Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huomenna alkaa uusi työ, ahdistaa :(

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.8.16 19:28:27

Jännittää ja ahdistaa mennä uuteen paikkaan. Kyseessä ylennys ja puolen vuoden siirto sijaiseksi toiseen paikkaan joka voi poikia paljonkin lisää töitä. Minulla on surkea nimimuisti, jännittää miten muistan kaikkien nimet. Lisäksi hävettää että joudun oman ja kouran sairastelun takia olemaan jonkin verran pois. Yksi lääkärikäynti on jo ensi viikolla, sain pomolta luvan mennä, kun korvaan tunnit. En varmaan nuku koko yönä :( Työpäivistä tulee matkoineen kymmentuntisia, en tiedä miten jaksan. Ahdistaa ja itkettää.

Re: Huomenna alkaa uusi työ, ahdistaa :(

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.8.16 19:29:18

Ja tyhmää viedään kuin pässiä narussa.

Lähettäjä: rajatila 
Päivämäärä:   21.8.16 19:30:19

Älä mene.Milloin koiran sairastelusta voi olla säännällisesti pois töistä?Ja Aikuistu.

Päivämäärä:   21.8.16 19:30:55

Miten niin tyhmää? Mielummin toki olen töissä kuin työttömänä. Vaihtoehtoina oli saman vanhan homman pätkä tai ylennys ja tuo uusi paikka. Olen juuri valmistunut joten otan kyllä kaikki oman alan työt.

Päivämäärä:   21.8.16 19:31:56

Koiralla on leikkaus tulossa, samoin itselläni. Koiran takia tarvitsen yhden koko päivän ja kahtena päivänä pari tuntia.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.8.16 19:35:07

Et sä kyllä kauheen viisaalta vaikuta

Lähettäjä: rajatila 
Päivämäärä:   21.8.16 19:38:58

No et.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.8.16 19:40:09

No mutta. Eihän siinä. Ilmoita heti aamulla, että työ on aivan liian vaativa sinulle.

Lähettäjä: Vanhempi rouva 
Päivämäärä:   21.8.16 19:45:21

Jaa, minä taas ajattelin, ett aloittaja voi olla vaikka kuinka fiksu, mutta purkaa pelkoaan nyt täällä ja on sitten huomenna asiallisena, skarppina ja ystävällisenä uudessa duunissaan.

Ja hyvin se menee.

Päivämäärä:   21.8.16 19:47:49

Hyvin se menee :) Minullakin alkaa huomenna uusi työ, mikä jännittää hieman, mutta kuitenkin positiivisella tavalla. Tsemppiä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.8.16 19:52:56

Tsemppiä aloittaja, hyvin se menee! Kyllähän sinä joskus vanhassa työssäsikin aloitit etkä osannut ihmisten nimiä, mutta siellä sinä vaan teit töitä niin hyvin että ylennys oli mahdollinen. Häntä pystyyn ja usko itseesi :)

Lähettäjä: Siuku 
Päivämäärä:   21.8.16 20:00:26

Tsemppiä uuteen työhön. Hyvin se menee! Alku tuntuu aina hankalalta, mutta kyllä se siitä! Ja noista pakollisista poissaoloista, elämässä on välillä ajanjaksoja, että tulee pakollisia menoja, ihmisiähän me kaikki ollaan.

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   21.8.16 20:00:30

Olisiko firmalla nettisivuja, joista näkisi työntekijöiden kuvat ja nimet? Itse käytin tätä kikkaa, kun en muistanut nimiä. Kävin aina tarkistamassa nettisivuilta ennen, kun menin juttelemana. Toki voisi varmaan kirjoittaa itselle muistilapun, että kuka on kuka heti tapaamisen jälkeen.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   21.8.16 20:10:54

Ihan normaalia jännittää ja kertoo ehkä siitäkin ettäotat työsi vakavasti. Sinä pärjäät kyllä.

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   21.8.16 20:14:47

Jos sulla joku esittely itsestäsi siellä, niin voithan sanoa että sulla surkea nimimuisti!
Kaikilla on joskus eka työpäivä, häpeä sille joka ei osaa asiaan suhtautua että et voi heti kaikkea tietää ja osata.
Ota tämä haasteena ja nauti uudesta mahdollisuudesta.

Lähettäjä: Kipo 
Päivämäärä:   21.8.16 20:17:37

Tsemppiä uuteen työhön. Ei heti tarvitse kaikkea muistaa ulkoa. Monella on kynmenentuntisia työpäiviä, joten ei tuo mikään mahdoton juttu ole. Ja tiesithän, että siihen, että jaksat olla töissä skarppina, vaikuttaa yöunet ja ruokavalio. Kiinnitä huomiota, että nukut riittävän pitkiä yöunia ja syöt terveellisesti. Ja harrastat liikuntaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.