Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 129

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.1.13 23:15:23

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=640817&t=640817
Namut ja mamut... vai oliko se puumat ja namut?

Re: Sinkkujen topic 129

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   18.1.13 23:18:00

ihan sama, tämä puuma menee nukkuu ja odottelee taas Namun yhteydenottoa...;p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.1.13 23:18:28

Jaha, Uk(o)illa alkoivat autojutut. Puhutaanko käsilaukuista? Hepoista? Ratsastushousuista?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.1.13 23:18:59

Gazing! Yks namupuuma kotiutu salilta, on niin rääkätyt reidet ja perse että näillä kohta runnoo hennommat miehet hengiltä :D

Mä oon kyllä vähän nyt suuttunut ettei Minski vietä meidän kanssa viikonloppuja :/

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   18.1.13 23:20:55

Aamuvirkulle tämä on myöhäinen aika kukkua... tosin käsilaukut ja kengät on aina pop :) Mistä tuli mieleen, että mun uudet kengät ja farkut jäi pussiin autoon.. lähden etsimään ja katson samalla onko pakkasta jo luvatut 33 astetta..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.1.13 23:21:34

Puumalla on nyt kyllä rytmihäiriöitä. Yö on kissapetojen metsästysaikaa, päivällä torkutaan ja odotetaan, että namut hiippailevat kohti kotiluolaa.

Piste, 37 minuuttia! 36!!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   18.1.13 23:21:41

Hui kun säikähdin, joku nuori mies soitteli mulle äsken ja kyseli että onko rahapussini kadonnut kun rautatientorilta oli löytynyt lompakko ja ajokortissa oli ollut nimeni... he olivat enirosta löytäneet kaksi samannimistä ja kokeilivat ekana mulle. Onneksi rahapussi löytyi laukusta, ehdein kyllä jo pahemman kerran säikähtää!

Mutta tulinpa iloiseksi että vielä löytyy noin luotettaviakin ihmisiä :) Ja oli kyllä oikein kivan oloinen äänikin sillä.... ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.1.13 23:29:12

Rangen jälkeen ei ole banjoja tarvinut kolhia ;) Ne on mutkalla. Isompiin tykästynyt. Hieman kotimaisempaa kalustoa joskus ollut. Pitäs nukkuun nyt lähteä, hyviä iltoja teille muille kukkujille :) Ehkä aamulla tavataan :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.1.13 23:29:13

Dääm. Olisit sanonut, että en ole ihan varma, ootelkaa siellä niin tulen tarkistamaan olenko se minä :)

Tuon takia kannattaa satsata siihen ajokortti-/ passikuvaan. Jos kuvassa olisi ollut aivastava mörkö, olisi lompsa varmaankin jäänyt sinne, sanoo kyyninen pessimisti. Kuvan daami taisi olla soittajan mielestä söpö (ja pauke on varmasti ihan yhtä söpö, vaikkei oikea tyyppi ollutkaan) :)

Päivämäärä:   18.1.13 23:33:25

Voi ei, mulla on ihan hirveän kammottavat ajokortti- ja passikuvat, ei varmasti natsaa sitten tuotakaan kautta :D

Jumankauta äsken rysähti tuolla pihalla kovaa, pelästyin ihan, pakkanenhan se siellä paukutti jotain taloa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.1.13 23:34:16

Täällä tuskin on monta sinkkua pystyssä aamulla (ennen seitsemää) lauantaina, mutta käy sinä Nettioffari ihmeessä jättämässä terveisesi :) Öitä sinne minne lie!

