Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: naispaholainen 
Päivämäärä:   10.12.18 11:19:53

Tilanne on se, että viisi vuotta sitten elin onnellisessa parisuhteessa. Sitten mies rakastuikin toiseen naiseen, häntä kymmenen vuotta nuorempaan teiniin.
Tuo tyttönen siivosi iltaisin kaupassa, joten soitin kauppaan ja kerroin hänen varastelevan ja käyttävän huumeita. Tyttö sai potkut.

Tällä hetkellä tyttö on jo työssäkäyvä nainen. Ex-mieheni kanssa hän ei enää seurustele. Katsoin hänen fb-profiiliaan, missä luki hänen työpaikkansa. Äsken soitin hänen esimiehelleen ja kerroin, miksi hän aikoinaan sai potkut kaupasta. Kosto elää ja pitkään elääkin. Ai että on hyvä mieli :D

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.18 11:21:01

Hanki ammattiapua. Olet sairas.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   10.12.18 11:21:35

Miehesihän sen perheenne rikkoi.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Mami 
Päivämäärä:   10.12.18 11:23:14

Ei tosiaan enää kuulosta ihan terveeltä.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.18 11:24:34

No onneksi tämä ei taida olla totta :D

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: deeku 
Päivämäärä:   10.12.18 11:25:30

Todennäköisesti perheen rikkoja oli aloittaja.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Qwerty 
Päivämäärä:   10.12.18 11:27:11

Kumma juttu että aloittaja meni vaihtoon.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   10.12.18 11:28:04

Toivon että aloittajalle karma kostaa

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.12.18 11:31:01

Ap on sairas, hae apua!! Toisekseen tuo on omyös säälittävää, miehesi sen perheesi rikkoi enkä kyllä yhtään ihmettele.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: {Sanna} 
Päivämäärä:   10.12.18 11:36:41

Aloittajalle :

Siis teit mitä?

Miksi sinä sitä tyttöä / naista syytät erostanne?

Eihän se ole sen vika, vaan miehesi, joka lähti toisen matkaan!

Olet todellakin sairas ihminen!

Hanki ammatti apua!

////

Minun pieni tarina

Löysin erään miehen. Tutustuimme. Aloimme seurustelemaan. Mentiin kihloihin. Muutimme yhteen. Asuin pienessä kerrostaloyksiössä, jonne hän muutti hetkeksi kanssani asumaan. Etsimme sitten isompaa asuntoa ja muutimme sitten kerrostalokaksioon. Sieltä muutimme rivitalokaksioon. Sieltä pieneen omakotitaloon. Asuin 600km päässä synnyinseudultani. En kerennyt asua siellä kuin 4kk ajan, kunnes mies jätti minut. Kerkesimme seurustella 1v 7kk. Olla kihloissa 1v 7kk. Asua avoliitossa 1v 6kk.

Tämä nainen tuli meidän suhteemme tielle. En ikimaailmassa kuvitellut tekeväni kiusaa / pahaa tälle naiselle. Nimittelin häntä toki aluksi, mutta saimme sitten soviteltua, koska tämä nainen kertoi koko tarinan alusta loppuun asti.

Mies siis jätti minut tämän toisen naisen takia. Aluksi siis luulin että tämä nainen tuli meidän suhteemme tielle, vaikka asia ei näin loppupeleissä edes ollut.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Klo 
Päivämäärä:   10.12.18 11:37:03

Huumetestit on työpaikoilla sitä varten että sillä todetaan huumeiden käyttö. Ei juorut.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   10.12.18 11:40:15

Joo, vähän nyt realismia näihin voimafantasioihin. Kukaan ei saa potkuja yhtään mistään pelkän nimettömän soiton perusteella.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.12.18 11:41:37

Cool story bro. Työnantajat on 99% tapauksista työntekijöidensä puolella. Potkuja ei voi antaa huhupuheen perusteella, vaatisi ainakin jotain todisteita.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.18 11:46:47

Mies on tehnyt elämänsä järkevimmän päätöksen hankkiutuessaan aloittajasta eroon :D

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: poppa 
Päivämäärä:   10.12.18 11:52:52

Onko kouluissa lomat, vai mistä näitä epärealistisia tarinoita satelee? Tällaiseen verrattuna salkkaritkin on aika todenmukaista menoa.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Misha 
Päivämäärä:   10.12.18 11:53:13

Lapseni biologinen isä petti ja jätti nuoremman naisen vuoksi. Ei ole kertaakaan tavannut tätä lastaan eikä tule tapaamaankaan. Oppipahan että teoillansa on seuraukset. Minulle on kuitenkin se ja sama mitä tämä hänen lutkansa tekee tai on tekemättä.... Minulla on ihana aviomies joka on lapsen virallinen isä + kahden muun biologinen isä. Lapsellani on 1000 kertaa parempi isä mitä tuo exä olisi voinut olla.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.18 11:55:50

”Ei ole kertaakaan tavannut tätä lastaan eikä tule tapaamaankaan. Oppipahan että teoillansa on seuraukset.”

