Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   26.6.16 23:00:25

Apua. Tarvitsen oikeasti nyt apua koska olen käynyt nettitreffeillä enemmän kuin liikaa. Otsikossa onkin ongelma, en ikinä kiinnostu miehestä joka kiinnostuvat minusta ja sama päin vastoin. Ilmeisesti tähtään liian "korkealle" eli miehet löytävät minua paremmin elämässään menestyneen ihmisen ja itse taas vedän puoleeni muita elämässään (minun mielestäni) haahuilijoita.

Minulla on korkeakoulututkinto, olen hoikka, kasvoiltani kaunis ja urheilen oikeasti. Mutta vääjäämättä nämä, jotka herättävät seksuaalisen "eläimen" minussa eivät innostu. En tarkkoja suhdelukuja osaa sanoa mutta puhutaan nyt useista kymmenistä treffatuista miehistä. Olen ollut sinkkuna nyt pari vuotta joten älkäähän ihmetelkö otannan laajuutta! Olen kiinnostunut siitä yhdestä miehestä kymmenestä ja tämä ei kiinnostu minusta. Ja ne yhdeksän muuta laittavat viestiä :/

Mitä muuta voin tehdä kuin kuolettaa itsestäni seksuaalisen puolen ja hankkia muutaman kissan pitämään itselleni tulevaisuudessa seuraa? Olen yrittänyt joskus aiemmin tutustua miehiin, jotka eivät heti "sytytä" mutta todennut tämän turhaksi ajanhukaksi. Jos kokonaisuus ei treffien noin kolmen ensimmäisen minuutin aikana sytytä, mitään lämpenemistä puoleltani ei tapahdu jatkossakaan.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.16 23:03:07

Huhhuh, aika epätoivoista...

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   26.6.16 23:04:03

Millä tavalla epätoivoista, tarkentaisitko?

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Puffin 
Päivämäärä:   26.6.16 23:18:03

Ratkaisua ei minullakaan valitettavasti ole tarjota, mutta I feel you sister, tunnistan ongelman liiankin hyvin. Jään seuraamaan, josko jollakin olisi jokin pätevä ratkaisu tähän.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.16 23:18:44

Mies löytyy sattumalta, eikä etsimällä. Lopeta toi etsintä.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.6.16 23:22:32

Otat vaan sen "toisen" täällä samasta valittaneen. Vähän on juttu parantunut kommenttien pohjalta, mutta come on nyt oikeasti...

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   26.6.16 23:24:15

Hmm, sattuma ei ole kahden viimeisen vuoden aikana tuonut elämääni miestä mm. lenkkipolulta, kaupan kassalta, eikä (erittäin miesvaltaiselta) työpaikalta. Lähestymisiä on toki tullut; ei kuitenkaan tahoilta, joilta huomiota olisin siis toivonut.

Pitääkö vain jatkaa sattuman kolkuttelua? Eikö sitä voi edistää sillä, että yrittää tavata uusia ihmisiä? Minusta kassajono on aika paljon epätodennäköisempi paikka etsiä seuraa kuin ennalta alkukarsinnan sisältävä nettitreffailu.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.16 23:31:20

En oikein muuta osaa hyväksesi nyt tehdä, kuin linkata seuraavan blogin: http://deittipaivakirja.blogspot.fi/ Jos löytäisit vaikka vertaistukea :)

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   26.6.16 23:37:25

Kiitokset pisteelle... Blogi on ennestäänkin tuttu. Erotuksena omaan elämääni blogin kirjoittajaan noin kymmenen vuoden ikäero, joka ei varsinaisesti nyt asiaan liity. Itsellänikin tuo noin kolme "vakavaa" ihastumista joista kaksi johtanut suhteeseen. Sitä neljättä odotellen :)

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   26.6.16 23:44:42

Rumat ja köyhät kiinnostui musta. Mua kiinnostAa komeat ja rikkaat.
Olen söpö ja mulla on työ. Ei lapsia jne, oon hoikka, 70DD ja harrastan liikuntaa.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   26.6.16 23:47:39

Moi:lle: Ihan miten vaan. Kysymykseni olisi pitänyt ehkä muotoilla toisin: miten kiinnostua ihmisestä, jonka olemus ei vedä puoleensa?

