Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paksunsuolen tähystyksessä käyneet

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   24.4.17 09:29:46

Iltapäivällä olisi moinen tutkimus edessä, nyt joudun kittaamaan aamun oraaliliuosta että suoli tyhjenee.

Mutta miten pian aineen pitäisi alkaa vaikuttaa ?
Olen kitannut juomaa jo kohta kymmenen lasillista, eikä vessareissua kuulu.
Äärimmäisen ärsyttävää..

Muutenkin hullua että tuota ainetta on juotava VIISI litraa, miksi antavat noin heikkotehoisia aineita ?
Lusikallinen risiiniöljyä olisi varmasti ihmisille paljon vaivattomampi tapa valmistautua tutkimukseen.

Ja hitto soikoon, juoma jota pitää kitata viisi litraa, maistuu kaiken lisäksi selvästi raa-alle kalalle ! Eikö mitään muuta makua ole keksineet ?

  Re: Paksunsuolen tähystyksessä käyneet

Lähettäjä: Not me 
Päivämäärä:   24.4.17 09:49:24

Minä en ole ollut, mutta mieheni oli viime talvena. Se litku alkoi kyllä vaikuttamaan suht nopeasti ja vessassa sai juosta sitten jatkuvasti. Siihen sai kyllä lisätä esim. mehua makua parantamaan, mutta hyvää se ei kai silti ollut...

Tsemppiä, toivottavasti tulet vähän parempien uutisten kanssa sieltä ulos kuin mitä meillä oli!

  Re: Paksunsuolen tähystyksessä käyneet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 10:00:35

Eiköhän se jossain vaiheessa ala toimimaan.. huomaat sen kyllä :D

  Re: Paksunsuolen tähystyksessä käyneet

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   24.4.17 10:15:40

Et kai pelkän aamun aikana joudu viittä litraa kittaamaan? :o Mulla oli jaettu ilta ja aamu ja jouduin juomaan yhteensä 4 litraa, joista sain alas vain kolme. Hyvin oli tyhjentynyt silti. Taisi alkaa vaikuttamaan parin tunnin päästä ekasta lasillisesta... Olin syönyt melko niukasti viime päivinä, joten varmaan siksikin tyhjeni helpommin ja nopeasti.

Tuo Colonsteril (jota sulla todennäiköisesti on?) oli kyllä aivan karsean makuista. Sellaista suolalitkua. Mulla auttoi juomisessa se, että lisäsin sekaan sitruunamehua ja tein litra kerrallaan valmiiksi jääkaappiin tuota. Lasillisten välissä imeskelin aina jotain pastillia.

  Re: Paksunsuolen tähystyksessä käyneet

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   24.4.17 10:23:06

Kääk, mua käskettiin edellinen päivä syömään liemiruokia..vasta nyt aamulla aloin tyhjennysjuomia juomaan.

Enkä todellakaan saa alas viittä litraa, en millään ! :(

Onneksi maha alkoi jo toimia, aion juoda vain kolme litraa ja teen samoin kuin sinä, nyt alan maustaa sitä mehulla. Kiitos vinkistä !
Luulin ettei sekaan saa mitään lisätä, mutta mulla juuri tuo Colonsteril kanssa niin uskallan myös mehustaa sitä.

  Re: Paksunsuolen tähystyksessä käyneet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.17 10:36:24

imeskele vaikka salmiakkia samalla kun juot, niin ei ole niin pahaa

  Re: Paksunsuolen tähystyksessä käyneet

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   24.4.17 10:45:49

Kokeilen salmiakkia..tuo mehu ei ollutkaan hyvä vaihtoehto, kun se makeutti ennestäänkin jotenkin ällömakeaa juomaa..outo on kyllä maku.
Onneksi tein mehukokeen vain lasiin, eikä koko kannulliseen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.