Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 103

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   15.12.12 21:53:37

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=464322&t=464322
*jotain fiksua satakolmoseen liittyvää tähän*

Re: Sinkkujen topic 103

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   15.12.12 21:59:00

Vain jatkoa. Suomi24 ei pelitä, joten ei sinne mitään (pititullavittujoo).

Elämme hankalia aikoja.:)

Päivämäärä:   15.12.12 22:12:43

Piti ihan kokeilla... toimii. Et sinä kurnau tarvitse suomikaksineljän treffipalstoja, sinulla on meidät. :)

Piti tosiaan taas tarkastaa suomi24:n tilanne. Uusien joukossa oli tyyppi, joka on listannut harrastuksikseen ja lempiasioikseen heteroseksin ja jääkiekon, tässä järjestyksessä. Taitaa se oman profiilin laatiminen vieläkin jäädä ajatuksen tasolle.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   15.12.12 22:16:27

Iltoi..aamusta tuli käytyy ostoksilla...ja sit kelkan testaus joka ei menny kun elokuvis...v*ttumainen päivä takana ja kohta unille..huomen aamuna jatkoa operaatio kelkalle...sorry kun tänää hiljainen ollu mut on vähä huono päivä ollu...
mut jospa se huomen ois parempi jo...töitäkin vois alka löytyä pikku hiljaa ei jaksais olla enää mitää tekemättömänä kotonakaan viikkoja........

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   15.12.12 22:33:09

Mää voisin muuttaa sinne luostariin. Nyt.

Päivämäärä:   15.12.12 22:35:35

Kui? Huonot tärskyt?

Päivämäärä:   15.12.12 22:37:00

Luostariin äkkiä. Tämä muu on niin turhauttavaa.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   15.12.12 23:20:51

Tilaa löytyy vielä (luostarist).Mun pitää ehkä ryhtyä itse pääabotiks koska toi pelkkä kuoripojan homma tuntuu melko uuvuttavalta:)

Päivämäärä:   15.12.12 23:34:01

Ryhdy ihmeessä, saat itse tuolloin päättää kaikista talon säännöistä. Jumaliste mies, kyllä olet petisi hyvin pedannut. Talosi on kohta täynnä naisia. Iloisia, mustavalkoisia naisia. Vai saako Ukin luostarissa käyttää punaisia vaatteita? Saahan??

Päivämäärä:   15.12.12 23:39:42

Ei ole tässä nyt ehtiny petaamaan on ollu muita kiireitä. Värillä ei ole väliä vai onko ollenkaan...Aivan sama mulle miten/mitä yläkerras teette.

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   15.12.12 23:57:14

Sano vaan Uki niille ettei värillä oo niin väliä kun vaan näkyy lävitte ;)

Päivämäärä:   16.12.12 00:02:33

No näkyy taikka ei. Ei kuitenkaan näy mitään mitä ei olis jo nähny:)

Päivämäärä:   16.12.12 00:04:33

Eläs nyt, tatskat näkee kauempaa ja ennalta jos jollakin niitä on.
Ei säikähdä ainakaan hirveesti ;)

Päivämäärä:   16.12.12 00:17:30

Miksi, oi miksi mun kommenttini ei ole tarttunut tähän ketjuun mutta poikien on? Kerpeleen hötönetti. Jotain alastomuudesta, jotenkin läpinäkyvyyteen se liittyi... Ai niin! Piti tarjota sulle töitä äksä, tai jollekin muulle, koska meiltä puuttuu nyt kuoripoika.

Hömm*X*, ovatko tatuoinnit sinusta pelottavia? Vaiko niiden kantajat? Ei multa ainakaan mitä kammottavia pääkalloja löydy, ei selkänahasta eikä sängyn alta. Petoeläin iholta löytyy kyllä, mutta ei se kimppuun hyökkää, pelko pois.

Päivämäärä:   16.12.12 00:27:44

Ei ne siis pelota kun ovat nättejä, sopivat kantajan, ööh "nahkaan" :)
Mutta ei mallia koko käsi värin peitossa / tai itänaapurin mafiosot....

