Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 117

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 19:17:13

Ja taasko minä kerkesin ensimmäisenä.:D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=604926&t=604926

Re: Sinkkujen topic 117

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 19:22:58

Eräkämpässä on juuri sitä jotain hienoa, mitä ei oikeen osaa selittää.:)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   12.1.13 19:27:00

Iltaa! Tykkään kyl hiihtää pitkin peltoja ja metsiä, etenki hankikannolla :D, mut eksyn helposti. No suksistaha usein jää jälki seurattavaks takaspäi :) Mä tiedän kyl kans jotain mökkeilystä ilman sähköjä... Mut en mä silti oo lähdös mukaa nyt tälläkertaa :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.1.13 19:29:04

Minä voin ihan suoraan myöntää ettei taida olla ihan meikäläisen juttu tuollainen erämeininki. ETENKÄÄN paukkupakkasilla, aivan hevon persiissä, täysin ventovieraiden seurassa :D Liian extremeä :p

Vaikken nyt ihan täysin kaupunkipelleksikään suostu myöntymään, varmasti pärjäisin tarpeen tullen missä vain olosuhteissa joissa pärjääminen vaan onnistuu (jos tosiaan voimat riittää jne), mutta eniten kuitenkin nautin tuosta luonnosta sen muutaman tunnin kerrallaan kun voi sieltä palata mukavuuksien äärelle lepäämään :)

Päivämäärä:   12.1.13 19:33:12

No se just kans tuntemattomien kans tollasee reissuun lähtö ois liian outoa mulle. Tuttujen kans kyllä lähtisin, jos ajallisesti sopis kuvioon itelle.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 19:35:07

Kessu voi lahjottaa mulle sen traktorin, kun pukki perhana ei sitä tuonu!

Mää en oo koskaan ymmärtäny mikä se semmonen mökki on, jossa on kaikki samat mukavuudet kuin omakotitalossakin.

Päivämäärä:   12.1.13 19:40:22

Se on tietenkin kakkoskoti eri maisemissa :) Ei oo ku ei oo sitä lottovoittoa tullu ainakaan vielä. En ole mikään mökki-ihminen muutenkaan, mutta jos lotossa voittaisin niin rakentaisin kyllä varmaan sen mökinkin, sähköillä ja sisävessalla, talviasuttavana... :p Ite en jotenkin ole ymmärtänyt taas sitä ideaa että miksi jossain mökillä pitää olla askeettista, mikä sen idea sitten oikeen on...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.13 19:43:34

Te kaksi olette niin "uusia" sinkkulaisia, et varmaan tuntuu vieraalta.
Me muut ollaan jo notkuttu täällä aika kauan, joten ei ihan ventovieraita sinänsä olla.
Sinänsä mielenkiintoista järjestää "miitti" tuntureiden keskelle, kauas sivistyksestä, ilman sähköä ja juoksevaa vettä...
Kertoo paljon ihmisestä, miten niissä oloissa jaksaa useamman päivän:).
Sanotaanko, et jyvät erottuvat akanoista, satasella, noissa olosuhteissa:).
Tai sit koko jengi on jyviä;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 19:44:27

Saa vuokralainen viellä tämän vuoden pörrätä, 2014 otan pellot omaan käyttöön.

Päivämäärä:   12.1.13 19:48:23

No mä taas oikeesti haluaisin talon, oman kodin, luonnon rauhaan ja keittiön ikkunasta sais näkyy peltomaisema :) uintivesistö ois plussaa, sit en tarttis sitä mökkii erikseen. Mulla jo sellane erämökki oliki, mut vaihdoin sen rahaan ja ostan oman talon..

Päivämäärä:   12.1.13 19:50:44

No kyllä meikäläisestä jyvän saa mutta se ei vaan ole meikäläisen lempihommaa :P

Vieraita ne kaikki ihmiset on joita ei ole ikinä tavannut, siis mun mielestä. Ehkä jossain kohtaa sitten vähemmän ventoja vaan ;)

Päivämäärä:   12.1.13 19:54:00

Just niin, vieraita on jos ei olla tapailtu livenä. Kirjoittelut on nähty!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 19:59:30

No sitten pitää tavata livenä, niin ei olla enää vieraita.:)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   12.1.13 19:59:33

tuonne oli avattu treffi sivutkin :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   12.1.13 20:01:38

Oliko? :)

Päivämäärä:   12.1.13 20:02:07

Treffi... minne? Linkki?

