, tuo on niin totta. Ikävä kyllä poikani on liian oikeudenmukainen ja rehellinen eikä hänessä ole pätkääkään rentun vikaa niin hän lienee suomalaisten naisten mielestä "ikävystyttävä" koska ei ole "särmää. Kaipa me ollaan vaimoni kanssa kasvatettu poikamme väärin siinä mielessä?

Voi että miten väärässä naiset ovat tässä luulossa. Eikö turvallinen, huolehtiva lapsia ja vaimoaan rakastava aviomies, joka pystyy taloudellisesti turvaamaan perheensä, olisi ihan hyvä vaihtoehto?

Poikani on ranttu, se on totta mutta hänelle ulkonäkö ei ole koskaan ollut tärkeä vaan luonne: ei saa olla itsekäs, ahne, oltava rehellinen ja luotettava.

Pakko kertoa, filippiiniläisessä chatissa hän sai tuhansia yhteydenottoja pelkästään ulkonäön perusteella ja hän valitsi kaikista yhden jonka kanssa chattaili puoli vuotta ennenkuin matkusti Filippiineille häntä tapaamaan. Nainen rakastui silmittömästi, näin voidaan sanoa sillä ehkä poiketen paikallisesta kulttuurista poikani asettaa aina tyttökaverinsa etusijalle ja huomioi tätä.
Eikös tällä tavalla nykyäänkin tavata puolisoita? Ensin netin välityksellä, sitten tavataan ja jos kemiat yms pelaa niin mennään yhteen.
Naine suorastaan rakastaa Suomea, puhtautta, lunta, ilmastoa(?) ja ennenkaikkea poikaani jonka sanojensa mukaan Jumala on heidät yhteen järjestänyt.

Poikani eli sinkkuna vuosia yksin, yritti tavata tyttöjä mutta ei työnperässä vieraassa kaupungissa tutustunut. Tämä näyttää olevan onnistunut ratkaisu.
Filippiiniläiset ovat syvästi uskonnollisia ja siellä avioerot eivät ole sallittu, ovat siis kristittyjä. Ajattelin, että pienempi riski on valita filippiiniläinen ahkera vaimo jos haluaa olla avioliitossa kuolemaansa asti. No itsekin olen ollut suomalaisen vaimoni kanssa onnellisesti naimisissa jo 37 vuotta ja varmaan poikamme on ottanut tavallaan malliksi meidän avioliiton. Poikamme on sosiaalinen eikä halua elää yksin vaan rinnalleen kumppanin, jota saa rakastaa ja saada rakkautta, parhaan kaverin jonka kanssa harrastaa ja kertoa ilot ja surut.

Olen sitä mieltä, että ihminen on onnellinen kun hänellä on hyvä toimiva parisuhde, eikö?

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   23.2.19 21:46:20

"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 23.2.19 19:45:33

Mulle lähtötaso on hyvät sosiaaliset taidot, älykkyys, empatiakyky, järkevä päihteidenkäyttö, akateemisuus ja hyvä työpaikka."

Tämän listan voi kääntää niinkin päin että kuka kumma haluaa sosiaalisesti kömpelön, tyhmän, empatiakyvyttömän, päihderiippuvaisen, kouluttamattoman ja työttömän puolison. Jos siis tämän listan vaatimuksia pidetään jotenkin kohtuuttomina.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.2.19 22:09:44

"Mitä vikaa siinä on että vaatii puolisolta tiettyjä asioita?"

Listoilla saa ainoastaan karkotettua kunnolliset miehet. Jäljelle jäävät itseensä korostuneesti uskovat, joilla on usein persoonassaan narsistista sävyä.

Se kaikin puolin mukava erittäin pienipalkkainen lastentarhanopettaja jättää vastaamatta, koska hänellä ei ole hyvää työpaikkaa, vaan tulot voivat olla pienemmät kuin kaupan kassalla.