Päivämäärä:   16.12.12 00:29:58

http://www.4funnies.com/img/illusions/naked_nuns.jpg
Kyllä se tiedetään, mitä te kuvittelette... Tää luostarihomma on meille turhautuneille, petetyille, pettyneille, eksyneille ja epätoivoon vaipuneille vakava juttu!

Päivämäärä:   16.12.12 00:32:00

^ Ei näy täällä :(

Päivämäärä:   16.12.12 00:34:52

No kyllä on joskus vaikeeta...
http://www.4funnies.com/illusion_naked_nuns.php

Päivämäärä:   16.12.12 00:37:56

Höh, ei olleet aitoja...

Päivämäärä:   16.12.12 00:38:55

Siis hetkinen. mitä se ruoste palkaa tänne jotain "kuoripoikia",eihän siitä mitään tule jos nunnaluostarissa hyppii poikia sotkemassa harmoonista sinkkuuta:)

Päivämäärä:   16.12.12 00:44:35

Pitäähän meillä palvelija olla!! Sinä komennat meitä, me kuoripoikaa.... Jos se yhtään helpottaa, saat itse valita sen kuoripojan/kamaripalvelijan. Mun puolesta se saa olla vaikka eunukki, eipähän ole häiriöksi. Koetko asemasi uhatuksi? ;)

Päivämäärä:   16.12.12 00:48:35

Siis minkä aseman;) mähän yritän vaan pitää homman aisoissa ettei se vallan karkaa käsistä. Jotta kaikki sinkkununnat saa tilaisuuden levätä ja valmistua uusiin elämän haasteisiin:)

Päivämäärä:   16.12.12 01:03:20

Ois täälläkin vintillä tilaa, mutta tosi kylmää ;)

Päivämäärä:   16.12.12 01:04:50

Sullahan on mahdollisuus olla kukkona tunkiolla. Laupiaana samarialaisena tahdot kuitenkin vain auttaa naista hädässä... mukamas! Höpö höpö :)

Nyt näyttäisi kyllä siltä, että zzZzz... Hyviä öitä ja kauniita unia kaikille mureille kinkuille ja möreille ikisinkuille.

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   16.12.12 10:08:33

Huomenta, ei täältä kinosten syvennyksistä pääse edes luostariin ))(((&&%¤###" prkle... Tosin kyllä sinne kuoripoika mahtuu, kun ei siitä apotista sitten jaeta muille, eikös se niin ollut?
Ehkä minä voisin 3kk poissaolon jälkeen kurkkia tuonne suoli24.ään... mulla on kyllä ihan tunnistettava, selvä kasvokuva siellä, näkihän sen joku täältäkin jo? Eihän siinä mitään, että kuvansa laittaa, minusta se helpottaa asioita ja suoristaa mutkia.. itse sanon ihan suoraan, että kiitos ei, joskus kuuluu rutinaa, joskus ei.. kohtelias pitää olla, mutta ihan turha keksiä mitään hätävalheita, reilu peli eikö?
Tuuli on suoraan sanonko´mistä... hrrr.... mikäs tässä muuten; teurastajaa ootellessa, mukavaa sunnuntaita kinkuille ja taustakuikkijoille, joita ilmeisesti on pilvin pimein ;)

Päivämäärä:   16.12.12 11:29:46

Huomenta päivää!

Lunta tulla tupruttaa hitaasti mutta varmasti ja pakkenen könynny yli -10 asteen.
Niskajumikin on pysyy, ylösnouseminen aamuisin alkaa olemaan melkonen tekniikka laji. Koska buranan voimalla urakointi, eikä edes punkku ole vaivaa parantanut niin kaippa se olisi vielä lepoa kokeiltava. Sohvalle siis katsomaan mitä on boksille tullu tallennettua. Mikäli tämäkään ei auta, niin kaippa se ois kateltava 24 hieroja.. Vai löytyykö luostarista?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.12 12:29:21