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.6.16 23:50:37

Ongelma on tuo sinun alkukarsinta.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   26.6.16 23:59:29

Reps tuota blogin ihastusholistia ja hollywood-fantasiamaailmassa elävää teiniä :D

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   26.6.16 23:59:35

Ei mitenkään.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   27.6.16 00:05:28

*, alkukarsinta tarkoittaa sitä, että rankkaan ylipainoiset, siat ja rankkoja kieliopillisia virheitä tekevät pois. Ihan vain siksi, että kovin älyllinen ihminen ei niitä harrasta.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.16 00:06:37

I feel u sister!

Itekki ollu kohta 2v sinkku, ja tullut nettideittailtua ainakin 20 tyyppiä! En edes muista enää kaikkia.. Sanotaanko näin että 1/20 tyypistä olisin ollut kiinnostunut ja suurinpiirtein aina miehet kiinnostuu minusta, jotka ei sytytä minua. En ole kovinkaan kaunis, ja ylipainoa on. Mun persoonaa kaikki kehuu..itsehän sanon itseäni vuan rempseäks savolaeseks. Viimeksi tänään näin yhtä tyyppiä, se oli ok.. mutta kun ei NATSAA niin ei natsaa. Enkä tosiaankaan ole etsinyt ketään, nuo vaa tupsahtaa jostain ja ehdottaavat kahvilla käyntiä.. Olen 100% aina lähtenyt kahville, vaikka tuntenut tyypin netissä 10min-1h.

Ja en kehtaa ruveta vehtaamaan tyyppien kanssa jotka on "ok". Tiedän sen tunteen, kun jotakin tyyppiä näkee ensimmäisen kerran ja sydän pysähtyy jo ovella! Sitä tunneta olen etsinyt viimeisen vuoden! Ärsyttävää.. tv: vanhapiika -90

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   27.6.16 00:15:52

Mulla tuo 20 tyyppiä mennyt yli varmaan kahden ekan sinkkukuukauden aikana... Siis tää otanta mua nyt pysäyttää, jos olisin vasta 20 treffannut, en olisi huolissani :)

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: tomaso 
Päivämäärä:   27.6.16 06:32:57

Te ootte liian täynnä itteenne, vain teidän oma mielihyvä teitä kiinnostaa. Siksi ette löydä ketään.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: viva 
Päivämäärä:   27.6.16 07:10:48

Lähettäjä: Voihan elämä
Päivämäärä: 26.6.16 23:04:03

Millä tavalla epätoivoista, tarkentaisitko?

Sillä että etsit epätoivoisesti ja treffailet todella paljon. Jos kahden vuoden aikana treffailet yhteensä 100 eri ihmisen kanssa, niin ei millään ees puolet voi olla sitä mitä etsit. Lisää alkukarsintaa ja älä niin pakonomaisesti etsi/treffaile.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: YT 
Päivämäärä:   27.6.16 07:20:45

Miksi kukaan kiinnostuisi henkisesti teinin tasolla olevasta itserakkaasta manipuloivasta valehtelijasta, joka ei koskaan näe itsessään mitään vikaa vaan syyttää niistäkin muita? Miksi kukaan tyytyisi tuollaiseen, jos voi mitenkään saada parempaa? Vaikka kuinka cv ja hakemus olisivat kunnossa niin totuus paljastuu haastattelussa ja vastaus on vaan "kiitos, mutta ei kiitos". Eikä siihen auta cv:n ja hakemuksen viilaaminen, vaikka kuinka tuntuisi siltä, että syyllinen on niiden teossa opastanut henkilö.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: juupa 
Päivämäärä:   27.6.16 09:13:17

"Mies löytyy sattumalta, eikä etsimällä. Lopeta toi etsintä."

Huh mikä klisee. Eipä 14 vuoden sattuman odottelu tuottanut tulosta. Sen jälkeen rupesin etsimään. Ei tuottanut tulosta sekään. :P

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: matkaaja 
Päivämäärä:   27.6.16 09:54:36

Eipä tuohon voi muuta sanoa, kun onnea etsintään ja muista, että ei kannata tyytyä "ihan kivaan". Yksin on kuitenkin parempi olla, kun epätyydyttävässä parisuhteessa! Ota vähän rennommin hetki, nauti kesästä, käykää tyttöjen kanssa ulkona, viikonloppureissu toiseen kaupunkiin, risteilylle.. Unelmien prinssi on tuola jossain, usko pois ;)

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voihan elämä 
Päivämäärä:   27.6.16 10:09:40

Kiitos kannustavista(kin) kommenteista. En ajatellut ottaa "ihan kivaa", kyllä minusta parisuhteeseen kuuluu myös seksi.

