Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hauska blogi muulista

Lähettäjä: Hymyssä suin 
Päivämäärä:   21.3.16 15:32:50

Törmäsin hauskaan blogiin jossa kerrotaan muulin hankinnasta ja siitä kuinka kaikki voi mennä pieleen. Olen aina haaveillut aasista tai muulista mutta en ainakaan ulkomailta hanki. http://muuliprojekti.blogspot.fi

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: hhh 
Päivämäärä:   21.3.16 15:34:55

Kappas! Näin itsekin myynti-ilmoituksen tuosta muulista ja haaveilin sen hankkimisesta. :D

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: muuli 
Päivämäärä:   21.3.16 16:00:59

Viilasin just gadgetteja kuntoon ja satuin katsomaan kävijäkäyrää ja siellä oli ihan jumalaton piikki! Liikenteen lähteet johdatti mut ht.netin jäljille.

Bloggaajana voin siis myöntää että en sentään aloittanut topaa itse lukijoiden kalastelun merkeissä :D

Mä ihan "tilasin" muulin, sen sisar oli myynnissä (tai no muulit vaihtuivat eli tämä mun tapaus oli myynnissä), eli mä en tätä sen ilmoituksen perusteella ostanut, vaan tämä oli pitkäaikaisesti ja tarkasti suunniteltu investointi omaan harrastukseen.

"menkää pois, täällä blogissa ei ole mitään nähtävää" t. muuli

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.16 16:04:54

Ikävää että niinkin simppeli juttu kuin säkäkorkeus valehdeltiin..

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.16 16:08:05

ymmärrän miksi jätät narun roikkumaan mutta eikö olis turvallisempi käyttää lyhyempää narua joka ei osu maahan muulin laukatessa

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.16 16:27:48

"Muuli asuu Porvoossa (ei oo provo)"

Haha :D hauskanoloinen blogi, täytyy joku päivä paremmalla ajalla lukea enemmän postauksia

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: muuli 
Päivämäärä:   21.3.16 16:44:26

. : naru roikkui muulissa tarkoituksella yhden kerran. Seuraavat kerrat se itse valitsi juoksemisen narun kanssa.

luonnonvalinta ei silti toteutunut.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.16 16:51:13

Mä en tajua miksi joku haluaa muulin.. muulin kanssa itsekin saanut puuhata ja helkkarin temperamenttinen elukka. En tiedä onko noissa yhtään luonne-eroja mutta blogin perusteella tuokaan kopukanpuolikas ei mikään säyseä ole :D

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: Kaara 
Päivämäärä:   21.3.16 18:07:15

Kiitos aloittajalle blogin linkittämisestä! Mahtavaa viihdykettä sairaspäivään. :D

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: :p 
Päivämäärä:   21.3.16 19:44:04

Tää on ihan mahtava! Pakko liittyä lukijaksi

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: yksikaksi 
Päivämäärä:   21.3.16 20:02:26

Just meinasin tulla sanomaan samaa, muulilla on hyvä blogi. Jatka ihmeessä samalla tavalla.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: oonis 
Päivämäärä:   21.3.16 20:04:48

Onpas hauska ja temperamenttinen kaveri, täytyykin alkaa seurailemaan muulin touhuja blogin välityksellä :)

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.3.16 20:17:27

Onpa soma muuli <3

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: muuli 
Päivämäärä:   21.3.16 20:20:25

Ht.net yllätti muulin näin monella positiivissävytteisellä kommentilla :D

Alankin tässä juuri väkertää skumpanhuuruista postausta tästä muulipäivästä ;)

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.16 20:43:19

Aika kärsivällinen saa olla... :D Propsit blogittarelle. Eiköhän siitä vielä peli tule.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: Mirkku 
Päivämäärä:   21.3.16 21:26:51

Ihan mahtava blogi, miten en oo kuullu tästä vaikka muulit niin kovin kiinnostaa? :D Alan kyllä seuraamaan, olen vielä samalta paikkakunnaltakin kotoisin.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: • 
Päivämäärä:   21.3.16 22:16:16

