Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 143

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 12:50:51

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=680002&t=680002

Röhnöttäminen luvan kanssa ei just nyt nappais ollenkaan. Nousis edes kuume niin voisin hyvillä mielin jättää hommat muille.

Re: Sinkkujen topic 143

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 13:14:27

Mulla on aamu mennyt lähinnä röhnöttämiseksi. Tai puhuin mä puhelimessakin hyvän tovin. Ja lämmitin taloa. Mutta ulos en ole nenääni saanut.

Jos lähtis mummulle syömään matikkasoppaa ja illemmalla vaikka raahais itsensä lenkille.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   26.1.13 13:29:16

Mä vasta heräsin... Tai yritän herätä, en viittis millään sängystä nousta.... Pakko olis kun koiratki tarttis viedä.

Näin niiiin sekavia unia ettei oo tosikaan, kaikkea en kyllä muista mitenkään mutta paljon oli miehiä ja niiden kanssa ongelmia (kuinkas muutenkaan). Yhtäkään ei oikein saanut napattua kokonaan itselleen, ja jäi omituinen olo siitä uniryppäästä. Ainaki ihan hemmetin levoton, ihan sellanen että viddu nyt yks mies mulle ja heti ainaki viikonlopuks :D Puutteessa....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.1.13 13:31:23

No joku taas ollaan uudessa topicissa... mä oon imuroinu niin innolla etten kerkee seurailemaan mitä tääl tapahtuu. Mut nyt täytyy men itteni laittamaan, sitte viemään pullot, sitten treffaamaan yks ystävä, sitte alkaa laittautuu iltaa varten, sitten mennä yhteen baariin kuuntelee keikkaa ja syömään yks etanapannu, sitten toiseen baariin synttärijuhliin ja sitten ihan järjetöntä crazybailausta. On tää elämä rankkaa :D huhhuh

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.1.13 13:41:00

Mää olen myllännyt poikamies boksin jo katosta lattiaan asti pesten, huh.:) Mää taisin sillon heräillä, kun Mission meni nukkumaan.:D

Päivämäärä:   26.1.13 13:45:42

Kessu :D

min se jaksaa bailata, noin se pitää nuorena mennäkin :)

Aaaarghhhh, mun käsittämätön halipula ja muutkin puutostaudit senkun kasvaa, nyt ylös sängystä ja lenkille niin loppuu haihattelut.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 13:50:39

Jees, raakaa rääkkiä vaan, niin menee mielestä tuommoset turhat seikat :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 13:54:55

Näinhän se on perinteisesti mennyt, että nuoret valvovat ja wanhat ja viisaat polkaisevat maailman käyntiin aamulla. :P

Mene Missi hakemaan sieltä tennarista illalla, siellähän niitä on kaksi kappalein. :)

Ei olisi kyllä kannattanut valvoa eilen, eikä mässäillä sokerilla, sillä nyt on kroppa sekaisin, naatti ja kipeä. Ää. :( Kuka kävisi humputtelemassa Hra ja Nti Hevosen puolestani...? Onneksi on heppakaruselli.

Päivämäärä:   26.1.13 15:28:04

Joo mä tästä tosiaan hilpasen tennariin ja huutelen siellä muutaman tunnin "jyssee, jyssee, mä tulin kans leffaan, täällä missioni!" :D

Ei jaksanut hirveesti rehkiä lenkillä, löntystelin, koirat rehki mun puolesta ja ovat kyllä aika puhki :D

Mä voi ruoste tulla ridaa toisen, en vaa oo selässä ollu kahteen vuoteen mut ei kai se haittaa :D

Päivämäärä:   26.1.13 16:06:32

Mulla on yks ihana kaveri joka aina tuo mulle parhaat sarjat uunituoreena jenkkien tahtiin ku en ite osaa hakea enkä pysty polttaa levylle ja tietty katon mieluummin isolta ruudusta kun tästä miniläppäriltä. Yks mun ehdottomista lemppareista on supernatural, siitä se alkokin kun alko niin suunattomasti ottaa päähän etteivät voi suomessa näyttää sitä ajallaan, täällähän vissii menee joku vitoskausi parhaillaan, kasissa mennään siis nyt.