Mitä pahaa se lapsi on tehnyt kun sitä noin rankaiset?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Misha 
Päivämäärä:   10.12.18 11:58:02

Lapsella on maailman paras isä (nykyinen mieheni)

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   10.12.18 12:01:18

Se on muuten jännä, miksi sekopäänaiset aina syyttävät toista naista, eivät suinkaan miestään. Varsinkaan, kun suurimmassa osassa tapauksista nämä kullanmurut ovat vain unohtaneet kertoa olevansa varattuja.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   10.12.18 12:08:43

Tulee ihan mieleen yksi tallinpitäjä, joka alkoi soitella ex-mieheni työpaikalle (siis sen työpaikan numeroon, josta vastasi aina exäni pomo) että minä kuulemma petän häntä.
Pyysi siis mieheni puhelimeen ja lateli pitkät tarinat ties mitä p*skaa.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.18 12:10:03

Olisikohan sillä miehelläsikin ollut jotain vastuuta perheen rikkoutumisesta? Enemmän kuin aikuisen miehen vietävissä olevalla keskenkasvuisella tytöllä?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.12.18 12:29:08

Lähettäjä.

Päivämäärä10.12.18 11:46:47

Mies on tehnyt elämänsä järkevimmän päätöksen hankkiutuessaan aloittajasta eroon :D

Jep.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: .............. 
Päivämäärä:   10.12.18 12:38:10

Harvoin hyvässä parisuhteessa petetään... peiliin katsomisen paikka aloittajalla.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: jestas 
Päivämäärä:   10.12.18 12:44:43

Laittaako joku työpaikkansa faceen??? Ei tulisi mieleenkään.

Åorvoosahan tää tarina koska jos ei ole niin suljetulle noin seinähullu tapaus kuuluu.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä{Sanna} 
Päivämäärä:   10.12.18 12:49:57

Lähettäjä: poppa
Päivämäärä: 10.12.18 11:52:52

Onko kouluissa lomat, vai mistä näitä epärealistisia tarinoita satelee? Tällaiseen verrattuna salkkaritkin on aika todenmukaista menoa.

**********

Kirjoitit yleisesti, mutta vastaan silti. En ole koulussa, enkä kirjoittele epärealistisia tarinoita.

//////////

Lähettäjä: k
Päivämäärä: 10.12.18 12:01:18

Se on muuten jännä, miksi sekopäänaiset aina syyttävät toista naista, eivät suinkaan miestään. Varsinkaan, kun suurimmassa osassa tapauksista nämä kullanmurut ovat vain unohtaneet kertoa olevansa varattuja.

**********

Ja edelleen tiedän, että kirjoitit yleisesti, mutta vastaan silti. En ole sekopäänainen. Minä syytin ensin naista, mutta kun sain tietää totuuden, syytinkin sen jälkeen miestä. Tämä nainen (joka on nyt exäni vaimo) tiesi että ollaan yhdessä. Mies valehteli minun olleeni hänelle exä ja että ollaan erottu, vaikka näin se ei todellakaan ollut.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.18 12:50:19

Typerää.

Miksi työnantajat muuten uskoivat sinua? katkeroitunut random naikkonen soittelee? Ei ole uskottavaa. Keksi parempi.
Sinuna en syyttäisi tätä ex-teiniä vaan katse peiliin ja etenkin ex-mieheesi. hän sen sinulle teki.

On minultakin "viety mies" mutta ei tod. ole uuden naisen vika, vaan miehen. Hän teki valinnan ja on valintaansa tyytyväinen. Minä en, koska minut jätettiin ja pahaltahan se tuntui, mutta sille ei voi mitään. Mitä joku typerä kosto auttaa? Mistä minä kostaisin? Siitä että joku oli vaan sopivampi miehelle? Eihän se ole mikään syy.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   10.12.18 12:53:28

Ikävä kyllä tuo toisten mustamaalaaminen saattaa onnistuakin ja todennäköisesti on tavallisempaa kuin luullaankaan. Omakohtaista kokemusta löytyy( siis uhrina). Kyllä minä uskon että aloittaja on tosiaankin noin toiminut katkeruudessaan, toivottavasti saa tarvitsemaansa apua ja muuta sisältöä elämäänsä. Villi veikkaus että aloittaja itse työtön?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.18 12:56:17

Miten joku voi kadehtia siivoustyöpaikkaa??? Aika alhaista.
Muutenkin (hyvä työ) mutta aliarvostettua! Joku katkera ei anna toisen edes siivota,.huh huh... huku pölypalloihisi.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.12.18 12:58:04

"Lähettäjä: Misha
Päivämäärä: 10.12.18 11:53:13

Lapseni biologinen isä petti ja jätti nuoremman naisen vuoksi. Ei ole kertaakaan tavannut tätä lastaan eikä tule tapaamaankaan. Oppipahan että teoillansa on seuraukset. Minulle on kuitenkin se ja sama mitä tämä hänen lutkansa tekee tai on tekemättä.... Minulla on ihana aviomies joka on lapsen virallinen isä + kahden muun biologinen isä. Lapsellani on 1000 kertaa parempi isä mitä tuo exä olisi voinut olla." Tämä on yhtä säälittävää ja surullista lapsen kannalta, että hänelle kostetaan, koska äitinsä on katkera ämmä! Vihaan naisia, jotka käyttää lasta pelinappulana, hyi @!#$!!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   10.12.18 13:08:14

osa naisistakin osaa olla aikamoisia "riivinrautoja", en ihmettele kun miehet pyrkii pois huonosta suhteesta!!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.18 13:12:34

Lähettäjä: Just
Päivämäärä: 10.12.18 11:21:35

Miehesihän sen perheenne rikkoi.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   10.12.18 13:40:45

Ihan oikein. Vaikkei juttu nyt taida totta ollakaan. Mä en oikein arvosta naisia jotka tietoisesti iskevät varattuja miehiä vaikka eniten toki mieshän siinä väärin on tehnyt.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.18 14:04:14

Ihan mielenkiinnosta, millaisen fantasiokoston kehittelit tarinan päärikolliselle eli pettäjämiehelle, jos keksit tuollaista jo sille viattomammalle osapuolellekin eli naiselle? Kerro, oi suuri mielikuvitusrankaisija!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   10.12.18 15:45:06

Sanna miksi olet puolustuskannalla? Sinuun ei kohdistunut nuo viestit, tai ainakaan minä en niin ymmärtänyt. Sinun tarinasi ei ollut sellainen mihin ne viestit viittasivat.

