Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic - 101 sinkkulaista

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   12.12.12 23:54:22

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=444056&t=444056
Eikö muka kukaan muu jaksanut?

Re: Sinkkujen topic - 101 sinkkulaista

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.12.12 23:55:17

Ei jaksanu :P tai kerinny

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.12.12 23:56:48

Hämäläiset ei ehdi.

Päivämäärä:   13.12.12 00:02:24

Moon niin vikkelä, että. Nuori, näppärä ja ihan himppasen hyperaktiivinen.

Uudenvuodenlupauksista sen verran, että olen luvannut saada elämäni (tai ainakin pääni) järjestykseen 20.10.2010 mennessä, samoin seuraavana vuonna 20.11.2011 mennessä. Näin en käynyt, eikä tule onnistumaan 20.12.2012 mennessäkään. Ensi vuonna ei onneksi tarvitse yritää, loppuu kuukaudet kesken :)

Sitten unettomuudesta. Mulla on myös noita ongelmia kausittain. Kun päivät seuraavat tiettyä kaavaa, tekemistä on paljon ja illalla on fyysisestikin sopivan väsynyt, uni tulee. Kun päivät ovat tylsiä, vaihtelevia tai normaalista poikkeavalla tavalla stressaavia, uni ei tule. Välillä tuntuu, että sydän hakkaa ihan syyttä kahtasataa ja kaikki ajatukset pyörivät oman kehon ympärillä enkä pysty rentoutumaan. Välillä taas ajatukset laukkaavat niin villisti kohti kaikkia kamaluuksia, ettei potilas poloinen sen takia pysty sammuttamaan aivojaan yöksi. Onko noista luontaistuotteista oikeasti apua? Tarvitsen kauneusuneni!! :(

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 00:05:11

Mikä lie sit niihin tehois..jokainen ihminen niin erinlainen..mie sain jopa niihin pillereitä,mut ei niistä oo ollu hyötyy niin e jaksanu popsiakkaan niitä..riittävästi saa unta sinänsä mut ärsyttävää kun se on pätkä unta tunti kerrallaa aina...ja sit monesti käy jotain juo ja takas sänkyy....

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   13.12.12 00:11:13

Ja ed. viesti avaruuteen taas kerran lähti :P

Ei kun kauheus-unia ne on ;)
Joskus liskojen kera, jopa

Päivämäärä:   13.12.12 00:29:19

Kun näkis edes niitä kauheusunia, ois jotain vipinää öisin... Mulla se onkelma on just siinä nukahtamisessa. Torkun pinnallista horrosunta, havahdun pienimmästäkin ärsykkeestä. Kroppa ei relaa, ei sitten millään. Kun lopulta unen päästä kiinni saan, voin nukkua vaikka iltapäivään asti. Tänä aamuna viimeksi nukuin pari tuntia pommiin. Mulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa herätyskelloon reagoimisesta, naapuriraukat :P

Jos vaikka aloittais siitä, ettei roikkuis netissä yhteen asti joka yö. Joo. Sit töllö kiinni ajoissa, kuppi iltateetä nassuun ja kirja kainaloon. Joo.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 00:34:14

:D no nukkuu sen mitä saa,jos sil pärjää..väkisin ei se uni tuu..monesti sitä kun sänkyy menee alkaa miettii kaikkii asioita niin ei pitäis tehdä se ainakin itselt unet viel...pitäis jollain tapaa osata rauhoittuu ajois..moni sanonu et urheilu auttaa kun itsensä väsyttää,mut ei sekää auta ainakaan mua

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   13.12.12 08:16:19

Huomenta,
jos sulla ruoste on ongelma se nukahtaminen, niin kokeile sitä melatoniinia? Jos tahdot, voin lähettää sulle avaamattoman purkin :D Sain sitä lääkäriltä viime talvena enkä syönyt, kun nukahdan saman tien kuin pää tavoittaa tyynyn... saatan herätä 4 tunnin päästä, mutta siihen tuo ei auta, vaan nimenomaan nukahtamiseen. Saa sitä myös luontaistuotekaupoista, ei ole semmoinen Lääke.
Aurakin kelpais, ei mikään pakko ole olla linko :D Mutta Uki, sulle taisi joku jo olla tulossa? :)
Ehkä olisi viisasta toteuttaa tuo bisnessidea, muuten sukulaiset ilmoittaa mut tuohon karmeaan tv:ohjelmaan... mutta no hätä, ensi viikolla tulevat sähkäri ja timpuri, jommassa kummassa voi silmiään sitten lepuuttaa..

