Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: Ma 
Päivämäärä:   20.4.18 09:20:03

Minä jätin. Olin halunnut erota jo kuukauden ennenkin sain jätettyä miehen. Eli olin käsitellyt asian jo kauan sitten. Suhteessa miehen puolelta paljon puhetta yhteen muutosta jne, eli kai se tavallaan vakava suhde oli.

Miten pian on ns. hyväksyttävää olla taas haku päällä? Itse haluaisin jo uutta putkeen, ehkä lähinnä tylsyyden takia mutta jos joku mukava vastaan tulisi niin lähtisin kyllä treffeille. Tuntuu vaan että jos vaikka joku eksän tuttu tulee vastaan niin onko jotenkin törkeää?

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.18 09:27:07

No sinne vaan. Jos itsestä tuntuu hyvälle, niin anna mennä. Ei se muille kuuluu ja epämääräisiä muiden laatimia sovinnaisia käyttäytymissääntöjä on niin joka lähtöön, ettet mitenkään voi niiden mukaan elää.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   20.4.18 09:34:49

Vai että uutta putkeen ja vielä tylsyyden takia. Olihan tuo edellinenkin suhde niin lyhyt tapailupätkä että siitä vaan teet mitä lystäät, tuskin vastaan tuleville tutuillekaan tulee luontosi yllätyksenä ja mitä väliä sillä edes olisi.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: Stu 
Päivämäärä:   20.4.18 10:48:18

Tarviiko välittää noin paljon muitten mielipiteistä?

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   20.4.18 10:51:45

Sinne vaan. Mun kaveri laitto avioeropaperit vireille ja samana iltana meni tinderiin.
Eipä se muille kuulu mitä sä elämälläs teet. Aina on kuitenkin joku arvostelemassa.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   20.4.18 11:40:43

Noin lyhyen suhteen jälkeen en kauaa miettisi. Varsinkin kun erokin on jo käsitelty ja hoidettu, ettekä edes asuneet yhdessä. Eli antaa mennä vaan.

Tosin miettisin kyllä, onko järkevää tapailla ketään siksi, että muuten on tylsää.

Ennemmin miettisin, miten voisit kehittää itsellesi ihan sen oman elämän. Opettele viihtymään yksin! Itse en usko, että pystyy saavuttamaan tasapainoista parisuhdetta, jos ei pysty olemaan ensin yksin. Parisuhteen ei kuuluisi olla se kaiken tukijalka, vaan osa tasapainoista elämää.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: (*.*) 
Päivämäärä:   20.4.18 12:07:11

Anna mennä, jos kerta siltä tuntuu.

Itselläni näin : tapasin miehen, olin miettinyt mielessäni eroa, mutta olin muka niin rakastunut, etten osannut lopettaa suhdetta, vaan menin niin kauan eteenpäin, kunnes mies sitten jätti. Vuoden olin sinkkuna. Löysin uuden miehen. Meni sukset ristiin, joten yhteisellä päätöksellä erosimme. Olin viikon sinkkuna. Löysin uuden miehen. Miehestä löytyi sellainen piirre, jota en voinut hyväksyä, joten jätin hänet. Kuukauden olin sinkkuna, kunnes löysin nykyisen. Ja tässä sitä nyt ollaan, onnellisia ja sellaisessa suhteessa, josta olen aina haavaillut.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.18 12:20:41

Jos olet rehellisesti täysin yli miehestä niin siitä vain. Itse varmaan pitäisin noin lyhyessä suhteessa noin viikon "suruajan" etten ainakaan tinderiä loisi. En ainakaan samana iltana haluaisi tinderiin mennä, jo ihan sen takia etten haluaisi loukata miestä. Toki jos olisi täys kuspää niin sitten voisi.