No, seuraavan parin tunnin ajan siis ihan totaalista laatuaikaa, kaks uusinta jaksoa supernaturalia! <3 Sopii myös tähän mun älyttömään miehennälkään joka vaivannut tänään joka sekunti, Sam Winchester, mmmmmm.... :) <3<3

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   26.1.13 16:14:58

"älytön miehennälkä". ihana. LoL.
taidan tietää ton tunteen....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.1.13 16:15:07

Vaikuttaisi siltä , että mission on kovassa kiimassa, kurnau hrrrr.......:D

Päivämäärä:   26.1.13 16:21:48

Ai vähänkö vaikuttais siltä vai :D

Ois itseasiassa aika paha setti päällänsä kun on jostain kumman syystä joku päättänyt heittää meikäläisen päälle tälle iltaa ihan koko arsenaalin "vajetta". Olis hirveä romantiikan nälkä, ihan ääretön halipula, pitäs kaivautua jonkun miehen kylkeen siliteltäväks, sit ois vielä kyllä se kiimakin :p

Että niitä yöjutusteluja sitten taas odotellessa, ei mee levottomaks varmaan... Tosin meinasi mennä illalla supermyöhään salille, ajattelin vääntää rautaa niin että varmasti on kaikki mehut tiristetty ulos eikä kiinnosta enää mikään:D Ainoa lääke varmaan...

Nyt sijainen sitten kehiin, suklaata!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   26.1.13 16:47:29

Huoh, selvitty päivästä:)

Jalat vaan rupes huutaa hoosiannaa, ku 1 1/2 tuntia putkeen ylös-alas-ylös-alas....Onneks oli se nokkakärry lainas, en ois jaksanu pesukonet kantaa...

Nyt olen ansainnut oluen, kippis!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 17:16:00

Riksuko muutti? Onnea uuteen kotiin.

Mun pitäis lukea tenttiin, kun kirja on lainassa vaan ens keskiviikkoon, mutta en pääse alkuun. :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.1.13 17:19:42

Se alkais olee la.ilta, lähtiskö 10:le tuopille ja olisi hunnigolla vai jäis himaan, ainakin hillot säästyis.:) Pitääpä haistella miten ilta kehittyy.:)

Päivämäärä:   26.1.13 17:21:29

Emmää mihkää muuttanu, vaan eksmiäs...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 17:47:02

Jaa. No lienee silti syytä onnitella?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.1.13 17:48:32

Kotiuduttu, helvettiläinen kun tekis mieli miehen viereen:)!!!!
Mistä pirusta sen kainalon löytää, johon saa sukeltaa aina kun siltä tuntuu....????
Viikonloppuina olis sitä aikaakin.....

Päivämäärä:   26.1.13 17:48:47

Ei ole:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 17:51:25

.: Mites se treffikaveri?

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   26.1.13 18:05:29

kainaloon tekis tänkin naisen mieli...rauhaisaa oleilua viekukkain...höpöttelyä supattelua ja kiherrystä...kylläpä kaipaan sitä...huulia vastakkain ja paljaita varpaita peiton alla sykkyrässä...sitä että nukahtaessa voi painaa nenän kiinni miehen paljaaseen olkapäähän...unessa pyörähdellä lusikasta toiseen...blaaaaaah.
no, jonain päivänä vielä :) toivottavasti kohtaan sellaisen hellyydenkipeän miehen...

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   26.1.13 18:09:59

No mut hei naiset, nyt mekkoa päälle ja lähimpään pizzeeriaan hihittelemään.. ja alakaa karvaisia kainaloita löytymään.

vitsivitsi... :D

Päivämäärä:   26.1.13 18:11:32

Jooooo, mullekin :) Semmonen joka kaappaa isoon syliin ja sitten siihen vois vaikka nukahtaa tyytyväisenä hyristen ja herätä johonkin aikas mukavanlaiseen herätykseen :) Nams, nyt maistuis semmonen yks mieskarhu tänne...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 18:12:57