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   13.12.12 09:27:44

Huomenet taas...

Pistinpä sitten eilen "verkot nettiin", mutta kattoo ny saako saalista:D

Mitäs keksis tälle päivälle puuhaa?! Vai löhöiskö vaan soffal...

Päivämäärä:   13.12.12 09:36:43

Ai hitto mitä idiootteja tuol Duunipaikan palkanlaskennassa on...

Jos mulla on työsuhde loppunut 9.12. niin mun pitäs nyt 14. päivä saada koko loppuajan palkka, johon sisältyy aika 16-30.11. ja lisäksi yksi työpäivä joulukuun puolella...Mut ei, nää idiootit meinaa maksaa mul 31.12. joulukuuta se yhen päivän palkan, kosks "palkkakaudet" menee niin...

Ei mul ole palkkakausia, jos olen irtisanottu!!! D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.12.12 09:43:19

Huomenta, pitänee vissiin kaivaa hampukiduttajan numero jostain esiin. Illalla se kirja on aikahyvä nukahtamisväline, toimii ainkin minulla. Clive Cuslerilta taisikin tulla joku uusi tarina, kirjastoon.:)

Päivämäärä:   13.12.12 09:44:47

KESSU: hammaslääkäri on ystävä ja hoitamaton purukalusto kertakaikkisen kamala, mars lekuriin :)

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   13.12.12 09:54:16

Morjensta taas!

Hukka reissu himokselle mut tulpahan tehtyä.. No okei, oli meillä kivaa ja aamulla kipee pää :D

Moni on kehunu luontaistuote kaupoista saatavaa unikuu valmistetta. Ei auta nukahtaan mut kun nukahtaa niin nukkuu kans kunnolla. Eikä vissiin ole kallistakaan.

Työmaalla näin vaihteeks hiljasta, kerkee roikkua luurilla netissä..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.12.12 11:04:38

"KESSU: hammaslääkäri on ystävä ja hoitamaton purukalusto kertakaikkisen kamala, mars lekuriin :)"

Komps! Sitä paitsi, se hoitamaton särkevä hammas kiusaa päivätolkulla, jos et tee mitään. Hammaslääkäri laittaa puudutteen, hoitaa hampaan ja pääset tuskista kerta heitolla.

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   13.12.12 11:16:29

Aamupäivii tännekkin....

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.12.12 13:13:34

Alkuiltapäivää!
Ja taas sataa lunta...vois jo loppua, kyllä tuota on jo ihan riittävästi tälle talvelle.
Joko KESSU sai hamppilääkärin ajan varattua?
Särkypäivystykseen pääsee nopeesti.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.12.12 15:38:42

Lumitöihin pitäis, mutta nyt tää sohva pitää mua otteessaan. :/

Päivämäärä:   13.12.12 17:36:19

Typyt typyt typyt, kattokaa mitä mä löysin halpahallista...
http://aijaa.com/dUZ2D7 Lumitiikerijumpsuit!
Paljonko harmittaa, jos EN osta tota itselleni joululahjaksi? :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   13.12.12 17:38:42

Jaha - tää on menny jos 101 asti joten uhkaukseni mukaan kiitän ja kuittaan itseni täältä ulos.

Melko mielenkiintoisia tapauksia on tullut tavattua ja joidenkin kanssa kirjoiteltu muuten vaan tän topikin tiimoilta ja jos oikeesti kaiken tietäisitte mitä taustalla on sattunut, niin vois olla aika hauskaa kaikilla... :D

Mutta rauhaa ja rakkautta kaikille ;)

ps. kyl Uki on edelleen vapaalla jalalla mun puolesta ;)

Päivämäärä:   13.12.12 17:43:57

Heippa Iina!!!