Miksi oletat niin?

Yleensä ne jotka puolustautuvat ilman syytöksiä ovat sellaisia joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Mimmu 
Päivämäärä:   10.12.18 15:49:13

No kyllä niissä naisissakin on vikaa. Onko pakko vikitellä varattuja kun vapaitakin on?
Itse ihastuin erääseen mieheen ja pian selvisi että on parisuhteessa. Ei tullut mieleenkään jatkaa yhteydenpitoa siihen mieheen. Mutta toiset jatkaa ja miehen liha on hekkko...

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Ratsubelle 
Päivämäärä:   10.12.18 16:05:39

Aloittaja toimii häpeän aiheuttaman raivon vallassa. Ammattiauttajalle, marsmars.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   10.12.18 16:11:21

Hei kaikki ihanaiset. Pitäkää miehenne kaikki tarpeet tyydytettyinä niin ette joudu pettymään. Tässä taannoin oli telkussa nainen joka kehoitti kaikkia naisia ottamaan hänen parhaaksi näkemänsä keino käyttöön että mies pysyy tyytyväisenä eli jos ette jaksa tai halua rakastella niin hoitakaa mies suullanne.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: jepjep 
Päivämäärä:   10.12.18 16:16:18

"Se on muuten jännä, miksi sekopäänaiset aina syyttävät toista naista, eivät suinkaan miestään. Varsinkaan, kun suurimmassa osassa tapauksista nämä kullanmurut ovat vain unohtaneet kertoa olevansa varattuja.

**********

Ja edelleen tiedän, että kirjoitit yleisesti, mutta vastaan silti. En ole sekopäänainen. Minä syytin ensin naista, mutta kun sain tietää totuuden, syytinkin sen jälkeen miestä. Tämä nainen (joka on nyt exäni vaimo) tiesi että ollaan yhdessä. Mies valehteli minun olleeni hänelle exä ja että ollaan erottu, vaikka näin se ei todellakaan ollut."

Siis tiedät, että viesti ei edes kohdistunut sinuun, mutta oli aivan pakko päästä kuitenkin avaamaan suu? Itsekeskeisyys taas huipussaan.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   10.12.18 16:41:45

Meni kyllä kosto väärään osoitteeseen, ei tyttö mitään pettänyt eikä rikkonut vaan ihan joku muu. Mutta taisi kyllä olla miehen onni että pääsi sinusta eroon :D

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Jutta 
Päivämäärä:   10.12.18 16:43:50

Minä myös ihmettelin miksi Sanna vastasi, vaikka viesti oli kaiketi aloittajalle tarkoitettu.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   10.12.18 16:51:22

Jos mies ei halunnut olla sinun kanssasi niin eikös se ole ihan hyvä että lähti? Mitäpä tuota kelleen kostamaan.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: wirke 
Päivämäärä:   10.12.18 17:01:03

Työnantaja ei kyllä voi ketään erottaa vain siitä syystä, että joku random soittaja väittää työntekijän käyttävän huumeita ja varastavan. Työntekijä todennäköisesti joutuisi ensin huumeseulaan ja hänen toimiaan ehkä seurattaisiin tarkemmin, mutta ellei hän kummastakaan "narahtaisi", niin ei työntekijää voisi laillisesti irtisanoa.
Ja uudessa työpaikassakaan tuskin luotettaisiin johonkin puhelinsoittoon, joka ei tule edes edelliseltä työnantajalta.

Kiva satu silleen muuten.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä[rose] 
Päivämäärä:   10.12.18 18:29:38

Lähettäjä: naispaholainen
Päivämäärä: 10.12.18 11:19:53

Tilanne on se, että viisi vuotta sitten elin onnellisessa parisuhteessa. Sitten mies rakastuikin toiseen naiseen, häntä kymmenen vuotta nuorempaan teiniin.
Tuo tyttönen siivosi iltaisin kaupassa, joten soitin kauppaan ja kerroin hänen varastelevan ja käyttävän huumeita. Tyttö sai potkut.

Tällä hetkellä tyttö on jo työssäkäyvä nainen. Ex-mieheni kanssa hän ei enää seurustele. Katsoin hänen fb-profiiliaan, missä luki hänen työpaikkansa. Äsken soitin hänen esimiehelleen ja kerroin, miksi hän aikoinaan sai potkut kaupasta. Kosto elää ja pitkään elääkin. Ai että on hyvä mieli :D

------

Oot todella typerä, lapsellinen ja sairas ihminen

Se, että miehes rakastui toiseen naiseen ja te erositte, ei ole sen toisen naisen vika. Elämä vaan on sellaista. Jos ei kestä sitä, että jonain päivänä se oma kumppani löytääkin toisen, on parempi elää yksin ilman kumppania. Ketään kun ei voi pakottaa olemaan toisen kanssa.