Jotenkin vain tuntuu niin hassulta saada kiinnostuksesta kertovia viestejä tyypeiltä, jotka eivät omia valoja saaneet päälle. Ja samalla aina harvakseltaan todeta se, että tyyppi josta voisin kiinnostua, ajattelee varmaan samoin minusta :/

Ehkä lykkään kissojen hankintaa vielä. En kai sentään koko lähiseudun sinkkuja ole ehtinyt treffata.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Ms/Diamond 
Päivämäärä:   27.6.16 10:12:49

Kyllä se vaan @!#$ siellä kahvilla lähteä käymään jos se "natsaaminen" on aina tasan tarkkaan kiinni siitä että; "sulla on kyllä vähän tota persettä..." Ja vaikka sitä ei kukaan ääneen sanokaan niin fakta se on, että jos ei näytä huippumallilta ja ole yhtä laho päästäänkin niin EI KÄY... Ja huom. nyt puhutaan kuitenkin alle 100kg painavista ja lujaa treenaavista ihmisistä, ettei mistään nakurannan valaskaloista...

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Dater 
Päivämäärä:   27.6.16 10:44:11

Höpsistä miltään huippumallilta tarvitse näyttää! Itse olen tässä 1,5v aikana treffaillut paljon, lähtenyt sellaistenkin kanssa kahville jotka eivät ole olleet ihan sitä mitä haen. Ainoastaan yksi ilmoitti etten ollut hänen tyyppiään ja muille jouduin itse sanomaan saman, tänä aikana seurustelua 2 kuukauden pätkää ja yksi 5kk suhde. Enkä todellakaan näytä mallilta!

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: llll 
Päivämäärä:   27.6.16 10:55:35

Jos on nainen ja "alle 100kg " niin saattaa olla aika läskikin :D joten ihmekö tuo jos joku katsoo että on vähän tuota persettä..

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: viivuska 
Päivämäärä:   12.7.16 14:09:12

Itse reilut viisi vuotta sinkkuna viihdyin (enemmän tai vähemmän) ja tinderin kauttakin tapasin lähemmäs 40 miestä. Ja se vain turhauttaa kun huomaa että mitään kemiaa ei ole vaikka ehdokas olisi paperilla muuten täydellinen. Ja mustakin kiinnostui kaikki ne kenestä en itse ollut kiinnostunut, ja toisinpäin. Mies löytyi sitten perinteisin keinoin baarista. Ja olen kiitollinen kaikista niistä epäonnisista, laimeista, kivoista mutta mihinkään johtamattomista deiteistä. Niiden avulla sain itsestäni selville minkälaista kohtelua ja käyttäytymistä arvostan, minkälaisen miehen haluan ja tarvitsen. Eli vastausta ei tuohon kiinnostumisongelmaan mulla ole tarjota, mutta käy ihmeessä treffeillä, tapaa ihmisiä oman jaksamisen ja fiiliksen mukaan. Kukaan ei kotoa hae ja opit varmasti ainakin itsestäsi!

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.7.16 16:21:10

Mä olen kolmekymppinen ikisinkku ja deittaillut jonkin verran. Vastaan ei vaan ole tullut tyyppiä jonka kanssa tekisi mieli hengailla sen enempää, korkeintaan kaveritasolla. Kai se on siitä kuuluisasta itsetunnostakin kiinni, omani kun on varsin matala. Mutta ei se silti tarkoita että annan itseäni kohdeltavan miten vain tai kuten viimeisin deittikaveri teki, valehdeltavan päin naamaa. Kai olen siis nirso :D

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   12.7.16 17:01:35

"Ja vaikka sitä ei kukaan ääneen sanokaan niin fakta se on, että jos ei näytä huippumallilta ja ole yhtä laho päästäänkin niin EI KÄY..."
Ei nyt kyllä ihan niinkään. Viimeksi viime viikolla mua lähestyi bussissa mies, joka olisi oikein kovasti halunnut jututtaa ja tutustua. Ei vaikuttanut olevan humalassa, ei vaikuttanut narkkarilta, siistit vaatteet ja asusteet, tukka ja hampaat kuosissa, ei haissut eikä ollut muutenkaan epämiellyttävä. Ja joo, oli suomalainen :D

Mutta kun joku vikahan sellaisessa miehessä on oltava, kun se lähestyy julkisissa! (huomatkaa ironia) Eikä se oikein sytyttänyt niin paljoa, että olisin tosissani jatkanut juttua sen enempää.