Kessu, etkai sä ny ehdottele? ;)

Päivämäärä:   12.1.13 20:03:10

Ja nyt meen saunaan, vaiks onki vaaaan sähkösauna :( Kaipaan mökkisaunaa :(

LähettäjäM 
Päivämäärä:   12.1.13 20:03:14

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=598877&t=598877

Päivämäärä:   12.1.13 20:05:31

No nii oliki :)

Uki oot mun ikänen :) ja horoskooppiki oli vissii sama :)

Mut ny sinne saunaa...

Päivämäärä:   12.1.13 20:07:55

..? En mä ny ehdi. Sinne saunaan meinaan;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 20:09:05

..?, no totttakai mää ehdottelen.:) Vaikka ei suhdetta syntyisi, mulla ei ole uusia kavereita/ystäviä mitään vastaan. Kun piste sais tietää länkkärikisoista tarkemmin, siellä olisi kiva törmätä.:)

Päivämäärä:   12.1.13 20:09:36

Joo ei taida ehtiä saunaan, pitäis siivota ja mennä tonne alaskaan taas koirien kanssa jossain kohtaa...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.1.13 20:26:18

Mä en totta puhuakseni ollenkaan kuvittele, että tuollaisella reissulla syntyisi yhtään paria. Mutta mukavaa siellä voi kyllä olla ja tosiaan tulee luonne tutuksi noissa olosuhteissa. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.1.13 20:28:01

Tuo treffitopikki ei taida olla kovin onnistunut. Aika vähillä tiedoilla siellä mennään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 20:38:37

Minulla ei ainakaan mikään kiire ole oman kullan etsinnässä. Suinpäin en hyppää suhteseen, rauhassa haistella tuulia.:) Hitaasti hyvä tulee, kö.?

Päivämäärä:   12.1.13 20:41:25

Nyt oot kessu oikees!

Päivämäärä:   12.1.13 20:45:38

Onko täälä muita jotka viihtys paremmin kylvyssä, kuin saunassa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 20:50:37

Hitsi kun olisikin kylpyamme, jäätävän iltalenkin jälkeen vajota lämpimään veteen, ah.:D

http://www.youtube.com/watch?v=X9bOsdHckhg

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 20:51:32

Parin olusen jälkeen alko tekeen hirveesti mieli baariin, vaan mistäs mää kaverin keksin. Kahelta jo kysäsin, toinen lääkekuurilla ja toisella muksut + räkätauti.
Voihan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.1.13 20:53:48

Minä!! Kylpyamme, kynttilöitä, kylpyvaahtoa ja -öljyä, rentouttavaa musiikkia, ehkä lasi viiniä tai kuohuvaa... Pieni pala taivasta :) En ole vielä tähän mennessä asunut talossa/ asunnossa, jossa olisi kylpyamme. Toivottavasti seruaavassa kodissani sellainen on. Partsista viis, kunhan saa rauhassa lillua.

Päivämäärä:   12.1.13 20:56:09

Juu ja sit ku saa kylpyammeen, tahtoo kylpytynnyrin! :) Haaveilee... molemmista...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 21:04:59

Kylpytynniri ollu tääläkin haaveissa, ehkäpä jo ensi kesänä haave toteutuski :)
Ammekki ois kiva, vaan sitten pittää kyllä vaihtaa tönöä, ei tuonne amme mahu ees hyvällä mielikuvituksella :(

LähettäjäM 
Päivämäärä:   12.1.13 21:05:30

viihtyy kylpyammeessa, saunassa ja kylpytynnyrissä..