Onko nyt ihan pakko? Ärsyttäviä juttuja tuollaiset. :)

Päivämäärä:   26.1.13 18:21:12

Tirli, en mä tiedä, ehkei se niin innokas ole tähän hevosnaisen elämään tuleen...
Jäätyi tallilla jääpuikoksi ja luulen, että parempaakin tekemistä on lämpimämmässä kuin maneesissa paleleminen ja treeninen katselu sivusta...
Ymmärrettävää, jos ei noi kauramoottorit ole oma harrastus, mutkun mulle ne on, satoipa puukkoja, lunta, räntää tai vettä tai olipa pakkasta 0-50, tallille meen ja teen, mitä pitää.
Ja tietty sen miehen vien mukana, aina kun mahdollista!
Miksi, oi miksi, noi hevoset on vieneet mun sydämen....???
Huokaus!!
Ei musta ole norminaiseksi, ei millään!!

Päivämäärä:   26.1.13 18:26:31

Täs ny nettirehveillä kävijöille:D

http://www.youtube.com/watch?v=i2IBWpCJAUU

You'll never know ;D

Päivämäärä:   26.1.13 18:27:28

Tirliii, ononon :D Ihan pakko :p

Hmh, kattelen sitten lisää sam winchesteriä... Joka on niiiiin ihanan pitkä ja skrode, nams :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 18:29:55

.: Eikös se menis aika kivasti silleen, että kumpikin tuusaa omassa tallissaan sen, minkä tuusaa ja sitten viettää aikaansa yhdessä muuten? Mä ymmärrän paremmin kuin hyvin, ettei siellä tallilla ole kiva tönkkönä seistä, jos ei yhtään edes tiedä, mitä siellä pitäis tehdä.

Harva nainenkaan nauttii siellä autotallissa notkumisesta, jos aika tulee pitkäksi, eikä ole mitään tekemistä. Mulla on tosin ollut automiesten kanssa se etu, että mua on kiinnostanut, mitä ne ropaa siellä ja olen ollut monet kerrat auttelemassakin remontissa.

Päivämäärä:   26.1.13 18:31:24

Musta Dean on se parempi...ja ku sillä se Impala...<3 <3

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   26.1.13 18:31:40

nyt pitää guuglata tuo missionin päiväuni :) pitkä ja skrode kuulostaa hyvältä ainakin...

Päivämäärä:   26.1.13 18:34:55

Ei se ole niin yksinkertaista....
Jos olisi, mulla olisi ollut mies jo vuosikymmeniä...:).
Mulla on aikaa vaan viikonloppuina, jos toisella ei ole, eihän me nähdä koskaan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.1.13 18:35:36

Jaa, olisiko se hieman niin, että"norminaiset" ovat hieman tylsiä. Eikai se pisteenkään autakun vaan odotella/metsästää sitä hevosmiestä.:) Jaahas nyt on suihkun raikas, löyhkät kainalossa, turpa höylätty, tukka hyvin ja kello näkyy, eikun baanalle.:D

Päivämäärä:   26.1.13 18:37:04

Eli vessapaerinpaloja naama täynnä:DDD

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 18:38:43

Kessulle mukavaa iltaa. Mä pysyn kotona, ei toi baarielämä jaksa napata yhtään.

Niin, en tiedä mikä on yksinkertaista. Aika vähän ne yhdessä elävätkin lopulta arjessa ehtivät yhteistä aikaa viettää.

Päivämäärä:   26.1.13 18:40:10

Riksu hyvä toi kummeli :D

Dean on ihan namu kanssa mutta se on jotenkin kuitenkin ehkä vähän semmonen, miten sen sanois, tavallisen ilmeinen namu? Samissa on jotenkin jotain, etenki ku se on ton sarjan aikana miehistynyt ihan älyttömästi, ja jossain kohtaa bodas aika hulluna kun sil oli paljon niitä ilmanpaitaakohtauksia, ja vaikken niin yleensä välitä sellasista niin tuon kohdalla otti vähän jo mahanpohjasta... Ja sillä on makee ääni... Miehellä kun on hyvä ääni ni se on jo paljon, grrr...