Huomenta kaikille!
Viimeiset pikkujoulut tuli sit juhlittua tälle vuodelle...
Ja päätä särkee...
Mites Uki se tallipuoli?
Vintillehän nunnat sopii kerrossänkyihin, mut hevosia ei voi kerroksittain nukutella;)...
Vai otetaanko osa pirttiin, vähän niinkuin Peppi Pitkätossun tyyliin:)......
Voi kiesus:):):)...tätä elämää!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.12.12 12:31:26

Mulla oli kans pikkujoulupainotteinen viikonloppu. Eilen meninkin autolla (ja tulin autolla kotiinkin), joten tänään ei särje päätä. Nyt taidan mennä kokeilemaan, sujuuko perinteisen tyylin hiihto.

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   16.12.12 16:14:43

Heissan kaikille! :) Tänään oli treffit enkä muista koska olisin viimeksi jännittänyt niin järjettömän paljon :D mutta hyvinhän ne meni ja näyttäisi vakavasti siltä että tavataan uudestaankin. On tää elämä jännää, hihi :D

Päivämäärä:   16.12.12 19:02:37

min, onneks olkoon onnistuneista treffeistä!

Mun sohvan alla on mörkö ja ikkunan takana hullu kirvesmurhaaja ja ja..
En varmasti oo kattonu kauhuleffoja, en tunnusta!
Pelottaa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.12.12 19:25:38

Iltoja...fyysisesti ihan romuna päivän urakan jälkeen...jos sauna laittais lämpee..sais lihakset vähä lämpöä ja jospa se auttais kipuihin....väsyny olo mut löylyt tekis terää....

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.12.12 19:28:31

No joko nunnaluostari suunnitelmat kovasti valmiit ja kaikille työnjako jaettu vai paikkoja viel avoinna :D

Päivämäärä:   16.12.12 19:29:58

Iltaa! Kyllä täytyy tuo "luostari"homma unohtaa kun täällä ruvetaan jo epäilemään mun mootiiveja;) Sitäpaitsi tuntuu muitakin kiinnostavan nunnaluostarin perustaminen. Kyl mä voin joskus perustaa sen yhden nunnan luostarin heti kun sopiva noviisi löytyy. Silloin voi itte olla sekä apotti että kuoripoika niin ei synny sitten kellään sitä mielipahaa:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.12.12 19:33:02

:D :D niin yhden nunnan luostari paras ois...jos ite ois johtaja vai mikä se oli vai miten se meni...tai sit naiset vois perustaa kans jonkun paikan miehille :D

Päivämäärä:   16.12.12 19:42:48

Ai, Yki alkaa perumaan;)....?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.12.12 20:22:29

Sauna lämpeää..kohta pääsee löylyihin..toivon mukaa ois jotain apua...kylmä viron tuonti sakua mukaa ja ajoissa sit unille...aamulla taasen ajois liikenteeseen

Päivämäärä:   16.12.12 22:20:29

Jaahas... Tää on just kotiutunut tallin kautta kaveriporukan pikkujouluista. Ennen pikkujoulut vietettiin tyttöjen kanssa sen luona, jonka kämppä oli lähimpänä keskustaa ja jonka partsilta oli parhaat näköalat. Nyt samat bibikset vietetään esikaupungissa, sunnuntaina ja vieläpä iltapäivällä. Joukko on tuplaantunut ihmisten pariutumisen johdosta ja pikku tonttujakin vipeltää kintuissa enemmän kuin ehtii laskea. Näin se elämä muttuu... Yksi asia ei muutu ja se on se, että minä olen vieläkin porukan kiintiösinkku. :P Ihan himppasen ahdistavaa olla aina porukan ainoa pariton, mutta minkäs teet.

Olipa jännää ajella pitkin tuntemattoman lähiön auraamattomia, mutkaisia katuja. Risteyksissä en hirvästi viitsinyt jäädä paikoilleen tiirailemaan, olinko kääntymässä oikealle tielle vai ei. Tallimatkakin on aina yhtä jännittävä tällaisella kelillä. Vaikka isäntä ulkoiluttaisi raptoria tunnin välein, puhaltaa tuuli pellolta dyynin keskellä tietö alta aikayksikön. Kaasu pohjaan ja herran haltuun.