Voi tsiisus mikä idiootti tuo akka on jonka kans väännän siit yhen päivän palkasta :S

Musta ois ihan hyvä että edes palkanlaskijalla tai esimiehellä olisi perustiedot lainsäädännöstä, eikä jankkais @!#$ typeryyksiä mulle...no enhän minä mitään tiedä, koulutus vain alalle on :DDD

Päivämäärä:   13.12.12 17:45:58

Iina hei! Kai te nyt edes koiratreffeille lähdette? Rauhallista talvenjatkoa sullekin sekä lämpöä elämään ja hyvää joulua :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.12.12 19:39:02

Jaahas, jos mä roikun sitten seuraavat sata mukana, jos Iina lopettaa. ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 19:41:40

Iltoja...torttujen paistoa...lenkillä käyty ja ruoka hautuu uunissa...jos viel söis....sit pitänee suihkuun ajoissa...pääsee telkun pariin rauhoittuu loppu illaks...kiva lumisade täällä ja aika rajusti välil pyörittää tuuli lunta..........mut ei haittaa...tupa lämmin ja jos viel illlasta takkaan tulet heittäis....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.12.12 19:44:15

Mä tein toista tuntia lumitöitä. Mukava hyötyliikuntapläjäys. Tuli laiteltua talon seinillekin lunta, niin ei vanhan talon lattiat ole niin kylmät.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 19:56:17

Jeps..ite eilen heittelen lunta et ei tuuli ja tuiske sisuksii talvella tulis..ympäri ämpäri mökkiä...nyt luontoäiti tekee sit lopun...aika myräkkä tosiaan ulkona....ja vanhoistalois sen jopa huomaa jos ei lunta oo seinien suojana...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.12.12 19:59:54

No niin huomaa. Parhaimmillaan on lämpötila sisällä noussut yön aikana kaksi astetta, kun illalla olin heitellyt lunta kivijalan ympärille. Onhan tällaisissa taloissa oma henkensä, mutta aika työläitä ovat. Mä olen vakavissani miettinyt tämän myymistä, kun noi lapset muuttaa kohta omilleen.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 20:03:44

No onhan toki hieman isompi työ vanhois kun uusissa tai muissa asumis muodois mut no ite tykkään...ja oma tunnelma asua näissä ja silleen....helpompi koiran kans ainaki asustella.....

Päivämäärä:   13.12.12 20:06:14

Hyvää Joulua Iiinalle!
Miksi ihmeessä nyt kuittaat?
Paljon on vielä luvassa, vai joko sä törmäsit elämäsi mieheen?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.12.12 20:06:32

No, mä luulen, että jos tämän tosiaan myisin, niin vanhan ostaisin tilallekin, mutta huomattavasti pienemmän. Ja ehkä vähän enemmän vielä maalta. Koirien takia ja muutenkin.

Lähettäjä: kur-ääliö 
Päivämäärä:   13.12.12 21:09:27

Kävin sitten suoli24:stä pomitulla nettideitillä. Keskustan kahvilassa tavattiin, ja tyyppi oli mukava, flirtti, hyvännäköinen ja aivan tutustumisen arvoinen.

Hyvä kun sain latteni alas, minulle tuli paniikkihäiriö ja äänikin meni (tosin flunssa on piilevänä). Ilmoitin tyypille, etten nyt ole valmis mihinkään tutustumiseen ja lähdin kotiin. Pitäiskö huomenna mennä hakemaan jokin lääkitys, tätä vauhtia olen kanssa jonossa luostariin.

Miten olen joskus melko rennosti pystynyt kohtaamaan uusia ihmisiä?

Päivämäärä:   13.12.12 21:13:07

Sitten kun joskus kasvan aikuiseksi ja mulla on hirveästi ylimääräistä aikaa ja rahaa ja energiaa, ostan wanhan torpan tai huvilan ja ryhdyn hulluksi kissanaiseksi, tai emännäksi jos hyvin käy. Siihen asti nautin kaupunkiasumisen helppoudesta ja kaukolämmöstä.

Iina päätti hankkia elämän :) Mikä se on...??

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.12.12 21:16:57

Mulla ainakin on elämää vaikka kuinka paljon, jopa ihan muille jakaa. Kun vaan löytyy se, joka sitä mun kanssa jakaisi.