Piste, vaikeeltahan tuo kyllä kuulostaa :( Mutta olisko se muuten hyvä? Pitäiskö yrittää jotain räätälöidä? Pärjäisikö sitten sillä vähemmän näkemisellä?

Päivämäärä:   26.1.13 18:43:29

Mut Mission, muhun iskee yksinkertainen ja komee, jolla ihana auto! :DDD

Kyl mää muistan ku "Sam" Gilmoren tytöis oli, hiukan muuttunu:D

Päivämäärä:   26.1.13 18:45:59

Juu, ei arkipäivinä ehdikään, mut kyllä viikonloput haluan miehen kanssa viettää, jos sellainen on:)!
Iski masennus, silti en hevosista luovu, en ikikuuna päivänä!! Tai ainakaan niin kauan, kuin henki pihisee:)!
KESSU valitsi 10 tuoppia koti-illan sijaan...mä en jaksaisi, Putous alkaa ihan pian ja sitä ei voi missata!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 18:46:05

Ai kauhee tota Kummelia. Mä en enää ikinä uskalla treffeille.

Onhan se kyllä niinkin, että jos haluaa jonkun tietyn ihmisen kanssa olla, niin silloin haluaa joustaakin vähän. Jos ei tule yhtään sellaista tarvetta, niin ehkä tyyppi ei ole oikea. Kyllä mä elän aika eri tavalla, kun olen itsekseni kuin parisuhteessa. Itsekseni teen just kuinka itseä huvittaa, mutta parisuhteessa olen valmis raivaamaan aika paljonkin vähemmän välttämättömiä asioita pois.

Onneks ei ole enää hevosia omalla vastuulla, jos sattuis suhde kohdalle, olis jotain mahdollisuuksiakin löytää yhteistä aikaa.

Päivämäärä:   26.1.13 18:47:23

Mäkin katoin Gilmoren Tytöt aikoinaan kokonaan, kaikki tuotantokaudet, sitten kun supernatural alkoi niin katsos, dean on tässä :) Sam ja Dean nimet menee siks mulla vieläkin sekasin jos ei ola supernaturalkausi päällänsä, koska Sam oli Gilmoressa Dean :D On ehkä tosiaan "vähän" kasvanut :p

Päivämäärä:   26.1.13 18:50:49

Ja edellisviikol katoin vanhan Matlockin vitoselta vai kutoselta, niin siinä oli Bobby nuorena...äänestä/puhetavasta tunnistin:DDD

No meilhä ei sit riitaa tule, ota sä Sam ja mä Dean ja istutaan sulassa sovussa Impalan takapenkil...Mut muista et se on MUN miähen auto :DDDDDDD

Lähettäjä: offimies 
Päivämäärä:   26.1.13 18:51:15

"Eikös se menis aika kivasti silleen, että kumpikin tuusaa omassa tallissaan sen, minkä tuusaa ja sitten viettää aikaansa yhdessä muuten? Mä ymmärrän paremmin kuin hyvin, ettei siellä tallilla ole kiva tönkkönä seistä, jos ei yhtään edes tiedä, mitä siellä pitäis tehdä.

Harva nainenkaan nauttii siellä autotallissa notkumisesta, jos aika tulee pitkäksi, eikä ole mitään tekemistä. Mulla on tosin ollut automiesten kanssa se etu, että mua on kiinnostanut, mitä ne ropaa siellä ja olen ollut monet kerrat auttelemassakin remontissa."

Näinhän se menee jos on mennäkseen...kumpikin tahoillaan

Päivämäärä:   26.1.13 18:54:05

Riksu, it's a deal! Autokin on ihan makee, mutta mä en niistä niin hirveesti perusta, tuo impala on ehkä sellainen joka hieman sykähdyttää mutta takapenkkilaina käy vallan mainiosti, oo sä vaan osaomistajana sit :)

Tarvii vaan johonkin itsepuolustuskurssille lähteä ja sen jälkeen jotain ihan kunnon hyökkimismeininkiä treenata, sen verran paljon noita demoneita pyörii kuvioissa... Mut on se sen arvosta :D Millos lähetään jenkkeihin "kotiin" ?