Ja niin: olen vaatekokoa 44-46, en kasvoiltani mitenkään erityisen kaunis, mutta mulla on nätti hymy.

Sinkkuna olen ollut viisi vuotta. Ensin meni vuosi-pari suhteesta toipumiseen (väkivaltainen ja mt-ongelmainen mies), sitten vievät työkiireet ja hyvin epäsäännölliset työtunnit. Nyt olisi enemmän aikaa ja pidän tuntosarvia pystyssä, mutta oikeasti mielenkiintoisia (vapaita) miehiä ei vaan ole tullut vastaan.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.7.16 17:12:01

Täällä 25v tyttö vai nainen, olen tapaillut 3-4, joista yhteen vain olen oikeasti ollut ihastunut. Harmi ettei hän sitten ollutkaan minusta. En ole koskaan etsinyt ketään, tai käyttänyt deittipalveluita. Asun vielä pikkukaupungissa mutta silti niitä kiinnostuneita löytyy, ja niitä jotka haluavat yöseuraa vain :D olen jo kauan aikaa sitten päättänyt että olen sitten yksin jos ei löydy ketään josta kiinnostun ja joka olisi minustakin kiinnostunut ja juttu etenisi. Mutta olen niin nuori ja naiivin toiveikas että mitä tahansa voi vielä tulla eteen ja elämä yllättää! Ei kannata etsiä epätoivoisesti vaan oppia olemaan onnellinen ja viihtyä itsensä kanssa :) aika kliseistä tekstiä mutta noilla itse menen eteenpäin.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Ms/Diamond 
Päivämäärä:   13.7.16 08:51:49

llll, tietysti jos antaa itsensä olla löysä niin 50 kiloakin on lihavan näköinen. Ja puoliksi sokeakin niinkuin sinä. Satuitko lukemaan mitä siinä seuraavaksi sanottiin?

Ja lisäksi että ottaa aivoon se että ulkonäkö merkitsee suurimmalle osalle eniten on se, että hyvin moni valehtelee paljon itsestään ja siitä mitä on. Sanat "väliaikaisesti työtön" ja "etsin sitä oikeaa" on jo niin isoja kirosanoja että kannattaa karsia. On tullut nähtyä vähän vähemmän elämänhaluista, perseaukista, luuseria ja itsestään liikaa luulevia niin aljon, että tietyt tyypit jo tunnistaa ketkä puhuvat itsestään kauniimmin kuin totuus sitten onkaan.
Tosin, kyllä kannattaa käydä ulkona ja deittaamassa, mutta innostua ei kannata kovinkaan jos ei ihan selvästi natsaa.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Kfkfk 
Päivämäärä:   13.7.16 10:21:55

Ihan käsittämätöntä tehdä jotain vaatimuslistaa mieleinen ihmisen "kelpuuttaa" elämäänsä! Ei ihminen ole mikään kenkäpari mitä etsitään kenkäkaupasta!
Kun itse on utelias, avoin, kiinnostunut muista enemmän kuin itsestään ne hyvä tyyppi saattaa löytyäkin.
Mulla oli ystävä, kiva, fiksu korkeasti koulutettu nainen joka piti ehdottomana kriteerinä että mies on akateeminen. No, muutama ei niin onnistunut parisuhde olikin takana, ja monia, monia sinkkuvuosia siinä välissä.
Aan sitten, 36-vuotiaana hän oli perheensä kesämökillä ja haki postia postilaatikosta. Siihen samaan osui nelikymppinen mies ja alkoivat jutella. Mies oli pelkän peruskoulun käynyt eräopas, joka pyysi ystävääni pienelle metsäretkellä. Tarina lyhyesti, rakastuvat, menivät naimisiin ja ehtivät saamaan vielä kaksosetkin!
Ystäväni sanoi että mies on kiltein, lämminsydämisen ja avarakatseinen ihminen mitä hän on koskaan tavannut. Ja ihmetteli itsekin miten typerää oli laatia jotain listoja siitä millainen"sen oikean" pitäisi olla. Kun ei se niin mene, koskaan.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Mr Deitti 
Päivämäärä:   13.7.16 11:04:18

Dater: Kyllähän sinä mallilta näytät, älä viitsi sitä kiistää.
Etkös sinä muuten jo löytäny miehen, vai eikö siitä tullukkaa kestävää?