Päivämäärä:   13.12.12 21:23:53

Voi kääk, kurnau. Normaalisti sanoisin, että harjoitusta harjoitusta, mutta jos sekään ei auta, saattaa lääkärireissu olla paikallaan.

Helppo se on toista neuvoa, kunhan ei joudu itse tekemään. Mullakin on tapana mennä lukkoon uusien ihmisten kanssa (toinen tapaamiskerta taas sujuu suht' normaalisti, kun tietää mitä odottaa) ja isommassa tuntemattomassa porukassa ahdistun. Tästäkään syystä en ole innostunut nettideittailusta. Peukkuja sulle, että edes yrität.

Päivämäärä:   13.12.12 21:31:38

Iinalle hyvää joulun odotusta!

Tää jätti lumityöt huomiselle, vapaa päivä niin joutaa touhuta rauhassa :)
Pitänee varmaan itekkin tuuppia talon ympärille lunta, nyt sitä on ja lissää pukkaa kokoajan.. Riittäis jo minulle.

Ruoste, mulla on just tommonen potkupuku! Aivan ihana! Ja sitäpaitsi, kalsarikännitkin on vanhanaikaset, potkupukukännit on ne olla pitää :D

Kur-ääliö, Paremmin sulla tais nuo rehvit mennä ku mulla, ei ollu mies ihan sitä mitä piti.. :/ Parempaaki tekemistä ois, kun rehvailla jotain ukkeleita jotka laittaa itestään jonkun 10 vuotta vanhan kuvan jne.. Ihmetteli viel miksei kiinnosta :D

Jaahas, jos vielä yhen pesällisen polttelis hellassa.. Vai nukkusko potkupuku päällä?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   13.12.12 21:35:10

Ehtoot! Lunta piisaa yllätäen täälläkin. Hetken pitää viel valvoa ennenkuin voi vetää pellit kii.

Päivämäärä:   13.12.12 21:43:15

No, meitä on niin montaa luostariin menijää, et otetaan sit ihan hartaudella ja hevostellen se keissi;).
Ja sitäpaitsi, mennään sellaiseen luostariin, jossa on munkkejakin.
Tiedä mikä ilo siellä irtoaa;)....
Mä ilmoittaudun, jos hevoset ja muut eläimet saa ottaa mukaan:).
Ainakin ruoste ratsastaa, saan hevosille sit liikutuskaverin:)....

Päivämäärä:   13.12.12 21:48:27

Elsa, missä vaiheessa sä neffeillä kävit? Valehteliko se tyyppi ikänsäkin vai kaunisteliko vain kuvan avulla totuutta?

Sisar piste, jos löydät luostarin, jossa nunnat ja munkit seikkailevat samoissa nurkissa, I'm game! Sit tosin saattaisi mennä osa retriitin ideasta vähän hukkaan...

Päivämäärä:   13.12.12 21:56:17

Ruoste, tässä viikolla piipahdin. Kyllä sillä tais mennä vähän numerot sekasi kun ikääsä kertoi, tai sitten oli tooooosi pahasti vanhentunu ennen aikojaan. Veikkaisin iäks viittäkymmentä, ei oikein tämmöstä kolmekymppistä hotsittanu..

Päivämäärä:   13.12.12 21:57:11

Vaikeempi varmaan löytää moinen luostari...;).
Mut jospa joku perustaisi...sitä odotellessa:).

Päivämäärä:   13.12.12 21:58:17

Perustetaan porukalla oma luostari?

Päivämäärä:   13.12.12 22:00:07

Mä voin vuokrata yläkerran "luostariks".

Päivämäärä:   13.12.12 22:07:13

Montako nunnaa mahtuu Ukin yläkertaan? Mihis me pisteen hepat laitetaan? Millä me eletään?

Päivämäärä:   13.12.12 22:09:58

ruoste: Sopu sijaa antaa, hepat talliin, ja eikos luostarit myy valmistamiaan tuotteita kuten viiniä ja sensellaista:)

Päivämäärä:   13.12.12 22:11:13

Ukiko on nunnalauman pomo? Oletkos sitten apotti vai abbedissa?

Päivämäärä:   13.12.12 22:12:54

Viiniä ja sensellaista, kuulostaa hyvältä! :) Mä oon melko hyvä leipuri, voin välillä vaikka vähän leipoa munkkia.