Päivämäärä:   18.1.13 23:34:20

Mää kattoin heti facebookista nimikaimani, näytti olevan profiilikuvan perusteella pitkätukkainen, hoikka blondi ;) joten ehkä syy selvisi miksi pojjaat soittivat :DDD

Olisikin mennyt paikalle, olis varmaan ollut heille karsea pettymys kun itselläni on luonnonkiharat tummat hiukset eikä pituuttakaan niillä ole kuin vähän yli olkapäiden :D Ajokorttikuvassa näytän lähinnä kiltiltä puudelilta kiitos silloisen tukkatyylini.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.1.13 23:47:52

Hah! Puudeli :) Mullakin on kortin kuvassa kikkara tukka, tosin permanentattu sellainen mitä-ihmettä-oikein-ajattelin-tyylinen pehko. Ajokorteissa on se huono puoli, että kun se kuva sinne on kerran painettu, se pysyy, ikuisesti. Paitsi jos se kortti mystisesti katoaa tai hajoaa kappaleiksi. *fififiuu...* :P

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   18.1.13 23:48:27

http://www.youtube.com/watch?v=vAopfbrEs

Ihanille naisille...:).

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   18.1.13 23:49:45

Itselle on montakin kertaa käynyt niin, ettei oma nimikirjoitus ole kelvannnut pankkiin.

Päivämäärä:   18.1.13 23:51:16

No eikös ne permikset ollu silloin aikanaan ihan muotia, ainakin jollain lailla;)

Kattelen nauhalta unelmien poikamiestyttöä, sinkkunaisen hömppähöttöä johon pitää oikein eläytyä :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   18.1.13 23:55:18

http://www.youtube.com/watch?v=uzfCgycpo

Elämänohjeeksi:)....

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   19.1.13 00:09:16

Ja pyh....

http://youtu.be/QKS21a8IzWM

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   19.1.13 00:11:58

No ruoste: ny voidaan puhua hevosista,pöksyistä ja luis vuittoneista.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 00:13:34

Niiden olisi pitänyt olla jollain lailla kiellettyjä... Jos ei rikoslailla, niin ainakin järjestysmääräysten perusteella.

Ooh, saako poikamiestyttö arvoisensa miehen? Eikös se sarja ole vähän sisäsiittoinen - samat naamat kaudesta toiseen?

Päivämäärä:   19.1.13 00:16:53

Joo aika monen asian olis pitänyt olla kiellettyjä, niitä kyllä on tässäkin ajassa ihan tarpeeksi :D

Enpäs tiiä minkälaisen miehen saa, yks kolmesta teki oharit ja sen se varmaan olis halunnu... Ei nää kyl mitenkään samat naamat oo, toi poikamiestyttö tai poikamies voi olla poimittu edelliseltä kaudelta mutt ne sen huomiosta kilpailevat on aina uusia:) Mä jotenkin tykkään näistä, on ne nyt vähän älytöntä paskaa mut hei, ku ei oo omaa elämää :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.1.13 00:17:46

Ja X taas vetelee cowgirlin oikeista naruista:)...
Eihän countryn voittanutta olekaan:)!!!!!!!!!!!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 00:18:40

Noni! Millaset pöksyt sulla on huomen?
http://www.youtube.com/watch?v=Qi0aSZyOwi0
:)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.1.13 00:32:55

Mä meen peiton alle, jokohan se prinssi karauttais valkoisella oriilla tohon parkkikselle huomenaamulla:)??
Parhaani olen yrittänyt, harmi, jos en kelvannut...;)!!!
Kun nuo omat ei ole valkoisia, niin ei voi edes lainata:(....
Joko täytyy pillittää...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.1.13 00:38:39

No Uki, mistä nyt tuulee...???
Nyt nukkumaan!!
Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia:)!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 00:42:19

Öitä piste! Huomenna on päivä uus, uus horoskooppi, uus mahdollisuus :)

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   19.1.13 00:45:47

No, täällä varmaan Dimex on pöksyjen logoissa mennään...

http://youtu.be/NkvC-Cpj11Y <3

Päivämäärä:   19.1.13 01:06:40

. ei tuule mistään kun olen sisätiloissa :) Nukuit ehkä onnesi ohi ;) No mut sellast sattuu... Ruoste: pöksyist puheen ollen tod näk black horsen pitkät kalsarit ja.... mitä sit pitääkin laittaa kun lähetään Ratsastamaan...:)

Päivämäärä:   19.1.13 01:13:12

Huomenna on jalassa sisätiloissa varmaan colleget, ulkona pitkikset+verkkarit, kaupoilla farkut, salilla salihousut. Aattelin siis koko huomisenkin vaihdella vaatteita kokoajan... Talvi, hmh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 01:19:45