Päivämäärä:   17.12.12 10:25:29

Huomenta!

Mistä tuota lunta oikeen riittää? Sataa, sataa, aina vaan.
Kaippa se ois vielä lumihommia ja mökin lämmitystä ennen iltavuoroo.
Kesää odotellessa...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.12.12 10:30:59

Tätä sadetta on jatkunut nyt oikeastaan jo reilun vuoden. Viime vuoden syksy oli sateinen, talvella oli paljon lunta, kesän ja syksyn satoi kaiken aikaa ja edelleen sataa, nyt vaan taas lunta.

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   17.12.12 11:47:16

Sateen määrä on vakio eli aika kohtuuton?
*tirkistelee edelleen lumilinkoja*
Kohta saa korottaa aitoja, ponnyt astuvat kohta ulos...

Päivämäärä:   17.12.12 11:55:49

Huomenta. Oli kyllä melkonen ilta eilen. Olin ystävän kanssa viihteellä ja kun lähdin viiden maissa lopulta kohti asuntoa niin löysin jonkun tajuttoman nuoren miehen makaamasta kadulta... en saanu tyyppiä hereille niin soitin hätänumeroon ja sielt lähetettiin ambulanssi. Siin odotelles onnistuin saamaan sen verran hereil sitä miest et sain sen istumaan ja vastaamaan... en tiiä et kuinkahan kauan oli mies mahtanu siin jo ol mut naama oli kyl pelottavan vaalee ja kylmä.... mä ehkä pelastin jonkun ihmisen hengen... :|

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.12.12 11:58:05

Min: sä hyvin suurella todennäköisyydellä pelastit sen miehen hengen. Hieno homma.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.12.12 12:23:42

Päivää...käynti naapur maamme venäjän puolella hoidettu...katsoo jaksaaks viel tällä viikol loppu puolella olla menossa sinne....ennen joulua...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.12.12 21:42:37

mites täällä on näin hiljaista ollu illan?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.12.12 21:46:44

Mä olin (vaihteeksi) kolaamassa pihaa, hain puita sisälle ja kävin hiihtämässä taas. Nyt vasta ehdin koneen avata.

Päivämäärä:   17.12.12 21:56:15

No tää Joulu; siivousta, shoppailua ja leipomista...:).
Vaikka en omassa kodissa Joulua vietäkään, niin silti on vaikka ja mitä tekemistä.

Päivämäärä:   17.12.12 21:59:43

Mie tempasin lumityötkin jo aamusella ja kävin sitten muutaman tunnin ihmettelemässä töissä, mut eihän sielä mitään tekemistä ollu.
Kerkesinpäs sitten mummoa ilahuttamaan ja ruokakaupan kautta kotiin lämmittään leivinuunia. Aamulla lämmitetty pikkunen takka kun ei kauaa jaksa lämmintä antaa.
Vihoviimesiä nää iltaviikot talvi aikaan, joten lyhyt päivä oli ihan jees, vaikkei seuraava tili taida kauhiasti lämmittääkään. Enempi tainna olla näitä vapaita ku töitä :/

min, taisit kyllä pelastaa miehen hengen. Annoit todella suuren joululahjan monelle ihmiselle :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.12.12 22:00:22

Jep...ite odotan et puuro jäähtyy ja alan piirakan paistoon viel muutama kymmene piirakkaa teen....

Päivämäärä:   17.12.12 22:08:46

@, teetkö sä karjalanpiirakoita???
Siis itse????

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.12.12 22:11:51

No siis juu keitin puuron tuossa ja taikinaa ihan pikkuruisen tein ei menis koko vatun yö tehdes...on pakkases mitä syyä sit...on siel viime viikol paistettui kans :D

Päivämäärä:   17.12.12 22:16:40

Vietkös @ veli venäläisille piirakoita? Sepä kilttiä. Mitäs suomineidot sitten saavat?

