Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  LAIHDUTTAJAN LIIKUNTA

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   23.1.18 16:56:08

Ylipainoa reilusti 166,6/120kg. Millaista liikuntaa suosittelet laihduttajalle ? Tällä hetkellä suunnitelmissa aloittaa kevyesti. En halua ottaa heti alussa liikaa muutoksia, että mielenkiinto ei lopahda.

  Re: LAIHDUTTAJAN LIIKUNTA

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.1.18 17:00:14

aloita eka terveellisellä ruokavaliolla, sillä saa jo pudotettua huomattavasti + hissin vaihto portaisiin yms. Hyötyliikunta. Alkuun riittää jo perus kävely lenkit, uinti on myös hyvä. Myös jotkut ryhmäliikuntatunnit tai jooga olisi sellaisia joista voisi rauhassa lähteä aloittamaan.

  Re: LAIHDUTTAJAN LIIKUNTA

Lähettäjä: Kärmes 
Päivämäärä:   23.1.18 17:26:52

Ruokavalio tosiaan on tärkein. Itsellänikin on ylipainoa, ja terveellisen syömisen lisäksi vesijuoksen tai -jumppaan kahtena päivänä viikossa. Koiran kanssa tehtäviä lenkkejä olen pikuhiljaa pidentänyt, pisin lenkki kestää jo yli puoli tuntia. Voi kuulostaa lyhyeltä, mutta sekin on mulle iso juttu. Kunto on kasvanut, eikä selkää enää ala heti särkeä, joten jaksaa kävellä reippaampaan tahtiin ja pidemmän aikaa.

  Re: LAIHDUTTAJAN LIIKUNTA

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   23.1.18 17:40:10

No itellä oli 20kg ylipainoa. Aloitin kävelemällä, ensin vaan 30min/5pv viikossa. Muutin ruokavaliota ja laihduin 10kg.

Sit aloin innostua liikunnasta vaikka oon aina inhonnut liikkua. Ensin aloitin kävelemään paljon enemmän ja kävin salilla kerran viikossa. Kävelin 5-20km päivässä. 20km tuli täyteen pari kertaa viikossa. Myös aloin hölkkäämään jonkin verran aina lenkeillä.

Nyt sit oon alottanut jumpan. Käyn salilla 1-2krt viikossa, jumpissa käyn joka päivä paitsi 1-2 lepopäivää viikossa. Zumba on esim älyttömän hauskaa ja se tunti menee niin ettei ees muista et ois jossain liikuntatunnilla :D Saatan käydä zumbassa, spinnigissä ja kävellä matkat (yht n. 7km) ja mietin et ennen en jaksanut ees kaupasta (2km) tultua nousta portaita kolmanteen kerrokseen :D

  Re: LAIHDUTTAJAN LIIKUNTA

Lähettäjä: Yäty 
Päivämäärä:   23.1.18 17:41:34

Vesijuoksu ei rasita niveliä. Kannattaa ottaa varovaisesti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.