Kerroksia, kerroksia Uki, ettei jäädy kíntut siellä konin selässä. Ei taida yhdet mamikset riittää näillä keleillä, ellei sulla ole kokochapseja. Jos ei ole, hanki heti. Sellaiset jalassa saa taatusti huomiota lähimarketissa :)

Minä taidan huomenna ulkoiluttaa niin päheitä pöksyjä, että väärässä paikassa väärään aikaan ollessani luulisivat varmaan maksulliseksi naiseksi - taas. Tai no siis, olenhan minä (kympin tunti), mutta asiakkaiksi kelpuutan vain hevoset.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.1.13 04:00:26

Huh huh. Tuli katsottua paikallinen yöelämä. Näyttää tipaton tammikuu vaikuttavan. Aika hiljaista oli Tampereen kokoisessa kaupungissa. Mutta silti kivaa hyvien kavereiden kanssa. Huomenna saattaa särkeä päätä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.1.13 04:22:57

Nyt kyllä sanoisin että perskules >:( ei ku nukkumaan...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 05:44:48

Hyvää huomenta suomi! Teitä tarkkaillaan :) Kyllä se hyvää tekis käyä tuulettuun, mutkun on näitä yhteiskunnallisia velvoitteita :)

Lähettäjä* 
Päivämäärä:   19.1.13 08:58:40

pisteelle vaihtarimusaa lautaselle ;)

http://www.youtube.com/watch?v=SRvCvsRp5ho

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   19.1.13 09:07:04

ihana aamu :) huomenta! pakkastaivas on niin kaunis tuolla merelläpäin...

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   19.1.13 09:07:37

Huomenta, mitä yhteiskunnallisia velvoitteita Nettioffarilla on la-aamuna kuudelta? Lumitöitä - tuskin juuri nyt - vai K-kauppias?
-30 näytti mittari kun vein hepat ulos...hrrr.....
Näin elämäni chapsit myynnissä viime viikolla, sääli ettei ole juuri nyt varaa. Ne oli niiiin makeet ..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.1.13 09:31:06

Huomenta kaikille..huonosti nukuttu yö takana..yskäinen lapsi piti hereillä....jospa kahvi virkistäis

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   19.1.13 09:54:15

Huomenta!

Sehän on pakkanen laskenna vauhilla, -8
Tosin eipä näy ennää aurinkoo ei.. :(
Etelässä sen sijaa taitaa olla kylmä ny?

Lähettäjämiuh 
Päivämäärä:   19.1.13 10:00:32

no täällähän kaikki on.tulenpas sitte minäkin ;) huomenta vaan.

-19 näyttää mittari täsä rauman kupeessa. suursiivous suunnitelmissa ja kaikki mitä irti lähtee ulos pakkaseen tuulettumaan :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.1.13 10:02:07

ite en oo ees kattonu mittaria...paljon on mut ulkona kun kävin tuntuis kyl olevan edelleen aikakirpee pakkanen

LähettäjäM 
Päivämäärä:   19.1.13 10:06:12

Huomenta. aika viileetä

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 10:07:36

Huomenta 5.nainen :) Täällä se yhteiskunta elää ja pyörii 24/7 ja minä sen mukana. En ole kaupparatsu, eikä lumihommissa jouda sättäileen.. Mutta lumihommiin täällä pääsis, semmoset 10 cm oli tullut lunta. Tulin juuri syömästä takaisin tänne koneen(konien?) ääreen. Pakkasta ei ole nimeksikään. Pitäs saaha jostain motivaatiota lähtä illalla vielä lenkille. Oisko vapaaehtoisia perseelle potkijoita?

On vielä unihiekkaa silmissä, niin saatta vähän jutut horottaa mihin sattuu.. Sorry.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 10:17:23

Huomenta 5.nainen :) Täällä yhteiskunta toimii ja elää 24/7 ja minä sen mukana. En siis ole kaupparatsu, enkä lumihommissa, ei sitä sillon joutas sättäileenkään.. Mutta lumihommia täällä olisi, semmoset 10 cm oli tullut lunta. Pakkasta ei ole nimeksikään.. Tulin juuri syömästä takaisin tänne koneen(konien?) ääreen.
Pitäs saaha ihtensä illalla vielä pitkälle lenkille, löytyskö vapaaehtoista perseelle potkijaa, kun ei oikein ole fiiliksiä..??