Vastaamatta jättää myös kirjailijamaisteri, joka saa joskus jotain ulkopuolelta, mutta usein sossusta.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.19 22:15:51

Ei karkoita listat kunnollisia miehiä jos ne miehet siihen listaan vaan sopii. Päinvastoin, se listat kertovat siitä että tietää mitä haluaa ja se on aina positiivinen asia. Lista vaan pitää olla niinpäin, että listaa mitä haluaa. Jos listaa ominaisuuksia, joita ei halua, niin se on luotaantyöntävämpää.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: greenone 
Päivämäärä:   23.2.19 22:40:12

Silloin kun on kyse elämänkumppanin valinnasta...ammatilla ja tuloilla ei pitäisi olla mitään tekoa sen kanssa sovitaanko yhteen. Luonne ja viehättävyys on se ratkaiseva tekijä.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   23.2.19 22:40:32

"Tämän listan voi kääntää niinkin päin että kuka kumma haluaa sosiaalisesti kömpelön, tyhmän, empatiakyvyttömän, päihderiippuvaisen, kouluttamattoman ja työttömän puolison. Jos siis tämän listan vaatimuksia pidetään jotenkin kohtuuttomina."

Nuohan ovat tyypillisiä renttujen piirteitä paitsi lisäisin listaasi vielä väkivaltaisuuden ja huonon itsetunnon.

Suomalainen nainen haluaa tällaisen puolison koska ne rakastuvat renttuihin. Naiset ovat liiaksi ulkonäkökeskeisiä, tämä on todettu monta kertaa. Mies voi olla naistenmies, pettäjä, renttu mutta jos on komea, naiset ovat lääpällään.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Äijä 
Päivämäärä:   23.2.19 23:02:24

"Päinvastoin, se listat kertovat siitä että tietää mitä haluaa ja se on aina positiivinen asia."

Oma listani on tällainen:

-Puhuu kauniisti muista ihmisistä kuten vanhemmistaan, sisaruksistaan, ystävistään, työkavereistaan, pomostaan ja eksistään. Eksien haukkuminen on välitön vaaran merkki.

-Kysyy minun rajojani ja toiveitani ja kertoo omat rajansa ja toiveensa.

-Osallistuu oma-aloitteisesti kotitöihin.

-Pitää pääsääntöisesti lupaamansa.

Koskaan ei ole tullut vastaan ongelmatapausta. Suhtautuminen muihin ihmisiin paljastaa tehokkaasti ongelmatapaukset. Heti jos ihminen rupeaa puhumaan paskaa muista, minä rupean hankkiutumaan hänestä eroon.

Jos ihminen on luonteeltaan sellainen, että muut ovat väärässä ja hän itse on oikeassa, ninn elämä käy raskaaksi. Sellaisen ihmisen kanssa ajautuu äkkiä tilanteeseen, jossa joutuu aktiivisesti puolustamaan itseään eikä tule kuulluksi tai kunnioitetuksi.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Äijä 
Päivämäärä:   23.2.19 23:03:39

Tai siis on tullut vastaan ongelmatapaus, mutta olen lopettanut suhteen heti, kun kielteinen asenne muita ihmisiä kohtaan paljastui.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.19 23:37:38

Mutta sitten jos on pieni muna nii se pilaa kaiken..

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Joo'o 
Päivämäärä:   24.2.19 00:22:46

Nainen35: Kyllä sinä jotenkin sen säpon saat auki, joku kaveri auttaa tms.
Ei varmaan olisi järkevääkään viestikenttään laittaa spostiosoitetta.
Vähänkö olis ihanaa, kun täältä foorumilta jotkut toisensa löytäisi :)

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: ., 
Päivämäärä:   24.2.19 09:20:52

Maamme syrjäseuduilla töissä olevan pitää asua taajamassa ainakin paikkakunnalle muuton jälkeen.

Kun työpaikasta on naapurikunnan keskustaan 80 kilometriä. Ja lähi kaupunkiin ajaa pari tuntia.

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: nainen35 
Päivämäärä:   24.2.19 10:02:00

Lähettäjä: Joo'o

Päivämäärä: 24.2.19 00:22:46

Nainen35: Kyllä sinä jotenkin sen säpon saat auki, joku kaveri auttaa tms.
Ei varmaan olisi järkevääkään viestikenttään laittaa spostiosoitetta.
Vähänkö olis ihanaa, kun täältä foorumilta jotkut toisensa löytäisi :)

"Jakaminen ei onnistu. Et ole määrittänyt sovelluksia tai tilejä joilla jakaa", ilmottaa puhelin. Miten saan sun sähköpostin näkyviin?

  Re: Naisille ei löydy miehiä

Lähettäjä: Punk 
Päivämäärä:   24.2.19 10:14:49

Se meili on zigzag@luukku.com.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.