Tänä vuonna ei täällä kamalasti siivota, koska vuorokaudessa loppuvat tunnit kesken, eikä ostella hirveästi joululahjoja, koska tili ei ole täyttynyt samaan tahtiin kuin se on tyhjentynyt, eikä kyllä ressatakaan, koska stressaaminen on turhaa. Villakoirat teljetään pyhien ajaksi mattojen alle ja kamat kaappeihin. Pinnat siistiksi ja tuoksua tupaan, siinäpä ne tärkeimmät valmistelutoimet. Joulu tulee pian, olitpa valmis tai et.

Minäpä solmin tänään uuden ihmissuhteen! :D Kävin tutustumassa uuteen hammaslääkäriin...

min, toimit esimerkillisesti. Olet reipas ja ihana.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.12.12 22:20:24

:D no ei niille piirakoita viiä...paskaa huuleen venäläisille jos rehellisii ollaan,siel ei muuta hyvää oo kun halpa bensa ja tupakka..
no mie en kyl kans liiemmin joulu hössötyksii tee tänä vuonna..viikonloppuna tytö kans kai jotain kyntteliköitä,koristeit laitellaan ja kuusi kai haettava...porukoille meen syö jouluna ja kotiin tuskin juur mitää jouluruokii otan hirveesti...vähä jos siistis paikkoi vaan ja kamu tuntu torstaina käy tuleva jos se kans auttais siivoukses sit....huoh...ei koko joulu oo enää mitään nykyään...varsinkaan kun yksin asustelee....ja lapsien takia joulu rakennetaan ei muuten

Päivämäärä:   17.12.12 22:45:44

Minä olen siis ihan lapsi vielä, sillä vaadin joka vuosi, että äitimuorin torppaan tehdään joulu, vaikka joulumme ei enää sisällä muita perinteitä kuin yhdessä illallistamisen kolmena peräkkäisenä päivänä. Joulu on loistava syy tehdä roinainventaario ja laittaa paikat nätiksi. Ruokaan menee kyllä hävyttömän paljon aikaa ja energiaa, vaikka sitäkin puolta on yritetty yksinkertaistaa, ja tämän takia olemme parina vuonna miettineet reissuun lähtöä. Ehkä ensi vuonna... Ystävättäreni totauttaa tänä vuonna yhteisen haaveemme Australiaan lähdöstä. Vaikka yleensä pyrin ja pystyn iloitsemaan toisen puolesta on pakko myöntää, että tällä hetkellä v*tuttaa kuin pientä oravaa, kun käpy jäätyy.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.12.12 23:24:08

Kyl perinne enemmänkin se et vanhemmilla ollaan...joillekkin on joillekkin ei...kyl siel kiva porukas syödä yms....eka pelti uunis ja toinen menos kohta...sit suihkun jälkeen unille....

Päivämäärä:   18.12.12 18:20:50

Johan täällä on taas jäkätetty ruudun täydeltä. Iltaa ihmiset, mitä kuuluu?

Päivämäärä:   18.12.12 18:25:27

Hyvää tiistai ehtoot jos joku on kuulolla. Rauhallinen joulu tulee mullekin kun tytär on äidinpuolen sukulaisten luona. Aattona hautausmaa kierros ja käynti vanhusten luona, illalla villasukat jalkaan koira kainaloon konjakki käteen ja sohva selkään. Siinähän se aattoilta sit menee:/

Päivämäärä:   18.12.12 18:33:46

Ehtoot täält kans, nyt on kämppä puunattu joulukuntoon. Pohdiskelen täs et uskaltaisinkohan mä pyytää ton mun sunnuntaisen treffiseuralaisen kylään :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   18.12.12 21:37:01

Iltoja...hiljaista ollu taasen täällä...jos hetken ite viettäis ht:netin parissa....ajankuluks