Oli kyllä pakko lukea koko blogi kerralla läpi. :D Mies kysyi jo, että milloin meille tulee muuli kun selitin sille niistä niin innoissani.
Itse olen aina pitänyt muuleista, vaikken itse ole sellaisia ihan "livenä" päässyt ihmettelemään.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.3.16 22:27:09

Pakko kysyä, minkä verran noita käsitellään pikkuvarsoina? Tai siis onko toi joku sisäsyntyinen piirre muuleissa että esim. kavioiden hoito, karsinassa olo ja talutus yms. käsittely on noin hankalaa vai onko noi elänyt pellolla ja sitten napattu vaan koulutukseen vai? :D

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: muuli 
Päivämäärä:   21.3.16 22:30:44

huhuh väänsin postausta + kuvia kaksi tuntia. Hirveet suorituspaineet ht.netin julkisuuden takia.

.. : Mä en todellakaan tiedä mitään tän käsittelystä varsana, mutta tämän jälkeen seuraava tulee olemaan satavarmasti omakasvatti jota mä lääpin joka päivä tuntitolkulla.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: pop 
Päivämäärä:   21.3.16 22:37:38

Muuliprojekti on oikeasti parasta ja piristävintä mitä olen blogimaailmassa nähnyt jo vuosiin, tovi sitten löysin ja olen aivan rakastunut. Paitsi että aihe on erityisen originaali ja mielenkiintoinen (ei pelkästään itse muulius, vaan yleensäkin noin erikoisen kavioeläimen siedätys ihmisten tavoille), kirjoitustyyli on sellainen että tällaista tekstiä lukisi vaikka aihe olisi ihan tusinakamaa. Tätä lisää!

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.3.16 22:39:55

muuli, okei, kiitos vastauksesta :D En tosiaan oo koskaan käsitellyt muulia, nähnyt kaukaa yhden vaan ja jotenkin kuullostaa hurjalle että noinkin "vanhalla" ois perustavat vielä noin hakusellaan jos ois käsitelty "suomenmalliin" :D Vaikka onkin muuli eikä kopu

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: Poo 
Päivämäärä:   21.3.16 22:41:20

Muulin omistajan hevosmiestaidot ovat hyvin vähäiset, hop äkkiä hankkimaan apua perusasioihin!

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.3.16 23:00:30

Minä rakastan pitkäkorvia, aasista haaveilen itsekin mutta ei muulikaan hassumpi olisi :)

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.3.16 23:02:08

"Muulin omistajan hevosmiestaidot ovat hyvin vähäiset, hop äkkiä hankkimaan apua perusasioihin!"

Ehkä, mutta muulimiestaidot ainakin paremmat kuin sinulla ;) Kyseessä eri eläimet.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: li 
Päivämäärä:   21.3.16 23:11:33

Luin myös koko blogin yhdeltä istumalta :)

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.3.16 00:11:20

anna horo lisää kauraa xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   22.3.16 01:18:11

Minäkin sain vihdoin luettua blogin läpi, aivan mahtavaa tekstiä ja upeaa miten kirjoittaja jaksaa olla noinkin positiivisella ja humoristisella asenteella. Ehdottomasti seuraan jatkossakin!

Muuleista tiesin vain, että ovat aasiorin ja hevostamman risteytyksiä, en tiennyt että ovat noinkin erkanevia luonteeltaan hevosista. Ihmeellisen rohkeasti kyllä ulkomailta tilataan kavioeläin, yllätyin itse siitä, että tuli perille, oli terve, eikä mitta heittänyt ihan niin paljoa kuin mitä heitti :D

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: Kaara 
Päivämäärä:   22.3.16 08:30:31

Minua kiinnostaa, että onko muuli ollut muulin tapaamisen jälkeen yhteydessä myyjään mm. muulin korkeudesta ja "koulutuksesta"? Tästä blogista tuli kyllä ehdottomasti yksi lemppareistani! :)

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: muuli 
Päivämäärä:   22.3.16 08:52:59

Kaara: kyllä olen, mutta en tietenkään sitä voi sen enempää jakaa julkisesti blogissa tai täällä.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: Fani 
Päivämäärä:   22.3.16 09:32:43

Tämä blogi on hyvin kirjoitettu, hauskaa huumoria viljellen. Odotan innolla jos seuraavia päivityksiä. Kirjoittajalle kiitos ja tsempit muulin koulutuksessa!