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Dater 
Päivämäärä:   13.7.16 11:45:31

Nyt ei Mister Deitin nimimerkki ole kyllä tuttu ollenkaan...? Mutta kiitos vaan, ihan on ylipainoakin kuule reilusti että ei tässä mallin mitoissa olla suinkaan.

Tapasin kyllä juu joulukuussa ihan soulmate- tasoa olevan miehen mutta toukokuun alussa loppui se homma. Hän ei halunnutkaan muuta kuin kevyttä suhdetta sitten enkä minä semmoista ainakaan lopun elämääni jaksa. Sääli heittää roskiin noin sopiva ihminen vaan minkäs teet...

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.7.16 12:57:10

Voi olla, että miehen kiinnostumattomuus vetää nyt itsessään sinua puoleensa. Ehkä et ole juuri nyt oikeasti kypsä ryhtymään parisuhteeseen, ja siksi et kiinnostu suhteista, joista voisi tullakin jotain?

Entä jos jätät nyt deittailun vähäksi aikaa kokonaan ja vietät enemmän aikaa itsesi kanssa. Näin sinussa on enemmän "substanssia", kun et koko ajan heijasta muita ihmisiä, ja oikeasti fiksun ihmisen on silloin helpompi kiinnostua sinusta. On nimittäin myös mahdollista, että ne hiukan syvällisemmät miehet hoksaavat sinusta heti vankan deittirutiinin, eivätkä siksi kiinnostu.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Päivää 
Päivämäärä:   13.7.16 13:09:29

Se on kyllä jännä, kun ite löydän miehiä vaikka mistä. Tosin en ole tehnyt miehen osalta mitään listaa mitä pitää olla, vaan kaikista ihmisistä löytyy jotain kiinnostavaa ja hyvää. Sen sitten aina näkee mihin asti kiinnostus riittää.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: masi 
Päivämäärä:   13.7.16 13:19:09

Täällä pidetty silmät ja korvat auki vuodesta 2005 ja vähän sitäkin ennen, mut ei vaan natsaa. Olen oikeasti kiinnostunut tuona aikana yhdestä tyypistä, mut eihän hän minusta.
En edes viitsi treffeillä käydä, kun ei jaksa enää diipadaapa jutella tuntemattoman kanssa. Eipä tuota sosiaalista elämään enää muutenkaan ole, joten kissan ostoon!

Kysyntä ei koskaan kohtaa tarjontaa jne.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Sandra 
Päivämäärä:   13.7.16 13:52:11

Jos olette noita omia systeemeitänne käyttäneet eikä onnaa, niin kokeilkaa sitten tätä.

Älkää hakeko vakavaa suhdetta. Hakekaa pidempiaikaista panoseuraa. Sanokaa, että saa olla varattukin. Kirjoittakaa ilmoitukseen, että kertapano ei ole se mitä haette. Sitten laitatte hurjat vaatimukset (ulkonäkö, koulutustaso, tulotaso yms.) sen mukaan mikä itselle on tärkeää. Voit pyytää myös kuvaa tässä vaiheessa, jos se puoli on tärkeä (kaikki varatut ei vielä tässä vaiheessa toimita). Kerro myös tarkkaan millaista vastausta odotat (ei munankuvia, pitkä vastaus tms.).

Tuloksena on tosi paljon vastauksia, että profiilin joutuu pian poistamaan. Mutta sitten alkaa siivilöinti. Raakkaa totaalisen huonot pois (kikkelikuvat, idiootit yms), osa kirjoittajista kertoo olevansa silti sinkkuja (osa on oikeasti/osa ei). Sitten laitat sinkuiksi ilmoittautuneille lupaaville miehille viestiä. Kerro olevasi oikeasti "vähän varattu". Kirjoita epämääräisesti ja kysy, että haittaako. Sitten kysyt mieheltä mikä hänen tilanteensa on (sano, ettei varattuna oleminen tosiaan haittaa ja haittaako häntä). Sitten jää jäljellä kasa oletettuja oikeita sinkkuja.

