Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten te jaksatte?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.11.17 17:42:24

Tällä hetkellä suurin toiveeni koko maailmassa on että saisin nukkua ja nukkua.

En ole yhtään mitenkään masentunut, korkeintaan harmittaa kun velvollisuudet estävät nukkumasta aina ja milloin vain. Nukkuisin 15 tuntia joka yö jos saisin. Ei ole mitään parempaa kuin pehmeä vuode ja pimeä yö. Ei kiinnosta vähääkään riehuminen tuolla maailmalla tai ylipäätään mikään muu.

Muut ihmiset tuolla vain puuhaavat joka päivä jotain. Minusta se on tosi merkillistä. Miten ne jaksavat?

On niin pimeääkin koko ajan ja kylmää. Ihan älytöntä mennä ja tulla kun voisi vapaa-ajan varsinkin vain makoilla peitteiden alla.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.11.17 17:47:56

Ihan jo siten että minusta olisi kamalaa ajantuhlausta vain nukkua kaikki aika. Hyvä kun riittävästi malttaa nukkua yöllä, sekin tuntuu josksu tuhlaukselle.
Kyllä sitä arkussa aikanaan saanukkua iästä ikuisuuteen, mitä sitä elävänä mokomaa aloittamaan.

On vielä niin paljon nähtävää ja koettavaa! ja onhan se perusarkikin varsin nautinnollista puuhineen lopulta. Voittaa nukkumisen.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   18.11.17 17:54:23

Niin samaa mieltä aloittajan kanssa! Uuvuttaa jo katselakin lajitoverien turhan tössötystä jolla ei loppua näy.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: miksonen 
Päivämäärä:   18.11.17 17:54:51

Mahtaisiko se olla syynä, että nyt on pimeää "koko ajan"? Itse olen väsynyt tähän pimeimpään aikaan ja tuntuukin että unen tarve on suurempi kuin valoisaan vuodenaikaan.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: Joku vaan 
Päivämäärä:   18.11.17 18:08:00

Miksi siis valvoa jos seksiäkään ei ole. Minkään muun takia valvominen on turhaa.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   18.11.17 19:28:01

Pitäiskö tutkituttaa kilppari ja rautavarastot?

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   18.11.17 20:31:14

Sama kuin aloittajalla. Voisin vain nukkua.
Mitä enemmän saan nukkua, sitä onnellisempi olen.
En ymmärrä kun työkaveri puhuu että "nukun vain 4-6tuntia" kuolisin sillä määrällä! + 8h on ihan välttämätön, siitä mitä enemmän sen parempi.
Jos nukun alle 8 h on turha edes lähteä töihin tai mihinkään.

En ymmärrä (mutta samalla olen hieman katellinen) miten jotkut jaksaa käydä lenkillä, salilla, töissä, hoitaa kodin, lapset, eläimet...kaiken!

Toisaalta haluaisin jaksaa, mutta toisaalta rakastan löhöilyä ja nukkumista.

Parasta tekemistä on vaan maata viltin alla tekemättä mitään :) <3

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: Unikeko 
Päivämäärä:   18.11.17 20:59:33

Just mietin kannattaako nukkua niin paljon kun nukuttaa... Eli sellaiset 14 tuntia ainakin joka yö... Menis nyt vaan talviunille. .zz

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.11.17 21:01:44

Ei tuo ole normaalia. Verikokeisiin mars.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: Pelko 
Päivämäärä:   18.11.17 21:04:40

Kuolema korvaa univelat :)

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: Genuine 
Päivämäärä:   18.11.17 21:06:00

Jaksamisen ydin ainakin minulle on se, että pitää olla jokin syy jaksaa. Vaikka olen tosi aikaansaava ihminen, kyllä minäkin varmasti mieluiten kääntäisin vain kylkeä sängyssä, jos tuntuisi, että elämä on vain velvollisuuksien hoitoa "siksi, että niin kuuluu tehdä".

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   18.11.17 21:13:48

Herää kysymys miten jaksatte ees elää tolla asenteella? Jos nukkuminen on parasta niin mitä oikeen saatte elämästä? Miten teillä on ees elämänhalua? Vaikea ymmärtää että jonkun mielestä parasta elämässä on sängyssä makaaminen.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: juupa juu 
Päivämäärä:   19.11.17 16:15:19

Just mietin tänään, että kuinka paljon ihminen VOI nukkua. Viime yönä nukuin 12h, ja nyt klo 16 iltapäivällä olisin taas valmis unille. Johan tässä 6 tuntia ehtikin olla hereillä.

Mulla kyllä selkeästi vaikuttaa tää pimeys. Onneksi tää ei ole tällaista koko vuoden ympäri, eihän muuten mistään tulis mitään. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että tähän aikaan ihan parasta on kömpiä peiton alle ja nukkua a

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: pelinappula 
Päivämäärä:   19.11.17 16:20:49

Nykypäivän työelämä imee ihmisestä mehut.

En ole sama ihminenkään nyt kun minulla on vakituinen työ jossa vaaditaan tulosta, kun vertaa aiempiin vuosiin kevyemmässä ja mielekkäämmässä hevoshommassa.

On hevoshommat toki fyysisesti raskaita mutta kun niistä nauttii, jaksaa vapaa-ajallakin enemmän.

Raha on kuitenkin ratkaissut minunkin tilanteessani, vaihdoin "parempiin töihin" mutta en jaksa enää ratsastaa enkä harrastaa mitään. Fyysinen väsymys on jäänyt päälle...

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: Joulukuusi 
Päivämäärä:   19.11.17 16:22:08

Itsellä hieman sama fiilis. Se johtuu kuitenkin lähinnä luonteenpiirteestäni - perfektionismista. Miksi edes tehdä mitään kun siitä ei kuitenkaan tule täydellistä?

Nyt olen kuitenkin saanut tsempattua itseäni, ja nykyään yritän tehdä aina jotain ”ei-pakollista” töiden jälkeen.

  Re: Miten te jaksatte?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.11.17 16:39:46

Se on ihan totta, että nykyajan työelämä vaatii usein ihan liikaa. Työpäivien päälle puhelin soi iltaisinkin ja sähköpostia pukkaa. Maailma ei enää pyöri vain virka-aikaan, joten ainakin meillä asiantuntijoiltakin odotetaan ”kriisiapua” kellon ympäri. Näkyyhän se palkassa, mutta harmillista on, ettei voi tehdä pienemmällä palkalla kevyemmin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.