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   26.1.13 18:57:53

"Onhan se kyllä niinkin, että jos haluaa jonkun tietyn ihmisen kanssa olla, niin silloin haluaa joustaakin vähän. Jos ei tule yhtään sellaista tarvetta, niin ehkä tyyppi ei ole oikea. Kyllä mä elän aika eri tavalla, kun olen itsekseni kuin parisuhteessa. Itsekseni teen just kuinka itseä huvittaa, mutta parisuhteessa olen valmis raivaamaan aika paljonkin vähemmän välttämättömiä asioita pois."

samaa ajatusta mulla. ja haluan kyllä rakkaani kanssa viettää mahdollisimman paljon aikaa, ihan arkenakin. ajatuksena jakaa se elämä, etsiä yhteisiä kivoja juttuja joiden parissa on luonteva ja hyvä viettää sitä aikaa parina. kaikilla tämmönen ei toimi eikä oo tarkotuskaan...jokaisen pitää vaan löytää se omanlainen ihminen niin asiat sujuu eikä kummankaan tarvii tehhä hirveitä joustoja :) mulle sopis sellanen kylkikyljessäelo paremmin kuin hyvin :)

Päivämäärä:   26.1.13 18:57:58

Tirli, täs nyt onkin se, et mulla on noi hevoset ja tavoitteet niiden suhteen korkealla, kun on potentiaalisia karvakorvia molemmat.
Eli tasan ne viikonloput on aikaa oikeasti nauttia toisen seurasta aivan satasella, viikot menee sit töissä ja tallilla, yötä myöten:(.
Arkisin ei vaan jaksa eikä ehdi.
Mä en halua kenenkään miehen elämää pilata, satakertaa paremman naisen löytää ihan sellaisesta, joka ei ole niin hemmetin tavoitteellinen ja kaiken sen tavoitteensa eteen uhraava.
Tekis mieli alkaa pillittämään...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 19:01:44

Niin, onhan se niin, että tavoitteellisesti mitä tahansa tekevän kumppani useasti joutuu sovittamaan oman elämänsä aika paljon kumppanin tavoitteiden mukaan. Ei kovin reilua ehkä, mutta jos tarpeeksi tykkää, sen kai tekee. Onhan niitä urheilijoiden puolisoita olemassa vaikka kuinka paljon kuitenkin.

Päivämäärä:   26.1.13 19:04:27

Tirli, siinä on se ero että ne urheilijat jotka ammatikseen saavat vuosikausia urheilla, tuovat kotiin siitä myös rahaa :p

Päivämäärä:   26.1.13 19:04:39

Mää voin Mission antaa sulle asekoulutuksen, poijaat antaa sit lähitaisteluun;)

Mun pitää ny kysyä, josko lapset saapi muuttaa isälleen ni otetaan sit velkaa ja lähetään Jenkkeihin:DDDDDD

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 19:06:22

Juu ja hevoset vaan vie. No, niin vie off road autotkin.... :)

Ei oo helppoa tää elämä. Kaikilla on omat juttunsa kuitenkin. Mulla tää tila. Kukaan täysijärkinen ei tällaiselle työleirille tule.

Päivämäärä:   26.1.13 19:09:11

Sääli että niillä on oikeesti hehkeet vaimot ja lapsia...

No, onneks niitä ei näytetä ruudussa sentään, jatkan kuolaamista:)

Päivämäärä:   26.1.13 19:16:21

Ja onhan se Dean aikas lyhyt...että ei se niin hyvä kuiteskaa ole:DDD

Päivämäärä:   26.1.13 19:17:14

Niinpä, ainahan se menee niin, että mies on tavoitteellinen ja nainen tukee tuhatta ja sataa ja joustaa ja jaksaa, jaksaa ja jaksaa...
Tässä pointti onkin se, et mä olen nainen...
Missä se jaksava mies....???

Päivämäärä:   26.1.13 19:19:19

Riksu, onks se oikeesti lyhyt? Meinaan Sam taitaa olla jotain lähemmäs ellei yli 190cm...