Minusta on eri asia aktiivisesti etsiä seuraa kuin lähteä treffeille, jos joku pyytää. Pidemmässä suhteessa varmasti jo omasta puolestani tarvitsisin suruaikaa, että pääsee suhteesta yli.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.18 13:35:19

Taidat olla jostain pienemmästä kaupungista kuin noin paljon muiden mielipiteet vaikuttaa omaan käyttäytymiseen

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: popsis 
Päivämäärä:   20.4.18 20:26:18

Siis oliko edellinen suhde 6kk? Odota nyt vaikka viikko eropäivästä. Eli ei ton pituisessa suhteessa tarvita mitään palautumisaikaa, eihän se ole kerennyt vielä edes kunnolla lähteä käyntiin..

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   20.4.18 20:32:10

Pitääkö tinderissä olla omalla nimellä ja naamalla? Sovellus kiinnostaa ja haluaisin käydä kurkkaamassa millainen se on. Ja nähdä myös ketä kaikkia siellä on :D

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.18 20:56:21

++, kyllä siellä on oma nimi, jos fb: kautta kirjautuu. Kuvan kai voi poistaa, mutta en oikeinymmärrä mitä järkeä siinä on. Tai no, jos on hirveän hauskaa selata profiileja, mutta miksi ei omalla nimellään ja naamallaan? Tuskin kuvattomalle profiilille kuitenkaan kukaan antaa likeä.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: Kettu 
Päivämäärä:   20.4.18 21:10:55

Onhan moni siellä vaikka eibole eronnutkaan.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   20.4.18 21:14:47

No siksi en omalla nimellä, koska olen parisuhteessa ja haluaisin nähdä mitä on markkinoilla ;)

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   20.4.18 21:49:15

Mä menin erosta seuraavana päivänä tinderiin, ja ensitreffeille kuukausi eron jälkeen. Seurusteltiin exän kanssa 7,5v joista 6v ihan ok ja vikat 1,5v aivan karmeeta aikaa. Mene eteenpäin fiiliksen mukaan, jos tuntuu siltä että haluat deittailla niin deittaile! Ennen profiilin tekoa kannattaa ehkä jo vähän pohdiskella, että millaista suhdetta etsit? Irtosuhteita on liiankin helppo löytää sieltä, mutta järkevän kumppanin löytäminen voi olla todella haastavaa! Treffien jälkeen sitten uusi "seula" sen osalta, että haluatko tavata sen saman tyypin vielä uudestaan.

Itse lähdin sillä asenteella liikkeelle, että parempi laittaa verkot aika nopeasti vesille, kun siihen järkevän kumppanin löytämiseen voi mennä vaikka kuukausia tai vuosia. Onneksi sellainen sattui löytymään ekoilta tinder treffeiltä, ja aika lyhyen etsinnän jälkeen. Samanikäinen kaveri taas ei ole parissa vuodessa löytänyt kuin muutaman kuukauden mittaisia tapailusuhteita, aina homma kaatuu johonkin enemmän tai vähemmän hölmöön hommaan.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   20.4.18 23:26:58

Ei kuulosta vakavalta suhteelta. Jos jättää noin lyhyen ajan jälkeen niin ei ole kyllä piiruakaan katsonut kenen kanssa lähtee seurustelemaan. Ei tuo suhde kyllä vakavaa ole nähnytkään, kun vain mies puhui muutosta :D

Sulla voi olla haku päällä vaikka heti. En mä usko, että semmonen joka eroaa jo puolen vuoden jälkeen omasta tahdostaan on kamalan kypsä kunnollisiin seurustelusuhteisiin. Puoli vuotta ei ole aika eikä mikään. Sun asian käsittelytapakin kertoo jo sen, ettei kyseinen ukko merkannut sulle paskaakaan oikeesti.

Siis minkä ihmeen takia lähteä seurustelemaan tylsyyden takia? Tuo kuulostaa ihmisillä leikkimiseltä. Siltä kuulosti myös edellinen suhteesi.

