Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Stressi jäänyt päälle

Lähettäjä: stressi 
Päivämäärä:   3.7.17 12:12:53

Stressaan aivan kaikesta, stressi jäänyt päälle. Teen todella stressaavaa työtä ja nyt kesälomalla panikoin jo valmiiksi kun työt alkaa. Miten tästä kierteestä pääsee eroon? Tai yleisesti siitä, että ei stressaisi aivan kaikesta? Oireet muuttuneet myös fyysisiksi

Re: Stressi jäänyt päälle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.7.17 12:21:04

lähde reissuun

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.7.17 12:54:53

Täällä kohtalotoveri, tosin syyt opiskeluissa ja yleisessä elämäntilanteessa. Sydän tykyttää, yöllä herää monta kertaa paniikinomaiseen haukkomiseen jne. Pakko kai hakea beetasalpaajia, rauhoittavia ei varmaan nykyisin tuosta vaan jaella.

Lähettäjä: Edame 
Päivämäärä:   3.7.17 13:03:39

Vaihdan maisemaa aina loman ajaksi. Se auttaa. Omassa työssäni stressimäärä ja kiire kasvaa, kun ollaan lähellä lomaa. Ilman totaalista maiseman vaihtoa loman alussa koho jatkaisi stressireaktiota, vaikka stressattavaa ei ole.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.7.17 20:13:26

Mulla on ollu joku stressikierre päällä jo melkeen vuoden. Paniikkikohtauksia, sydänoireita, pyörrytystä, lihasnykinää ym, ja sitten joku kauhee ahdistus.
Ensin kuvittelin ite sairastavani syöpää tai jotain vakaavaa sairautta, sitten nyt pelko on siirtynyt läheisiin. Pelkään et joku sairastuu tai jotain sattuu..

Oon miettinyt et jos ois rahaa ja lähtis vaikka kuukaudeksi ulkomaille, siellä ihan eri ilmapiiri, paljon tekemistä niin loppuiskohan tää vai kerkeisinkö sielläkin stressata. Toisaalta mulla on kauhee lentokammo ja ihmispelko niin taitais olla mulle vaan yks stressi koko loma :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.7.17 20:17:45

--: mulla ollut tuota nyt tammikuusta lähtien. Ennenkin on stressannut, mutta nyt se on ollut potenssiin sata. Ei pysty järkeilemään sitä poiskaan, kun aivot syöttää stressiä ja ahdistusta pötkönä

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   3.7.17 20:50:21

Mulla stressi ei ole vielä jäänyt päälle, mutta nyt yhden työprojektin myötä en uskallakkaan enää sanoa mitä tästä seuraa... Projektia jäljellä enää pari viikkoa, mutta tämä aika on ollut ihan tuskaa. Herään öisin työuniin ja sen jälkeen en nuku moneen tuntiin, ehkä tunti ennen herätystä nukahtaa uudelleen. Jatkuvasti pinna kireällä, pelkään että alkaa näkyä työsuorituksessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.