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 21:06:07

Kylpytynniri :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.1.13 21:10:16

Elsa, kylpyamme olohuoneessakin voi olla tosi chic. Se voi tosin aiheuttaa hilpeyttä vieraissa sekä hivenen kiusallisia tilanteita.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 21:10:50

Täytyy rupee koluumaan ammekauppoja, teitin syy.:D Mulla on senverran iso kylppäri et mahtuu hyvin. Muistan hyvin, kun olin reissuhommissa Keski-Euroopassa, tehtiin pitkiä päiviä vesisateessa. Ai sitä autuutta päivän jälkeen vajota lämpimään ammeeseen.:)

Päivämäärä:   12.1.13 21:16:23

Yhtenä syksynä marraskuussa, räntäsateessa oltiin mun silloisella mökillä kavereiden kanssa kylpytynnyrissä ja välissä käytiin järvessä jähtymässä, iik ja hui, se oli ihanaa... Polku ja laituri tuntu jaloissa niin kylmältä, että ihan nilkkoja myöten särky tuntui. Mut äkkii sit taas tynnyris lämpes, ihanaa oli!

Päivämäärä:   12.1.13 21:17:59

Haa kessu, veistelethä sinne sit kaarnaveneen kaveriks ja muistelet sinkkulan kylpijöitä aina samalla :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 21:18:48

Ruoste, Oishan se muuten aika luksusta katella ammeesta salkkareita!! Tämä täytyykin laittaa harkintaan :D

Päivämäärä:   12.1.13 21:19:37

Elsa, nyt nauroin jo ääneen! :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 21:24:18

Heh, mää olen aika taitava tekemään puutöitä"entinen hirsitalo rakentaja", teen ..? sulle oman veneen. Tulet sitten kokeilemaan sen amme kelpoisuutta.:)

Päivämäärä:   12.1.13 21:25:56

Teet kessu veneen muotosen ammeen! Ulkopuoli tervattuna tai roslaagin mahongilla kiitos :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 21:35:10

Okke.:)

http://www.youtube.com/watch?v=S8Kyk4OqUuY

Päivämäärä:   12.1.13 21:40:00

Ja sitte kessu se nostetaa traikun päälle ja kärrätään johonki rantaan. Ai nii kamiina siihe tarvii kans laittaa, meneeköhä tylsäks jos se on siin keskellä..

Päivämäärä:   12.1.13 21:54:53

Etusivultaki putos.. Mä alan jo oikeesti uskoo, ettei Uki ehtiny saunaan kans. Luulin vaan et jää suustansa tänne kiinni, eikä malta, vaan eio näkyny enää.

Päivämäärä:   12.1.13 22:01:38

No saunas kävin mäkin. Jotenkin tuntuu et olin väärässä saunassa kun olin omassani:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 22:02:47

Juuh, kaverilla on autotraikku ja iso graameri, nousee jo puoli taloa.:) Koskaan en ole kylpyammetta kasannut.Pakko kamina on laittaa keskelle, lämpö jakautuu tasaisesti.Pitää olla viikinkimalli, pelkään soutuveneseen ei mahdu vettä tarpeeksi.Siinä olisi matkailuyrittäjälle vetonaula, japsit ainakin maksaisi itsensä kipeeksi asti.:)

Päivämäärä:   12.1.13 22:03:34

Noniin...kämppä on tarjolla melkeen milloin vaan sopii mennä:).
Sukset pitää olla jokaisella, jos ei moottorikelkkaa ole mukana. Muuten ei kämpälle pääse, lunta on jo nyt kuulemma niin paljo ja lisää sataa jatkuvasti. Matkaa parkkikselta noin 4 km.
Hyvä puoli on se, ettei tarvii kaivaa metrin hankeen avantoa, riittää kun mahdollisen jään rikkoo.
Kaasua on ja polttopuita rajattomasti.
Neliöitä jotain 50, pari huonetta ja petipaikat yhdeksälle, tiukasti.
Tosin saunatuvas voi nukkua myös.
Pallas on lähempänä kuin Ylläs, mut me ollaan ajettu Ylläkselle tai Leville. Ihan mieltymyksen mukaan.
Saariselän kämppä on myös käytettävissä milloin vaan.
Raati nyt päättää, kumpi parempi:).