Päivämäärä:   18.12.12 21:44:13

Joululomalaisen tunnelmia kaikille:)!
Mulla etenee noi jouluvalmistelut hitaasti, eka lomapäivä hurahti jotenkin tallilla:)....
Piti siivota, mut ei ehtinyt.
No, mä teen pikasiivouksen täs joku päivä....
Kokkaamaan kyl alan, mielelläni!
Kaikenlaista pitää kokeilla, uutta siis. Noi perinteiset tökkii jo valmiiksi, niitä en kyl syö, maistaa vähän voin.
Naiset, joku uusi ja erilainen joulujälkkäri, mikä? Jotta ei menisi helpoksi, jokaiselle kolmelle päivälle eri....?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   18.12.12 21:52:02

Jep..jokaisel tosiaan jo joulu valmisteluita mut ite en viel oikein jassa...jos sit viikonloppuna....siivota pitää sit mut no sekin osittain tehty ja siistii sit viikonloppuna viel lisää.....täällähän syrjitään miehii kun kysellään naisilt vaan jälkkäri ehdotuksiii

Päivämäärä:   18.12.12 21:56:36

No kyllä maar saa miehetkin ehdottaa:)!
Ei muuta kuin reseptejä jakoon;)!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   18.12.12 21:59:31

:D

Päivämäärä:   18.12.12 22:05:39

No niin, arvasin, ettei sieltä yhtään ohjetta tipu;)!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   18.12.12 22:06:15

http://www.mtv3.fi/koti/ajankohtaista.shtml?1020268

tuos on aika hyvii...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   18.12.12 22:07:47

http://www.kotivinkki.fi/Joulu/Jouluruoka/Joulun-jalkiruoat/

toimisko tää äskeinen ei kai oikein tojinu

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.12.12 05:57:02

Huomenta, en oo koskaan kyl leiponut, mut kai se on joskus kerta ensimmäinenkin.:) Ruokaa kyllä laitan mielelläni, saa juuri sellaista kun haluaa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.12.12 09:00:00

Huomenia..tupan uunii piti ajois laittaa tulet sais karjalanpaistia muhimaan sinne...jospa tässä aamukahvia muutama mukillisen nauttis ja sit kehittelis jotain..sisälläkin ois kyl tekemist mielin määrin...

Päivämäärä:   19.12.12 10:00:21

Kiitos, lisääkin vinkkejä saa tulla:)!
Aloitan lauantaina oikein kokkaussessiot:).
Ihanaa, radiosta joulumusiikkia, "bileet" pystyyn ja kauha viuhumaan. Sunnuntai-iltana kaikki on valmista ja Joulu saa tulla!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.12.12 10:04:50

Ite otan ennakko startin jouluun tänään sit menu kotona karjalanpaistia,piirakoita,lanttu ja porkkanalaatikot ja toki potut...jos sais kamunkin syö ei jäis sit huomiselle sikana enää

Päivämäärä:   19.12.12 10:21:41

Huomenta!

Se tais alkaa talviloma ny, seuraavan kerran ens vuonna töihin :) Toivottavasti..

Työhän nyt melkosia kokkikolmosia ootta kaikki, mulle ei sitä lahjaa ole suotu niin mäntävä muualle syömään :D

Minen aatellu joulua laitella ollenkaan, töistä saan kinkun joululahjaks ja senkin vien isälle. Mitä minä isolla kinkulla yksinäni..
Joulukuusen aattelin hakee hevosille pureskeltavaks :D
Siivousta en tie ollenkaan, kun joulun jälkeen ois suunnitelmissa heittää tuo olkkarin lattia pihalle. Apuakin on tarjolla, niin nyt ei tartte ees yksin urakoida :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.12.12 10:28:40

Ite en rakenna kans kunnolla joulua kotiin mut kyl nyt jotain pientä...ei ihan sillee kun moni tekee nykyään tai aina tehny...jotenkin joulu menettäny merkityksen mut lapsen takia se pitää kuitekin tehdä tavalla tai toisella tietyt asiat ainakin

Päivämäärä:   19.12.12 10:56:07

No mä olen niin jouluihminen kun olla ja voi:).
Aattoaamuna käyntilenkki maastossa ja koko ajan laulan joululauluja, saan muutkin mukaan, kun en anna periksi, upeita jouluaattomaastoja ollaan tehty tallijengin kanssa! Takaisin päin tullessa joka ratsastaja hoilaa täysillä jo mukana ja joulufiilis on valmis.
Ihanaa nähdä hyväntuulisia ja rentoja ihmisiä joulumielellä!
Rentous tarttuu hevosiinkin.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.12.12 12:13:28

Ylös ja ulkoilee...sillä aikaa kun paisti rauhas muhii uunissa..