Päivämäärä:   13.12.12 22:14:12

Eikun mä oon vaan semmoinen "kuoripoika"

Päivämäärä:   13.12.12 22:22:12

Noniin, Ukihan tämän naislauman ottaa paimennettavakseen:)!!
Milloin voidaan muuttaa taloon ja talliin...:)????

Lähettäjä: kur-ääliö 
Päivämäärä:   13.12.12 22:24:24

Ukin viiniluostari kuulostaa kyllä houkuttelevalta.

Nyt täytyisi käydä läpi monta huonoa nettideittiä, jotta olisi saumaa noin hyvään. Ehkä juuri siksi panikoiduin, että se oli liian hyvä, ja flirtti se oli siksi, että odotti helppoa panoa (ei ideatasolla huono ajatus minustakaan). Olisi pitänyt saada vetää sen kanssa parin päivän lärvit, ja sitte tutustuminen olisi sujunut luontevammin.

Baarissa on luontevampaa.

Päivämäärä:   13.12.12 22:25:41

Älkää ny ainakaan tänään tulko sillä olen koht menos nukkumaan :) Tulikohan vähän hätiköityä?

Päivämäärä:   13.12.12 22:26:11

Tietääköhän meijän kuoripoika nyt mihin on ryhtymässä? :D
Täältä tulis kanssa pari kopukkaa, matuuko talliin? Nii, ja pikkasen pitkillä piuhoilla varustettu vahtikoira.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 22:26:44

:P

Päivämäärä:   13.12.12 22:27:30

Kuoripojat saa kyytiä....

Päivämäärä:   13.12.12 22:34:15

en mä tartte kyytiä,mul on oma auto.

Päivämäärä:   13.12.12 22:36:33

No siksi se tietenkin halusi kuoripojaksi eikä apotiksi, kuoripojat saavat pitää hauskaa!

Täytyyhän meillä kuitenkin apotti tai abbedissa olla. Joku, joka pitää tuhmat nunnat kurissa ja herran pelossa.

Päivämäärä:   13.12.12 22:37:29

Valitettavasti Uki nyt on myöhäistä perua.
Me muutetaan yläkertaan ja hepat talliin. Toivottavasti on useempi karsina, ettei osaa tarvii alakertaan majoittaa...
Kannattaa alkaa laajentaa oitis tallia!!
Ja yläkertaan sit kerrossänkyjä tarpeeksi.

Päivämäärä:   13.12.12 22:39:14

Muistakaa et vaik olenkin vain kuoripoika olen myös vuokraisäntä joten sen mukaan käyttäydytään.

Päivämäärä:   13.12.12 22:43:10

Munkit ei määräile luostarissa, siellä on kaikki tasa-arvoisia. Nih!!!
Et kuri ja komento, siitä vastaa nunnat:).

Päivämäärä:   13.12.12 22:53:37

Jaahas mä menen ny nukkumaan,hyvät yöt kaikille. Sopikaa keskenänne kaikki siivous,tiski,sauna,ym vuorot niin ei mun tartte sit niihin puuttua:)

Päivämäärä:   13.12.12 22:55:03

Ja miten Uki suhtautuu siihen, et nunnat käyttää viiniä vintillä ja panee olutta pankolla?

Päivämäärä:   13.12.12 23:13:32

Hittolainen, minä jo odotin innolla tilaisuutta päästää sisäinen feministini lomalle ja antaa miehen määrätä tahdin, vaikka raipan avulla jos ei muuten onnistu.

Kai siellä Ukin tuvan pankolla on tilaa? Jos ei ole, täytyy panna jossain muualla. Nyt on kyllä Uki ymmärtänyt väärin työnjaon raamit ja kuoripoikain tehtävät. Kuoripojan tehtävä on jeesiä pappia ja helpottaa tämän hommia. Koska pappia ei perustettavassa yhteisössä ole, jää tehtäväksesi nunnien paapominen ja kotitaloudenhoito.