------
Lähettäjä: Misha
Päivämäärä: 10.12.18 11:53:13

Lapseni biologinen isä petti ja jätti nuoremman naisen vuoksi. Ei ole kertaakaan tavannut tätä lastaan eikä tule tapaamaankaan. Oppipahan että teoillansa on seuraukset. Minulle on kuitenkin se ja sama mitä tämä hänen lutkansa tekee tai on tekemättä

-----
Milläs oikeudella haukut sitä naista lumpuksi?

Tiedätkö edes mikä on lumppu?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: would 
Päivämäärä:   10.12.18 18:39:21

Väkisinkin tulee mieleen oliko alottaja siis nimim. "sanna" ja sitten sannalla kävi moka ja kirjoitti vahingossa "omalla" nimellään?? Eipä olisi lainkaan ihme ht.netissä.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   10.12.18 18:40:29

Minua on petetty ja kyllä se oli MEIDÄN siis minun ja mieheni vika, että suhde oli päässyt siihen jamaan. Kyllä, se oli MIEHENI vika, että petti. Toki, olin ensin vihainen sille "lumpulle" vaan sitten valkeni asiaa käsitellessämme, että kyllä se "lumppu" oli vähiten syyllinen.

Ja hitto, että kuvottava nuo naiset jotka erottavat lapset isästään. On minunkin lapsilla parempi isäpuoli mitä isä, mutta ei olisi tullut mieleenkään erottaa heitä isästä.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   10.12.18 18:46:13

Minäkin olen siis ilmeisesti ollut perheenrikkoja. En vain tiennyt että mies ei ollut sinkku, koska minulle väitti olevansa. Vasta monen kuukauden tapailun jälkeen selvisi että vaimo oli kotona odottamassa. Tämä tuon ukon ex-vaimo on tosin nykyään hyvä ystäväni, että sikäli tässä kävi ihan hyvin :) Päästiin molemmat siitä siasta eroon kun selvisi millainen tyyppi oli pohjimmiltaan.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: {Sanna} 
Päivämäärä:   10.12.18 20:11:38

Lähettäjä: 1
Päivämäärä: 10.12.18 15:45:06

Sanna miksi olet puolustuskannalla? Sinuun ei kohdistunut nuo viestit, tai ainakaan minä en niin ymmärtänyt. Sinun tarinasi ei ollut sellainen mihin ne viestit viittasivat.

Miksi oletat niin?

Yleensä ne jotka puolustautuvat ilman syytöksiä ovat sellaisia joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

**********

Miksi en saisi olla puolustuskannalla? Ei kohdistunut. Ei.

Ei en olettanut edelleenkään niiden viestien kohdistuneen minuun. Ottaa kupoliin että aina yleistetään.

No perustele sitten minulle että miten minulla ei ole puhtaita jauhoja pussissa?

Minä en ole ikinä pettänyt. Enkä tule sitä ikinä tekemään. Ei kuulu tapoihini.

//////////

Lähettäjä: jepjep
Päivämäärä: 10.12.18 16:16:18

"Se on muuten jännä, miksi sekopäänaiset aina syyttävät toista naista, eivät suinkaan miestään. Varsinkaan, kun suurimmassa osassa tapauksista nämä kullanmurut ovat vain unohtaneet kertoa olevansa varattuja.

**********

Ja edelleen tiedän, että kirjoitit yleisesti, mutta vastaan silti. En ole sekopäänainen. Minä syytin ensin naista, mutta kun sain tietää totuuden, syytinkin sen jälkeen miestä. Tämä nainen (joka on nyt exäni vaimo) tiesi että ollaan yhdessä. Mies valehteli minun olleeni hänelle exä ja että ollaan erottu, vaikka näin se ei todellakaan ollut."

Siis tiedät, että viesti ei edes kohdistunut sinuun, mutta oli aivan pakko päästä kuitenkin avaamaan suu? Itsekeskeisyys taas huipussaan.

**********

Niin oli. No sitten on. Voi voi.

//////////

Lähettäjä: Jutta
Päivämäärä: 10.12.18 16:43:50

Minä myös ihmettelin miksi Sanna vastasi, vaikka viesti oli kaiketi aloittajalle tarkoitettu.

**********

Vastasin siksi, koska ärsyttää tuo yleistäminen. Sekä nimittelemiset.

//////////

Lähettäjä: would
Päivämäärä: 10.12.18 18:39:21

Väkisinkin tulee mieleen oliko alottaja siis nimim. "sanna" ja sitten sannalla kävi moka ja kirjoitti vahingossa "omalla" nimellään?? Eipä olisi lainkaan ihme ht.netissä.

**********

En ole aloittaja.

Tosin minuun sanaan ei uskota mutta anyway.

Ensimmäinen parisuhteeni kesti kuitenkin 1v 7kk. Olin myös ensimmäistä kertaa kihloissa ja se kesti 1v 7kk. Asuin ensimmäistä kertaa avoliitossa ja se kesti 1v 6kk. Tämä tapahtui 2008 - 2009.

Toinen suhteeni kesti 5kk. Tämä tapahtui 2010 - 2011.

Kolmas suhteeni kesti 7kk. Tämä tapahtui 2011 - 2012.

Ja nykyinen suhteeni on kestänyt 3kk päästä 7v. Avoliittoja on kestänyt 5kk päästä 7v. Kihloja on kestänyt 6kk päästä 7v. Tämä aika väliltä tähän päivään asti 2012 - 2018.