Päivämäärä:   19.1.13 10:18:26

Huomenet tännekkii...

Pakkasta enää onneksi -13 mutta näköjäs nyt tuulee :(

Mutta hyvin kyllä nukuttaa ku on vilposta sisällä, että jotain hyötyä siittäkin:)
Mites mä nyt näin positiivisella mielellä olen heti aamusta, outoa....:DDD

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 10:19:19

Miksi tuo viesti ei ensin tullut olenkaan ja sitten se olikin ilmestynyt :O Tarttis vissiin ottaa pikkaset päikkärit tässä... Joo, niin mää teen...

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   19.1.13 10:41:02

pätkii pätkii... pakkanenko vai mikä, sama fb:ssä? Olen peruuttanut maneesireissun, syönyt ruhtinaallisen aamupalan, tehnyt lämpimän ruoankin valmiiksi, jokohan uskaltais mennä karsinan siivoukseen? Niin on komea auringon paiste ikkunasta katsottuna, tekis mieli mennä metsälenkille koiran kanssa... todella kylmä totuus paljastuu varmaan kun laittaa nenänsä ulos oven raosta?

Päivämäärä:   19.1.13 11:00:58

Täällä on kyllä niin pilvinen päivä, eilen aurinko näky iltapäivällä.

Tars varmaan nuo pyykit ripustella narulle...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 11:08:41

Huomenta sirpakat sinkkuset, uudet ja vanhat, julkirupattelijat sekä taustalla tiirailevat! Onneksi yhteiskunta pyörii vaikka tällaiset hemmotellut vilukissat pysyisivätkin tänään sisätiloissa. Mittaria ikkunassa ei ole (enkä saletisti käy ulkona tunnustelemassa), mutta naamakirjasta tarkistin, että ilma on kaikkien mielestä turhan vilakka. Kolmekymppiä on näemmä mennyt rikki. Hrrrr! Eipä ole ollut tällaisia kelejä ikävä. Taidan kiehnätä patterin kyljessä kirjan kanssa kunnes on ihan pakko sutia viivat naamaan ja vetää partytrikoot jalkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=r58Pkrb0B0I
Kahvia kansalle.

Reipasta päivää :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.1.13 11:26:33

http://www.youtube.com/watch?v=SRvCvsRp5

Linkitin ton * biisin tähän uudestaan...;).
Ihana:)!!!!!

Huomenta ja hirveetä pakkasta!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.1.13 11:38:48

Meillä ei oo kauheasti pakkasta. Ainakaan nenäanturilla mitattuna. Sanoisin, että kmmenen hujakoilla, mutta en jaksa mennä katsomaan mittaria.

Ei toi yöelämä ole yhtään mua varten. Ärsyttää vaan seuraavana päivänä, kun menee ihan hukille koko päivä.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.1.13 11:48:37

http://www.youtube.com/watch?v=G9x0wbKHo

Kesää odotellessa.....;).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.1.13 11:57:22

Huomenta, tääl näyttäis olevan vaan -7.4 C ja lunta tulee alas. Pakotin itteni kömpimään pois tuolt peiton alt teekupin ääreen, jos vaikka pikkuhiljaa heräis

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 12:05:50

Popitetaan sitten BonJomppaa, mikäs siinä, kun kerran pisteen avustuksella vauhtiin päästiin.

ruoste tarjoilee tapansa mukaan vähän hitaampaa bittiiä ja hempeämpää meininkiä.
http://www.youtube.com/watch?v=NvR60Wg9R7Q Bed of roses.
Voi jestas, miten ruusuisen ihania ysärimuistoja tämäkin biisi herättää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 12:10:16

Jaahas, pakkanen näyttää valuneen etelään ja tiivistyneen rannikon tuntumaan. Ei syytä huoleen, puhallamme sen kohta takaisin miniä, Riksua ja Elsaa kiusaamaan :) Puh puh puuh!