Päivämäärä:   13.12.12 23:25:42

Just näin, ruoste!!
Ukille koittaa kovat ajat;)............
Nyt ehtii vielä nukkua, joten vedä sikeitä!!!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 23:34:40

iltoja :D

Päivämäärä:   13.12.12 23:51:09

Iltaa! Miltä taivas näyttää? Yöllä olisi luvassa melkoista ilotulitusta taivaan täydeltä, jos pilvipeite suvaitsee rakoilla. Tokkopa.
http://www.stara.fi/2012/12/13/ensi-yona-katse-taivaalle-luvassa-upea-show/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.12.12 23:52:55

Taivas näyttää aika pilviselt...tuskin mitn näkee täällä ainakaan....taustalla ollu illan tässä...osittain...jos yhten olusen ja sit vois vaikka harkita unia...aamupäivästä ostoksille lähtö ois

Päivämäärä:   14.12.12 10:06:45

Huomenta, Iina tulee ikävä, mutta kyllä ymmärän pointin :/ Kessua ajattelin aamusella, istuin meinaan hammaslääkärissä :D
Jaa-a minä en lähe luostariin, minä tahdon apotin yksinoikeudella :) Nyt ensin kuitenkin lähden katselemaan netistä lumilinkoja.... ei tästä tule tällaisella kääpiöllä nyt mitään, pari päivää sitten tuomitsivat käsileikkauukseenkin, niin millä sitten mätetään yhtään mitään? voi pieru.
Mutta fazerin mansikka-vanilja aika hyvä korvike on pirkan valkoinen hasselpähkinäsuklaa nam...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.12.12 10:14:17

Huomenia....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.12.12 10:32:57

Huomenta. Mä taidan lähteä hiihtämään. Jos vaikka ladulla törmäisi johonkin kivaan urheilijamieheen. :) (dream on...)

Päivämäärä:   14.12.12 10:35:09

Huomenta!

Tämä aamu alkoi lystikkäästi, kun ylös noustessa kuulu hitonmoinen rusaus niskasta ja nyt ei pää käänny ja koskoo niin pirusti. Taitaa ne lumityöt olla tällä kertaa pykälää kovempi homma. Buranaa nassuun urakalla ja mobilaattiakin laittasin jos vaan keksin, kui sitä tonne niskaan saan :(

5.nainen, kokemuksen syvällä rintaäänellä, älä osta suurinta linkoo minkä löydät, on meinaan pirun raskas käyttää. Nopiaan sillä ne lumet liikkuu mut kädet huutaa hoosiannaa. Pienenpiä kehuvat kovasti ja ovat varmasti loistopelelejä, jos ei ihan älyttömän mahotonta lääni tartte aukoa.

Lissää kahvia ja buranaa.. Luntaki sattaa, voi prkl..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 10:50:42

Päävee, heh mää en enää IKINÄ mene hammaspuoskarille.:D Se kyl Hämeen Ratsujääkäri Pataljoonan hammashirmu"20 vuotta sitten" oli paljon parempi. Vai luostariin kaikki naiset menossa, voih.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.12.12 10:52:29

Kessu: ei kaikki sentään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.12.12 10:55:09

Ite tunnin päästä joulupukin kans juttelee mitä sil ois joululahjoja tarjolla tänä vuonna ja huomen uudelleen..muut päivän suunnitelmat siirty kun ei ajois päässy liikenteeseen......
mie en taija suksii laittaa tänäkään talvena jalkaa :D :D paitsi rinteessä jos sit...mut se hepan perän suksilla tuleminen ois kyl kiva kokea tänä vuonna

Päivämäärä:   14.12.12 10:58:05

Elsa: juu en todellakaan mitään isoa hankin :D
Olen käyttänyt puutarhajyrsintä, joka vetää itse itseään... kahvat oli korkealla ja peli painava, meinasi prkle pillastua ja lähteä käsistä, menin perässä pitkin tulevaa kasvimaata kuin litran mitta :D Tosin tuolla sähkökäyttöisellä lingolla ei taatusti tee mitään, näen sieluni silmin kuinka linkoan sen sähköpiuhankin maata kiertävälle radalle..... Nyt tarttis kyllä sitä miestä, kyllä se on naurettava näky kun minä menen sinne liikkeeseen näitä pällistelemään...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 11:00:48