Nämä näkyy myös facebookissa.

Muuten en pysty todistamaan.

Tämä mies josta aloittaja kertoo ei sovi kuviooni millään tavalla. Sillä tämä mies ei rakastunut itseään kymmenen vuotta nuorempaan eikä teiniin.

Et siksi ihmettelen et miten voin olla aloittaja?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: jepjep 
Päivämäärä:   10.12.18 20:20:43

Ei apua, ketään ei Sanna kiinnosta se kuinka kauan oot ollu parisuhteessa :DD ei päivämäärät, ei henkilö, ei todistukset asiasta :D tämä keskustelu ei koskenut sinua tai parisuhteitasi, eikä kukaan halua niistä kuullakaan.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: super 
Päivämäärä:   10.12.18 20:20:56

Ap laitoin sun aloituksen kans tänne, tuili pari kommenttia lisää: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15489617/kosto-elaa!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   10.12.18 20:27:38

Jotenkin kuulostaa keksityltä... Ei kukaan oikeasti voi olla noin k-ipää. Varsinkin kun se ukkohan tässä syypää on...

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.18 20:34:58

Varmaan joo. Hyvä satu.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä[rose] 
Päivämäärä:   10.12.18 20:42:36

Lähettäjä: Minä vaan
Päivämäärä: 10.12.18 20:27:38

Jotenkin kuulostaa keksityltä... Ei kukaan oikeasti voi olla noin k-ipää. Varsinkin kun se ukkohan tässä syypää on...

-----
Se ukko rakastu toiseen, nuorenpaan naiseen ja jätti aloittajan, joten miksi se ukko on syypää?

Jokainenhan saa rakastua kehen haluaa

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: prlltthhh 
Päivämäärä:   10.12.18 20:49:13

Aivan loistavaa, aloittaja. Horo saa mitä horo ansaitsee. Ihmisen pitää sisäistää jokin moraali. Perheenrikkojat, toisten naisten miesten viettelijät palakoot @!#$ tulessa.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: koseronkainen 
Päivämäärä:   10.12.18 20:59:18

Kuka rikkoi Kostin perheen? Kosti-rukka.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Vaimo 
Päivämäärä:   10.12.18 21:26:42

Olipa tosiaan onnellinen liitto, kun mies rakastui toiseen. Tuskin oli miehen mielestä onnellinen. Kunnianloukkaushan sellainen on, jos toisesta ihmisestä ilmiantaa paskaa. Toivottavasti joudut edesvastuuseen.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: anni 
Päivämäärä:   10.12.18 22:11:26

No selkeä provohan tämä on :D

Ensinnäkään jos joku tuntematon Pirkko soittaa pomolle ja sanoo, että Tiina vetää huumeita, niin eiköhän pomo vähän epäile soittajaa ja tekee vaikka testit. Ei mistään randomin puheista mitään potkuja jaella herttinen sentään.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   10.12.18 22:55:17

Eihän Sannalla ole koskaan toiminut luetun ymmärtäminen.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: {Sanna} 
Päivämäärä:   10.12.18 23:29:33

Lähettäjä: j
Päivämäärä: 10.12.18 22:55:17

Eihän Sannalla ole koskaan toiminut luetun ymmärtäminen.

**********

33 vuotta on toiminut.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   11.12.18 04:23:11

Hetkonen, jos teini ja mies eivät ole enää yhdessä, niin miten se on sitten edelleen aloittajan EX-mies?!?!?!

Eli ero ei tainnutkaan olla teinin vika...

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.12.18 04:27:55

Lähettäjä: Joo
Päivämäärä: 11.12.18 04:23:11

Hetkonen, jos teini ja mies eivät ole enää yhdessä, niin miten se on sitten edelleen aloittajan EX-mies?!?!?!

No miten se tilanne siitä muuttuisi?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.12.18 04:29:50

Kerran eräs mies, jonka kanssa olin suhteessa, uhkaili tekevänsä minulle samoin. Olin töissä päiväkodissa ja mies sanoi soittavansa työpaikalleni ja sanovansa minun olevan narkomaani :D Nauroin vain, että teepä se, kyllä asia täällä tutkitaan.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   11.12.18 04:50:06

Lähettäjä-
Päivämäärä11.12.18 04:27:55

Lähettäjä: Joo
Päivämäärä: 11.12.18 04:23:11

Hetkonen, jos teini ja mies eivät ole enää yhdessä, niin miten se on sitten edelleen aloittajan EX-mies?!?!?!

No miten se tilanne siitä muuttuisi?

Tarkoitin, että eroon oli siis jokin muukin syy, kuin se, että teini vamppasi miehen itselleen. Muutenhan mies olisi juossut takaisin aloittajan syliin teinin kynsistä päästyään?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.12.18 04:57:05

Tarkoitin, että eroon oli siis jokin muukin syy, kuin se, että teini vamppasi miehen itselleen. Muutenhan mies olisi juossut takaisin aloittajan syliin teinin kynsistä päästyään?

No aloituksessakin se sanottiin että mies RAKASTUI toiseen naiseen. Miksi mies olisi juossut takaisin naisen luo jota ei enää rakastanut? Aloittaja nyt vaan syyttää tätä naista siksi, että jos nainen ei olisi miestä huolinut niin se ei olisi lähtenyt perheensä luota, eli toisen naisen vika kaikki.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   11.12.18 05:01:29

Nimenomaan, tätä itsekin tarkoitin. Mutta provo tämä onneksi taitaa olla.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   11.12.18 08:09:41

Voi Sanna.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Huilu 
Päivämäärä:   11.12.18 12:07:00

Provo...ja jollei ole, niin mieshän se rikkoi kodin. Ei kai mies ole sätkyukko? Jos on, niin ilmankos aloittaja sekosi...