Päivämäärä:   19.1.13 12:24:38

Ei meil oo enää ku -9 pakkasta, että pitäkää hyvänänne vaan:D

Noh kävikö minillä flaksi Kuopion yössä?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.1.13 12:32:50

Täällä on nyt näemmä -8 astetta. Talo on vaan kylmä, pitääpä laittaa paljon puuta pesään.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.1.13 12:41:35

Kävi kyl mut miehen piti lähtee pelastaa kaverinsa pakkasest niin jäin yksin nukkumaan :( oli kyl puhetta et nähtäis nyt illal uudestaan, kattoo ny miten käy.

Päivämäärä:   19.1.13 12:58:07

No niin min on pistäny tuulee;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.1.13 12:59:20

Min: oho! Hianoo. Pidetään peukkuja, että käy hyvin.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.1.13 13:01:14

Näköjään...
Tasan ei mee onnenlahjat:(....
Ei ollu parkkiksella prinssiä, ei hevosella eikä kuraisella maasturilla...
Noh, sitä ihmettä odotellessa....

Päivämäärä:   19.1.13 13:06:14

Huomenta! Heräsin vasta, johonkin outoon valoilmiöön joka tunkee verhojen läpi. Oooo, sehän on aurinko, ja vaan -15!

On siis noustava ja painuttava koirien kanssa metsään ja pellolle ihan samantien!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 13:07:21

min! Ehkä tärkein kysymys: oliko se Namu?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.1.13 13:07:25

Mä tapasin menneellä viikolla yhden miehen, joka ajeli valkealla maasturilla. Miten mä en tajunnut? Siinähän oli oikea hevosnaisen prinssi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.1.13 13:07:28

No ei mul mikkää kauhian isot odotukset täst ol mut kattotaan :) olin kyl ihan varma et ykskään jätkä ei huomaa mua ku ei ollu vesirajahametta :p

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   19.1.13 13:14:43

Ei ne maasturiprinssit kaikki ole niin hevosmiehiä, et niitä kiinnostaisi kauramoottorit.
Täytyy vaan löytää sellainen, jonka sais innostumaan asiasta ja kiinnostuksen heräämään yhteen hevosvoimaankin...kyllä ne sen kertoo, kiinnostaako vaiko ei.
Sellainenhan on sit "löytö", jota kiinnostaa:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.1.13 13:28:59

ruoste, oli se namu muttei se Namu :D ikä heitti parilla vuodella

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.1.13 14:08:57

Lunta sit tulee ihan kunnolla...ainakin itä-suomes..mites muualla ja mites pakkasta

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 14:26:40

Lunta on tullut. Kiva oli tulla kotiin, kun lumityötkin oli juuri tehtynä :) Reipas kaveri käy rattorilla kylässä aina kun siltä näyttää :)

Pakkasta uumilla länsirannikolla ei ole. Käynyt päivällä + puolellakin!

Päiväkahvin aika, kun ei se kaveri niitä kaikkia juonut ja mä en tosiaan juo juuri koskaan... Sitten päikkäreille. Sais olla vaan kaveri sinne, niin maistus unikin paremmin ;)

Päivämäärä:   19.1.13 14:30:05

Kirkas taivas ja pakkasta Helsingissä. Monilla naisillakin on muuten maasturit siksi, että parkkeeraaminen on täällä niin veemäistä talvella. Eli useammin sillä valkoisella maasturilla ajelee prinsessa tai pikemminkin madame, kuin mikään prinssi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.1.13 14:39:28

Pakkanen lauhtunut jo alle -15 asteen eli ratsastamaan!
Mitään ei sada, eikä tuule. Aurinko paistaa tai sanotaanko et heijastelee...