@, juuh suksilla hepan perässä, se on ihan kivaa touhua. Tosin ei enää mun kintulla.:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.12.12 11:00:55

Joo ei ainakaan sähkökäyttöistä ja kantsii tarkkaa kattoo millaisen hankkii...mut hinnas ei kantsi hirveesti tinkii..riippuu toki kui iso piha miten isolle vehkeelle tarve o

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.12.12 11:04:58

5. nainen: varo vaan, ettei sieltä liikkeestä lähde joku mies mukaan. ;) Tulee mieleen juttu, kun yks tuttu piti aikoinaan sähkötarvikeliikettä ja sinne tuli nainen ostamaan jatkojohtoa. Tuttu kävi sitten asentamassa sen jatkojohdon sen naisen kotona. :D

Mun mielestä rautakaupoissa ja pienkoneliikkeissä on kiva asioida. Niissä saa aina kovin ystävällistä palvelua ja neuvovat mielellään.

Päivämäärä:   14.12.12 11:13:25

Minäkin oon aina noita sähkökäyttösiä vehkeitä karsastanu. Mitä ihmettä tekee esim. sähkökäyttösellä moottorisahalla?
Tuon mun lingon kanssa kyllä ainakin hauis kasvaa, kun painaa jotain 140kg ja pakkikin on rikki. Puutarhajyrsin on todella köykänen käyttää tuon rinnalla...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 11:15:41

Just on kuski putsaamassa kaukaloa, aika tehokkaan näköinen lumilinko, mikä on traktorin perässä.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.12.12 11:20:31

Niin ois varmaan kivaa ainakin kun käyny kattoo noit hiihtoratsastus juttui mitä järjestäneet näytös tyyliin :D en tiiä kestäiskö kintut...kai nyt täs iäs viel :D joo nii sähkökäyttöisii kantsii kyl suosiolla syrjii varsinkin siis jotain trimmereitä,lumi juttui yms...ei oo oikein ainakaan minusta paras vaihtoehto et se piuha aina peräs kulkee ja toki riippuu pihan koosta...joiihinkin se sopii joihinkin ei mut ei ainakaan mun tontille

Päivämäärä:   14.12.12 11:20:36

Traktori pöh..))(/(&&%¤###¤ 0////(/&%#¤... sähkökäyttöisellä moottorisahalla on hyvä purkaa esim. hirsiseinää :D hakkaa puukkosahan mennen tullen :DD

Päivämäärä:   14.12.12 11:22:15

siis se on tarkoitettu sisähommiin :D
mutta siis linkoja surffaamaan ensin netistä.... oliko muuten bauhausilla telkkarissa joku tarjous... näinkö unta?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.12.12 11:22:32

Mulla on avantti. On kätevä, kun mahtuu melkein mihin vaan, mutta kallis toki. Vaan kyllä sillä sitten montaa asiaa tekeekin.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.12.12 11:27:30

avantin haluisin ite kans sil ois käyttöä enemmän ja vähemmän ja aika hyödyllinen mut aika tyyris se on..ehken joskus sit tulee sellainen hankittuu....

Päivämäärä:   14.12.12 12:53:58

Päivää taloon. Viikonloppu on niiin lähellä, että sen haistaa. Se tuoksuu ulkotulilta, kuivakakuilta ja kuusenhavuilta. Huomenna joulumarkkinoille, jeejee!

Moon ajatellu. Se on joskus vähän vaarallista, mutta teen sitä silti silloin tällöin. Moon ajatellu, että tässä maassa on varmasti muitakin sellaisia tyyppejä, jotka syövät syystä tai toisesta lounaansa yksin mutta tekisivät sen mieluummin kaksin - vaikkapa jonkun tuntemattoman kanssa? Semmottis varten vois vaikka pistää sivuston pystyyn, toimiskohan? Kauankohan kestäisi, ennen kuin lounasseuraa.fi muuttuisi päiväkahviseurasivustoksi ja pervojen paratiisiksi?

Riittäiskö ehkä sittenkin tämän ketjun sivuhaara; sinkkujen ruokaseurarinki? Mä voin aloittaaa. Moon Espoossa ja mulla on nälkä. Lähdetäänkö syömään?