Luetko lontoota? Löysin ihan törkeen hauskan kirjotuksen :D

http://tinyurl.com/7h469pa

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   26.1.13 19:23:49

Piste, mä luulen, ettei sellasia ole.. Toivon kyl olevani väärässä.

Päivämäärä:   26.1.13 19:24:44

Hahaaaaaa...Tota se sit on, ku telsus on joskus komeita miehiä:D Kyllä Beiwotsia miehet kuolas ja naisten piti olla hiljaa:D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   26.1.13 19:28:32

Hyvää iltaa sinkuille! Aika laiska päivä tänään,tuli grillailtua lihaa grillikodassa tytön kanssa ja katottua HÄRMÄ leffa. Niin ja aamupäivällä puhelimessa mukavia jutellen. Ny sauna tuleen ja sitä rataa...

Päivämäärä:   26.1.13 19:31:01

Riksu, kyllä se kuukkeli löytää, Dean on 183cm ja Sam 190cm. Et en mä Deania lyhyeks kyllä menis millään mittapuulla väittämään ;) Syntymävuodet Sam -82 ja Dean -78.

Joo kyllä kuuluu meille naisille omat läähätykset kans! Sam on yks mun vakkareista, varmaan ainoo prettyboy ryhmässä... No Pittikin joo, ja ehkä sinne joku muukin mahtuu, mut muuten tykkään ehkä enemmän vähän ruffimmeista, vaik ei nyt tähän hätään nimiä pukkaa kyllä päähän..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 19:31:58

.: Ei se nyt aina mies ole. On niitä naisurheilijoita, joilla mies on tukena. Ja on mulla tuossa naapurissa yksi ratsastukselle omistautunut esimerkki, joka löysi siitä huolimatta itselleen oikein hyvän miehen. Ja ratsastaa siis kans. tasolla, eli todellakin tosissaan.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 19:35:30

Njoo, nyt ratsastus kelpais kyllä! ;) Ai nii ja iltaa.

Päivämäärä:   26.1.13 19:36:08

Mission: No siedettävän rajoilla se menee pituudessa...;p

Pitt Joe Blackissa <3 <3 Se on ainoo elokuva joka saa mut herkäksi...

Päivämäärä:   26.1.13 19:36:09

Samoin ..? mäkin luulen...
Niinkuin näkyy, miehet ei kommentoi aiheeseen tai sit offarimiehen tyyliin....
Nyt Putoukseen:)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 19:41:00

Älä ny Uki koko saunaa polta.

Päivämäärä:   26.1.13 19:48:54

Piste joo semmoinen vastavuoroisuus on vähissä. Huomioo halutaan, muttei huomioida toista.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 19:49:14

Hä, mitä konmmentoitavaa teidän näyttelijäkuolaukseen pitäs olla? Pistetään sitten, että Anna Nicole Smith on herkku :) Näkyi äsken telkussaki :)

Mutta kyllä ne harrastukset voi ja pitääkin olla osittain yhteisiä. Ja sillon, ku seksiä harrastellaan, niin mieluiten ois sillon molemmat paikalla :)

Päivämäärä:   26.1.13 19:51:26

Reps ...molemmat paikalla... :D tykkää..!

Päivämäärä:   26.1.13 19:55:00

Öööykei, nettioffarilla aikas... hmm.. erikoiset mieltymykset :p

Riksu, ootko ite pitkä vai mieltymys vaan pitkiin miehiin?
Ite kun oon tämmönen 167 ni riittää et ois mua pidempi, en ees ikinä käytä korkkareita... Mut ehkä hyvä ois korkkarivara, että olis sillonki viel sentti pari... Tärkeintä on et mies on mua skrodempi! Tuli tuossa jo vietettyä pajon aika itteä kevyemmän kanssa niin kyllä sen jälkeen isommat miehet viehättää, iso rutistus vie jo heti jalat alta:) Ja itelle tulee kyllä ihan hirvee virtahepo-olo jos mies on pienempi. Mutta sydän voi toki aina päättää toisin ja sitten sopeudutaan :p

Päivämäärä:   26.1.13 19:57:53

174 ilman korkoja:D Ja yleensä 5,5 sentin korot...