Päivämäärä:   12.1.13 22:03:59

hmm, miks vääräs, teknisessä mielessäkö (sähk/puu/infrako oikein), naapurissako piipahdit, vai mitennii väärä?

Päivämäärä:   12.1.13 22:05:48

Ukin saunapohdintaan oli toi mun ed....

Päivämäärä:   12.1.13 22:07:24

..? Noo tota noi sauna ihan ok (puu) mutku siäl ei ollu kettään muut:(

Päivämäärä:   12.1.13 22:10:29

Uki ja sori huomasin et hutiloin kun luin. Kirjoitit kyllä selvästi edellises, että omassa, mutta nyt syytän tota hiprakkaani. Noo ehkä löydät saunakaverinki, ku sopiva osuu kohdalle :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.1.13 22:19:09

Morjensta vaan sinkkulaan. Juuri tulin iltalenkiltä ja nyt kun on vähän muruakin rinnan alla, niin voi taas hetkisen istuskella netissäkin. Mitäs tänne kuuluu? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 22:19:20

piste VAU, mulla tosin ei ole kun vanhat laskettelusukset enää. No neljä kilsaa menee vanhalta sissiltä umpihangessa kevyesti,"haette sitten ahkiolla minut".:D

http://www.youtube.com/watch?v=hQo1HIcSVtg

Päivämäärä:   12.1.13 22:24:17

Uki, ootkos koskaa tehny saunavihtoja?

Päivämäärä:   12.1.13 22:26:08

Oon joskus omaan käyttöön. ei välttämättä ihan sääntöjen mukaan mut kuitenkin.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 22:27:10

Mullei oo suksia ollenkaan, mut tovin jo lumikengistä haaveilleena menin ne viikolla tilaamaan :)
Eikäs se niin ollu, et naisella ei voi koskaan olla kenkiä liikaa?

Päivämäärä:   12.1.13 22:28:41

No minuu harmittaa ku pikkulikkana kyl mummu opetti perinteisen sidontatavan vihdalle ja nyt oon sen unohtanu. Saan sen kyllä kasaan, mut en muista vanhoja oppeja :(

Päivämäärä:   12.1.13 22:34:50

Siivousvimma iski, vieläköhän kehtais imuroida? Jos leikitään et hiljaisuus tulee vast 23, mitä se voi kyllä tullakin kun en jaksa ettii sääntöjä nyt... ;)
Sen jälkeen ois lenkkiaika sit.

Minski pitkästä aikaa, täällä ollaan suunniteltu espanjan reissua, realitysarjaa siellä, ja nyt nää hullut on menossa jonnekin erämökille lappiin...

Päivämäärä:   12.1.13 22:36:04

Kai nyt jokainen hiihtää 4 km pari kertaa päivässä et mäkeen pääsee:)?
Otetaan kuntoilun kannalta koko reissu;)?
Mähän kerroin, et eräkämppä...
Tosin aivan ihana sellainen!!!!
Eli kaikki hyytyi;)...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 22:40:15

Nippuside toimii.:) Hieman olen jenkkihenkinen, pikkubroidin vaimo on kotoisin LA:sta ja suku asuu Dallasissa ja siellä on aivan järkyn kuuma. Toista kertaa en mielistä lähde käymään.

http://www.youtube.com/watch?v=k4VFFBCa5Aw

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.1.13 22:44:16

Mission
Siivousvimma iski, vieläköhän kehtais imuroida? Jos leikitään et hiljaisuus tulee vast 23, mitä se voi kyllä tullakin kun en jaksa ettii sääntöjä nyt... ;)
Sen jälkeen ois lenkkiaika sit.

Minski pitkästä aikaa, täällä ollaan suunniteltu espanjan reissua, realitysarjaa siellä, ja nyt nää hullut on menossa jonnekin erämökille lappiin...