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   19.12.12 16:54:20

No vilpoista iltaa tännekin!

Mää olen ny luopunu jo tosta nunna-ajatuksestakin, hankin kelomökin pohjosesta ja erakoidun sinne!

Elämä hankalaa, dna helpottaa...auttaiskohan se oikeesti? :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   19.12.12 18:27:26

siin ois ideaa...kelomökin hankinnas....vois olla ideaa itsellekkin hankkia :D

Päivämäärä:   19.12.12 22:16:15

Minäkin lähtisin mieluummin erakoksi kuin sinnittelisin ex kämppiksenä. Saako erakko kuitenkin ottaa netin mukaan?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.12.12 22:41:53

Emmää jaksa. Kun saan vaivalla väännettyä treffiprofiilin ja törmään siellä oikein komeaan ja kivaan mieheen, selviääkin että se on mun sukulainen.

Päivämäärä:   19.12.12 23:26:13

Ou nou Tirli, mikä mäihä!

Mulla on savossa tätejä ja setiä, joiden sukunimeäkään en tiedä, ja näiden jälkikasvua eli serkkuja taitaa myös olla useampi. Sama voisi hyvin käydä omalle kohdalleni. Gross :/ Jälleen yksi syy vältellä savolaisia ;P

Pisteelle vinkki: rommirusinarahka. Nam. Luumurahka on myös hitsin hyvää. Joulutortuista en pahemmin tykkää mutta paistonkestävä omenamarmeladi on hyvää, siitä teen joulutorttutaikinasta puolikuun mallisia piirakoita. Tätini tekee meille joka joulu viskikakun ja se on kyllä taivaallisen hyvää, kermavaahdon kanssa tai ilman. Puolukkajäädyke on myös ollut meillä kuulunut joulupöytään. Tänä vuonna ajattelin tehdä marjaisen juusto-/hyydykekakun. Kirsikka/karpalo-valkosuklaa, tai kenties mustaherukka-suklaa... kuola valuu...

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   20.12.12 10:56:01

Huomenta, pitäisköhän skipata kinkku ja laittaa joulupöytään omaa kukkoa? Kalkkunoita kun ei ole. Jälkkäriksi taidan tehdä ihan raikasta rahkaa tai ehkä ostaa valmiin jonkun systeemin, en taida ehtiä leipomaan kuin karjalanpiirakoita ;) Lapselle joulun teen, joten ehkä pääosassa on kuitenkin kaikenlaiset herkut...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 11:56:21

Päiviä, mulla alkaa hammasta särkemään, kun ajattelenkin jotain makeeta.:D Lähteäkkö jouluksi Keski-Suomeen mökille vai ei, siinäpä vasta pulma. Onhan tässä viellä muutama päivä aikaa miettiä, siellä taitaa vaan olla oikeen kunnon pakkaset, nyt on Nummi-Pusulassa -11.

Päivämäärä:   20.12.12 12:08:17

Keskipäivää!

Kiitos ruosteelle vinkeistä!
Eilen sain kaikki leipomukset valmiiksi, jos tänään googlettelisi noita jälkkäreitä vielä lisää.
Ja tänään alkaa laatikoiden teko...
Missähän välissä ehdin pakata kaikki lahjat:)?
Tarkoitus olisi saada kaikki valmiiksi lauantaihin mennessä, mä aloitan Joulun sunnuntaina...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.12.12 12:40:52

Mun pitäis mennä jouluksi kylään, mutta en jaksaisi. Toisaalta, yksin on tylsää möllöttää kotona, kun lapset on tänä vuonna isän luona. Emmää tiärä...