Lähettäjä: Villi ja vapaa 
Päivämäärä:   19.1.13 14:40:35

Kuinkas vanha Nettioffari on? =)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.1.13 14:49:54

Viitonen, minkälaiset chapsit ja mistä pongasit?
Siis kokochapsit?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 15:00:48

35 nuori :)

Päivämäärä:   19.1.13 15:02:42

Siis ihan hyvä ikä ;)

Päivämäärä:   19.1.13 15:03:18

Mää laittelen ruokaa ja käytän koiran lenkillä ja sit salille :) Ihana ilma ulkona! Oon myös vihdoin ja viimein ottanu imurin käteen ja luutunnu lattiat sekä vaihtanu petivaatteet. Jei!

Sain enimmäisen ällön viestin kaksnelosesa, joku mies ois tahtonu nuolla peppua intohimoisesti ja voi mitähän vielä. Kiitos ei :DD

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 15:14:53

Pauke kerää vaan rastapimpuloita ja käy puhdistuksella :D

Missä vappaa viili sijaitsee?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.1.13 15:19:32

Lunta sataa..yritin yht kuvaa linkittää tänne liian pitkä sana kuulemma ht:n mielestä mitenhän saisin sen linkattua..oli facessa se kuva aika karut ratsastus saappaat..........

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 15:22:19

tinyurl?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.1.13 15:24:45

kokeilen sitä viel..jokseenkin äsken en saanu onnaa siel..jumii pää

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.1.13 15:26:29

Mun pitäis koht puoliin lähtee kahville kaverin kanssa kunhan se nyt vaan ilmottais koska on keskustas. Vois ehkä sit syödä kans jotain ku mitään en ol viel tänään syöny... haukotus

Päivämäärä:   19.1.13 15:50:32

Ehkä minä joudunkin jättämään salin väliin ja käymään koiran kanssa pitkän lenkin, niin tylsistyneeltä se näyttää.

Päivämäärä:   19.1.13 16:01:40

Puoltoista tuntia oltiin koirien kanssa ihailemassa valoilmiötä, hyvä keli oli, jotain 12 paikkeilla ja hieno auringonpaiste. Täällä ei lunta oo tuluttänään eikä varmaan tulekaan mutta sitä piisaa kyllä sopivasti:)

Vähän oli vaikeuksia kalliota kiipeillä kun on noi reidet ja perse rääkätty eilen ihan romuks :D Illalla salilla ruoskimaan yläkroppa samaan jamaan sitten:)

Päivämäärä:   19.1.13 16:02:12

Tulin just kauppareissulta ja pyryttää lunta kiitettävästi, 5-tie vaan pölisi...mut ihme ei ollut liukas!

Ihanaa, tänään voi jo lämmittää saunankin, tarkenee sinnekin mennä:)

Päivämäärä:   19.1.13 16:06:26

Nettioffarille on postia ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 16:06:27

Niin, tuo ikä, 13000 tuli täyteen nyt joulupäivänä :) Kuka muu tykkää numeroista?

Päivämäärä:   19.1.13 16:20:26

Pakko kai se on pitää, jos taloushallinnon alalle on kouluttautunut:)

hoh hoijakkaa, onpas taas tylsää...onneks sentäs Top Gear tulee telsusta:)

Päivämäärä:   19.1.13 16:24:26

Iltapäivää lounais-rannikolt. Meilläpäin enää miellyttävät -5. Huomen p...e kipee kun tuli oltua tuplatunnilla:)

Päivämäärä:   19.1.13 16:27:04

Ei kai nyt perseen kuulu kipiäksi tulla vai mitä tuplatuntia Uki nyt meinaa? ;p

Päivämäärä:   19.1.13 16:30:15

Nyt odotellaan kiukkupeppujen topikkia, etusivulla oli äsken 7 koiratopaa, montakohan minuuttia menee "tää ei ole mikään koirapalsta" -topikkiin :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 16:55:31

Jahas, Uki on ollut humputtelemassa rästejä pois, kiva kiva. Kun kropassa tuntuu seuraavana päivänä, tietää tehneensä jotain :)

Joo-o Mission, valituksen määrä on vakio. Aiheet sennulassa taitavat olla viikosta toiseen samat mutta niiden keskinäiset suhteet vaihtelevat ja aina kun joku aihe kiinnostaa muita enemmän, alkaa rätkätys. Virsi vain muuttuu: tämä ei ole koirapalsta/ pyllypalsta/ seksipalsta/ parisuhdepalsta/ niksipalsta/ lääkäripalsta etc. Vähän aikaa sitten etusivulla oli pelottavan paljon sinkkuuteen ja yksinäisyyteen liittyviä aiheita. Pelkäsin jo silloin, että tänne tullaan uhoomaan, että tämä ei ole mikään seuranhakupalsta. Eikö?!?