Kuka nyt tähän aikaan vielä siivoilee. Eikös nyt olis aika rentoutua ja ottaa ihan lunkisti. :D

Ai pitkästä aikaa. Eihän tosta nyt taida olla kuin pari päivää, kun täällä viimeksi kirjoittelin. :D

Mut vai semmoset suunnitelmat teillä on ollu. Mä oon ihan kotosuomessa pyöriny ja kävin tänään kaverina mm. eläinkaupaussa kattelemassa marsua synttärilahjaksi. Hauskoja otuksia ja tuli taas hyvin mieleen, kuinka sitä vois itsekin hommata jonkun lemmikin. Osais vaan päättää minkä, mutta ehkä tässä joku päivä tuokin ajatus kirkastuu. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.1.13 22:45:02

Mulla on eräsukset. Itse asiassa kahdet. Voin lainata toisia. Ahkioita pitäis olla sitten kans, niin on kamojen roudaaminen helpompaa. Mä en ole varma, onko mulla. Mutta ajankohta olis varmaan parempi vähän keväämmällä, niin on todennäköisempää ettei ole sitä 50 astetta pakkasta.

Päivämäärä:   12.1.13 22:45:23

Ja käyhän ne lumikengätkin, juokset nopeemmin Elsa niillä kuin mitä muut hiihtää:).
Mä taidan kanssa hommata lumikengät ja pulkan perään;)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 22:52:03

Mie voisin käydä noita ostamassa, jokusen.:)

http://www.sissimuona.fi/muonapakkaukset-c-43.html

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 22:52:28

Jos mie niillä juoksentelemaan alan, niin voitte hakee mut kessun lisäks ahkiolla.

Mie tilasin nuo, tiedä sitten onko hyvät, mut viittiny mitään sikahintasia alkuun ottaa.
http://www.oivarauta.fi/cgi-bin/webiokauppa?Piha_Tarvikkeet/
Lumikengat_Atom_Naisten&naytasivu=34&id=1664&saitti=oivarauta

Päivämäärä:   12.1.13 22:54:30

Musta tuntuu, et Tirli, Elsa ja mä ollaan ainoat todelliset Lappiin lähtijät...
Miehet on hyytyneet(:...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.1.13 22:55:59

Tais olla se 4 km hiihtoa miehille liikaa. ;)

Päivämäärä:   12.1.13 22:56:01

Minski, mä olen ottanut rennosti jo koko päivän :D Tuossa puoli kymmenen iski hepuli, ja vetäsin sen pika-imuroinninkin nyt joten onpa ihanan siistiä taas:) Vois heittää broiskut uuniin ja lähteä koirien kanssa iltalenkille. Pitäisiköhän tuo sauna vielä laittaa lämpenemään myös...

Marsuja <3 Mulla on ollut niitä, ovat kyllä aika suloisia:) Nyt ei voi kyllä ottaa kun koirat söis ne. Mutta olen ajatellut että sitten kun en enää jaksa koiria enkä hevosia, en oo niin nuori javetreä että pystyis ulkoiluttamaan niitä, niin sitten otan kissan, mutta kun en oikein ole yhtään kissaihminen niin marsupariskunta voisi olla myös hyvä vaihtoehto:)

Päivämäärä:   12.1.13 23:03:32

Juu, Tirli;).
Pojat ei jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mut me jaksetaan!!!
Tilataan sit poromieskuski hakeen moottorikelkalla kylille;)....
Nää meidän "etelän hetelmät" ei jaksaneet edes ajatusta extremeseikkailusta Lapissa;)!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.1.13 23:04:10

Minen lähde mihinkään lappiin, jään tänne pitämään muuria lämpimänä. Miinusviistoista riittää mulle vallan mainiosti, thankyouverymuch.

Hiisiläinen. Kävin laitattamassa tukan nätiks. Värimaailma muuttui taas ja samalla meni näköjään muukin tyyli ja koko identiteetti uusiks! Matkaan tarttui alesta pitsitoppihärpäke ja käärmeennahkakuvioiset farkkuleggingsit. Voi pyhä sylvi. Pitääkö noita joskus ulkoiluttaakin jossain? Jos, niin missä ja minkä kanssa? Eerikinkadulla kolmen aikaan, samppanjacocktail kädessä? Tsiisus, en tunne tätä naista, joka minusta on tullut... Toppahousut minä olisin tarvinnut :|

Päivämäärä:   12.1.13 23:08:51

Kaikillako teillä sitte muilla (ku minorityllä ja mulla) on jotain lemmikkejä? :) Vai oisko helpompi kysyy kellä eioo mitään?