Miten kaikki on nyt tänään jotenkin surkeeta?

Päivämäärä:   20.12.12 12:55:02

Kessu, täälä mittari näyttää nyt -20, illalla oli paikoin -25
Viikonloppuna saakin lämmittää urakalla, jos luvatut kolmenkympin pakkaset toteutuu :/

Posti kantoi vihdoin ja viimein back on track hanskat kotiin, jännä nähä ovatko maineensa veroiset, toivottavasti :)

Tirlillä kyllä uskomattoman huono tuuri!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.12.12 13:05:35

No, kyllä mä tästä nousen taas. :) Sitä paitsi, törmäsin mä pariin muuhunkin kivan oloiseen mieheen, ne vaan oli kumpikin about 500 km:n päässä. Vähän turhan pitkä riiuumatka.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 17:16:01

Joo näköjään hieman kiristyy, ny -15. En minä kyllä rehveille lähtis, jos välimatkaa on 500 km tai sitten pitää olla tosi erikoinen muori kyseessä.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 17:18:43

Ai niin mut, se maailmanloppu tulee klo. 00.01. , eihän tässä enää edes kerkiä rehveille.:D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   20.12.12 17:22:51

Illat tännekkii...

Etelän hetelmät, tääl pakkasta reilu -20 ;p ja ihanaa on:D

Kessu se lähtis joo "muoreja" kattelee, mielellään Mersu-kuskeja;p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 17:26:09

Heh hee Riksu, naapurin vanhapiika lähti jokuaika sitten jo joulureissuu Pohjois-Karjalaan.:p

Päivämäärä:   20.12.12 18:15:40

Hyvää iltaa! Huomen viel vääntää pari tolppaa ojennukseen sit joulun viettoon. KESSUlla sentään vanhapiika naapurina. Mulla vain "vanhojapoikia";)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 18:23:24

Sitä juuri naapurinäijän kanssa naurettiin, miksi lähteä merta edemmäs kalaan, kun joka toinen tässä rivariyhtiössä on sinkku.:D

Päivämäärä:   20.12.12 18:28:22

Maailmanloppu on luvattu vasta klo 13.11.

Olen muuten kanssa törmännyt baarissa kaukaiseen serkkuun, tunnisti ja tuli juttelemaan. Itse mietin, että 'olen joskus nähnyt jossakin'. Ei mitenkään pahan näköinen tapaus.

Suoli24:ssä pelkään koko ajan, että törmäisin tuttaviin, kollegihin tai vaikka johonkin vuosien takaiseen nettideittiin (tämä olisi mielestäni erityisen noloa, en tiedä miksi). No jotenkin alkuinto suoleen on joka tapauksessa hiipunut.

Päivämäärä:   20.12.12 18:30:41

No KESSUlle on sattunut hemmetin hyvä naapurusto!!
Olisipa tässäkin taloyhtiössä samanlainen tilanne,)....
Olen kade!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 18:34:32

No joo, mut ei yhtään hevosnaista tietääkseni.:D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   20.12.12 18:38:44

Kessu, ja aina vaan paranee! :)

Päivämäärä:   20.12.12 18:40:05

No, nopeesti niistä hevosnaisia tulee...;)....
Eihän KESSUlle kelpaa edes hevosnaiset, tosin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 18:57:43

Jaa miten niin muka ei kelpaa.? Betamax juu, niin se tuppaa tekemää.:D Noh hitaasti ja haistellen hyvä tulee.:)

Päivämäärä:   20.12.12 19:18:15

Sulla lienee postivaunut pyörättömänä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 19:34:11

., jos oikein ymmärsin minun luupäällä, niin vastasin hieman myöhässä, hups.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 19:41:31

Mun täytyy toi luukku poistaa, tulee niin harvoin tsekattua.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.12.12 20:20:04

Täytyiskö alkaa tuota Kessua vokottelemaan? Se alkaa olla jo ikäänkuin tuttu ja turvallinen. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.12.12 20:22:10

Mää olen vaan niin ujo, uskokaa tai älkää.:D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.