Päivämäärä:   19.1.13 17:16:09

Joo vakiovinkumiset;) Mutta tottahan se on että hooteestä saa äkkiä pikavastauksen melkein mihin vaan, itsekin joskus sitä kokeillut, töissä ihmeteltiin kummallista pamausta ihan väärään vuodenaikaan niin lupasin ottaa selvää, äkkiä se vastaus tuli kun jokapuolella ilmoitettiin ukkosta olleen niin uskottava se oli :D

Vähän tässä väsähti, tuli varmaan raitisilmamyrkytys, pitäsköhän ottaa ihan päikkärit näin viikonlopun kunniaksi kun kerran ehtii ihan hyin eikä tarvi kiirehtiä mihkään...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.1.13 17:32:48

Nyt on vanhemmalla lapsella oma kämppä. Muuttamaan pääsee puolen kuun tienoilla. Hui. =O

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   19.1.13 17:49:00

tänään on rokki-ilta :) onpa kiva lähtee ulos piiiiiiitkästä aikaa.
lataudun tunnelmaan täällä rokin kuuntelulla :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 17:49:16

Oo, Top Gear :) Pitää saunan lämmitystä lykätä sen verran.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.1.13 17:58:10

Voihan vitalis! Safööri teki oharit, taas (tosin kyseessä on eri kuski, ja nyt syy on oikeastaan auton eikä ihmisen), ja tälläkin kertaa muuttuu suunnitelma skumpan siemailusta Suburbiassa limpparin lipittämiseksi. Oh well, tämän roolin osaan varsin hyvin, ja pääsenpähän ennen kukonlaulua nukkumaan enkä kärsi huomenna kuplivan ikävistä sivuvaikutuksista :P

Kuiva, mutta villi ilta tiedossa nintendon ja pleikkarin kapuloita heilutellen ja ennen kaikkea bootya sheikaten. Mamma mia, You Can Dance! :)

Päivämäärä:   19.1.13 18:07:08

Terveisiä makoisista löylyistä:D

Top Gear menee boksille, saapi sitten huamenna nauraa...

Nymmää juan kylymän kalajan!!

Päivämäärä:   19.1.13 18:13:54

Miesten ei tarvii avata alla olevaa linkkiä, mutta sanompa vaan, kivat on trikoot ;)

http://imageshack.us/photo/my-images/819/et1e.jpg/

Tälläi sitä naisiin tutustutaan netissä, juu nou?! ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.1.13 18:20:58

Jaa, onko tuo sitten pyyntö vai käsky? Kuvat esiin siis? No joo, kyllä tuommosiin kuviin pääsee lämmittämättäkin ;)

Päivämäärä:   19.1.13 18:26:08

No ethän sääkää offaria osta näkemättä ja kokeilematta...tai no jonku raadon ehkä, mut naiset ku ei sellasia ees kattele...Kyllä eloa pitää olla:D

Päivämäärä:   19.1.13 18:26:22

Sitä on niin munakuvien suuren tarjonnan pilaama, että Riksun linkistä havaitsin vain hyvin treenatut reisilihakset.

Mission voi talvellakin ukkostaa. Mutta siis pamahdus kuulostaa enemmän esim. tykiltä.

Tirlille päivän kateuskortti, kun lasten kanssa noin hyvässä vaiheessa.

Muutkin olen lukenut.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.1.13 18:29:21

kurnau: No, onhan se kivaa, kun pahimmat ruuhkavuodet on ohitettu. Mutta on tässä toisaalta kriisin paikka. Tyhjä talo ihan kohta. Nyt olis tosiaan hyvä hetki löytää oma rakas.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.