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 23:11:12

Määhän piste tuolla aiksemmin jo sanoin et on Miehiä ja sit on "miehiä".. :D

Päivämäärä:   12.1.13 23:14:51

No ruoste, millainen on uusi väri tukassa?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.1.13 23:14:52

Mission: Ai no sittenhän sitä sopii vähän touhuillakin, mutta ihan oikein olet ymmärtänyt viikonlopun idean. :D

Joo mäkin tykkäsin pitää sitä marsua kädessä ja nauratti kun niitä änki siellä kaupassa neljä samaan juoksupyörään. Siellä ne tapitti mua posket pulleena sillee lytyssä niin että nenät täris. Se yks vaan innostu ruopimaan siihen malliin mun kädellä, että heitti pari papanaakin siihen. :D

Akvaario vois olla kanss kiva. Mulla on nyt vaan ihan sellanen virtuaalinen koneella näytönsäästäjänä.

Mäkin kävin tänään han tarpeeks pyörimässä tuolla pakkasessa, että jos tässä nyt ainakin yön yli malttaisi taas lämmitellä ihan kotosalla ja hörppiä jotain kuumaa. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 23:18:59

On mulla hiiren tappaja kotona ja vuokratallissa 13v suokkitamma, no tyttären.:) Pitää hiihtonaiselle, kenestä alan tosissaan kiinostumaan, laittaa biisi.:)))

http://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   12.1.13 23:29:05

Ei tää sitte mihkää baariin päässy taaskaan. Onneks on sinkkula kuitenkin :)

Synkistellään nyt kuiteski vähän
http://www.youtube.com/watch?v=pXr32qGkbXg

Päivämäärä:   12.1.13 23:32:54

Ei se 4km. merkaa mittään mut jos siellä joutuu kaikki muutkin hommat hoitaa. Esim.Kessu joutuu hätistää susia ulkona ja mä joudun selänpesijäks ja syöttää viinirypäleitä sekä kaataa shampanjaa niin se voi olla raskasta. Ainakin Kessulle;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.1.13 23:38:23

Elsa: Enpä ollu tota kuullukaan. Ihan kiva kappale. :) Ja mitä sitä turhaa baariin. Ei sinne mee kuin rahat. :p

Mulla on kanssa spotifyssa oma soittolista synkistelylle. Tässä yks viimeaikaisista lisäyksistä.
http://www.youtube.com/watch?v=ycd-ZPgl0

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.1.13 23:38:42

..?, letistä tuli vaiheeksi ihan tavallisen tummanruskea/ punaruskea. Tarpeeksi radikaali muutos kuitenkin näköjään pistämään pollan sekaisin. Kumma juttu, että kun tyyli vähän muuttuu, tekee mieli muuttua muutenkin.

Marsuja ei meitin perheessä ole koskaan ollut, ikävä kyllä. Söpöjä ovat. Sen sijaan vuosien varrella on ollut hamstereita, kaneja, gerbiili, orava, varis (!), kissoja, koiria, hevosia... Nyt on enää äitimuorin luona asuva kissavanhus. Hummani annoin pois kesällä ja olen nyt ihan elukaton. Kaamea lommo sydämessä, tilanteeseen on vähän hankala tottua mutta minkäs teet, kerrostaloon en koiraa ota. Asuinmiljöö siihen vielä just ja just sopisi, mutta elämäntyyli ei. Kolmisen vuotta sitten asuin kämpässä, jossa oli hiiriä. Nice.