Jos exän tuttu tulee vastaan niin tietenki se ajattelee susta, että ei v***u mikä h***a. Ei kukaan järkevä lähde suhteeseen ja eroa puoli vuotta sen jälkeen. Täysjärkinen kyllä katsoo kenen kanssa lähtee suhteeseen, ettei heti sitten tarvitse olla eroamassa. Touhusi kuulostaa teinien touhulta :O

Törkeää touhusi on, mutta en mä tiedä onko sillä mitään väliä. Et sä törkeydestä piittaa yhtään siinäkään, kun kumppanisi jätit :D

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: ccCCcc 
Päivämäärä:   20.4.18 23:31:37

Erosin kohta 7 vuotta sitten, joko voin liittyä Tinderiin?

;)

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: ZZ 
Päivämäärä:   20.4.18 23:35:31

S: siis mitä hittoa selität? :D

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   21.4.18 00:35:51

ZZ:

En mä tiedä mitä mun sanomisessa oli epäselvää :D Mun mielestä asia on juurikin noin. Jos lähdetään suhteeseen ja puolen vuoden jälkeen erotaan, ei 80% tapauksista ole katsottu tarkemmin kenen kanssa lyö hynttyyt yhteen. Jos valitaan kumppani huolella, treffaillaan kiireettä jne niin silloin tuskin tulee karmaisevia yllätyksiä joiden takia pitäisi erota.

Se miten valitsee kumppaninsa ja kuinka pitkiä suhteita pystyy ylläpitämään. Se kyllä kertoo täysin jo siitä kannattaako kyseisen henkilön kanssa seurustella vai ei :D Ei voi kyllä kamalan vakavalla mielellä olla liikenteessä, jos puoli vuotta on yhdessä ja kuukaudenkin tuosta on miettinyt jättämistä.

Asia erikseen luonnehäiriöt, mutta eikö suurin osa noistakin saada karsittua pois huolellisella valkkaamisella ja tutustumisella ennenkuin lähdetään seukkaamaan.
Puhun suurimmasta osasta, koska pienessä määrässä tapauksia nämä mielenvikaisuudet tulevat ilmi pitkässä suhteessa.

Ja sitä vain, että mielestäni suurimman osan vakavista suhteista ei pidä kestää puoli vuotta :D

Mutta vastaus kysymykseen on tää: Voit mennä vaikka ja heti.

  Re: Miten pian eron jälkeen Tinderiin? 6 kk suhde

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   21.4.18 09:20:59

S : Kukaan, ei kukaan pysty valitsemaan sellaista kumppania, jonka kanssa on koko loppu elämän. En minä ainakaan.

Itse löysin vuonna 2008 yhden miehen mtv3:n chattisivustolta (tai se oli tekstisivusto, vai miksi sitä nyt kutsutaan, anyway) miehen. Mies vaikutti mukavalta ja sellaiselta, jonka kanssa tulen viettämään loppu elämän. Tavattiin, alettiin seurustelemaan, mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen. Muutettiin yhteensä kolme kertaa ja se kolmas oli 600km päähän synnyinseudultani. Olin työtön. Löysin pian töitä muutettuamme. Olin onnellinen, vihdoin ja viimein minulla on töitä, ei tarvitse kotona kökkiä 24/7, kun ei autottomana ja kortittomana päässyt mihinkään ja mies teki töitä. Kerkesin töitä tehdä kuukauden ja asua siellä neljä kuukautta, kun mies ilmoittaa, että suhteemme on ohi. Väittää, että minä olin liian mustasukkainen, enkä päästänyt miestä kulkemaan vapaasti töihin (ei, en ollut liian mustasukkainen ja kyllä päästin miehen kulkemaan vapaasti töissä, sillä minulla ei ole tapana estellä ketään töihin menemisellä, töitä pitää tehdä). Oikea syy meidän eroomme oli toinen nainen. Mistäpä minä aluksi olisin tiennyt, ettei tämä mies halua kanssani viettää koko loppu elämäänsä? En ole näkijä, enkä ennustaja. Jos olisin tiennyt, tai näkijä taikka ennustaja, luuleko että olisin alkanut kyseisen miehen kanssa?