Mä en viitsinyt edes kostaa. Jos on mennäkseen, niin menkööt. Mun elämä ei kaatunut siihen, vaan sain paremman elämän...

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: eva 
Päivämäärä:   12.12.18 12:21:35

En nyt kaikkea jaksanut lukea... mutta kerron lyhyesti oman tarinani... Mies jätti minut kun vauvamme syntyi. Selvisi että hänellä oli toinen nainen. Halusin selvittää kuka tuo toinen on. Tutkin miehen puhelimen hänen nukkuessaan. Josta paljastuikin melkoinen yllätys... miehellä oli viisi eri naista samaan aikaan kierroksessa. En paljastanut exälleni tietäväni näistä asioista. Hyväksyin eromme. Nyt vuosia tästä asiasta kuluneenä lähinnä huvittaa tuo exäni käytös ja tällä hetkellä olemme kyllä hyvissä väleissä ja lapsemme asiat saadaan hoidettua hienosti :) Katkeraksi en jäänyt vaikka erosta toipuminen aikansa kestikin.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: kkk 
Päivämäärä:   12.12.18 12:26:43


PROVO

Työntekijä ei saa potkuja jos joku randomi soittaa että käyttää huumeita. Todella huonosti tehty provo vieläpä. Mutta kuinka väsyny pitää olla päästään että jaksaa tuollaisia tänne kehitellä ja kirjotella...hohhoijaa..

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: oft 
Päivämäärä:   12.12.18 12:30:18

Lähettäjä: ..............
Päivämäärä: 10.12.18 12:38:10

Harvoin hyvässä parisuhteessa petetään... peiliin katsomisen paikka aloittajalla.

Tämä ei ikävä kyllä pidä paikkaansa.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   12.12.18 12:35:20

Jos elää onnellisessa parisuhteessa, kuten aloittaja mainosti, ei siihen sillon tule väliin nuoret eikä vanhat naiset/miehet.
Että semmonen parisuhde.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.12.18 12:42:02

"Lähettäjä: oft
Päivämäärä: 12.12.18 12:30:18

Lähettäjä: ..............
Päivämäärä: 10.12.18 12:38:10

Harvoin hyvässä parisuhteessa petetään... peiliin katsomisen paikka aloittajalla.

Tämä ei ikävä kyllä pidä paikkaansa."

Kyllä siinä parisuhteessa on aina jotain vikaa jos joku muu siihen väliin mahtuu. Se on sitten eri asia miten hyvä parisuhde määritellään. Jos jollekin riittää vain se ettei riidellä ja arki pelaa niin ihan hyvin tuossa yhtälössä voi silti vikaa olla.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Kärmes 
Päivämäärä:   12.12.18 12:51:42

Mitä tuo Sanna taas sekoilee? Kukaan ei sinusta puhunut yhtään mitään.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   12.12.18 12:57:52

Tämä ei tosiaan ole henkilökohtaisesti kenellekään suunnattu, mutta kyllä sana "sekopää" kuvaa ihmistä, joka riehuu ja kostaa väärälle ihmiselle. Tai no, riehuminen ja kostaminen ihan kenelle tahansa on sekopäistä hommaa. Petturi mäkeen, nenä tulevaisuuteen ja paras kosto on elää omaa elämäänsä taakseen vilkuilematta.

En minä ainakaan haluaisi pettävää miestä takaisin.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   12.12.18 16:22:55

Provon huutelijat: ap ei sanonut (tai sitten meni multa täysin ohi) tarkalleen millon soitti toisen naisen työpaikalle.
Ei välttämätä 5 vuotta saitten ollut työpaikoilla huumetestuksia eikä voinut vaaia sellasta.

Vime vuonna oli eräs oikeuteen asti mennyt tilanne. Yksi tekijöistä (todistaja) oli vanhustenhoitajana. Tiedossa oli useammalla mun lisäksi ko. ihmisen huumeiden käyttö. tiedän henkilön joka soitti tämän todistajan työpaikalle ja sai todistajalle potkut tänä vuonna.

Alottajalle sanoisin että mietihän miksi noin kävi? Missä lopulta oli vika? Kannattaa miettiä minkätyyppistä miestä jatkossa tapailee.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.12.18 16:43:07

Aloitus nyt on höpönpöppöä. Mutta ai että kävi sääliksi sitä lapsiparkaa, jonka äiti tähän ketjuun kirjoitti, ettei tule saamaan tavata isäänsä. Oksettavaa käyttää lasta pelinappulana oman kostonhalun vuoksi. Kuvottavaa suorastaan. No, pientä lohtua tuo se, mitä vihaa kyseinen äiti tulee myöhemmin lapseltaan mitä todennäköisimmin saamaan tämän aikuistuttua ja ymmärrettyä, mitä tämä on tehnyt.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Pomo 
Päivämäärä:   12.12.18 16:50:05

Meidän työpaikalla ei todellakaan uskota pahansuopien ihmisten puhelinsoittoilmoituksia. Eikä missään muuallakaan järkevässä paikassa. Firma joutuu maksumieheksi, jos irtisanoo työntekijän tuollaisen tiedon perusteella.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   12.12.18 17:43:10