Uki taisi löytää unelmaduuninsa :)

Päivämäärä:   12.1.13 23:41:04

Uki juu usko pois, kessuki pääsee kevyemmällä, jos mun kans kurvaat takas kylpytynnyriin :D

Noo eiku meet sinne vaan. Mä sitte hieron takasi tultuas siä kylpytynnyris sun kipeeks jumittuneet lihakset, ku oot sinkkunaisia sielä ensi passannu!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.1.13 23:44:12

ruoste: Aika kiva eläintarha ollut sitten sullakin joskus. Mulla ei ole itellä ollut koskaan lemmikkejä, mutta olen kyllä tykännyt muiden luona vaikka minkälaisista eläimistä. Ei vaan kanssa tahdo omaan asuntoon ja elämäntyyliin sopia nyt lemmikit, mutta olishan se ajoittain mukava, kun tossa pyöris joku ja olen kyllä eläinrakas.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.1.13 23:44:43

Nyt tää äijän käppyrä pistää poskea tyynylle.:) Uki, 308, 1911m golt, beretta 12/89 ja nato 223"hernepyssy", löytyy kaapista.:D Uki pitäähän naisia hemmotella.:)

Päivämäärä:   12.1.13 23:45:32

En mä vielä tiedä mihin hommiin mut pistetään. voihan olla et mä hakkaan klapeja ulkona ottalampun valos ja KESSU esittää tankotanssi taitojaan takkatulen ääressä.

Päivämäärä:   12.1.13 23:46:02

Noniin, nyt pitää ilmoittautua ihan ensi vkon aikana, kuka Lappiin todella lähtee ja mitkä vkonloput kenellekin sopii.
Mun pitää varata kämppä.
Extremehiihtäjät, nyt sit mennään eikä meinata:)!!!!!

Päivämäärä:   12.1.13 23:54:15

Uki, no sitä varmemmin tarviit hartiahierojan, ku ei sitä tiä miten sua simputetaan :), eiku.. :|

Päivämäärä:   12.1.13 23:59:27

Heh, eiköhän me syödä ihan hiillostettua lohta ikiomin sormin sormin niinkuin alkuun...
Uunia ei ole, joten loimulohi on se juttu:).
Tai muut tulella kypsennettävät;)...
Päätä tyynyyn ja nukkumattia tai -maijaa viereen:)!!!
Huomiseen ja öitä!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 00:02:47

Siniset, nauravat silmät: check
hymykuopat: check
eläinrakas: check
*swoon* ;D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   13.1.13 00:05:48

Apua, mun kyllä pitäs tietää ajankohta enneku voin alkaa hevosten ja koiran hoitajaa kahteleen.. Siihen se sitten kuitenkin tyrehtyy :( Mut aina voi kovasti ainakin yrittää!!

MR, elwoodilla on paljon hyviä kappaleita. Mää en taida nyt päästä koko iltana eroon siitä :D

http://www.youtube.com/watch?v=QVAnvezGPWg

Päivämäärä:   13.1.13 00:09:56

Sulle voi ..? käydä vielä kalpaten....
Lapin taika on todella ihmeellinen;).....eikä Uki tynnyriisi uikaan......

Päivämäärä:   13.1.13 00:11:04

Noniin, karvakorvat lenkitetty eikä siellä taaskaan ollut yhtään kylmä:) -15 on vielä ihan jees noin kun ei ole tuulenvirettäkään. Siitä ylöspäin alkaa jo meikäläisen sietokyky loppua ja lämpimimmissäkin asteissa kyllä sen viheliäisen viiman myötä.

Elämäntyyli sopeutuu niihin elukoihin eikä päinvastoin, näinhän se menee :D

Minskiltä ihan kiva biisi, yleensä en niin jaksa edes noita musalinkkejä availla, sen verran että näen mikä biisi. Tuota en tunnistanutkaan ennalta, aika jees.

http://www.youtube.com/watch?v=9oBRgXtyKeE

Yks meitsin lemppareista...