Olin vuoden sinkkuna.

Seuraava mies löytyi sitten nettideittipalvelusta. Tavattiin. Aloimme seurustelemaan. Viisi kuukautta seurusteltiin, kunnes meillä meni sukset sen verran ristiin, että päätimme yhteisin tuumin lopettaa parisuhde. Tästäkään miehestä en tiennyt, että näin kävi. En voinut ennustaa, että meillä menee sukset ristiin.

No sitten kävikin hyvä tuuri. Kerkesin tosin olemaan viikon sinkkuna, kun löysin yhteisen kaverimme kautta uuden miehen. No tämän kanssa myös tavattiin ja alettiin seurustelemaan. Kaikki meni hyvin. Kosinkin tätä miestä, tosin mies suuttui, koska olisi itse halunnut kosia, jos suhteemme etenisi niin pitkälle. 7kk seurustelimme, jonka jälkeen päätin lopettaa suhteemme. Miehellä oli peliriippuvuus. Istui työttömänä ollessaan tietokoneen ääressä pelaamassa melkein 24/7. Tosin suhteemme alussa vietti ensin aikaa kanssani, kunnes yks kaks se ei enää kiinnostanutkaan. Haki töihin ja pääsi hakemaansa paikkaan. Peliriippuvuus jatkui siitä huolimatta. Kaikkein huippu oli se, kun toisesta jalasta meni polvilumpio pois paikoiltaan ja nilkka murtui samaan läjään. Onneksi mies oli sen verran fiksu, että kun ambulanssi tuli paikalle ja minä menin sen kyydillä sairaalaan, niin mies lähti omalla autolla perässä. Elelimme miehen vanhempien luona ja onneksi, sillä kun sieltä sairaalasta tultiin, niin mies ei tehnyt elettäkään, että olisi minua auttanut. Minulla oli kaksi koiraa. Itse en voinut koiria ruokkia, enkä ulkoiluttaa, koska jalka paketissa ja kyynärsauvat. Miehen vanhemmat sitten ruokkivat koirani (omakotitalo ja koirat sai viettää ns kellarikerroksessa aikaa (heillä oli siellä hyvät ja lämpimät oltavat ja sohva jossa saivat nukkua ja tietenkin vettä)) ja sinnekin meni portaat. Itse en oikein voinut portaita kulkea, toki suihkussa oli pakko käydä, niin silloin oli pakko kulkea portaita. Ja he sitten käyttivät koirani lenkillä. Onneksi ennen loukkaantumistani olimme tehneet juoksuvaijerit koirille, jotta ne voisivat olla myös ulkona, ettei heidän tarvinnut olla sisällä 24/7. Pian tapahtuman jälkeen oli kotiin lähdön aika, kulkin junalla. Kotiin päästyäni soittelin miehelle, että olen kotona ja samalla ilmoitin suhteemme olevan ohi. Tästäkään miehestä en voinut tietää etukäteen, että sillä on peliriippuvuus. Jos olisin tiennyt, enpä olisi tähänkään suhteeseen alkanut.

No kuukausi meni, kunnes löysin nykyisen mieheni. Etenimme taas nopeasti, mutta tästäpä huomasinkin, että tämä onkin sellainen mies, jonka kanssa tulen loppu elämäni viettämään. Tämänkin löysin nettidettipalvelusta. Tavattiin, aloimme seurustelemaan, muutettiiin yhteen ja mentiin kihloihin. Ollaan seurusteltu reilu kuusi vuotta, ensi kuussa tuleee kuusi vuotta avoliittoa täyteen ja kahden kuukauden päästä tulee kihloja täyteen kuusi vuotta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.