Päivämäärä:   26.1.13 19:58:19

Pitti parhaimmillaan :

http://cdn.pastemagazine.com/www/articles/bradpitt2012.jpg?1354278322

Päivämäärä:   26.1.13 19:59:37

Wau Riksuu, meikä 154, eikä juur koskaa korkoja :)

Päivämäärä:   26.1.13 20:00:15

Ai sä oot Riksu tommonen mallin mittanen melkein :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 20:00:45

Pitti, spitti :P

Päivämäärä:   26.1.13 20:07:11

Ja mä arvasin, et Ukin joku poimi, (ainaki luurin varteen) kun täältä katos jutustelemasta ja pitämästä lämpösenä sillä aikaa ku koitin toipuu taudista... En tosin kaikkee ole lukenut, mitä välis on menny.

Päivämäärä:   26.1.13 20:07:27

Pitkissä säärissä korot tekee sen viimesen silauksen;) Oli sitten hame tai nahkapökät:DDD

Päivämäärä:   26.1.13 20:09:16

Tirli: en mä saunaa kokonaan polta vaan senverta ettei tuu vilu partaa ajaessa. Meijän likka on ny n.162cm ja aikuisena pitäs olla joku 176cm. Me ollaan sovittu et Italiaan malliks ja iskälle kaikki rahat;DDD

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   26.1.13 20:09:41

Riksuhan on saman mittainen kuin mä. Mulla harvemmin tosin korkoja, joskus kyllä. Mutta tosiaan, miehen pitää olla skrodempi, tosin ei se hirmu vaikeaa ole mun tapauksessa.

Lähettäjä: Heku 
Päivämäärä:   26.1.13 20:10:30

Kyl tännekin kelpais heppanainen viereen ja harrastuksiin mukaan oon tollanen 201cm lyhyt ja +130kg kevyt ikää ripaus yli 40vuotta .

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 20:13:14

Riksu ja Tirli on mua 5 senttii pitempiä, mutta sitä ei vertikaalisa huomaa :)

Päivämäärä:   26.1.13 20:14:25

Ja jos ei toi mun dressman mainos -miesmaku oo vielä tullu selväks niin:

http://tinyurl.com/a7dww67

http://tinyurl.com/ayalatq

LähettäjäM 
Päivämäärä:   26.1.13 20:15:13

Jaa täälläkin vertaillaan pituutksi:D

Päivämäärä:   26.1.13 20:15:16

..?: Ei mua kukaan poimi, mä oon senverta ittepäine miäs;) itte täs pitää kaik alotteet tehä ei täst muuten tuu mittään valmist.

Päivämäärä:   26.1.13 20:16:18

Mää oon tällänen "ladonovi" :)

Emmää tiä, jotenki vaa ärsyttää kyl ku korkoja käyttää, ni miehet lyhyempiä:DDD

Päivämäärä:   26.1.13 20:17:01

Jaa, mä Uki tosta sun aamupäiväpuhelustas vaan spekuloittin...

Päivämäärä:   26.1.13 20:18:20

Hyvin tää mun netti vetää, ei se päivittäny mitään kommentteja pittikuvan jälkeen niin noi pari linkkiä tuli sitten hieman viiveellä, hyvä tommonen irrallinen huomio tuolla... No, menee tää näinkin, jos mä juttelen vaikka jostain kaskyt viestii sitte jutuista, jutelkaa te reaaliajassa :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   26.1.13 20:25:59

Sanos piste mistä mää löydän fiksulla hinnalla käytetyn satulan? Hieno ei tartte olla, kuhan käyttökelponen... Hirviä ei kiinnosta onko varusteet sävysävyyn :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   26.1.13 20:26:55

uhh.
Brad. Dressmanit. mmm...
mies ei saa olla liian siloteltu. vähän huoleton sänki ja tukka on niiin hmmmuhh.
pitikin avata ja saatella ajatukset lentoon...
tykkään kans et mies on mua isompi...mut mikään jättiläinen ei tarvii olla :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 20:27:10