Päivämäärä:   13.1.13 00:13:15

Paitsi olipas kökkö versio kun loppui ihan totaalisesti kesken :( Eipä noita tranceja viitti pitkiä kyllä linkitellä kun yleensä kukaan ei oikein ees tykkää ja jo joku tykkää ees vähän niin sitten tappaa mielenkiinnon jos ovat liian pitkiä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 00:13:41

ruoste: "Siniset, nauravat silmät: check
hymykuopat: check
eläinrakas: check
*swoon* ;D"

Heh, ai siellä ollaan merkkailtu oikein enemmänkin näitä juttuja muistiin. Eihän sitä tiedä vielä mitä kaikkea musta paljastuu, kun tossa on vasta vähän alkua. Jos oonkin esim. vaikka hyvä suutelemaan. ;-)

Elsa: Täytyypä kanssa kuunnella noita muitakin, vaikka en yleensä niin kotimaisia kuuntelemaan.

Mulla soi nyt tää: http://www.youtube.com/watch?v=XlFhbUCk5

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   13.1.13 00:20:39

Tottakai merkkaillaan muistiin, tää on sinkkula hei :D

Toihan oli hyvä kipale :)

Tää on samaan aikaan aika pelottava ja ja ööö.. hmm..
http://www.youtube.com/watch?v=_nISrC6Hnns

Päivämäärä:   13.1.13 00:22:29

Haista nyt Minski jotain!!! Et voi laittaa Eddietä! Plääh, menen saunaan, toi oli ihan epäreilua....

Päivämäärä:   13.1.13 00:26:26

Ja rankaisen vielä kaikkien aikojen kauneimmalla trancekipaleella. No se on kyllä jaettu paikka mutta toinen kuitenkin kahdesta kärkibiisistä.

http://www.youtube.com/watch?v=TcjmgGVKsWE

Päivämäärä:   13.1.13 00:28:20

Piste, enköhä mä kestä menteyksen asiasta jota mulla ei oikeesti vielä ees olekaa :) Oon jo sen ikänen etten ala liikoja luuleen ennakkoon :) että olkaa hyvät vaan :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 00:29:01

:X Mä en taida uskaltaa lukea enempää.

Jos illan teemaan kuuluu tämän hetken ääniraidan linkittäminen, niin täältä pesee:
http://www.youtube.com/watch?v=dR3ccmWmLhk

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 00:36:06

Mission: Jaa että mission accomplished. :p Hyviä kappaleita sullakin. Vähän tollasta räväkämpää menoa. Täytyis melkein pistää päivemmälle sitten poppikoneet laulamaan kunnolla, että noi pääsis oikeuksiinsa.

"Haista nyt Minski jotain!!! Et voi laittaa Eddietä! Plääh, menen saunaan, toi oli ihan epäreilua...."

Aih, mitä mä nyt oon taas menny tekemään? Aina mä oon tuhma näköjään, vaikka selvisin jo tuolta hanuri vierotuksestakin takaisin tänne. :D Mut käyhän vähän löylyissä ja sitten takaisin selventämään mitä minski on menny tekemään.

Elsa: "Tottakai merkkaillaan muistiin, tää on sinkkula hei :D

Toihan oli hyvä kipale :)

Tää on samaan aikaan aika pelottava ja ja ööö.. hmm..
http://www.youtube.com/watch?v=_nISrC6Hnns"

No joo näköjään. Vissiin kaikilla sitten excelit auki, missä on keskeiset speksit ylhäällä. :D Niin ja tottahan mulla on loistava musiikkimakukin. Vähän joo tollaset stalkkeri sanat tossa sun biisivalinnassa. :p

Päivämäärä:   13.1.13 00:37:14

Ruosteelta hyvä biisi:) Josta tuli mieleen jotain supervanhaa, huomatkaa esittäjä:

http://www.youtube.com/watch?v=kifQWaqrlkA

Päivämäärä:   13.1.13 00:40:05

Minski, Eddie Vedder on käytännössä kasvattanut meikäläisen, korvalappustereoissa soineet Pearl Jamin levyt Ten ja Go on kuunneltu niin umpipuhki ettei tosikaan... Eddien ääni, mmmmhhh... Ja joku perhanan miehenplanttu sitä linkittelee sinkkulaan, on tää niin väärin...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.