Mun isä petti äitiä. Syy: äiti tienasi enemmän joten hänellä piti olla monta naista jotta tuntisi itsensä mieheksi jälleen.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: {Sanna} 
Päivämäärä:   12.12.18 20:24:18

Z & Kärmes : Jos täällä nimitellään naisia sekopääksi, niin saan kyllä osallistua keskusteluun. Ja saan myös kertoa oman tarinani, kuinka minun perheeni rikottiin. Ja kyllä perhe on nainen ja mies, nainen, koira ja mies, nainen koirat ja mies, nainen, lapsi ja mies, nainen, lapset ja mies tai nainen ja nainen, nainen, koira ja nainen, nainen, koirat ja nainen, nainen, lapsi ja nainen, nainen, lapset ja nainen.

Aloittaja kertoo näin :

Lähettäjä: naispaholainen
Päivämäärä: 10.12.18 11:19:53

Tilanne on se, että viisi vuotta sitten elin onnellisessa parisuhteessa. Sitten mies rakastuikin toiseen naiseen, häntä kymmenen vuotta nuorempaan teiniin ....

Tuli tämmöinen kommentti :

Lähettäjä: poppa
Päivämäärä: 10.12.18 11:52:52

Onko kouluissa lomat, vai mistä näitä epärealistisia tarinoita satelee? Tällaiseen verrattuna salkkaritkin on aika todenmukaista menoa.

^ Tottakai vastaan tuohon, koska kerroin oman tarinani ja en kertonut epärealistista tarinaa.

Tuli tämmöinen kommentti :

Lähettäjä: k
Päivämäärä: 10.12.18 12:01:18

Se on muuten jännä, miksi sekopäänaiset aina syyttävät toista naista, eivät suinkaan miestään. Varsinkaan, kun suurimmassa osassa tapauksista nämä kullanmurut ovat vain unohtaneet kertoa olevansa varattuja.

^Tottakai vastaan tähän, koska en ole sekopäänainen. Tottakai syytin miestä, koska mies oli valehdellut naiselle ja sitten syytin naista, koska se nainen siitä huolimatta tuli elämäämme.

Eli turha narista, ettei tämä minua koskenut jne..

Toisaalta ei koskenutkaan, mutta toisaalta koski.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: hah hah 
Päivämäärä:   12.12.18 20:29:09

Onko tämä siis ap:n julkinen nuhtelutopic Kostin perheen rikkojalle? Kuka siis rikkoi Kostin perheen? :D Jättäkää Kostin perhe rauhaan :D

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Naamapalmu 
Päivämäärä:   12.12.18 20:29:44

Voi hyvät hyssykät!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä[rose] 
Päivämäärä:   12.12.18 21:13:36

Lähettäjä: hah hah
Päivämäärä: 12.12.18 20:29:09

Onko tämä siis ap:n julkinen nuhtelutopic Kostin perheen rikkojalle? Kuka siis rikkoi Kostin perheen? :D Jättäkää Kostin perhe rauhaan :D

-----
Yrität vissiin olla fiksu ja hauska?

Tässä kun ei puhuta kenestäkään Kosti- nimisestä

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Joanna 
Päivämäärä:   12.12.18 21:21:49

Isälläni oli uusi nainen jo kuvioissa kun äitini vielä makasi sairaalassa kuolemaa tehden (syöpä). Isä ei äidille kertonut mitään ja minä en pystynyt koska en halunnut rikkoa äidin sydäntä viimeisinä hetkinä. Pääsin vuosi sitten kuitenkin ns kostamaan kun isäni äkillisesti menehtyi sydänkohtaukseen. Isäni ei mennyt naimisiin tämän uuden naisen kanssa ei tehnyt yhteisiä lapsia eikä hankkinut yhteistä omaisuutta. Nainen asui kahden lapsensa kanssa isäni omistamassa omakotitalossa joten ainoana perillisenä minä tietenkin häädin hänet sieltä talosta ja laitoin paikan myyntiin. Nainen ei saanut kuin henkilökohtaiset tavarat ja lapsensa. Varsinaisesti tarkoitus ei ollut kostaa mutta en kyllä koskaan pystynyt hyväksymään tätä naista jonka kanssa en hänen mielestään sopinut yhtä aikaa isäni elämään. Minut siis häädettiin lapsuudenkodistani heti äitini kuoleman jälkeen enkä ollut tervetullut isän uuteen kotiin. Sinisilmäisenä äitini oli mennyt tekemään testamentin isäni hyväksi ja suurin osa meni siis sinne. Noh sain korkojen kanssa lopulta :P Ostin kivan asunnon kivasta paikasta ja uuden hevosen + auton yms.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   13.12.18 02:30:32

Rose, otsikossa kerrotaan että Kostin perhe on rikottu. Keskustelussa kyllä puhutaan kostosta perheenrikkojalle, koska vain harva on osannut lukea otsikon oikein.
Yhdyssanojen oikeinkirjoituksella ON merkitystä!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   13.12.18 06:49:15

Joanna oikein!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   13.12.18 06:58:47

Selvisikö, mitä Kostin perheen rikkojalle kuuluu?

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Mes 
Päivämäärä:   13.12.18 07:18:57

"No kyllä niissä naisissakin on vikaa. Onko pakko vikitellä varattuja kun vapaitakin on?
Itse ihastuin erääseen mieheen ja pian selvisi että on parisuhteessa. Ei tullut mieleenkään jatkaa yhteydenpitoa siihen mieheen. Mutta toiset jatkaa ja miehen liha on hekkko..."