Riksu, sitten ku on tanssitaan, niin sitten se hyvä on olla :) Niitten 5.5 sentin korkojes kanssa :) Viimeks olikin sun mittanen tyttö. Vähä kylmän puoleinen, mutta kyllä mä sille lämpenin, se vaan ei tarpeeksi :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 20:27:30

Listataanko täällä kuolauksenaiheita? Osallistun! Annan ensin googlen laulaa...
Tee 172-senttinen kymmenet korkkarit omistava (silti lenkkarien suurkuluttaja), jonka miehen täytyy olla pidempi, leveämpi, vahvempi, karvasempi, kovempi ja pahempi ja öö, mitä noita nyt on. Äijempi.

Päivämäärä:   26.1.13 20:29:15

no., ei minuukaa mitkää kansikuvamiehet himota ihan vaan ulkonäkönsä takia...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   26.1.13 20:29:54

Kunnon koroilla on hiukan haastavaakin kävellä. Ainakin näin talvella.

Joo välillä sama tunne kuin Missionilla, viestit näkyvät jälkijunassa.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 20:30:00

Vot? Onko Elsalla hirviä? Siis emmää sitä, että sulla ois hirviä, vaan että sullako on hirviä? Eiku.. No voi v*t** tuota, nii ratsastakko sää hirvellä? Mulla on hyvä kuva, kun mun tyttö ratsastaa viime kesänä hirvellä :)

Päivämäärä:   26.1.13 20:30:33

Offarin pää helppo pistää tissien väliin:DD

Heku on kyl jo aika hujoppi:DDDD

Päivämäärä:   26.1.13 20:32:07

no, joo älä muuta viserrä... Mutta kaikille toi ei vaan sovi, sitte mieluummin ne haituvat pois tai joku siistitty malli. Mutta käy mulle kaljupäätkin, en oo liian vaativa :D Sanotaanko että miesmaku on oikeesti kyllä aika laajalla skaalalla.

Nyt ois niinku pakko rupee liikkuu, rakit ulos lumimyrskyyn ja sit salille...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.1.13 20:32:52

Ei sitä muistaakseni koskaan ole tarttenut olla sinne pistämässä, eiku kerrain tais :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   26.1.13 20:34:31

Nettioffari, Ihan vaan heppoja, mut jos joku tuola korvessa vastaan tulee, on se todennäkösesti hirvi.. Kerran kyllä oli yks pihassakin.

Päivämäärä:   26.1.13 20:36:06

ruoste, kylläpä vaan kuulosti ihan s-tanan hyvältä toi sun listaukses <3 Yritin jo olla kiltti ja lientyä siihen "kyllä se luonne ratkaisee" mut kun ei vaan voi mitään, kyllä toi kuulosti just niinku siltä että se äijempi kiitos tänne ja heti nyt :D

Päivämäärä:   26.1.13 20:36:43

Jokohan Missionille selvis, miks ne hörökorvat on miehellä hyvät olla? :DDD

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 20:37:04

Elsa, esim. satula.com, Reunoksen ja hätätap. Hipposportin satula-auto.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   26.1.13 20:37:24

juu ei pelkkä ulkonäkö muakaan...:) mut tyyli vois olla vähän tuota linjaa...toki se on eri asia mihin juttuun toisessa ihmisessä sitten oikeasti ihastuu :) se voi olla ihan muu juttu kuin ennalta on haaveillu...

Päivämäärä:   26.1.13 20:39:05

Riksu, ei taas, heti naurahdin tuolle jälleen :D Yritin jo viimeks kysyä et oliksä rivo vai mä, mielikuva meni jotenkin.... vähä...levottomaks *sensuroitu* :D

Päivämäärä:   26.1.13 20:41:26

"miehen täytyy olla pidempi, leveämpi, vahvempi, karvasempi, kovempi ja pahempi ja öö, mitä noita nyt on. Äijempi."

tätä mä nyt kyl fanitan :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   26.1.13 20:43:01

182 100 ja muutenkin listaan sopiva :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 20:44:24

Ooks Elsa tommost nähny?
http://tinyurl.com/akylgmh

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.