Tässä vaiheessa pitäisi saada kuva, ellei mies satu olemaan jossain määrin tunnettuja tms. Mutta sitten alkaa oletettujen sinkkujen kanssa treffailu. Treffeillä katsot kiinnostaako mies sinua. Kirjoita etukäteen, ettet ekoilla treffeillä mene sänkyyn. Jos mies ei kiinnosta, voit myöhemmin kirjoittaa, ettet voinut pettää kumppaniasi. Jos mies on juuri sellainen kuin haluat ja tuntuu ihan aidosti sinkulta, voit aloittaa kevyen suhteen. Voit jopa kertoa myöhemmin, että olet sinkku. Mutta sanot selkeästi, että haluat vaan kevyttä suhdetta ja että tarjokkaita on muitakin. Jos miehellä on huono itsetunto (joutaakin tulla raakatuksi) hän ei kestä kilpailutilannetta eikä hän ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut. Mutta pääsääntöisesti mies tahtoo valloittaa sinut.

Näin sinä pääset valitsemaan ja päättämään. Käytännössä mies kyllä sitten tahtoo sinut kokonaan, jos teillä seksi on sellaista mitä molemmat tahdotte. Ja tädää = teillä on parisuhde, etkä ole enää sinkku.

Tämän kaavan keksin, kun en etsinyt seuraa vakavalla mielellä. Tosin paljon mielenkiintoisia miehiä oli tarjolla. Sieltä löytyi myös se bingo. Tämä oma mies on kivan näköinen, erittäin hyvin toimeentuleva ja älykäs. Hän kyllä ilmoitti heti alussa olevansa sinkku ja oli sitä oikeasti. Vuosia takana jo aika lailla.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.7.16 14:42:17

Aina täällä sanotaan kotona istuville sinkkuutta itkeville, että ei se ovelta tule hakemaan. Ja deittaileville, että lopeta etsiminen, kyllä se vastaan tulee muutenkin....

Syy tuohon, miksi huonommat kiinnostuu ja paremmat ei, että luulee itsestään liikoja ja piste. Et ole sen tasoisten miesten tasoinen, mitä itse luulet. Ala vaan katsella niitä huonompiakin, tai ole yksin..

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: ei deittaileva 
Päivämäärä:   13.7.16 14:58:50

Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei se tarjonta ole netissä likikään kokonaan. Suositan silti vanhaa hyvää keinoa, eli laajenna tuttavapiiriäsi ja käy illanvietoissa, jossa liikkuu paljon massaa. Tuossa nettitouhussa vaan tukehtuu vaihtoehtoihin ja lopulta mikään ei tunnu miltään. Eri tilanteessa samat ihmiset (Luonnollisessa ympäristössä, ei kahville pakotettuina) ovat erilaisen ensivaikutelman antavia se on varmaa. Rooli on erilainen ja sitä kautta varmasti viehättävämpi.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.7.16 15:16:27

Sandran metodi on kyllä hyvä!

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   13.7.16 16:33:34

Mulla (tuo ylempi kolmekymppinen ikisinkku siis) ei ole kuin yksittäisiä kavereita, sellaista kaveriporukkaa ei ole lainkaan. Miten tällaisessa kohtaa lähtisit katsomaan kavereiden kavereita? ;) Niinpä. Kaikki meistä ei ole mitään valtavan kaveripiirin omaavia bilehirmuja.

  Re: Deittailusta, makujen kohtaamattomuus

Lähettäjä: Voi elämä 
Päivämäärä:   15.7.16 20:11:23

Oho, tää keskustelu heräsi uudestaan :)

Olen oikeastaan tuota "etsin pelkkää seksiseuraa" -metodiakin kokeillut ja se johti kyllä parin vuoden seurusteluun. Mutta joo, ehkä täytyy kokeilla uudestaan. Ensimmäinen seitsemän vuoden parisuhteenikin alkoi pokattuani varatun miehen baarista; ehkä mulle luontaisin lähestymistapa on tuo suora seksi. Siinähän sitä yleensä pääsee nopeasti lähelle toista aidoimmillaan ja näkee, onko potentiaalia jatkoon. Tosin erittäin harva mies panettaa, sanotaanko että sataa nettipalvelussa saatua viestiä kohti yksi mies näyttää edes ulkoisesti siltä, että voisin haluta edes teoriassa koskea.

Tsemppiä kaikille sinkuille, läheisyyden puute ahdistaa välillä mutta vielä enemmän ahdistaisi "ihan ok" kumppani.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.