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.3.16 23:00:16

"kyllä olen, mutta en tietenkään sitä voi sen enempää jakaa julkisesti blogissa tai täällä."

Miksi et? Ei kai ole salaisuus, pahoittelivatko edes vääriä tietoja tai saitko jotain hyvitystä hinnasta tms. :) On kyllä hyvä ja hauska blogi!

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: hmmmm 
Päivämäärä:   22.3.16 23:31:58

Todella kiva blogi, ryhdyin lukijaksi :) Itse en ole ikinä livenä Suomessa muuliin törmännyt, tämä on kivaa eksotiikkaa. Noita "minioneja" on taas tullut talleilla useamminkin vastaan, harvemmin talleja missä olisi pelkkiä aaseja.

"Ei kai ole salaisuus, pahoittelivatko edes vääriä tietoja tai saitko jotain hyvitystä hinnasta tms."
Eiköhän se ole blogin pitäjän omassa päätäntävallassa kuinka paljon ja mistä kertoo? Mun mielestä on jo tarpeeksi kun ongelmista on kerrottu avoimesti ja niiden ratkeamista seurataan, tuskin mitkään pahoittelut tai hinnan hyvitykset tähän projektiin olennaisesti vaikuttaa...

Odotan innolla lisää ja toivotan muulille tsemppiä projektiin!

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjämuuli 
Päivämäärä:   23.3.16 06:24:37

Sopimusasiat ym on sellaisia yksityisjuttuja joita ei pidä julkisesti puida mutta kunhan prosessi tulee johonkin lopputulokseen niin katsotaan sitten.

muulia saa tulla ihan vapaasti katsomaan jos lupaa ottaa kuvia ja toimia apukäsinä. Se asustaa porvoossa. Mä kerron mielelläni aaseista ja muulista. Laitoin säpön tähän viestiin mukaan jos joku kiinnostuu.

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjämuuli 
Päivämäärä:   23.3.16 06:34:27

Sopimusasiat ym on sellaisia yksityisjuttuja joita ei pidä julkisesti puida mutta kunhan prosessi tulee johonkin lopputulokseen niin katsotaan sitten.

muulia saa tulla ihan vapaasti katsomaan jos lupaa ottaa kuvia ja toimia apukäsinä. Se asustaa porvoossa. Mä kerron mielelläni aaseista ja muulista eli jos harkitset aasin hommaamista niin esittelen samalla tuon tallin myyntiaasit ;). Laitoin säpön tähän viestiin mukaan jos joku kiinnostuu.

kiitos kaikista kommenteista blogiin liittyen! Ht.net yllätti kyllä nyt kunnolla kun on niin positiivisia juttuja!

Mä muuten sanoin ihan ääneenkin muulia hommatessa että nyt voi tehä turvallisin mielin blogin ku mä voin sanoa kaikkeen negaan että "mutku tää on muuli ja muuleilla tehdään tälleen". Eli odotan jo innolla ensimmäisten ratsastuspätkien linkitystä tänne ;)

Iski ihan luomispaine kun meen huomenna muulia kesyttämään seuraavan kerran. Että saanko mä revittyä siitä mitään huumoria jos taas menee kaikki hyvin ;)

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: hhjk 
Päivämäärä:   23.3.16 09:35:39

Oli pakko kuunnella youtubesta, että miten muulit ääntelee.. Kuulosti aika hauskalta :D

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.3.16 15:31:26

Älä turhaan ota suorituspaineita, moni blogi menee pilalle kun ruvetaan yrittämään liikaa :)

  Re: Hauska blogi muulista

Lähettäjä: Tiku 
Päivämäärä:   23.3.16 15:54:43

Samaa mieltä, ei tarvi alkaa huumoriblogia vääntämään :) Mielellään luetaan niistä onnistumisista!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.