Päivämäärä:   14.12.12 13:18:28

Toi ruokaseurarinki olis kyllä paikallaan!
Ihan samaa täällä, ois kiva käydä syömässä seurassa, myös viikonloppuisin.
Yksin ei jaksa kokata, mulla pitäisi olla siihenkin hommaan kaveri, et innostuisin.
Et kannatan!

Päivämäärä:   14.12.12 13:31:35

Minusta on todella turhaa ja ärsyttävää tehdä yhdelle ihmiselle ruokaa, joten "ruoanlaitto" jää usein porkkanoiden keittämiseen, salaatin vääntämiseen ja valmiskeiton lämmittämiseen. Boooriiing! Kahdelle tai useammalle sitä teksi ruokaa ihan mielellään. Samoin voisin uhrata töissä ruokatuntini lounastreffeille. Lounas tulee duunissa useimmiten vedettyä koneen edessä työjuttuja kuunnellen.

Päivämäärä:   14.12.12 13:36:24

Toi on loisto idea!
Yksinään ei kyllä tule mihkää lähettyä, eikä edes siihen ruuanlaittoon panostettua.
Taidatte vaan kaikki asua niin kaukana :(

Yksi positiivinen puoli näissä lumitöissä sun muissa on, ei tartte miettiä yhtään mitä naamaasa mättää ja siltikin vaaka on ystävä :)

Päivämäärä:   14.12.12 13:37:42

https://www.facebook.com/groups/214165841935187/?fref=ts
Kas kummaa, joku muu olikin keksinyt pyörän ennen minua.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 17:10:04

Tirli, kaasu eteen ja kaasu taakse. Avantti on jännä ajettava.:) Aurasin yhtenä talvena sellaisella ahtaita porttikongeja.

Päivämäärä:   14.12.12 17:13:30

Iltoja...

Hitto ku oli 5-tie jäässä ja varmaan on vieläkin...tuntu ku ois "leijaillu" tien päällä:D

Ja lunta jaksaa tupruttaa, no Pena varmaan tulee taas kohta <3

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.12.12 17:22:14

Kessu: onhan se omalaatuinen ajettava ensalkuun, mutta kun siihen tottuu, se on varsin näppärä. Ketjut tarvii auraushommiin, mutta sitten menee kivasti.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.12.12 17:26:29

Iltoja...jossainko lunta tupruttaa??ei täällä ainakaan ja mie oikein toivoisin et sitä tulis..ja pääsin ilveksen kans tuonne reiteille...nooo huomen jouluostoksil ensin käytävä toistamiseen ja sit kokeilee jäälle miten se liikkuu....
mitäs teitti iltaan on suunnitelmia tulossa....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 17:27:05

Ja niin oli vanha ykköstie tai sitten mulla on kitkat jo ehtoopuolella.:D Olis pitänyt lähteä Kuopioon ajamaan. Vanhempi eno oli saanut sydärin kunnolla ja nuorempi oli elvyttänyt pulssin taas tuntumaan. Eli ensiaputaidoista oli taas hyötyä.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 17:32:05

Mei ruuvattiin porakoneella niitä valmisnastoja fillareihin, perhanan kalliita, mut firmanpiikkiin ninnannunna.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.12.12 17:42:17

Tää lähtis ihan kohta pikkujouluihin.

Päivämäärä:   14.12.12 18:09:29

Eikös punkku auta lihasjumiin?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 19:43:54

Tirlille hyvää pikkujoulua.:) Punkkua lihasjumeihin ? Niin tietysti jos on tarpeeksi monta putelia.:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.12.12 19:45:55

Iltalenkki heitetty ja jos sit paistelis suomalaisen saippuasarja jälkeen lettuja iltapalaks ja sit saunaa....

Päivämäärä:   14.12.12 20:09:35

Mulla on nastat kyl, mut ne on ihan paskat, vaik käyttämättömät onkin...ei mitään sivuttaispitoa, tuli sillon mukaan ku Ryslerin ostin...

Etelä-Savossa lunta tuli taas kerran:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 20:21:19

Jaahas, onko Riksu jo tutkaillut tukkirekkojen persuksia.:D Toivottavasti ei.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.12.12 20:27:38

Riksu avaa seuraavan.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.