Minusta parisuhteen ulkopuolisen osapuolen (toisen naisen) tehtävä ei ole olla kenenkään moraalin vartija, oli kenen tahansa liha sitten kuinka heikkoa vaan. Mies itse huolehtikoon moraalistaan ja sinkut tehkööt mitä tykkää kenen kanssa tykkää.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Pöö 
Päivämäärä:   13.12.18 07:25:07

Ap...että miehesi siis väkisin vieteltiin??? Pettäjämiehiä ei olisi näin paljon, jos naiset olisivat yhtä kovia heitä kohtaan kuin näitä toisia naisia, jotka rikkovat muka väkisin perheet ja kiilaavat parisuhteisiin.

En myös ymmärrä näitä naisia, jotka omien kiukuttelujensa vuoksi eivät anna lapsensa tutustua isäänsä.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.12.18 07:42:27

Mie, itseasiassa otsikko on ihan oikein, muutamissa tilanteissa yhdyssana voidaan kirjoittaa myös erikseen, perheenrikkoja ja perheen rikkoja ovat molemmat kieliopillisesti oikein; joskin selvyyden vuoksi otsikossa olisi kannattanut käyttää edellistä.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Kärmes 
Päivämäärä:   13.12.18 10:41:11

Sanna: kukaan ei nimitellyt sinua sekopääksi eikä epäillyt sinun tarinasi todenperäisyyttä, vaan nuo kommentit liittyivät aloitusviestiin.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Virgo 
Päivämäärä:   13.12.18 11:07:09

Voi Kosti parka! Perhe rikki ja hötöladyt rääpii asiaa netissä. Antaisin Kostille säälipllua, jos en olisi varattu!

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.12.18 13:30:47

Virgo, no worries. Satuin varmalta taholta kuulemaan, että Kosti eli kulissiliitossa ja rohkaistui perheen rikkomisen myötä tulemaan kaapista ja nappasi nuoren toyboyn ennen kuin kukaan ehti kissaa sanoa. Kostille siis kuuluu oikeinkin hyvää ;)

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: virgo 
Päivämäärä:   13.12.18 13:41:52

Huh helpotusta, olin jo tosi huolissani! Voidaan siis lopulta todeta, että Kostin perheen rikkoja oikeastaan palveluksen Kostille.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   14.12.18 10:33:32

Valitettavasti tällaisia alottajan kaltaisia ihmisiä on todella olemassa. Varsinkin entiset työkaverit kateuksissaan laittaa jotain perätöntä juorua liikkeelle, kun on saaneet tietää että joku on saanut hyvän työpaikan.
Yrittävät näin sabotoida toisen maineen, jotta tuo täysin viaton ihminen saisi potkut.

Että kyllä näitä pöpejä riittää ihan oikeasti.

Kannattaa se oma kateus vaan nielaista, sillä se ei auta ketään, varsinkaan kadehtijaa..

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.12.18 17:38:26

Kunnianloukkausasia. Kohde ilmoittaa poliisille, joka selvittää sylttytehtaan henkilötiedot.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   15.12.18 08:59:09

p

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   15.12.18 10:05:25

Aika kipee topicci.

Ehkä voisin ymmärtää jos kaikki ootte kirjotelleet tänne parin promillen kännissä mutta muuten...
ei helevetti.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   15.12.18 10:16:26

Eniten nauratti tuo ettei viisi vuotta sitten ollut huumetestauksia.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   15.12.18 10:31:24

Mä en oikein osaa sanoa mikä tässä koko ketjussa olis naurattanut eniten. Tai naurattaa on liiottelua, kyse on enemmän sellasesta kevyestä huvittuneisuuden ja myötähäpeän fiiliksistä.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   15.12.18 10:35:10

"Lähettäjä: k
Päivämäärä: 10.12.18 12:01:18

Se on muuten jännä, miksi sekopäänaiset aina syyttävät toista naista, eivät suinkaan miestään. Varsinkaan, kun suurimmassa osassa tapauksista nämä kullanmurut ovat vain unohtaneet kertoa olevansa varattuja.

^Tottakai vastaan tähän, koska en ole sekopäänainen. Tottakai syytin miestä, koska mies oli valehdellut naiselle ja sitten syytin naista, koska se nainen siitä huolimatta tuli elämäämme.

Eli turha narista, ettei tämä minua koskenut jne..

Toisaalta ei koskenutkaan, mutta toisaalta koski."

Mä taas nauroin tälle ihan ääneen. :D

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Esimies 
Päivämäärä:   15.12.18 10:42:02

Höpö höpö! Kenellekään ei anneta potkuja siitä syystä, että joku tuntematon tyyppi soittaa ja syyttelee.

  Re: Kostin perheen rikkojalle

Lähettäjä: Ta 
Päivämäärä:   15.12.18 10:43:45

Merviläinen: niin naurattaa.
Minun yrityksessäni työntekijä jäi kiinni huumeiden, kaikenlaisten sellsisten pitkäaikaisesta käytöstä.
Työterveysasiahan siitä tuli, oli huumeseulaa, kolmikantaneuvotteluja lääkärin, työntekijän ja työnantajan välillä.
Homma onneksi päättyi, kun työntekijä piripäissään sanoi itsensä kirjallisesti irti.
Kallista lystiä on työnantajalle.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.